Olohuoneessa. 100 hauis kääntöä ja 100 maasta nostoa.
Kyl on huono kunto että täytyy sanoa koska en ole 3 vuoteen nostanut mitään painoja. En tiedä miksi minusta tuli laiska luuseri joka lopetti treenaamisen 3 vuodeksi. Nyt aion kuitenkin tehdä 500 hauis kääntö viikossa ja 500 maasta nostoa viikossa loppuvuoden ajan. Ostin tankon ja levypainoja sitä varten.
Minä treenasin äsken
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nonni👍
Mä treenaan just kielikääntöä ja leukaperiä, syön jälkiuunileipää ja sienikeittoa.
- Anonyymi
Tee kyykkyjä sitten kans. Miehillä aika yleistä, että ylävartalo treenatumpi kun alavartalo ja naisilla toisin päin.
Askelkyykky ja peruskyykky niin tulee vaihtelua liikkeeseen.
Ja pohkeita ei saa unohtaa. Istut tuolilla ja laitat tangon reisienpäälle ja siitä nostelet pohkeilla kantapäitä lattiasta ylös. - Anonyymi
Muista laittaa tankoon kunnon painot, tyhjää tankoa on kovin turvaa heilutella.
- Anonyymi
Ei kannata jos koko kesän on myynyt jo. Syksyllä voi ehkä alkaa alusta jos mieli kestää.
- Anonyymi
Treenaaminen on mukavaa. Naisiakin saa kun treenaa.
- Anonyymi
Maasta 250, penkistä 150, kyykystä 300. Se riitti minulle. Nykyään jo vaatteetkin painavat liikaa.
En tosiaan tiedä lihaskuntoani nykyisin, mutta heikko se on. - Anonyymi
No parempi noin mutta miksi noin halvatun iso määrä toistoja? Hommaa toinen levysarja kaveriksi, voit lisätä painoja ja kahdesta tangosta on etua muutenkin
- Anonyymi
Ei 100 ole iso määrä toistoja. Itse kävin salilla niin tein kaikenlaisissa laitteissa toistoja varmaan 300 yhteensä aina kun treenasin. Rintaprässi, maasta nosto, penkkipunnerrus. ylätalja, selkälaite niin jokaisessa 50-60 toistoa.
Kunto nousi kyllä hyvin ja nostelin sitten yli 100 kg penkistä vuoden päästä kun lähtöpaino oli just 50 kg muutaman toiston sain kun aloitin. - Anonyymi
Tänään aion taas treenata. Kyl tulee hyvä olo treenin jälkeen. Kävin 20 kilsan pyörälenkillä ja illemmalla vois nostaa painoja.
- Anonyymi
Minäkin treenaan ojentajiani sekä hauistani ja vieläpä peppuani etureittäni takareittäni alaselkääni pohjelihaksiani jalkapöytääni kun käyn päivittäisellä kävelylenkillä. Tuollaiset kolmetoistatuhatta toistokertaa tulee tehtyä päivän aikana.
Onneksi mun ei ole koskaan tarvinnut nostaa puntteja.
- Anonyymi
Miten sitten olet saanut housut jalkaasi muuten kuin puntteja nostelemalla. Pahkasika -lehdestä voi saada oppia housupunttien nostoon.
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitten olet saanut housut jalkaasi muuten kuin puntteja nostelemalla. Pahkasika -lehdestä voi saada oppia housupunttien nostoon.
Ai että, nyt tekis mieli lukea Pahkasikaa...
Kerran päivässä nostelen puntteja, että saan housut jalkaani. Aina sitäkään ei jaksa ja sitten ollaan kalsareilla.
Mutta jotkut nostelee puntteja 500 kertaa päivässä...- Anonyymi
JasQa kirjoitti:
Ai että, nyt tekis mieli lukea Pahkasikaa...
Kerran päivässä nostelen puntteja, että saan housut jalkaani. Aina sitäkään ei jaksa ja sitten ollaan kalsareilla.
Mutta jotkut nostelee puntteja 500 kertaa päivässä...Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283