otsooniaukko tropiikissa

Tropiikissa on ollut otsooniaukko jo 30 vuotta. EIKÄ OLLA HUOMATTU. Nyt kiireesti otsonia tekemään.

"Otsonin valmistuksessa on käytössä kaksi päämenetelmää. Pieniä määriä otso- nia voidaan valmistaa ultraviolettisäteilyn avulla, mutta vesilaitoksilla on kui- tenkin otsonin valmistuksessa yleisesti käytössä niin sanottu koronapurkaus- menetelmä."

Eikö korona ole taas purkautunut? Siis maskit naamalle.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiäksä? Mun piti oikein kattoo, että mistä sää ny yht'äkkiä noin hienoa tekstiä kaivoit. Täähän oli Hämeen Ammattikorkeakoulun opinnäytetyö, jota sää iltasi ratoksi olet lukenut. Tuomas Tammisen ja Tuomas Tammisen tekemä. Onkohan ne kavereita siksi, koska niillä on samat nimet? Niin ja eikös sullakin oo se kakkosolento, joka aina välillä näyttäytyy?https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/82394/Tamminen_Tuomas.pdf?sequence=1&isAllowed=y

      Joo se korona on kyllä niin sitkeä ja ilkeä pöpö. että varmaan tappaa kaikki kilpailijat.

      Kuusamossa taitaa olla toi Tropiikki. Ne on varmaan suihkutellut sitä ohvia niin paljon, että on kertynyt ponnekaasuja ilmaan. Etelän miehet huitoo vaan eettisesti.

      • Otsonin tekemis lähde löytyi netistä etsimällä. Se oli siteerattu lähteestä.

        Uima-altaita ainakin otsonoidaan kuten kalmokämppiäkin. Luulisi että prosessissa syntyy tarpeeksi otsooonia aukkojen paikkaamiseen.

        Muistan uimahallien kloorit mut eikös ne nyt oikeasti otsonoida? uimahallisa en ole käynyt tai altaalla sitten vuoden 2001 vaan oon uinut luonnonvesissä joten entiiä. Herranjumala! on ei oon mä ollu kloorialtassa varmaan 2006 mut onhan siitäkin jo aikaa.

        Tulevaisuudessa ei tarvita tekotropiikkeja kuusamossakaan. Varsinkaan kun viimestään aurinko laajenee ennen läsähdystä. Liekö pervokin jälkeläisiä vielä on olemassa siihen aikaan.? oonhan mäkin bylsinyt ainakin 14 eri naista ja monet mystisesti kadonneet mutta eipä oo tullu elatusmaksujakaan et ei voi tietää.


      • pervokki kirjoitti:

        Otsonin tekemis lähde löytyi netistä etsimällä. Se oli siteerattu lähteestä.

        Uima-altaita ainakin otsonoidaan kuten kalmokämppiäkin. Luulisi että prosessissa syntyy tarpeeksi otsooonia aukkojen paikkaamiseen.

        Muistan uimahallien kloorit mut eikös ne nyt oikeasti otsonoida? uimahallisa en ole käynyt tai altaalla sitten vuoden 2001 vaan oon uinut luonnonvesissä joten entiiä. Herranjumala! on ei oon mä ollu kloorialtassa varmaan 2006 mut onhan siitäkin jo aikaa.

        Tulevaisuudessa ei tarvita tekotropiikkeja kuusamossakaan. Varsinkaan kun viimestään aurinko laajenee ennen läsähdystä. Liekö pervokin jälkeläisiä vielä on olemassa siihen aikaan.? oonhan mäkin bylsinyt ainakin 14 eri naista ja monet mystisesti kadonneet mutta eipä oo tullu elatusmaksujakaan et ei voi tietää.

        Otsoni tuoksuu märältä karhulta!

        Onko sieniä jo - kantarellejä varmaan ois?

        Suomeen istutetaan liikaa 6:a - lehtipuut on tulevaisuutta, vaikka roskaavatkin. Roskaavat havupuutkin, mutta muurahaiset kokoavat havut ne pinoihin.

        Semmoiset suuret läpinäkyvät kuplat ovat tulevaisuutta. Siellä elävät ja viljelevät sitten samanmieliset. Amerikassa jo kokeiltu. Sinne voi sitten suihkuttaa omia, mieleisiä kemikaalejaan ja ne säilyy kuplassa.

