Julkaistu vuonna 1996. tyylilajina turkkilainen pop. Annan 3/5.
mustafa sandal-gölgede ayni
Anonyymi
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa syvällisen viiltävä analyysi!
- Anonyymi
Itseasiassa minun pitää päteä nyt hieman eli kaksi asiaa tulee nyt mieleen josta päteä a) olen tehnyt tästä musasivuilla sanallisen arvioinnin ja en halua ainakaan kopioida sitä koska kopiointi on kiellettyä b) ei riitä aika analysoida tarkemmin c)on iso haaste arvioida levy kun sen olen jo muualla musasivulla arvioinut sanallisesti koska on iso haaste tehdä siitä erilainen sanallinen julkaisu koska mulla ainakaan ei mielikuvitus riitä tekemään erilaisempaa sanallista arviointia . Että näin pitää nyt päteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865