Millaisia kokemuksia on fetoo- sivustolla esiintyvien henkilöiden uskottavuudesta. Kuinka moni on todella olemassa, vai ovatko pääosin kalastamassa maksullisia vastauksia ?
Fetoo -profiilien uskottavuus
6
5254
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttävät varastettuja sähköpostilistoja ja lähettävät vahvistusviestejä sattumanvaraisesti niihin. Huijausta
- Anonyymi
Houkuttelevat puutteessa olevia peräkamarin poikia ostamaan kolikoita, profiilit feikkejä jo pelkästään katselemaĺla, pelkkää huijausta, et koskaan tapaa yhtään naista.
- Anonyymi
profiilit epäuskottavia, huijausta, sanasta sanaan samat tekstit eri profiileilta, samasta kynästä kirjoitettuja, jos haluat tutustua, vedättävät ostamaan kolikoita, profiileissa pulleiksi kertovat kuvissa anorektikoita teinityttöjä, kökköä suomenkieltä, ehkä saksaan muuttanut suomalainen vastailee berliinistä, kaikki harjoittelijoiksi ilmoittavat IT-alan harjoittelijoita, kyselin eräältä porilaiseksi ilmoittamalta naiselta porin oloja ja asioita, tunnen ne hyvin, ei tietänyt mitään, ei koskaan käynytkään porissa, tarkoitus lypsää porin peräkammarin poikia ostamaan kolikoita, tyttöset osoitetaan eri puolille suomea lypsämään rahaa naisen puutteesta kärsiviltä, älkää missään nimessä ostako kolikoita, jos haluatte aikaanne kuluttaa huijaussivustolla, käyttää ruletin ilmaiskolikoita, toki hidasta, koska ruletti on säädetty antamaan kerralla minimimäärän kolikoita
- Anonyymi
Lukekaa netistä osoitteessa datingspot24.co.uk/reviews/fetoo.com-review/
- Anonyymi
Minun kokemukseni on, että kaikki profiilit ovat makssullisia työkseen vastaavia. Olen kirjoitellut monille, mutta yhtään kertaa kukaan ei ole antanut puhelinnumeroa tai halunnut tavata. Viestiti ovat lähes joka kerta samoja jostakin opeteltuja.
Älkää tuhlatko rahojanne FETOO:hon eikä mihinkään muihinkaan deittipalstoihun,joissa joutuu ostamaan koko ajan lisää kolikoita tai jotain muita ns pelimerkkejä. Yksi esim TEERENPELIT Profiilin poisto on tehty niin vaikeaksi, että veloittavat luottokortilta jatkuvasti rahaa. Muuten en päässyt eroon, kuin sulkemalla pankkitilin ja luottokortin.
Valitettavasti olen tuhlannut aika paljon niihin rahaa, mutta lopettakaa on minun kokemukseni. Tyhjän saa pyytämättäkin. - Anonyymi
Minulla on vain huonoja kokemuksia FETOO:sta ja esim TEERENPELIT, SX-DEITT, ja monista muistakin. Naisten profiilit ovat työkseen vastaavia palkkavastaajia .
Suurin osa ns deittipalstoista on vain rahastusta. Kaiken lisäksi ne ovat mikä mistäkin maasta. Rahat menevät esim Puolaan, Maltalle, Kyproksell jne
Ne kaikki pitäisi kieltää !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119