Kenen palstalaisen

Anonyymi

Kanssa haluaisit lähteä seksilomalle?

-flowersreally-

21

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pari verevää kurppaa voi tulla messiin.

• Anonyymi

Hah, että ihan tuplana….

• Anonyymi

Jatsuli

• No pujottelijan kanssa tietysti.. meillä tosin oli jo sellainen miniloma Kouvolassa...

• Anonyymi

Palstahahmojen mielikuvituslomia ei lasketa. -cu-

• Oomme perhelomalla. Uitu niin et nahkat kurtussa. :)

• Anonyymi

Isotissinen blondi käy hyvin.

• Anonyymi

Onko palstalla sellaisia?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko palstalla sellaisia?

Mä olen, mutten lähe teidän kanssa mihinkään.. Ikinä.

• Anonyymi

Erään anonyymin kanssa. Olen hänen kanssa ollutkin sex lomalla. Kävimme Tankarissa.

• Anonyymi

Oikeassa elämässä jo joku muu ;)

• Anonyymi

Kreikkalainen patsas, veistos hän on :)

• Paljon houkuttelevampi lomamatka on sellainen, jolla on joku muu päämäärä kuin seksi, mutta kumpikin tietää ja odottaakin, että rakkaus reissussa kukoistaa. konsertti-illallinen-hotelli.. Fluid exchange-tyyppinen toiminta ainoana tarkoituksena on kätevämpi hoitaa kotina, rahaa säästyy.

• Viinamiehen kanssa lähtisin kaatamaan naisia Playa del Inglesiin.

• Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.

• MaximiIIian kirjoitti:

Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.

Mä en kestä Frederikkii...
        Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.

En sitten kuitenkaan uskaltanut.

• JasQa kirjoitti:

Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.

Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.

• MaximiIIian kirjoitti:

Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.

Nykyään juon tosi vähän, mutta nuoruusvuosina meni useampi tuoppi joka perjantai.
        Ja elämässä riitti draivia.
        Nyt on pirun tylsää, mutta onneksi palstalla pääsee välillä eläytymään ryyppyveikona.

• Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

Ketä sitten kestäisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sitten kestäisit?

Olen käynyt katsomassa Mattia kaksi kertaa oheistapahtumana ja kolmannen kerran Matti istui viereisessä pöydässä. Jotain merkityksetöntä pari sanaa sanailtiinkin keskenämme. Matti oli kuin joku seitsemäs ihme, jonka kasvot peitetty vahakankaalla. Sellainen mielikuva jäi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä sitten kestäisit?

Mä kestän mm. trancee, jatsii ja progee...

Mä vartuin suomalaisissa ravintoloissa, missä soitettiin jatkuvasti suomalaista iskelmää.
        Sitä ei kestä edes humalassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      122
      10076
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      78
      5016
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      69
      4852
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      7
      3300
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      14
      2517
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      107
      1740
    7. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      55
      1580
    8. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1536
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1464
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe