Voisiko joku vähän jeppiä mummia?
Mulla meni hiukset huonoon kuntoon, kun mulle kävi tapaturma ja jouduin vuoden päivät syömään kovia lääkkeitä ja olemaa suunnilleen kotona. Ennen mun hiukset olivat kiiltävät ja niitä oli paljon. Nyt ne on huonokuntoiset ja katkeilevat.
Olen parantumaan päin ja pääsen jo ulos pienille lenkeillekin. Ajattelin alkaa hoitamaan hiuksiani tehohoidoilla. Ostin Elvitalin hiusnaamion. Sellaisen mikä on huonokuntoisille hiuksille. Pesen hiukset ja laitan sitä tököttiä pyyhekuiviin hiuksiin ja annan vaikuttaa noin 3 minuuttia. Sitten pesen sen pois. Tähän asti kaikki on ok. Mutta laitanko sitten vielä sen hiusnaamion pesun jälkeen jotain hoitoainetta hiuksiini ja huuhtellen sen sitten vielä pois? Vai laitanko sellaista suihkutettavaa, joka jätetään hiuksiin?
Miten te teette?
Hiusnaamiosta kysyttävää
Anonyymi
1
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Hyvä leikkaus jolloin kuivat latvat saa kyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53727SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283370Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 341535
- 321471
- 911403
- 151333