Tapasin miehen reilu viikko sitten illanvietossa yhteisten tuttavien kautta. Juttelimme ja huomasin pikku hiljaa ihastuvani häneen ja näin että hän myös minuun. Sitten siihen tuli muutamia hänen ystäviään ja minun oli lähdettävä koska olin yhteisellä kyydillä eräiden toisten kanssa. Häivyin ns vähin äänin joka nyt harmittaa minua koska yhteystiedot jäivät vaihtamatta. Löysin hänen numeronsa enirosta, oma numeroni on salainen eikä sitä saa mistään ei edes niiltä yhteisiltä tutuilta. Mitä tehdä kehtaanko laittaa miehelle viestiä. Tässä mennyt yli viikko enkä saa häntä mielestäni vaikka kuinka yritän ajatella muuta.
Voiko nainen ottaa yhteyttä
Anonyymi
7
656
Vastaukset
- Anonyymi
Kerta viikon oot jo ajatellu niin kehtaat laittaa viestin. Suositeltavaa. Kannattaa ehdottomasti.
- Anonyymi
tiedätkö että on vapaa..
- Anonyymi
Täysin vapaa on. Ja toisaalta varattu
- Anonyymi
Kysy eräältä toiselta kenen kyydillä lähdit. Jos se sanoo että uskaltaa niin sitten sun on uskallettava. Vai haluatko näyttää huonoo esimerkkiä?
- Anonyymi
Ota nyt hyvä nainen sitä yhteyttä!
Terveisin tuleva miehesi - Anonyymi
Laita viestiä!! Sulla ei ole mitään menetettävää, ainoastaan voitettavaa. :) Mies on varmasti joka tapauksessa imarreltu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917