Synnytys sattu enemmän kuin palleille potkaisu, eikö asiasta pitäisi kiistellä

Anonyymi

En ymmärrä ihmisiä, ketkä väittävät palleille potkaisun sattuvan enemmän kuin synnytyksen. Väitätkö kenties sinä? Olen nainen ja en todellakaan epäile, että palleille potkaisu ei sattuisi paljoa. Tiedän sen sattuvan todella paljon, mutta huomattavasti synnytys sattuu enemmän. Naiset työntävät kehonsa sisältä kokonaisen ihmisen ja erittäin pieni aukko avautuu yli 10cm. Lääkitykset eivät poista kipua kokonaan, eivät aina toimi, eikä aina anneta. Ihmisen työntämisessä repeää mahdollisesti paljon lihaksia, sattuu melkein kaikkialle, ala-aukko venyy paljon, työnnät hiessä ja kaikessa tuskassa ihmisen ulos kehostasi. Kannat sitä myös 9kk sisälläsi, johon liittyy myös paljon kipuja. Naisilla myös kuukautishaitat. Lääkäritkin ovat itse sanoneen synnytyksen sattuvan enemmän. Synnytys sattuu tutkitusti enemmän kuin 20 luun murtuminen samaan aikaan ja kestää lähes aina enemmän kuin 10h. Voi kestää vähemmänkin tai jopa yli 20h. Kuvittele, että sinua potkaisiin palleille ja joutuisit kestämään sitä paljon, paljon enemmän kipua 10h . Melkein kaikki naiset huutavat, kiljuvat ja itkevät synnytyksessä ja miehet vain istuvat vieressä tai eivät edes ole paikalla. Monet miehet ajattelivat, että kestäisivät helposti synnytyksen ja naiset ovat heikkoja eikä synnytys satu paljoa eivätkä laita itseänsä naisten asemaan. Nimittäin, jos väität palleille potkaisun sattuvan enemmän kuin synnytyksen, niin et kestäisi synnytystä todellakaan. Kun he kuulevat naisten huutoa synnytyksessä he ajattelevat, että naiset ovat vain heikompia kuin miehet ja pystyisivät helposti kestämään synnytyksen. Tämä on täyttä valetta, koska miehet sanovat palleille potkaisun olevan paha ja huutavat, kun palleille potkaistaan ja kestävät sitä alle tunnin, muutaman minuutin tai sekunnin, mutta kuvittelevat pystyvänsä kestämään erittäin paljon pahemman kivun 10h . Synnytys on paljon, paljon pahempi. En kuitenkaan väitä palleille potkaisun olevan kivutonta ja ymmärrän sen sattuvan paljon. (Joidenkin) miesten pitäisi alkaa todella kunnioittamaan naisia. Naiset ovat vahvoja/vahvempia kun kestävät tälläistä kidutusta. Synnytyksessä on paljon korkeampi kuolinmahdollisuus kuin palleille potkaisussa. Asian ei pitäisi edes olla kysymys, että kumpi sattuu enemmän.

3

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulehan naista esittävä mies, nämä sinun ns naisten armeijatarinat ja tämä eksoottinen synnytyskivuilla mässäily sekä kivun glorifiointi ja seikkaperäiset kuvaukset huudoista ja itkuista ei oikein vakuuta, ketään järkevää ainakaan siitä, että naiset muka purkisivat noita asioita tuohon tapaan.
      Ei minulle ainakaan mitään traumoja jäänyt, vaikka ponnistusvaihe kesti yli tunnin, että voi juku kun tietäisivät miltä tuntuu. Kolmanekseen toi säkkivertaus on aika kulahtanut klisee.

    • Anonyymi

      Palleille potkaisusta en tiedä, mutta synnytys ei ole ollut kivuliain kokemukseni. Sinä ehkä tiedät enemmän siitä palleille potkaisusta?

    • Anonyymi

      Olet oikeassa, kaksi synnytystä luomusti.
      Helvetilliset kivut tuntitolkulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1378
    Aihe