Voisiko joku vähän jeppiä mummia?
Mulla meni hiukset huonoon kuntoon, kun mulle kävi tapaturma ja jouduin vuoden päivät syömään kovia lääkkeitä ja olemaa suunnilleen kotona. Ennen mun hiukset olivat kiiltävät ja niitä oli paljon. Nyt ne on huonokuntoiset ja katkeilevat.
Olen parantumaan päin ja pääsen jo ulos pienille lenkeillekin. Ajattelin alkaa hoitamaan hiuksiani tehohoidoilla. Ostin Elvitalin hiusnaamion. Sellaisen mikä on huonokuntoisille hiuksille. Pesen hiukset ja laitan sitä tököttiä pyyhekuiviin hiuksiin ja annan vaikuttaa noin 3 minuuttia. Sitten pesen sen pois. Tähän asti kaikki on ok. Mutta laitanko sitten vielä sen hiusnaamion pesun jälkeen jotain hoitoainetta hiuksiini ja huuhtellen sen sitten vielä pois? Vai laitanko sellaista suihkutettavaa, joka jätetään hiuksiin?
Miten te teette?
Hiusnaamiosta kysyttävää
Anonyymi
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Hyvä leikkaus jolloin kuivat latvat saa kyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417437Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393871Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172168- 401438
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261437- 331362
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7907