Kanssa haluaisit lähteä seksilomalle?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pari verevää kurppaa voi tulla messiin.
- Anonyymi
Hah, että ihan tuplana….
- Anonyymi
Jatsuli
No pujottelijan kanssa tietysti.. meillä tosin oli jo sellainen miniloma Kouvolassa...
- Anonyymi
Palstahahmojen mielikuvituslomia ei lasketa. -cu-
Oomme perhelomalla. Uitu niin et nahkat kurtussa. :)
- Anonyymi
Isotissinen blondi käy hyvin.
- Anonyymi
Onko palstalla sellaisia?
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstalla sellaisia?
Mä olen, mutten lähe teidän kanssa mihinkään.. Ikinä.
- Anonyymi
Erään anonyymin kanssa. Olen hänen kanssa ollutkin sex lomalla. Kävimme Tankarissa.
- Anonyymi
Oikeassa elämässä jo joku muu ;)
- Anonyymi
Kreikkalainen patsas, veistos hän on :)
Paljon houkuttelevampi lomamatka on sellainen, jolla on joku muu päämäärä kuin seksi, mutta kumpikin tietää ja odottaakin, että rakkaus reissussa kukoistaa. konsertti-illallinen-hotelli.. Fluid exchange-tyyppinen toiminta ainoana tarkoituksena on kätevämpi hoitaa kotina, rahaa säästyy.
Viinamiehen kanssa lähtisin kaatamaan naisia Playa del Inglesiin.
Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.
MaximiIIian kirjoitti:
Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.
Mä en kestä Frederikkii...
Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.
En sitten kuitenkaan uskaltanut.JasQa kirjoitti:
Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.
En sitten kuitenkaan uskaltanut.Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.
MaximiIIian kirjoitti:
Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.
Nykyään juon tosi vähän, mutta nuoruusvuosina meni useampi tuoppi joka perjantai.
Ja elämässä riitti draivia.
Nyt on pirun tylsää, mutta onneksi palstalla pääsee välillä eläytymään ryyppyveikona.- Anonyymi
JasQa kirjoitti:
En sitten kuitenkaan uskaltanut.Ketä sitten kestäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sitten kestäisit?
Olen käynyt katsomassa Mattia kaksi kertaa oheistapahtumana ja kolmannen kerran Matti istui viereisessä pöydässä. Jotain merkityksetöntä pari sanaa sanailtiinkin keskenämme. Matti oli kuin joku seitsemäs ihme, jonka kasvot peitetty vahakankaalla. Sellainen mielikuva jäi.
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sitten kestäisit?
Mä kestän mm. trancee, jatsii ja progee...
Mä vartuin suomalaisissa ravintoloissa, missä soitettiin jatkuvasti suomalaista iskelmää.
Sitä ei kestä edes humalassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278