Hei minulla iso ongelma mies haki eroa hiljattain ja sain sitten tietää että odotan hänelle lasta.
Ero otti todella koville henkisesti ja mies tekee vain kiusaa väittää ettei lapsi ole hänen ja lähettelee minulle kuvia kuinka on itsensä laittanut kuntoon ja laittaa häiritseviä viestejä ja sitten vieraat naiset soittelee aamusta iltaa kuinka mies heti iskemässä uutta vaikka ero kesken. Itse olen vielä toipilas koska psyyke petti vaihdoin jo numeroni sen takia mutta ei tunnu auttavan mitä voisin tehdä jotta tämä kiusan teko loppuisi
Mies tekee minusta sairaan
3
760
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kaiketi joku trolli ja ei yhtään uskottava. Jos puhelinnumero on vaihdettu ja vieraat naiset soittelevat siihen, mistä he saavat numeron. Monellako kuukaudella raskaus on ?
- Anonyymi
Ei oo totta, tai jos on, niin ohhoh. Osaisitkohan keskittyä itseesi ja hyvinvointiisi, sen sijaan että keskityt siihen, mitä narsistimies (todennäköisesti) tekee?!
- Anonyymi
Teetät isyystestin kun lapsi syntyy. Nyt et lue miehesi viestejä vaan elät omaa elämääsi. Kiusanteko loppuu kun et ole huomaavinasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan854502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan333279- 1712651
- 142178
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281512Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631386Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131170- 741019
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38970Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13882