vihreäkaapuinen peikko

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin käy, kun suomalaisia kummituksia ei käytetä! Mistä lienee nuo peikot - anglosakseja kaiketi. Ja onhan noissa kummitusjunissa nähty halpatyövoimaa Transilvaniastakin. Suomalaiset kummitukset ovat laiskoja, epäluotettavia ja kalliita, mutta heitä kansa tulee kuitenkin katsomaan.

      Puisto sijainnee Lievestuoreella, jossa on tuhat kertaa kammottavimpiakin paikkoja. Olettekos kuulleet suuresta lipeälammesta. Jos sinne kastaa vaikka jalkansa, niin se liukenee pikkuhiljaa olemattomiin, vaikka kuinka huhtelisi runsaalla vedellä. Suomen huutokeisari asuu lähistöllä ja yritti kesällä päästä mahastaan eroon kastamalla sen lipeälampeen. Maha lähti kyllä, mutta samalla lähti seksapiili ja 39. tuotantokausi peruttiin.

      • Vihreästä väristä päätellen Irlantilainen peikko ei kuitenkaan leprikantti. Viski ja piippu ja hattu puuttus.
        Suomalaiset kummitukset haihtuvat savuna ilmaan kun VIELÄ työtä pitäisi edesmenneiden tehdä.
        Suomessa kummituksetkin töihin 9 euron nälkä eiku päiväpalkalla. Tosin edesmennyt ei tartte ruokaa mihin sen 9 euroo tarttee? no orjatyövoima suomessa on lihasta hikeä ja nälkää ja eläkkeelle 80 vuotiaana. Elämä elävien.

        Lievestuoreesta ja päästöistä oon kuullu.Aikamoista..ja sen takia huutokauppakauppias peruttiin??? huusiko tuskasta?

        olen akustisella soodalla poistattanut tatuoinnin arvet jäi kuten arvata saattaa. Vuosi kesän ja alkoholin takia eikä meinannu parantua 2017. En suosittele tatuoinnin poistoon. Enkä lipeää muuhun kuin putkikakkeleiden ja paskapartikkeleiden poistoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe