Voisiko joku vähän jeppiä mummia?
Mulla meni hiukset huonoon kuntoon, kun mulle kävi tapaturma ja jouduin vuoden päivät syömään kovia lääkkeitä ja olemaa suunnilleen kotona. Ennen mun hiukset olivat kiiltävät ja niitä oli paljon. Nyt ne on huonokuntoiset ja katkeilevat.
Olen parantumaan päin ja pääsen jo ulos pienille lenkeillekin. Ajattelin alkaa hoitamaan hiuksiani tehohoidoilla. Ostin Elvitalin hiusnaamion. Sellaisen mikä on huonokuntoisille hiuksille. Pesen hiukset ja laitan sitä tököttiä pyyhekuiviin hiuksiin ja annan vaikuttaa noin 3 minuuttia. Sitten pesen sen pois. Tähän asti kaikki on ok. Mutta laitanko sitten vielä sen hiusnaamion pesun jälkeen jotain hoitoainetta hiuksiini ja huuhtellen sen sitten vielä pois? Vai laitanko sellaista suihkutettavaa, joka jätetään hiuksiin?
Miten te teette?
Hiusnaamiosta kysyttävää
Anonyymi
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Hyvä leikkaus jolloin kuivat latvat saa kyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049