Suomalaiset tökerösti pukeutuneet ylipainoiset tanttanaiset katselivat nenänvarttaan pitkin
Kauniita ja tyylikkäitä ukrainalaisnaisia bussissa
35
68
Vastaukset
- Anonyymi
Huono puoli on se että pitemmän ajan kuluttua ne Ukrainalaiset suomalaistuu eikä heitä enää erota katukuvasta.
- Anonyymi
Erottaa, ukrainattarilla on slaavittarien piirteet vinommat silmät, suht kapeat kasvot ja ovat usein naisiksi pitkiä ja hoikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erottaa, ukrainattarilla on slaavittarien piirteet vinommat silmät, suht kapeat kasvot ja ovat usein naisiksi pitkiä ja hoikkia.
Lyhyellä suomalais miestapilla ole mitään mahdollisuuksia.
Ukrainalaisella naisella on samat vaatimukset miehen suhteen eli miehen pitää olla pitkä.
- Anonyymi
Höpö höpö samanlaisia paras päivämäärä mennyt umpeen
- Anonyymi
Yrität lutata suomalaisia naisia mollaamalla heitä ja kehumalla ulkomaalaisia. Olet säälittävä pieni inisevä hyttynen paitsi että hyttynenki on miellyttävämpi😊
- Anonyymi
Jatkuvasti hehkutetaan medioita myöten ulkomaalaisten miesten tyylikkyyttä ja komeutta, verrattuna juntti suomalaismiehiin. Kun kehuu ulkomaalaisia naisia se on tietysti liikaa joillekin ei niin tasokkaille naisille 😊
- Anonyymi
Hyttynen kuppaa suomalaismiestä samalla tavalla, kuin suomalaisnainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyttynen kuppaa suomalaismiestä samalla tavalla, kuin suomalaisnainen.
Viesti poistettiin että hyttyset on miehiä piikki pitkällä🙄
- Anonyymi
Ukrainan kreikkalaiset ovat erittäin hyväkuntoisia sekä moraalista sisäistä voimaa omaavia ryhdikkäitä ihmisiä. Ei persu-suomalaisissa ole samaa ylvästä ominaisuutta. Ylipainoiset mulkosilmäiset persut olisivat jo antautuneet.
- Anonyymi
Mikäs nyt sitten ätmejä estää?
- Anonyymi
Naisten pelko. Nainen on heille joku kummajainen.
- Anonyymi
Se, että kaikki naiset eivät ota ätmejä tosissaan, vaan ätmi saa pakit.
Nainen edes pidä ätmiä miehenä.
Kerran olin paikalla, jossa oli naisia, niin yksi nainen totesi, että eihän täällä ole yhtään miestä, kun johonkin asiaan miestä olisi tarvittu ja oli ainut mies paikalla.
En viitsinyt todeta asiassa mitään. - Anonyymi
Miksi lyhyt ja ruma mies kelpaisi hoikalle ja kauniille ukrainattarelle, kun ei kelpaa edes lihavalle ja rumalle suominaiselle?
- Anonyymi
Täällä asuu pari ukrainalaista naista. Mukavia ihania naisia ovat. Olen niitten kanssa jutellut ja opastanut taloyhtiön pesukoneen käytössä. Aina ne haluaa jotain jutella. Suomi naiset ei koskaan juttele tuntemattomalle miehelle kuten minulle.
- Anonyymi
Kyllä suomi neito on juttu tuulella jos ihku muslimi maahanmuuttaja hymyilee ja tuo hyvien sanojen kera kukkasen:Eksotiikkaa parhaimmillaan!Muslimit ovat naisten asialle ennen kololle pääsemistä ja sitten jälkeenpäin nuttua ja huntua paälle!
- Anonyymi
Osaat siis ukrainaa, aika vaikeaa muuten!
No kun työhömme tuli insinöörinainen( no kerää jotakin yksinkertaisia osia ) ja ei se ,
eikä kuulemma juuri muutkaan osaa englanniksi kuin yes ja no !
Kun ihan vaan peruskoulu englannilla suomalainen on ihan eritasoa
ja paljon paljon parajatulla rallienklaniilakin pärjää kuten muutkin,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat siis ukrainaa, aika vaikeaa muuten!
No kun työhömme tuli insinöörinainen( no kerää jotakin yksinkertaisia osia ) ja ei se ,
eikä kuulemma juuri muutkaan osaa englanniksi kuin yes ja no !
Kun ihan vaan peruskoulu englannilla suomalainen on ihan eritasoa
ja paljon paljon parajatulla rallienklaniilakin pärjää kuten muutkin,,,Sille insinöörinaiselle tsemppiä. Suomen kieli on vaikeaa. Kannattaa opiskella sitä englantia. Sillä pärjää Suomessa ja insinöörille löytyy kyllä töitä.
Monia insinöörejä, lääkäreitä ja moniosaajia on ollut aiemmin maahanmuuttajien joukossa. Yhtenäistä niille kaikille on ollut, että passit ja paperit on muuton yhteydessä kadonneet, samalla on kadonnut yleensä luku ja kirjoitustaito. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat siis ukrainaa, aika vaikeaa muuten!
No kun työhömme tuli insinöörinainen( no kerää jotakin yksinkertaisia osia ) ja ei se ,
eikä kuulemma juuri muutkaan osaa englanniksi kuin yes ja no !
Kun ihan vaan peruskoulu englannilla suomalainen on ihan eritasoa
ja paljon paljon parajatulla rallienklaniilakin pärjää kuten muutkin,,,Kyllä ne englantia puhuu.
- Anonyymi
Kumma juttu, ettei näitä kehuja kumykene koskaan esittämään ilman haukkuja. Menee pohja ja uskottavuus kehulta, kun sen motivaattori onkin haukkuminen.
- Anonyymi
Aloittaja itse on lippistä myöten kävelevä Olvi mainos virttyneissä verkkareissa ja mustassa t-paidassaan. Jaloissaan hänellä on vihreät crocsit.
- Anonyymi
Kehutaan siksi, että saataisiin haukut aikaan.
- Anonyymi
Täällä on, myös ukranalaisia ja ihan ovat tavallisen näköisiä naisia, niinku suomalaisetkin.
- Anonyymi
Ätmit luulee että naiset on jokamiehenoikeus. 😊
Ettei ois ollut missikiertue ollut, eikös ne vielä mieti kuka se on kaikkein kaunein...?? :oD
Jaajaa, enemmän nuo "suomitantat" ovat ukrainalaispakolaisia (lähinnä naisia ja lapsia) täällä Suomessa auttaneet kuin "suomiukot", ainakin omalla kotipaikkakunnallani. Taisi olla sun omassa mielikuvituksessasi se nenänvarttaan katselu. Ihminen näkee, mitä haluaa nähdä ja mikä tukisi omaa ajatusmallia.
- Anonyymi
Täysin mahdoton ajatus että suomi naiset tekisivät mitään negatiivista
Anonyymi kirjoitti:
Täysin mahdoton ajatus että suomi naiset tekisivät mitään negatiivista
Kyllä "suominaiset" varmaan kaikenlaista negatiivista osaavat tehdä, mutta eipä vielä ole tullut vastaan sellaista suomalaista naista, joka kovin negatiivisesti näihin ukrainalaisnaisiin tässä tilanteessa suhtautuisivat. Päinvastoin, moni on innokkaana ollut auttamassa ja tutustumassa. Vaikka tiedän, että ennakko-odotus oli ilmeisesti toisenlainen suhtautuminen jostain syystä.
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Kyllä "suominaiset" varmaan kaikenlaista negatiivista osaavat tehdä, mutta eipä vielä ole tullut vastaan sellaista suomalaista naista, joka kovin negatiivisesti näihin ukrainalaisnaisiin tässä tilanteessa suhtautuisivat. Päinvastoin, moni on innokkaana ollut auttamassa ja tutustumassa. Vaikka tiedän, että ennakko-odotus oli ilmeisesti toisenlainen suhtautuminen jostain syystä.
Suomalaiset yleisesti ottaen katkeria, kateellisia ja pikkusieluisia ihmisiä. Hyvä jos olet havainnut aitoa positiivista suhtautumista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset yleisesti ottaen katkeria, kateellisia ja pikkusieluisia ihmisiä. Hyvä jos olet havainnut aitoa positiivista suhtautumista
Jos itse olet katkera, kateellinen ja pikkusieluinen se ei tarkoita kaikkien olevan.
- Anonyymi
Totta turiset. Naiset ovat aina ystävällisiä, vähintään ystävällisempiä kuin miehet.
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset yleisesti ottaen katkeria, kateellisia ja pikkusieluisia ihmisiä. Hyvä jos olet havainnut aitoa positiivista suhtautumista
Niin, ehkeivät "suominaiset" ole tajunneet, että ukranalaisnaiset ovat tulleet Suomeen taistelemaan verissä päin "suomimiehistä" 🤔
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niin, ehkeivät "suominaiset" ole tajunneet, että ukranalaisnaiset ovat tulleet Suomeen taistelemaan verissä päin "suomimiehistä" 🤔
😂🤭🤣
- Anonyymi
Ukrainalaiset ja suomalaiset naiset eivät juuri eroa toisistaan. No ukrainalaiset ovat keskimäärin tummempia. Tämä on varmaa tietoa.
- Anonyymi
Niillä on viikset ja tummat käsivarsi ja sääri karvat.😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä on viikset ja tummat käsivarsi ja sääri karvat.😉
Mites nyt suu pannaan.? Kai sitten aika pehko alapäässäkin😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673