Kanssa haluaisit lähteä seksilomalle?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
21
60
Vastaukset
- Anonyymi
Pari verevää kurppaa voi tulla messiin.
- Anonyymi
Hah, että ihan tuplana….
- Anonyymi
Jatsuli
No pujottelijan kanssa tietysti.. meillä tosin oli jo sellainen miniloma Kouvolassa...
- Anonyymi
Palstahahmojen mielikuvituslomia ei lasketa. -cu-
Oomme perhelomalla. Uitu niin et nahkat kurtussa. :)
- Anonyymi
Isotissinen blondi käy hyvin.
- Anonyymi
Onko palstalla sellaisia?
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstalla sellaisia?
Mä olen, mutten lähe teidän kanssa mihinkään.. Ikinä.
- Anonyymi
Erään anonyymin kanssa. Olen hänen kanssa ollutkin sex lomalla. Kävimme Tankarissa.
- Anonyymi
Oikeassa elämässä jo joku muu ;)
- Anonyymi
Kreikkalainen patsas, veistos hän on :)
Paljon houkuttelevampi lomamatka on sellainen, jolla on joku muu päämäärä kuin seksi, mutta kumpikin tietää ja odottaakin, että rakkaus reissussa kukoistaa. konsertti-illallinen-hotelli.. Fluid exchange-tyyppinen toiminta ainoana tarkoituksena on kätevämpi hoitaa kotina, rahaa säästyy.
Viinamiehen kanssa lähtisin kaatamaan naisia Playa del Inglesiin.
Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.
MaximiIIian kirjoitti:
Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.
Mä en kestä Frederikkii...
Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.
En sitten kuitenkaan uskaltanut.JasQa kirjoitti:
Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.
En sitten kuitenkaan uskaltanut.Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.
MaximiIIian kirjoitti:
Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.
Nykyään juon tosi vähän, mutta nuoruusvuosina meni useampi tuoppi joka perjantai.
Ja elämässä riitti draivia.
Nyt on pirun tylsää, mutta onneksi palstalla pääsee välillä eläytymään ryyppyveikona.- Anonyymi
JasQa kirjoitti:
En sitten kuitenkaan uskaltanut.Ketä sitten kestäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sitten kestäisit?
Olen käynyt katsomassa Mattia kaksi kertaa oheistapahtumana ja kolmannen kerran Matti istui viereisessä pöydässä. Jotain merkityksetöntä pari sanaa sanailtiinkin keskenämme. Matti oli kuin joku seitsemäs ihme, jonka kasvot peitetty vahakankaalla. Sellainen mielikuva jäi.
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sitten kestäisit?
Mä kestän mm. trancee, jatsii ja progee...
Mä vartuin suomalaisissa ravintoloissa, missä soitettiin jatkuvasti suomalaista iskelmää.
Sitä ei kestä edes humalassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai12210076Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki785016Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694852Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73300Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142517Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071740Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551580- 471536
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591464Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661412