Että kaksin on hauskempaa kuin yksin?
Voiko olla niin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toisinaan. Vastaukseen vaikuttaa olennaisesti myös seura.
- Anonyymi
En nyt tiedä yksin saa tehdä kaikkea kivaa mut naisen kanssa mennään naisen pillin mukaan
- Anonyymi
Parasta on olla sellaisessa seurassa jossa susta tehdään pelle. Eihän leikistä nyt saa suuttua,
- Anonyymi
Seuralla on merkitystä, yksin ei tule sillai ikäviä yllätyksiä. Kaksin aina kauniimpi, mut sekin on vain sanonta.
Riippuu ihan täysin seurasta.
Samaa mieltä! Kaksin on kauniinpaa, kun seura kolahtaa oli sitten kyse läheisestä, kumppanista, ystävästä, tai toisesta sinkusta. Kaksin voi myös olla kauheampaa, jos vaikka ihmisten vuorovaikutus ei toimi.
Emberizi kirjoitti:
Samaa mieltä! Kaksin on kauniinpaa, kun seura kolahtaa oli sitten kyse läheisestä, kumppanista, ystävästä, tai toisesta sinkusta. Kaksin voi myös olla kauheampaa, jos vaikka ihmisten vuorovaikutus ei toimi.
Ehdottomasti. :)
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ehdottomasti. :)
Voidaan kolmen kimppaakin kokeilla. :)
Iaskin..väärin
- Anonyymi
Siksi olenkin yksin, etten pilaisi muiden iloa kolmantena pyöränä. Minun seuraani ei kukaan kaipaa.
- Anonyymi
Riippuu kumppanista.
- Anonyymi
Kyllä kaksin voi seksiä harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713