Typerintä on olla wc pönttö suihkutilassa

Anonyymi

12

174

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi nyt onkin pönttö ja suihku liian pienessä tilassa ahdettuna ja ihme virityksiä. Suihkuallas on tehty ihmeellisesti, mikä siinä pöntönkin vieressä on, lattiakaivoko?

Eihän toi toimi.

• Mut siis yleensähän suihkun jälkeen kuivataan lattia, ettei vettä jätetä lattialle.

• Ja kerrostaloissa, sekä rivareissa ihan tavallinen ratkaisu.

• Anonyymi

No niinpä. Täysin tavanomainen ratkaisu.

• Anonyymi

Turhat neliöt on fiksua, arkkitehtuuria ja pieni on aina suloista!

• Anonyymi

Älä hauku wc- pönttöä typeräksi? Mitä voi sille, jos on wc-pöntöksi syntynyt. Eikä ole saanut itse valita paikkaa minne asettua? Typerintä on haukkua syyttömiä. Yleensä sellainen haukkuja on itse sitä, miksi muita haukkuu. Mieti ensin mitä sanot julki, koska hölmöt ajattelee vasta jälkeenpäin sanomisiaan.

WC- pönttö on asiakaspalvelija, joka haluaa vain helpottaa ihmisiä, jotka hänen palvelua haluaa hyväksi käyttää. Aina haluaa vain hyvää toiselle, vaikka asiakkaat eivät hänen antamaa palvelua ansaitsisikaan, huonon käytöksen takia. Elämä on valintoja, johon wc-pönttö ei ole voinut itse vaikuttaa.

• On sentään pönttö, ettei pelkkä reikä lattiassa.
      Espanjassa eräässä anniskelupaikassa oli tällainen reikä-ratkaisu.
      Lorottaminen reikään tuntui liian haastavalta ja vaihdoin kapakkaa.

Olen melko varma että kyseinen tila oli vessa.

• Anonyymi

Tuo kyllä niin kaipaisi siivoamista. Jos tuon pöntön luukun avaisi, niin siellä olisi varmaan jotain mustaa.

• Anonyymi

Hotellissa saa olla aina sukat märkinä. Itse heitän lattialle sen lattiapyyhkeen, mutta ei se paljon paranna tilannetta. Onneksi on yleensä muun mukavan odotukset päällä, eikä tuon anna itseään haitata. Kotioloissa on enemmän aluetta ja sama tilanne, joten satunnaisesti voi ärsyttää, jos kiire ja käytävä vielä uudestaan sukkiaan vaihtaa.

• Luolaihmisvaiheessa tapahtui merkittävä hygieniatason nousu, kun osa kotiluolasta pyhitettiin ruoka- eli raatovarastoksi ja osa käymäläksi. Sitä ennen samaa tilaa käytettiin kumpanakin. 🌹👀

• Joo, tosi dorkaa, kai kaikilla nyt on varaa kunnon kämppään, Suomihan on hyvinvointivaltio?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      879
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      271
      677
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      182
      640
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      126
      582
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe