Mies joutilaana pariskunnalle

Anonyymi

Moi
Sattuisko Tampereen alueella olemaan pariskuntaa, jonka naiselle maistuis vieras mies?
Tässä olis joutilaana pari päivää miehekkään komea kuuskymppinen herrasmies.
Sitten vaan viestiä tulemaan😏
T.jk

159

3403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi
      Täällä vois olla kiinnostusta, pääsetkö Treen keskustaan?

    • Anonyymi

      Juu, varmaan tunnissa paikalla ....

    • Anonyymi

      Ei sattuis.

    • Anonyymi

      Kalevassa yöpaikka rouvan toisella puolella.
      Rouva on innokas pano hommiin.
      Rouvalla on hyvät rinnat ja kiimainen pillu.
      Löytyykö vielä kovaa kalua rouvan iloksi hetero puuhiin.

      • Anonyymi

        löytyisi Tampereelta n.60v mies eikä haittaa jos pikkusen lipsahtaa bi-puolelle.Jos tosissaan olette liikkeellä.


    • Anonyymi

      Täällä ois nuorikaveri hommii jos kiinnostaa

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Kiinnostaa!
        Jos olet jo luvallinen nuori mies?
        .ite sinuun saa yhteyttä?
        Rouvan vaaka pysähtyy 56kg kohtaan eli erään kirjoittajan villi arvaus ei osunut aivan kohdalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa!
        Jos olet jo luvallinen nuori mies?
        .ite sinuun saa yhteyttä?
        Rouvan vaaka pysähtyy 56kg kohtaan eli erään kirjoittajan villi arvaus ei osunut aivan kohdalleen.

        Täällä tosi hirvas isolla suonikullilla valmiina naimaan vaimoasi Oulussa milloin nussitaan. Saat katsoa kun näin vaimosi pillua ja laukesin siihen paljaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tosi hirvas isolla suonikullilla valmiina naimaan vaimoasi Oulussa milloin nussitaan. Saat katsoa kun näin vaimosi pillua ja laukesin siihen paljaalla

        Iso kiinnostaa myös!
        Missä kokeiltaisiin?
        T. Rouva Kalevasta


    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelee nuori kaveri kyllä kiinnostaa Pistä kikissä viestiä mikeusa1

      • Anonyymi

        Ei ole kuin s-posti käytössä.
        Laita s.postii osoite niin otan yhteyttä.
        T. Rouva Kalevasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuin s-posti käytössä.
        Laita s.postii osoite niin otan yhteyttä.
        T. Rouva Kalevasta

        Moi
        Tässä ketjun aloittaja ... pääsiskö rouvan viereen joku arki-ilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuin s-posti käytössä.
        Laita s.postii osoite niin otan yhteyttä.
        T. Rouva Kalevasta

        Laita s-postin [email protected] asun Tampereella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuin s-posti käytössä.
        Laita s.postii osoite niin otan yhteyttä.
        T. Rouva Kalevasta

        Oottelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuin s-posti käytössä.
        Laita s.postii osoite niin otan yhteyttä.
        T. Rouva Kalevasta

        Moi
        Rouva Kalevasta, saisko sun kanssa viettää joskus arkiyön?
        T.ketjun aloittaja


    • Anonyymi

      vanhempi isokaluinen mies kyllä kiinnostaa pariskuntaa. pe ilta voisi kaikkea kivaa harrastaa.

      • Anonyymi

        Moi pariskunta
        Käviskö teille joku arki-ilta.
        T.aloitttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi pariskunta
        Käviskö teille joku arki-ilta.
        T.aloitttaja

        Täällä Iittalassa pari N 57 M 56 mies aisuri. Voisit käydä vaimoni ilona kun itse töissä yö vuorossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Iittalassa pari N 57 M 56 mies aisuri. Voisit käydä vaimoni ilona kun itse töissä yö vuorossa.

        Moi
        Se oliskin aika mukavaa😏.
        Mä kurkkaan kalenteria ja palaan ehdotuksin.
        Kerro pari sanaa vaimosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Se oliskin aika mukavaa😏.
        Mä kurkkaan kalenteria ja palaan ehdotuksin.
        Kerro pari sanaa vaimosta!

        Vaimo hoikka himo kuntoilija, seurallinen ja avoin uusille asioille. Vuosia harrastettu silloin tällöin tälläistä, ymmärtää aisurin nautinnon. Antautuu aidosti vieraan kanssa nauttii seksistä. Näin lyhykäisyydessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo hoikka himo kuntoilija, seurallinen ja avoin uusille asioille. Vuosia harrastettu silloin tällöin tälläistä, ymmärtää aisurin nautinnon. Antautuu aidosti vieraan kanssa nauttii seksistä. Näin lyhykäisyydessään.

        Hei
        Maistuu kyllä mulle🙂.
        Mä tosiaan katon kalenteria ja palaan ehdotuksin.
        Eli saa viettää yön vaimon kanssa.
        Miten tavataan ... tulisinko mä vaikka johonkin Iittalan myymälän paikkeille ja tavatataan siellä paikkeilla.
        Ootko koko aika yötöissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Maistuu kyllä mulle🙂.
        Mä tosiaan katon kalenteria ja palaan ehdotuksin.
        Eli saa viettää yön vaimon kanssa.
        Miten tavataan ... tulisinko mä vaikka johonkin Iittalan myymälän paikkeille ja tavatataan siellä paikkeilla.
        Ootko koko aika yötöissä?

        Moi
        Ensi viikolla Tiistai tai Keskiviikko kävis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Maistuu kyllä mulle🙂.
        Mä tosiaan katon kalenteria ja palaan ehdotuksin.
        Eli saa viettää yön vaimon kanssa.
        Miten tavataan ... tulisinko mä vaikka johonkin Iittalan myymälän paikkeille ja tavatataan siellä paikkeilla.
        Ootko koko aika yötöissä?

        Olen jatkuvassa yö duunissa ajan postia. Sopii hyvin tavata Iittalan myymälän parkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Ensi viikolla Tiistai tai Keskiviikko kävis!

        Vaimolle sopii kyllä kumpikin yö. Juteltiin juuri jos molemmat nautitte toisistanne, vaki kaverin paikka olis mieleen. Nauttisin olla töissä kun tietäisin että samaan aikaan panisit vaimoani kunnolla, mikä parasta tulisin töistä suoraan jälki liukkaille kyllä aisuri tykkäis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Maistuu kyllä mulle🙂.
        Mä tosiaan katon kalenteria ja palaan ehdotuksin.
        Eli saa viettää yön vaimon kanssa.
        Miten tavataan ... tulisinko mä vaikka johonkin Iittalan myymälän paikkeille ja tavatataan siellä paikkeilla.
        Ootko koko aika yötöissä?

        Vaimo tulee vastaan kun laitat viestin, valkoinen auto farkku. Asumme omakoti talossa tie tulee suoraan pihaamme ei naapureita näkösällä.


    • Anonyymi

      Mahtavaa, me vaimon kanssa nautitaan toisistamne, kun sä paiskit hommia ... ja varmaan nautit ajatuksesta, kuinka vaimo nauttii.
      Sovitaan Ke, mikä kellonaika alustavasti?

      • Anonyymi

        Todellakin nautin kun tiedän vaimoni nauttivan kanssasi. Vaimo tulis vastaan noin 19.30 lähden silloin töihin. Vaimo pitää vapaan torstaina saatte nukkua aamulla, valvotun yön jälkeen. Itse tuun kotia noin klo.11 voimme jutskata miten yö meni.


      • Anonyymi

        Vaimolle ehdotin jos laittaisitte muutaman kuvan tai video pätkän puhelimeeni. Kuulema susta kiinni jos haluat kuvata. Itseäni koskettais kuva jossa spermasi vaimon karvoituksella kaikki muu jäisi mielikuvituksen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimolle ehdotin jos laittaisitte muutaman kuvan tai video pätkän puhelimeeni. Kuulema susta kiinni jos haluat kuvata. Itseäni koskettais kuva jossa spermasi vaimon karvoituksella kaikki muu jäisi mielikuvituksen varaa.

        Moi
        Kyllä kuvat on ok kunhan ei tunnista kuvista.
        En taida keretä 19.30, mutta jos on koko yö aikaa, niin toivottavasti myöhempi "aloitus" on ok.
        Olen varattu, haittaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Kyllä kuvat on ok kunhan ei tunnista kuvista.
        En taida keretä 19.30, mutta jos on koko yö aikaa, niin toivottavasti myöhempi "aloitus" on ok.
        Olen varattu, haittaako?

        Huomenta! Sopii tavata myöhemmin onhan teillä aikaa koko yö. Varattu parempi vaimon mielestä, miten pääset kotoa yöksi kyselee vaimo. Kuvia ei pakko ottaa oli aisurin idea. Vaimon mielestä joskus myöhemmln kun tuntee toisenssa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Sopii tavata myöhemmin onhan teillä aikaa koko yö. Varattu parempi vaimon mielestä, miten pääset kotoa yöksi kyselee vaimo. Kuvia ei pakko ottaa oli aisurin idea. Vaimon mielestä joskus myöhemmln kun tuntee toisenssa paremmin.

        Moi
        Olen mökkeilemässä siellä suunnalla.
        Ajelen huomenna mökille Iittalan ohi joskus aamupäivällä, eihän vaimo kerkeäisi pikakahville!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Olen mökkeilemässä siellä suunnalla.
        Ajelen huomenna mökille Iittalan ohi joskus aamupäivällä, eihän vaimo kerkeäisi pikakahville!

        Vaimo töissä aamuvuorossa. Olisitko halunnut ottaa mukaan mökille vaimon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Olen mökkeilemässä siellä suunnalla.
        Ajelen huomenna mökille Iittalan ohi joskus aamupäivällä, eihän vaimo kerkeäisi pikakahville!

        Pysähdyin kahville Jämsään aika upee tunne taasen kerran aisurilla. Torstaita vasten yöllä kiva ajella kun tietää mitä kotona sänkyssä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo töissä aamuvuorossa. Olisitko halunnut ottaa mukaan mökille vaimon.

        Moi Iittalan pari
        Yritin kirjotella aikasemmin, että se mun Keskiviikon tulo meni työasioiden vuoksi pieleen.
        Tulen varmuudella sinnepä8n Sunnuntaina , olis kyllä mahtavaa tavata.
        Voitaisko nähdä Su ap lyhyesti ja sitten illalla kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysähdyin kahville Jämsään aika upee tunne taasen kerran aisurilla. Torstaita vasten yöllä kiva ajella kun tietää mitä kotona sänkyssä tapahtuu.

        Moi
        Olisko mahdollista tavata Su n. 11-12 aikoihin jossain teidän nurkilla ... esim Shell.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Olisko mahdollista tavata Su n. 11-12 aikoihin jossain teidän nurkilla ... esim Shell.

        Moi
        Kokeilempa vielä ... ajelen huomenna nurkille!
        Olisko mahdollista tavata huomenna kahvin tai suoran toiminnan merkeissö.
        Mulle käy hyvin joustavasti aamupäivästä alkaen ... tai sitten illalla mulla olis vaimolle koko yö aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Kokeilempa vielä ... ajelen huomenna nurkille!
        Olisko mahdollista tavata huomenna kahvin tai suoran toiminnan merkeissö.
        Mulle käy hyvin joustavasti aamupäivästä alkaen ... tai sitten illalla mulla olis vaimolle koko yö aikaa.

        Huomenta! Odotimme viestiäsi kyllä. Vaimo kyllä ihmeissään kun mitään ei kuulunut. Pitkään aikaan nähnyt niin kiimaisena kun läksin töihin. Eilen vanhempi herra haki vaimon mökille Lammille, palaavat illalla takaisin. Laittoivat kuvia..itse runkannut moneen otteeseen. Katsotaan mitä vaimo tuumaa jatkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Odotimme viestiäsi kyllä. Vaimo kyllä ihmeissään kun mitään ei kuulunut. Pitkään aikaan nähnyt niin kiimaisena kun läksin töihin. Eilen vanhempi herra haki vaimon mökille Lammille, palaavat illalla takaisin. Laittoivat kuvia..itse runkannut moneen otteeseen. Katsotaan mitä vaimo tuumaa jatkosta.

        Moi
        Joo mulle tuli ylipääsemätön työeste, yritin siitä laittaa viestiä, mutta se meni näköjään mönkään.
        Olis kyllä mahtava päästä panemaan vaimoasi, varsinkin kun on varmaan pillu hyvin nussittu jo valmiiksi.
        Ilmottele kun tiedät, olen jo "paikkakunnalla", joten varmaan pääsen teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Odotimme viestiäsi kyllä. Vaimo kyllä ihmeissään kun mitään ei kuulunut. Pitkään aikaan nähnyt niin kiimaisena kun läksin töihin. Eilen vanhempi herra haki vaimon mökille Lammille, palaavat illalla takaisin. Laittoivat kuvia..itse runkannut moneen otteeseen. Katsotaan mitä vaimo tuumaa jatkosta.

        Meetkö tänään töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meetkö tänään töihin?

        Kyllä meen töihin tänään, vaimo menee aamuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Joo mulle tuli ylipääsemätön työeste, yritin siitä laittaa viestiä, mutta se meni näköjään mönkään.
        Olis kyllä mahtava päästä panemaan vaimoasi, varsinkin kun on varmaan pillu hyvin nussittu jo valmiiksi.
        Ilmottele kun tiedät, olen jo "paikkakunnalla", joten varmaan pääsen teille.

        Sai hyvin munaa videolla kun katsoin. Onneksi mökillä huuto oli mieletön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meen töihin tänään, vaimo menee aamuun.

        Meillä olis ilta aikaa, voin mennä kotiin yöksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä olis ilta aikaa, voin mennä kotiin yöksi...

        Katsotaan jaksaako kun palaa. Yleensä ei kyllästy jos miehellä pelittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan jaksaako kun palaa. Yleensä ei kyllästy jos miehellä pelittaa.

        Millon arveket, että vaimo kotiutuu .
        Jos tänään tavataan, haluatko olla paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon arveket, että vaimo kotiutuu .
        Jos tänään tavataan, haluatko olla paikalla?

        Lähden klo. 16 kyllä muuten. Liukasta varmaan kun yölliset spermat sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden klo. 16 kyllä muuten. Liukasta varmaan kun yölliset spermat sisällä.

        Kysyisitkö vaimolta jaksaako vielä nussia mun kans tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisitkö vaimolta jaksaako vielä nussia mun kans tänään?

        Laittoi viestiä jos työ vuoron saa vaihdettua, haluaa kuulema nussia kanssasi ensi yönä. Pyydän laittaa viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittoi viestiä jos työ vuoron saa vaihdettua, haluaa kuulema nussia kanssasi ensi yönä. Pyydän laittaa viestin.

        Toivottavasti onnistuu ... jos ei onnistu, nussitaan illalla ja sitten yö joskus toiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti onnistuu ... jos ei onnistu, nussitaan illalla ja sitten yö joskus toiste.

        Yritä päästä pukille jos viestittelee. Pane kunnolla niin huomenna paikat hellänä. Valitteli vähän selkäänsä kun kaveri todella painava, videolla vaimo hautatui täysin alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti onnistuu ... jos ei onnistu, nussitaan illalla ja sitten yö joskus toiste.

        Moi
        Mulla on aikanen lähtö aamulla, ehkä n. kuuden maissa.
        Olisko parempi tänään tyytyä vain iltaan.
        Kyllä mä nussin vaimon tyytyväiseksi ... seuraavan kerran voidaan nussia pitkin yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mulla on aikanen lähtö aamulla, ehkä n. kuuden maissa.
        Olisko parempi tänään tyytyä vain iltaan.
        Kyllä mä nussin vaimon tyytyväiseksi ... seuraavan kerran voidaan nussia pitkin yötä.

        Kyllähän muutaman tunnin kerkeette nussia hyvin. Muista imeä jälkiä eripuolelle kehoa kun tuun kotia on naidun näköinen. Itellä kiima päällä kun vaimoa naidaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mulla on aikanen lähtö aamulla, ehkä n. kuuden maissa.
        Olisko parempi tänään tyytyä vain iltaan.
        Kyllä mä nussin vaimon tyytyväiseksi ... seuraavan kerran voidaan nussia pitkin yötä.

        Vasemman puolen yöpöydän laatikossa on fiagraa jos tuut liian nopsaan. Itse käytän pidemmässä panossa jaksan naida rajusti ilman laukeamista liian herkästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän muutaman tunnin kerkeette nussia hyvin. Muista imeä jälkiä eripuolelle kehoa kun tuun kotia on naidun näköinen. Itellä kiima päällä kun vaimoa naidaan.

        Mä teen fritsuja pillun ympärille reisiin ja rintoihin ..
        Kiihottaa kyllä vaimon kunnolla nussittu pillu.
        Onko teillä videoita, missä vaimoa nussitaan, onko ollut kimppapanoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen fritsuja pillun ympärille reisiin ja rintoihin ..
        Kiihottaa kyllä vaimon kunnolla nussittu pillu.
        Onko teillä videoita, missä vaimoa nussitaan, onko ollut kimppapanoissa?

        Tykkään kun merkattu kunnolla, yritä imeä kaulaankin jos mahdollista, ainaskin orgasmissa muussa maailmassa. Itse nautin kun pääsen nussii spermaista pillua. Vaimolla puhelimessa videoita kun vieras panee, katselee itsekseen aika usein. Odotan et laittaa viestii sulle tänne nyt jatkan matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen fritsuja pillun ympärille reisiin ja rintoihin ..
        Kiihottaa kyllä vaimon kunnolla nussittu pillu.
        Onko teillä videoita, missä vaimoa nussitaan, onko ollut kimppapanoissa?

        Moi
        Joko olet vaimo päässyt kotiin hyvin nussittu pillu hellänä.
        Jos sulle ei tänään käy, haluaisitko kunnon aamuherätyksen?
        Kerro vaan mihin tulen, haluaisin tavata sut ja nussia sua ... alkaa päivä sullakin mukavasti.
        Mä voin tulla kuinka aikaisin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Joko olet vaimo päässyt kotiin hyvin nussittu pillu hellänä.
        Jos sulle ei tänään käy, haluaisitko kunnon aamuherätyksen?
        Kerro vaan mihin tulen, haluaisin tavata sut ja nussia sua ... alkaa päivä sullakin mukavasti.
        Mä voin tulla kuinka aikaisin vaan.

        Moi
        Miten on vaimo, haluatko vielä tälle illalle vierasta kovaa kalua, laita viestiä ... aamukin käy, kuten tossa aikasemmin kirjottelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Miten on vaimo, haluatko vielä tälle illalle vierasta kovaa kalua, laita viestiä ... aamukin käy, kuten tossa aikasemmin kirjottelin.

        Huomenta valitettavasti ei tavattu, ehkä ensi kerralla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta valitettavasti ei tavattu, ehkä ensi kerralla!

        Kohta Iittalan kohdalla😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta Iittalan kohdalla😏

        Huomenta! Kiireinen yö takana kohta. Juttelin vaimon kanssa kuuden aikaan. Illalla tulleet kymmenen korvilla, vanhempi herra jäikin yöksi. Sanoin eikö saanut tarpeeksi mökillä, molempia alkanut panettaa matkan aikana. Et silleen vaimo kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Kiireinen yö takana kohta. Juttelin vaimon kanssa kuuden aikaan. Illalla tulleet kymmenen korvilla, vanhempi herra jäikin yöksi. Sanoin eikö saanut tarpeeksi mökillä, molempia alkanut panettaa matkan aikana. Et silleen vaimo kunnossa.

        Ymmärrän, eipä sitä kannata kännykkää räplätä kun tarjolla on vierasta kyrpää ... olis olla mahtavaa olla mukana. Vaimo olis varmaan ollut hulluna himosta, kun olis saanu kyrpää kahdelta ukolta. Onko vaimoa nussittu kimpassa.
        Voinko joku kerta tulla teille päivällä kun vaimo ei ole töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Miten on vaimo, haluatko vielä tälle illalle vierasta kovaa kalua, laita viestiä ... aamukin käy, kuten tossa aikasemmin kirjottelin.

        Hei JK🙂
        Söpöä miten innoissasi olet.
        Mökki kaveri ihastui liikaa, halusi jäädä viereeni yöksi.
        Torstaina oisin vapaalla tuun töistä klo. 20
        Ps. Tiedän paikan kovalle jossa yön aikana pehmenee💋 terkuin. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, eipä sitä kannata kännykkää räplätä kun tarjolla on vierasta kyrpää ... olis olla mahtavaa olla mukana. Vaimo olis varmaan ollut hulluna himosta, kun olis saanu kyrpää kahdelta ukolta. Onko vaimoa nussittu kimpassa.
        Voinko joku kerta tulla teille päivällä kun vaimo ei ole töissä.

        Katos vaimo vastannu sulle töistä, lukenut viestisi miten kiimassa olet. Samaa mietin aamulla olisit mennyt mukaan illalla. Kimpassa ollut mukana kaksi vierasta mun lisäksi. Päivällä sopii kun molemmat kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, eipä sitä kannata kännykkää räplätä kun tarjolla on vierasta kyrpää ... olis olla mahtavaa olla mukana. Vaimo olis varmaan ollut hulluna himosta, kun olis saanu kyrpää kahdelta ukolta. Onko vaimoa nussittu kimpassa.
        Voinko joku kerta tulla teille päivällä kun vaimo ei ole töissä.

        Tulin juuri kotia mikä näky makkarissa peti pettaamatta. Sinisessä lakanassa molempien eritteet kovettuneet kuivaksi, nuuhkaisin tuoksuu spermalle otti heti eteen itselläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei JK🙂
        Söpöä miten innoissasi olet.
        Mökki kaveri ihastui liikaa, halusi jäädä viereeni yöksi.
        Torstaina oisin vapaalla tuun töistä klo. 20
        Ps. Tiedän paikan kovalle jossa yön aikana pehmenee💋 terkuin. Viivi

        Moi
        Onpa kiva saada jotain vaimolta, kun ei tuo pillun saaminen meinaa onnistua🤣.
        Joo, välillä meinaa panettaa, kun ajattelee sua ja kuinka annat vieraiden miesten naida sua ... tosi kiihottavaa.
        Mä asun Vantaalla, mutta lomailen siellä suunnalla.
        Seuraava lomailu on ehkä ensiviikolla, en ole vielä varma.
        Ajattelin, että voisko sua tavata joskus päivällä.
        Voisin himasta ajella sun luo, on varmaankin ajelun väärtti.
        Olis kiva saada susta joku kuva, mutta ei tänne ehkä kannata laittaa spostia!
        Jarmo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Onpa kiva saada jotain vaimolta, kun ei tuo pillun saaminen meinaa onnistua🤣.
        Joo, välillä meinaa panettaa, kun ajattelee sua ja kuinka annat vieraiden miesten naida sua ... tosi kiihottavaa.
        Mä asun Vantaalla, mutta lomailen siellä suunnalla.
        Seuraava lomailu on ehkä ensiviikolla, en ole vielä varma.
        Ajattelin, että voisko sua tavata joskus päivällä.
        Voisin himasta ajella sun luo, on varmaankin ajelun väärtti.
        Olis kiva saada susta joku kuva, mutta ei tänne ehkä kannata laittaa spostia!
        Jarmo

        Hei Jarmo😀
        Suhde arkistuu vuosien myötä niin meilläkin kävi.
        Olen seksuaallisesti aktiivisempi kuin mieheni fyysisesti.
        Tällä tavoin myös sänkyssä keskenämme harrastetaan seksiä.
        Etsimme yleensä varattuja miehiä kanssani viettää kivaa.
        Tämäkin mökkeily varatun
        vanhemman vähän ylipainoisen herrasmiehen kanssa aivan ihanaa.
        Kotona seksiä ollut pikään aikaan sain nauttia , miten hän jaksoi yhtyä ja pitää hyvänä koko viikon lopun minua. Katson ensiviikon vapaat listalta, henkilökuntaa niukasti vuorossa joten tehdään pitkää vuoroa. T. Viivi 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Onpa kiva saada jotain vaimolta, kun ei tuo pillun saaminen meinaa onnistua🤣.
        Joo, välillä meinaa panettaa, kun ajattelee sua ja kuinka annat vieraiden miesten naida sua ... tosi kiihottavaa.
        Mä asun Vantaalla, mutta lomailen siellä suunnalla.
        Seuraava lomailu on ehkä ensiviikolla, en ole vielä varma.
        Ajattelin, että voisko sua tavata joskus päivällä.
        Voisin himasta ajella sun luo, on varmaankin ajelun väärtti.
        Olis kiva saada susta joku kuva, mutta ei tänne ehkä kannata laittaa spostia!
        Jarmo

        Hemmetti miten kiihottaa kun viestejänne lukee jopa ajaminen vaikeeta. Terkkuja sulle Jarmo sekä vaimo kullalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jarmo😀
        Suhde arkistuu vuosien myötä niin meilläkin kävi.
        Olen seksuaallisesti aktiivisempi kuin mieheni fyysisesti.
        Tällä tavoin myös sänkyssä keskenämme harrastetaan seksiä.
        Etsimme yleensä varattuja miehiä kanssani viettää kivaa.
        Tämäkin mökkeily varatun
        vanhemman vähän ylipainoisen herrasmiehen kanssa aivan ihanaa.
        Kotona seksiä ollut pikään aikaan sain nauttia , miten hän jaksoi yhtyä ja pitää hyvänä koko viikon lopun minua. Katson ensiviikon vapaat listalta, henkilökuntaa niukasti vuorossa joten tehdään pitkää vuoroa. T. Viivi 💋

        Moi
        Ihan mukavaa luettavaa,. Reilu meininki teidän kesken ja molemmat nauttii seksistä.
        Mä innolla odotan tapaamista, kyllä se jossain vaiheessa onnistuu.
        Ootteko aina ihan vaan paljaalla touhunneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Ihan mukavaa luettavaa,. Reilu meininki teidän kesken ja molemmat nauttii seksistä.
        Mä innolla odotan tapaamista, kyllä se jossain vaiheessa onnistuu.
        Ootteko aina ihan vaan paljaalla touhunneet?

        Moikka Jarmo🙂
        Työ vuorossa vielä kaksi tuntia, mieheni samoin tulee tuntia myöhemmin.
        Soitteli haluaa lukea viestejämme .
        Varattuja pääosin tapaan kyllä paljaalla tykkään leikkii, molemmilla osapuolilla kumppani kotona joten luottaa täytyy. Työni vuoksi riskiä vältän siksi varatut etu sijalla. Kiirettä ollut siksi vastaus nyt.💕 Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka Jarmo🙂
        Työ vuorossa vielä kaksi tuntia, mieheni samoin tulee tuntia myöhemmin.
        Soitteli haluaa lukea viestejämme .
        Varattuja pääosin tapaan kyllä paljaalla tykkään leikkii, molemmilla osapuolilla kumppani kotona joten luottaa täytyy. Työni vuoksi riskiä vältän siksi varatut etu sijalla. Kiirettä ollut siksi vastaus nyt.💕 Viivi

        Hei
        Olen varmuudella siellä suunnalla Su 25.-Ma26, onnistuisko silloin kauan kaivattu näkeminen ... ja ehkä jotain muutakin kuin pelkkä näkeminen😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Olen varmuudella siellä suunnalla Su 25.-Ma26, onnistuisko silloin kauan kaivattu näkeminen ... ja ehkä jotain muutakin kuin pelkkä näkeminen😏

        Moi Jarmo🙂
        Kiva kuulla susta!
        Maanantaina olen vapaalla jos nähdä pelkästään haluat, siinähän ei väsyä kerkee💋 T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Olen varmuudella siellä suunnalla Su 25.-Ma26, onnistuisko silloin kauan kaivattu näkeminen ... ja ehkä jotain muutakin kuin pelkkä näkeminen😏

        Saimme eilen uuden sänkyn jossa korkea pääty, konaan sinertävää peiliä.
        Mieheni haaveillut pitkään sellaisesta. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Jarmo🙂
        Kiva kuulla susta!
        Maanantaina olen vapaalla jos nähdä pelkästään haluat, siinähän ei väsyä kerkee💋 T. Viivi

        Hienoa, varaudutaan(ko) kuitenkin myös johonkin muuhun.
        Odotan innolla sun näkemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, varaudutaan(ko) kuitenkin myös johonkin muuhun.
        Odotan innolla sun näkemistä.

        Normi ystäviä riittämiin joille voi avatua keskeluissa. Tälläiset ystävät avautuminen erilaista ja läheisempää🤗
        Mieheni hoputtaa tapaamista oli huolissaan kun viestejä ei vaihdeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, varaudutaan(ko) kuitenkin myös johonkin muuhun.
        Odotan innolla sun näkemistä.

        Moro! Sopikaa aika vaimon kaa ja muhinoitte viestein täällä, vaimo tyydyttää dildolla harva se päivä kun yksin kotona. Tiedoksi tänään kotona klo. 17 jälkeen. Opitte tuntee mistä toinen tykkää joudun varmaan ittekkin lukiessa vetää kätöseen. Matka jatkuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro! Sopikaa aika vaimon kaa ja muhinoitte viestein täällä, vaimo tyydyttää dildolla harva se päivä kun yksin kotona. Tiedoksi tänään kotona klo. 17 jälkeen. Opitte tuntee mistä toinen tykkää joudun varmaan ittekkin lukiessa vetää kätöseen. Matka jatkuu..

        Rakas keskity ajamiseen kaikki ei aisureita kuten sinä. Suukko sinne.💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, varaudutaan(ko) kuitenkin myös johonkin muuhun.
        Odotan innolla sun näkemistä.

        Moro! Juttelin juuri vaimon kanssa ei uskaltanut vastaa täällä ehdotukseen. Mielellään viestein pitäis kivaa kanssasi, tiedän fantasioinut susta dildon kanssa muutaman kerran. Asioilla nyt sopisi klo. 17.30 jos sulle sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro! Juttelin juuri vaimon kanssa ei uskaltanut vastaa täällä ehdotukseen. Mielellään viestein pitäis kivaa kanssasi, tiedän fantasioinut susta dildon kanssa muutaman kerran. Asioilla nyt sopisi klo. 17.30 jos sulle sopii.

        Moi
        Viivi, taidat olla aika villi nainen, mä himoitsen sua melkein koko ajan. Ajattele sitä kun työnnät dildoa märkään pilluusi.
        Mullakin ollut aika kiireistä, ei pysty viestittelemään vaikka mieli tekisi.
        Onko sulka herkät rinnat, mä haluan öljytä ne! Samaten pepun ja reidet ja vatsan ... saat kyllä kunnon kyydit kun tavataan. Harmi kun ei voi viestitellä privaatisti, voisin laittaa kuvan missä ajattelen sinua😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Viivi, taidat olla aika villi nainen, mä himoitsen sua melkein koko ajan. Ajattele sitä kun työnnät dildoa märkään pilluusi.
        Mullakin ollut aika kiireistä, ei pysty viestittelemään vaikka mieli tekisi.
        Onko sulka herkät rinnat, mä haluan öljytä ne! Samaten pepun ja reidet ja vatsan ... saat kyllä kunnon kyydit kun tavataan. Harmi kun ei voi viestitellä privaatisti, voisin laittaa kuvan missä ajattelen sinua😏

        Jarmo🤗
        Tulin kotia luin viestisi.
        Mieheni viestitelikin olen kultaisen lelun kanssa.fantasioinut susta.
        Olet myös ajatuksissani ollut alusta lähtien.
        Ihana kun ajattelet tollaista voin kertoa juuri sauva siellä, ajatuksissa sun jäykkä kuuma kalusi liikkuu sisälläni.
        Rintani myös koko vartaloni on herkkä miehen kosketukselle, saat öljytä tykkään.
        Kertoisitko minkälainen millä ajattelet, muodostan kuvan siitä. Aih olen juuri sinun nyt haluisin kunnon kyydin rakas💋
        Pakko lopettaa en pysty kirjoittaa, tuun sinulle juuri. Suukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Viivi, taidat olla aika villi nainen, mä himoitsen sua melkein koko ajan. Ajattele sitä kun työnnät dildoa märkään pilluusi.
        Mullakin ollut aika kiireistä, ei pysty viestittelemään vaikka mieli tekisi.
        Onko sulka herkät rinnat, mä haluan öljytä ne! Samaten pepun ja reidet ja vatsan ... saat kyllä kunnon kyydit kun tavataan. Harmi kun ei voi viestitellä privaatisti, voisin laittaa kuvan missä ajattelen sinua😏

        Vaimo soitti sanoi vastaa viestiisi oli aivan kiimassa. Kyrpäni ponnahti miten otat hänet oli pakko ajaa levikkeelle. Vaimo aristeli voiko rumasti kirjoittaa, yritin kannustaa siitä tykkään. Joku häirikkö voi kommetoida mitä siitä. Kohtahan te nussitte oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo soitti sanoi vastaa viestiisi oli aivan kiimassa. Kyrpäni ponnahti miten otat hänet oli pakko ajaa levikkeelle. Vaimo aristeli voiko rumasti kirjoittaa, yritin kannustaa siitä tykkään. Joku häirikkö voi kommetoida mitä siitä. Kohtahan te nussitte oikeesti.

        Moi Viivi
        Kyllä välillä panettaa rajusti kun ajattelen sua ja kuvittelen kuinka kiusottelevan hitaasti hyväilen sua ja vähennän vaatteitasi. Odotan että saan koskea sun paljaasiin rintoihin ja kiimasta märkään pilluun. Mua kiihittaa erityisesti se, että olet toisen vaimo ja haluat että nussin sua kunnolla ja pitkään.
        Välillä mietin, että sun kiimasta riittää varmaan kahdelle miehelle. Ajattelen kuinka toinen nussii sua pilluun ja toista imet himosta hulluna.
        Kun nähdään, saat tuntea olevasi mun himojen kohde.
        Mä haluan jo autossa hyväillä sun rintoja ja pillua.
        Reilu viikko enää😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Kyllä välillä panettaa rajusti kun ajattelen sua ja kuvittelen kuinka kiusottelevan hitaasti hyväilen sua ja vähennän vaatteitasi. Odotan että saan koskea sun paljaasiin rintoihin ja kiimasta märkään pilluun. Mua kiihittaa erityisesti se, että olet toisen vaimo ja haluat että nussin sua kunnolla ja pitkään.
        Välillä mietin, että sun kiimasta riittää varmaan kahdelle miehelle. Ajattelen kuinka toinen nussii sua pilluun ja toista imet himosta hulluna.
        Kun nähdään, saat tuntea olevasi mun himojen kohde.
        Mä haluan jo autossa hyväillä sun rintoja ja pillua.
        Reilu viikko enää😬

        Mietimme vaimon kanssa ehkä tulit toisiin ajatuksiin. Viime vistissä sait hänet täysin sekaisin samoin aisurin runkkamaan autossa. Mökki kaveri otti yhteyttä kävi eilen päivällä hakee vaimon mökille. Hitsi miten tykkään kun halut nussia juuri mun vaimoa kunnolla. Tämä kaveri kysellyt suostuisitko kimppaan jos yhdessä olisitte meillä. Onneksi enää viikko niin pääset iskee vaimoni itsellesi, toivon jopa kunnon kipinää joka tekis mut mustasukkaiseksi. Kyllä tykkään tälläisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Kyllä välillä panettaa rajusti kun ajattelen sua ja kuvittelen kuinka kiusottelevan hitaasti hyväilen sua ja vähennän vaatteitasi. Odotan että saan koskea sun paljaasiin rintoihin ja kiimasta märkään pilluun. Mua kiihittaa erityisesti se, että olet toisen vaimo ja haluat että nussin sua kunnolla ja pitkään.
        Välillä mietin, että sun kiimasta riittää varmaan kahdelle miehelle. Ajattelen kuinka toinen nussii sua pilluun ja toista imet himosta hulluna.
        Kun nähdään, saat tuntea olevasi mun himojen kohde.
        Mä haluan jo autossa hyväillä sun rintoja ja pillua.
        Reilu viikko enää😬

        Teen parhaillaan pientä remonttia makkarissa, sänkyn päätyyn kattoon kiinnitin vinosti kehikon johon laitan koko sänkyn levyisen peilin. Yhdynnässä seljällään vaimo näkee miten mies pitää hyvänä myös miehelle tuo lisä potkua. Seuraavaksi asennan kamerat erikulmiin saadaan hyvää videota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Kyllä välillä panettaa rajusti kun ajattelen sua ja kuvittelen kuinka kiusottelevan hitaasti hyväilen sua ja vähennän vaatteitasi. Odotan että saan koskea sun paljaasiin rintoihin ja kiimasta märkään pilluun. Mua kiihittaa erityisesti se, että olet toisen vaimo ja haluat että nussin sua kunnolla ja pitkään.
        Välillä mietin, että sun kiimasta riittää varmaan kahdelle miehelle. Ajattelen kuinka toinen nussii sua pilluun ja toista imet himosta hulluna.
        Kun nähdään, saat tuntea olevasi mun himojen kohde.
        Mä haluan jo autossa hyväillä sun rintoja ja pillua.
        Reilu viikko enää😬

        Olet söpö🤗
        Sain viestin kotoa viestistäsi.
        Mökeilemässä olen, juuri lähdemme saunaan.
        Ystävä luki viestisi myös, laittoi terveisiä olen hänen mielestään paras pano ikinä. Kiva kuulla kun tykkää myös toisin päin, saanut nauttia koko yön. Kerroin fantasioin välillä susta, ystävä kiihotti puhuheilla susta, samalla kun yhtyi. Yllättynyt oli miten rajusti tulin sinulle💋 Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Kyllä välillä panettaa rajusti kun ajattelen sua ja kuvittelen kuinka kiusottelevan hitaasti hyväilen sua ja vähennän vaatteitasi. Odotan että saan koskea sun paljaasiin rintoihin ja kiimasta märkään pilluun. Mua kiihittaa erityisesti se, että olet toisen vaimo ja haluat että nussin sua kunnolla ja pitkään.
        Välillä mietin, että sun kiimasta riittää varmaan kahdelle miehelle. Ajattelen kuinka toinen nussii sua pilluun ja toista imet himosta hulluna.
        Kun nähdään, saat tuntea olevasi mun himojen kohde.
        Mä haluan jo autossa hyväillä sun rintoja ja pillua.
        Reilu viikko enää😬

        Ittekkin oli pakko päästä saman tien autossa Viivin pillua sormettaa ja imee rintoja. Uskomaton pillu imee kyrpääni ja lypsää vartta. T. Mauri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet söpö🤗
        Sain viestin kotoa viestistäsi.
        Mökeilemässä olen, juuri lähdemme saunaan.
        Ystävä luki viestisi myös, laittoi terveisiä olen hänen mielestään paras pano ikinä. Kiva kuulla kun tykkää myös toisin päin, saanut nauttia koko yön. Kerroin fantasioin välillä susta, ystävä kiihotti puhuheilla susta, samalla kun yhtyi. Yllättynyt oli miten rajusti tulin sinulle💋 Viivi

        Viivi, sä olet mieletön.
        Oletko kauan antanut vieraiden miesten panna sua, kuinka moni on päässyt nauttimaan susta, mitä useampi sen parempi. Mua kiihottaa mielettömästi ajatus, missä saat isoa mustaa kyrpää😬.
        Haluan ilmanmuuta nussia sua kimpassa vaikka tämän miehen mökillä.
        Mahtavaa ajatella, että sua nussitaan juuri nyt.
        Oletko ihan hulluna kiimasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viivi, sä olet mieletön.
        Oletko kauan antanut vieraiden miesten panna sua, kuinka moni on päässyt nauttimaan susta, mitä useampi sen parempi. Mua kiihottaa mielettömästi ajatus, missä saat isoa mustaa kyrpää😬.
        Haluan ilmanmuuta nussia sua kimpassa vaikka tämän miehen mökillä.
        Mahtavaa ajatella, että sua nussitaan juuri nyt.
        Oletko ihan hulluna kiimasta?

        Saunoimme Maurin kanssa josta siirryimme sänkyyn, olimme molemmat kiimassavaikka yö rakasteltu. Miehiä joiden kanssa yhtynyt ehkä parikymmentä tänä aikana. Mauri harrasti sidontaa yöllä, olin menettää tajuntani niin rajuja orgasmeja sain. Mauri tossa takana kun pöydän päällä kirjoitan, aai työntyi juuri sisääni. Ihana miten kovana taasen ai mitä mun piti vielä kirjoittaa. Kirjoitan myöhem. Ai tykkään niin. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunoimme Maurin kanssa josta siirryimme sänkyyn, olimme molemmat kiimassavaikka yö rakasteltu. Miehiä joiden kanssa yhtynyt ehkä parikymmentä tänä aikana. Mauri harrasti sidontaa yöllä, olin menettää tajuntani niin rajuja orgasmeja sain. Mauri tossa takana kun pöydän päällä kirjoitan, aai työntyi juuri sisääni. Ihana miten kovana taasen ai mitä mun piti vielä kirjoittaa. Kirjoitan myöhem. Ai tykkään niin. Viivi

        Wau rakas saat Maurilta kyrpää kunnolla oon ihan hiilenä kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau rakas saat Maurilta kyrpää kunnolla oon ihan hiilenä kotona.

        Moi
        Mites aviomies, joudutko runkkaamaan koko aika, kun ajattelet mitä vaimollesi tehdään.
        Haluatko että Mauri ja minä panemme Viiviä yhdessä.
        Onko teillä musta kyrpä fantasioissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunoimme Maurin kanssa josta siirryimme sänkyyn, olimme molemmat kiimassavaikka yö rakasteltu. Miehiä joiden kanssa yhtynyt ehkä parikymmentä tänä aikana. Mauri harrasti sidontaa yöllä, olin menettää tajuntani niin rajuja orgasmeja sain. Mauri tossa takana kun pöydän päällä kirjoitan, aai työntyi juuri sisääni. Ihana miten kovana taasen ai mitä mun piti vielä kirjoittaa. Kirjoitan myöhem. Ai tykkään niin. Viivi

        Moi Viivi
        Odotatko kiimaisena kunnes tavataan ja saat nussia mun kanssa.
        Mä kans ajattelin, että saisko sua vähän sitoa ... jalat ja kädet sänkyyn kiinni. Sitten mä öljyön sut ja hyväilen joka puolelta. En kuitenkaan koske sun rintoihin enkä pilluun ... lähelle kyllä.
        Saat pyytää ja rukoilla ... Jarmo hiero ja ime nyt mun rintoja ja koske pilluun.
        Saat vähän imea mun kivikovaa kyrpää, sitten mä työnnän mun kyrvän sun pilluun, mutta vain vähän matkaa ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mites aviomies, joudutko runkkaamaan koko aika, kun ajattelet mitä vaimollesi tehdään.
        Haluatko että Mauri ja minä panemme Viiviä yhdessä.
        Onko teillä musta kyrpä fantasioissa?

        Moro!
        Laittanut peiliä, välissä runkannut aivan sekaisin kiimasta. Todella iso mies Mauri kyllä kyrpä pohjaan painuu, vaimo kertoi kyrpä 20cm paksu kuin hevosella. Aivan koukussa Mauriin, yrittää kuulema iskeä itselleen. Sekos pistää aisurin pään sekaisin. Halun tietysti eka kertaa kaksi vierasta Viivin kanssa. Itellä mieles mistä mustan löytäis, vähän keskusteltukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro!
        Laittanut peiliä, välissä runkannut aivan sekaisin kiimasta. Todella iso mies Mauri kyllä kyrpä pohjaan painuu, vaimo kertoi kyrpä 20cm paksu kuin hevosella. Aivan koukussa Mauriin, yrittää kuulema iskeä itselleen. Sekos pistää aisurin pään sekaisin. Halun tietysti eka kertaa kaksi vierasta Viivin kanssa. Itellä mieles mistä mustan löytäis, vähän keskusteltukin.

        Hei
        Kyllä alkaa panettaa.
        Viivi, onko pillu jo hellänä ... oletko täynnä fritsuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Kyllä alkaa panettaa.
        Viivi, onko pillu jo hellänä ... oletko täynnä fritsuja.

        Huomenta Jarmo🙂
        Kiitos ihanista viesteistä, odotan todellakin että panet mua viimeinkin. Eikä ainaskaan vähempää odota mies, illalla kun palasin kotia "raiskasi "saman tien. Pilluni aivan turvoksissa myös herkkä kosketukselle voisin kiihottua hetkessä jos tulisit sisääni. Fritsuja joka puolella kehoa Mauri innostui liikaa. Terkuin Viivi💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Kyllä alkaa panettaa.
        Viivi, onko pillu jo hellänä ... oletko täynnä fritsuja.

        Vaimo todella käytetyn näköinen tulessa kotia. Huulet turvoksissa luulin suutelusta, kertoi suutelusta myös, imeskellyt kalua ja Mauri nussinut suuhun liikaa. Lemmareita myös nivusissa oli pakko rynkyttää heti kun riisui vaatteet. Uskomatonta miten pillu kimmoisa Maurin käytön jälkeen, kullini naidessa Maurin sspermat pursusi piillusta.
        Voiko suhteelta saada enempää. Tien päällä taaasen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Jarmo🙂
        Kiitos ihanista viesteistä, odotan todellakin että panet mua viimeinkin. Eikä ainaskaan vähempää odota mies, illalla kun palasin kotia "raiskasi "saman tien. Pilluni aivan turvoksissa myös herkkä kosketukselle voisin kiihottua hetkessä jos tulisit sisääni. Fritsuja joka puolella kehoa Mauri innostui liikaa. Terkuin Viivi💋💋

        Moi Viivi
        Kyllä kiihottaa tosi paljon kun ajattelee miten vieras mies on nussinut sua koko viilonlopun.
        Olet koukussa siihen että sua nussitaan.
        Kunhan ensin nussin sua kerran yksin, voidaan sen jälkeen nussia sua Maurin kanssa kahdestaan ... haluatko sellaista?
        Seuraavaksi haluat kokeilla isoa mustaa kyrpää ... kiinnosttasko sellanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Kyllä kiihottaa tosi paljon kun ajattelee miten vieras mies on nussinut sua koko viilonlopun.
        Olet koukussa siihen että sua nussitaan.
        Kunhan ensin nussin sua kerran yksin, voidaan sen jälkeen nussia sua Maurin kanssa kahdestaan ... haluatko sellaista?
        Seuraavaksi haluat kokeilla isoa mustaa kyrpää ... kiinnosttasko sellanen.

        🤗🤗 olen kyllä, mieheni ansiota pitkälti. Samaa mietin illalla jospa ensin oltais kahden, oppisimme tuntee toisemme aluksi. Maurinkin kanssa keskustelimme samaa. Mieheni ehdotellut pitkään mustaa miestä, paljon puhutaan heidän kunnosta ja koosta palstoilla. Videoita katsellut kun pidän omaa kivaa, mukaan tekee mieli katsellessa. Odotan et pääsen teidän molempien kanssa sänkyyn, ihkua imeä toista samaan aikaan. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗🤗 olen kyllä, mieheni ansiota pitkälti. Samaa mietin illalla jospa ensin oltais kahden, oppisimme tuntee toisemme aluksi. Maurinkin kanssa keskustelimme samaa. Mieheni ehdotellut pitkään mustaa miestä, paljon puhutaan heidän kunnosta ja koosta palstoilla. Videoita katsellut kun pidän omaa kivaa, mukaan tekee mieli katsellessa. Odotan et pääsen teidän molempien kanssa sänkyyn, ihkua imeä toista samaan aikaan. T. Viivi

        Moi Viivi
        Olis kyllä mahtavaa saada susta joku kuva, kunnes tavataan.
        Mutta ei tässä oikein viitsi yht tietoja jakaa.
        Vaikka olis kyseessä vaan "anonyymi sposti"
        Meille tulee vielä tosi hauskaa ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Olis kyllä mahtavaa saada susta joku kuva, kunnes tavataan.
        Mutta ei tässä oikein viitsi yht tietoja jakaa.
        Vaikka olis kyseessä vaan "anonyymi sposti"
        Meille tulee vielä tosi hauskaa ....

        Maurin kommenti kun tavattiin oli, kuulema näytän aivan Kristiina Mäkelältä kolmiloikkaajalta, eroa miualla isommat rinnat ja pyöreämpi peppu. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maurin kommenti kun tavattiin oli, kuulema näytän aivan Kristiina Mäkelältä kolmiloikkaajalta, eroa miualla isommat rinnat ja pyöreämpi peppu. T. Viivi

        Isommat rinnat ja pyöreämpi peppu ... niistä mä kyllä tykkään. Onko sulla miehesi kanssa sopimus, että saat antaa pillua koska vaan, jos sua kiinnostava kävelee vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isommat rinnat ja pyöreämpi peppu ... niistä mä kyllä tykkään. Onko sulla miehesi kanssa sopimus, että saat antaa pillua koska vaan, jos sua kiinnostava kävelee vastaan.

        Hei🙂
        Yhdessä sovitaan ketä tapaan tai tavataan.
        Riskejä näin vältetään, yleensä varattuja miehiä. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei🙂
        Yhdessä sovitaan ketä tapaan tai tavataan.
        Riskejä näin vältetään, yleensä varattuja miehiä. Viivi

        Sä olet kyllä tosi kiihottava nainen, tulee pitkä viikko😬.
        Onko sua videoitu kun nussit vieraan miehen kanssa.
        Katseletko niitä joskus ... menee varmaan sormet väkisin pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet kyllä tosi kiihottava nainen, tulee pitkä viikko😬.
        Onko sua videoitu kun nussit vieraan miehen kanssa.
        Katseletko niitä joskus ... menee varmaan sormet väkisin pilluun.

        Tulin juuri tunnin juoksu lenkiltä tekipä hyvää, vähän lonkat kireät jotka avautui. Kiitos jos tunnet nii, täällä myös odotan sua.
        Videoita muutama kyllä sauvan joudun ottaa kaveriksi, kiihottavinta miten mies jaksaa yhtyä ja nauttia kanssani. T. Viiv💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isommat rinnat ja pyöreämpi peppu ... niistä mä kyllä tykkään. Onko sulla miehesi kanssa sopimus, että saat antaa pillua koska vaan, jos sua kiinnostava kävelee vastaan.

        Perskutti miten kiihoittavaa lukee teidän viestei. Kumpikin ihastunut viestien välityksellä. Mitähän tästä seuraa, aina pieni hyvä pelko jos vaimo rakastuis mieheen. Aisuri tykkää ottaa riskejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Olis kyllä mahtavaa saada susta joku kuva, kunnes tavataan.
        Mutta ei tässä oikein viitsi yht tietoja jakaa.
        Vaikka olis kyseessä vaan "anonyymi sposti"
        Meille tulee vielä tosi hauskaa ....

        Varaudu Jarmo kullin viivi imee helläks. Itellä vaikeeta heittää vettä pönttöön niin turvonnut. Mauri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri tunnin juoksu lenkiltä tekipä hyvää, vähän lonkat kireät jotka avautui. Kiitos jos tunnet nii, täällä myös odotan sua.
        Videoita muutama kyllä sauvan joudun ottaa kaveriksi, kiihottavinta miten mies jaksaa yhtyä ja nauttia kanssani. T. Viiv💕

        Moi Viivi
        Onhan meidän treffit voimassa?
        Seuraava Ma, tai ehkä jo Su.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Onhan meidän treffit voimassa?
        Seuraava Ma, tai ehkä jo Su.

        Miksi noin kysyt🤔
        Sunnuntai ja maanantai vapaata kotona olen. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin kysyt🤔
        Sunnuntai ja maanantai vapaata kotona olen. T. Viivi

        Mahtavaa ... mitäs ootte touhunneet.
        Ootko käyny mökkeilemässä😏
        Ootko nyt kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa ... mitäs ootte touhunneet.
        Ootko käyny mökkeilemässä😏
        Ootko nyt kotona?