        Sadhguru sanoo, että viidenkymmenen vuoden päästä merkittävä osa nuorista tekee itsemurhan. Maailma ei välttämättä muutu niin huonoksi, mutta nuoret kokee kaiken aina vaan nuorempana ja sitten ei jääkkään enää mitään koettavaa. Eli tylsistymisen ja näköalattomuuden johdosta. Sitten vielä kaikki "tiedetään" luonnonlaeista, ihmisten käyttäytymisestä ja muusta. Ei ole enää tutkimattomia alueita ja jännää maailmassa. Tämä suuntaus näkyy musiikissa - vielä 70- luvulla tehtiin kauniita melodioita ja sanoituksia. Kevyt musiikki on raskaasti loppuunkaluttu alue, kuten ihmiselämä itsessään. JosetteuskoniintässäesimerkkinäNMKY.
        Taustalla soittava Heikki Laurilakin kuoli reilu vuosi sitten.
        https://www.youtube.com/watch?v=zTbjLOem2Qg


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Otsoni tuoksuu märältä karhulta!

        Onko sieniä jo - kantarellejä varmaan ois?

        Suomeen istutetaan liikaa 6:a - lehtipuut on tulevaisuutta, vaikka roskaavatkin. Roskaavat havupuutkin, mutta muurahaiset kokoavat havut ne pinoihin.

        Semmoiset suuret läpinäkyvät kuplat ovat tulevaisuutta. Siellä elävät ja viljelevät sitten samanmieliset. Amerikassa jo kokeiltu. Sinne voi sitten suihkuttaa omia, mieleisiä kemikaalejaan ja ne säilyy kuplassa.

        Sadhguru sanoo, että viidenkymmenen vuoden päästä merkittävä osa nuorista tekee itsemurhan. Maailma ei välttämättä muutu niin huonoksi, mutta nuoret kokee kaiken aina vaan nuorempana ja sitten ei jääkkään enää mitään koettavaa. Eli tylsistymisen ja näköalattomuuden johdosta. Sitten vielä kaikki "tiedetään" luonnonlaeista, ihmisten käyttäytymisestä ja muusta. Ei ole enää tutkimattomia alueita ja jännää maailmassa. Tämä suuntaus näkyy musiikissa - vielä 70- luvulla tehtiin kauniita melodioita ja sanoituksia. Kevyt musiikki on raskaasti loppuunkaluttu alue, kuten ihmiselämä itsessään. JosetteuskoniintässäesimerkkinäNMKY.
        Taustalla soittava Heikki Laurilakin kuoli reilu vuosi sitten.
        https://www.youtube.com/watch?v=zTbjLOem2Qg

        Olisi pitänyt kirjoittaa ammennettu lähteestä. no enihau..

        Hyvä ettei märältä koiralta tuoksu. Nuuskiossa espoossa on paljon koiran kakkoja nykyään.

        Ei oo sieniä.sadetta povattu mutta espoossa vain pieni ropina eilen. ja kuumaa ja aurinkoista sekä kuivaa.

        Lehto olisikin kaunis havupuuvaltaisten metsäpeltojen sijaan. Kun hankin tontin perustan lehdon jonne pioneeripuina haapaa, leppää ja pihljaa. tammet ja lehmusket pitää istuttaa isoina ja hyvissä ajoin. Että ehtii nähdä. Suomenlampaita ja nautakarjaa kesannolle.

        olen kuullut arkkitehti fullerin leijuvasta kaupungista jotka koostuvat palloista. oliko se peräti alumiiniä mutta läpinäkyviä ne ei ollut. Suunnitelma ei tietääkseni edennyt luonnoksia ja papereita pidemmälle.

        Joo tulevaisuuden nuorten kohtalo on kyllä aika raju sitten. luulen kuitenkin että pientä toivoa luo se että jokaisen ihmisen pitää oppia juttunsa. Luoda persoonansa ja kiinnostuksen kohteensa,elämäntyö sanoisin. Ensikokijalle kaikki on uutta.

        Kun ihminen putkahtaa maailmaan niin sehän on raakile joka odottaa kypsymistä, Ja siinä samalla oppii juttuja. Toivoa sopii.

        Kyynisyydestäni ja hienosta misantrooppisuudestani huolimatta uskon että itsekin olen vasta elämäni puolivälissä oleva raakile jolla on monta projektia, elämäntyö toteuttamatta.

        Mutta älköös huolehtiko..olen jo aloittanut ja edennyt niissä. Odotan suurta kliimaksia ja sitä ennen voi kuunnella vaikka no jo loppuun rassattua nmky..tä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe