Millaisia kokemuksia on fetoo- sivustolla esiintyvien henkilöiden uskottavuudesta. Kuinka moni on todella olemassa, vai ovatko pääosin kalastamassa maksullisia vastauksia ?
Fetoo -profiilien uskottavuus
6
5335
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttävät varastettuja sähköpostilistoja ja lähettävät vahvistusviestejä sattumanvaraisesti niihin. Huijausta
- Anonyymi
Houkuttelevat puutteessa olevia peräkamarin poikia ostamaan kolikoita, profiilit feikkejä jo pelkästään katselemaĺla, pelkkää huijausta, et koskaan tapaa yhtään naista.
- Anonyymi
profiilit epäuskottavia, huijausta, sanasta sanaan samat tekstit eri profiileilta, samasta kynästä kirjoitettuja, jos haluat tutustua, vedättävät ostamaan kolikoita, profiileissa pulleiksi kertovat kuvissa anorektikoita teinityttöjä, kökköä suomenkieltä, ehkä saksaan muuttanut suomalainen vastailee berliinistä, kaikki harjoittelijoiksi ilmoittavat IT-alan harjoittelijoita, kyselin eräältä porilaiseksi ilmoittamalta naiselta porin oloja ja asioita, tunnen ne hyvin, ei tietänyt mitään, ei koskaan käynytkään porissa, tarkoitus lypsää porin peräkammarin poikia ostamaan kolikoita, tyttöset osoitetaan eri puolille suomea lypsämään rahaa naisen puutteesta kärsiviltä, älkää missään nimessä ostako kolikoita, jos haluatte aikaanne kuluttaa huijaussivustolla, käyttää ruletin ilmaiskolikoita, toki hidasta, koska ruletti on säädetty antamaan kerralla minimimäärän kolikoita
- Anonyymi
Lukekaa netistä osoitteessa datingspot24.co.uk/reviews/fetoo.com-review/
- Anonyymi
Minun kokemukseni on, että kaikki profiilit ovat makssullisia työkseen vastaavia. Olen kirjoitellut monille, mutta yhtään kertaa kukaan ei ole antanut puhelinnumeroa tai halunnut tavata. Viestiti ovat lähes joka kerta samoja jostakin opeteltuja.
Älkää tuhlatko rahojanne FETOO:hon eikä mihinkään muihinkaan deittipalstoihun,joissa joutuu ostamaan koko ajan lisää kolikoita tai jotain muita ns pelimerkkejä. Yksi esim TEERENPELIT Profiilin poisto on tehty niin vaikeaksi, että veloittavat luottokortilta jatkuvasti rahaa. Muuten en päässyt eroon, kuin sulkemalla pankkitilin ja luottokortin.
Valitettavasti olen tuhlannut aika paljon niihin rahaa, mutta lopettakaa on minun kokemukseni. Tyhjän saa pyytämättäkin. - Anonyymi
Minulla on vain huonoja kokemuksia FETOO:sta ja esim TEERENPELIT, SX-DEITT, ja monista muistakin. Naisten profiilit ovat työkseen vastaavia palkkavastaajia .
Suurin osa ns deittipalstoista on vain rahastusta. Kaiken lisäksi ne ovat mikä mistäkin maasta. Rahat menevät esim Puolaan, Maltalle, Kyproksell jne
Ne kaikki pitäisi kieltää !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895