Kun huomannut että kurpat kiihottaa ja ovatkin seksikkäitä vai onko se niin et kurpat on kyllä seksikkäitä hottiksia mut luonne on kurpan eli onko syytä huoleen täytyiskö mennä lääkäriin
Onko syytä huoleen
7
185
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on fetissi roikkuvaan ihoon.
- Anonyymi
Pääseekö moisesta eroon
- Anonyymi
Eläimiinsekaantuminen on laitonta.
- Anonyymi
Ei nyt mennä niin vanhoihin naisiin et heistä tulee korppikotkii
- Anonyymi
Kyllä ihmisillä on erilaisia seksuaalifetissejä. Jotkut pitävät lehmistä tai lampaista, mutta pitkänokkaisiin lintuihin kohdistuva fetissi on erikoinen. Ei siinä mitään hävettävää ole, kunhan pitää asian ajatuksen tasolla eikä pyri fyysiseen kontaktiin lähimmän lehtokurpan kanssa.
- Anonyymi
Kuikkaa ihailen
Niin kaunis
Ihana ääni
Pitää muistaa että kurppa viihtyy omassa elinpiirissään, eikä sitä pidä kesyttää lemmikiksi kotiin. Kärttyisä kurppa kannattaa ohittaa kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt284088Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.462125Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471335- 831194
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381138Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251116Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491047Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161935Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 57845