Kanssa haluaisit lähteä seksilomalle?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
21
53
Vastaukset
- Anonyymi
Pari verevää kurppaa voi tulla messiin.
- Anonyymi
Hah, että ihan tuplana….
- Anonyymi
Jatsuli
No pujottelijan kanssa tietysti.. meillä tosin oli jo sellainen miniloma Kouvolassa...
- Anonyymi
Palstahahmojen mielikuvituslomia ei lasketa. -cu-
Oomme perhelomalla. Uitu niin et nahkat kurtussa. :)
- Anonyymi
Isotissinen blondi käy hyvin.
- Anonyymi
Onko palstalla sellaisia?
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstalla sellaisia?
Mä olen, mutten lähe teidän kanssa mihinkään.. Ikinä.
- Anonyymi
Erään anonyymin kanssa. Olen hänen kanssa ollutkin sex lomalla. Kävimme Tankarissa.
- Anonyymi
Oikeassa elämässä jo joku muu ;)
- Anonyymi
Kreikkalainen patsas, veistos hän on :)
Paljon houkuttelevampi lomamatka on sellainen, jolla on joku muu päämäärä kuin seksi, mutta kumpikin tietää ja odottaakin, että rakkaus reissussa kukoistaa. konsertti-illallinen-hotelli.. Fluid exchange-tyyppinen toiminta ainoana tarkoituksena on kätevämpi hoitaa kotina, rahaa säästyy.
Viinamiehen kanssa lähtisin kaatamaan naisia Playa del Inglesiin.
Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.
MaximiIIian kirjoitti:
Fuengirolan Fugefestit olisivat onnen omiaan viinamiehelle ja hänen delegaatiolleen. Frederik tanssittaa kansaa ja euron bisset pitää janon loitolla.
Mä en kestä Frederikkii...
Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.
En sitten kuitenkaan uskaltanut.JasQa kirjoitti:
Mutta toisaalta, kerran meinasin mennä katsomaan Matti Nykästä ja suunnittelin, että tuo keikka olisi elämäni pahin rappiossa rypeminen. Boheemina minua kiinnosti dekadenssin rajat.
En sitten kuitenkaan uskaltanut.Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.
MaximiIIian kirjoitti:
Onneksi turmellusta voi harjoittaa niin monella tavalla kuin vaan mielikuvitus sallii.
Nykyään juon tosi vähän, mutta nuoruusvuosina meni useampi tuoppi joka perjantai.
Ja elämässä riitti draivia.
Nyt on pirun tylsää, mutta onneksi palstalla pääsee välillä eläytymään ryyppyveikona.- Anonyymi
JasQa kirjoitti:
En sitten kuitenkaan uskaltanut.Ketä sitten kestäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sitten kestäisit?
Olen käynyt katsomassa Mattia kaksi kertaa oheistapahtumana ja kolmannen kerran Matti istui viereisessä pöydässä. Jotain merkityksetöntä pari sanaa sanailtiinkin keskenämme. Matti oli kuin joku seitsemäs ihme, jonka kasvot peitetty vahakankaalla. Sellainen mielikuva jäi.
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sitten kestäisit?
Mä kestän mm. trancee, jatsii ja progee...
Mä vartuin suomalaisissa ravintoloissa, missä soitettiin jatkuvasti suomalaista iskelmää.
Sitä ei kestä edes humalassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1183390Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo282773HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat802606Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1001619Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741518Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.191194Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962031105Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3741095Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s12947- 51882