        Toi kuulostaa hyvältä🙂
        Töissä molemmat puurtaneet kyllä Mauri pyyteli mökille, sovittiin tapaan välillä sinut. Mieheni oli yhteydessä ulkolaiseen 36 vuotiaaseen mieheen, seksi trehvit sivustolla jossa mies etsii paria. Katselin juuri kuvia hänestä, asuu Hesassa. Laittoi aamulla ilmoitus numeron ja perään tykkäänkö. Lähden iltaan töihin. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kuulostaa hyvältä🙂
        Töissä molemmat puurtaneet kyllä Mauri pyyteli mökille, sovittiin tapaan välillä sinut. Mieheni oli yhteydessä ulkolaiseen 36 vuotiaaseen mieheen, seksi trehvit sivustolla jossa mies etsii paria. Katselin juuri kuvia hänestä, asuu Hesassa. Laittoi aamulla ilmoitus numeron ja perään tykkäänkö. Lähden iltaan töihin. T. Viivi

        Moi
        Ulkomainen, toivottavasti on musta ja tosi iso kalu.
        Kiihottaa ajatus, missä musta mies panee sua ... olispa mahtavaa olka mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Ulkomainen, toivottavasti on musta ja tosi iso kalu.
        Kiihottaa ajatus, missä musta mies panee sua ... olispa mahtavaa olka mukana.

        Mies tummahko ei musta on tosi suuri. Haluatko katsoa mitä mieltä olet. Ilmoitus no. 1232329.
        Mietin itse vielä tapaamista. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Ulkomainen, toivottavasti on musta ja tosi iso kalu.
        Kiihottaa ajatus, missä musta mies panee sua ... olispa mahtavaa olka mukana.

        Sussa jotain samaa kun aisuri mihessäni😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sussa jotain samaa kun aisuri mihessäni😀

        Moi
        Mä veisin sut ehkä eri miehen luo. Esim 1418442, tai sitten joku ihan oikeesti musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä veisin sut ehkä eri miehen luo. Esim 1418442, tai sitten joku ihan oikeesti musta.

        Heissan😀
        Päädyimme en tapaa miestä jota mieheni havitteli. Millainen tää ehdottamasi jonne veisit. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heissan😀
        Päädyimme en tapaa miestä jota mieheni havitteli. Millainen tää ehdottamasi jonne veisit. T. Viivi

        Moi
        Mun viestissä on streffit ilmon numero.
        Sieltä voi käydä kurkkaamassa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mun viestissä on streffit ilmon numero.
        Sieltä voi käydä kurkkaamassa👍

        Moi Viivi
        Nähdäänkö huomenna, mä voin tulla Iittalan vaikka 9.30.
        Panettaa kyllä rankasti.
        Haluan heti hyväillä sun rintoja kun nähdään.
        Mennään vaikka autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Nähdäänkö huomenna, mä voin tulla Iittalan vaikka 9.30.
        Panettaa kyllä rankasti.
        Haluan heti hyväillä sun rintoja kun nähdään.
        Mennään vaikka autoon.

        Moi vielä
        Viivi, muutkin ajat kyllä käy.
        Haluatko antaa mulle huomenna pillua.
        Oletko saanut viikonloppuna vierasta miestä.
        Olis mahtava jos pääsen nussimaan sun panemisesta aristelevaa pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi vielä
        Viivi, muutkin ajat kyllä käy.
        Haluatko antaa mulle huomenna pillua.
        Oletko saanut viikonloppuna vierasta miestä.
        Olis mahtava jos pääsen nussimaan sun panemisesta aristelevaa pillua.

        Viivi, jos tänään ei käy, onnistuisiko tällä viikolla esim Ke tai To illalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viivi, jos tänään ei käy, onnistuisiko tällä viikolla esim Ke tai To illalla.

        Moi
        Viivi, töytyy uudestaan yrittää vikitellä sua tapaamiseen.
        Tällä viikolla Ke- ja To illat kävis.
        Mulle kävis molempina iltoina myös ihan vaikka kahvihetki, jos muu ei teille satu sopimaan.
        Toivottavasti edes nähdään.
        Ke kävis n. 17 alkaen ja To esim 20 alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Viivi, töytyy uudestaan yrittää vikitellä sua tapaamiseen.
        Tällä viikolla Ke- ja To illat kävis.
        Mulle kävis molempina iltoina myös ihan vaikka kahvihetki, jos muu ei teille satu sopimaan.
        Toivottavasti edes nähdään.
        Ke kävis n. 17 alkaen ja To esim 20 alkaen.

        Huomenta Jarmo.
        Tuli yllättäen suru viesti, mieheni äiti menehtyi sairas kohtaukseen. Palataan myöhemmin. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Jarmo.
        Tuli yllättäen suru viesti, mieheni äiti menehtyi sairas kohtaukseen. Palataan myöhemmin. T. Viivi

        Huomenta
        No voi voi, otan osaa.
        Palataan myöhemmin. Oisko mitään tapaa vaihtaa vaikka sposti osoitteita, voitais kirjotella suoraan.
        Ei viitsi tänne laittaa.
        Mä ajelen siellä päin huomenna tai Torstaina, ethän sä kerkeis lyhyesti nähdä? Vaihdettais yhteystiefot, niin ei tarttis täällä roikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta
        No voi voi, otan osaa.
        Palataan myöhemmin. Oisko mitään tapaa vaihtaa vaikka sposti osoitteita, voitais kirjotella suoraan.
        Ei viitsi tänne laittaa.
        Mä ajelen siellä päin huomenna tai Torstaina, ethän sä kerkeis lyhyesti nähdä? Vaihdettais yhteystiefot, niin ei tarttis täällä roikkua.

        Kiitos Jarmo.
        Olen Itä Suomessa järjestelemässä asioita tän viikon.
        Työssäni kohtaan jopa viikottain kuoleman, kuuluu elämän kiertoon.
        Elämästä pitää nauttia eläessä eikä siirtää asioita myöhemmäksi. Ensiviikolla keskiviikon olen kotona, millainen sun aika taulu.
        Haluan antaa sulle pillua, tuntea sut sissäni ilman kiirettä. Haluatko et Mauri on kanssani ennen tapaamistamme.🤗 Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jarmo.
        Olen Itä Suomessa järjestelemässä asioita tän viikon.
        Työssäni kohtaan jopa viikottain kuoleman, kuuluu elämän kiertoon.
        Elämästä pitää nauttia eläessä eikä siirtää asioita myöhemmäksi. Ensiviikolla keskiviikon olen kotona, millainen sun aika taulu.
        Haluan antaa sulle pillua, tuntea sut sissäni ilman kiirettä. Haluatko et Mauri on kanssani ennen tapaamistamme.🤗 Viivi

        Moi
        Totta puhut, pitää elää ja nauttia, kukin tavallaan😏
        Aina kun viestittelen sulle, alkaa himottaa tosi paljon.
        Odotan kyllä kuumeisesti tapaamista, sun rintojen hyväilyä ja sitä että saan koskea sun himokkaaseen pilluun.
        Keskiviikosta en vielä tiedä. Haluatko tavata mut niin että Mauri on nussinu sua sitä ennen ... mulle kyllä käy.
        Tämmöstä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Totta puhut, pitää elää ja nauttia, kukin tavallaan😏
        Aina kun viestittelen sulle, alkaa himottaa tosi paljon.
        Odotan kyllä kuumeisesti tapaamista, sun rintojen hyväilyä ja sitä että saan koskea sun himokkaaseen pilluun.
        Keskiviikosta en vielä tiedä. Haluatko tavata mut niin että Mauri on nussinu sua sitä ennen ... mulle kyllä käy.
        Tämmöstä!!

        Olet ihana💗
        Samoin tunnen kun laitan viestin.
        Tulkitsin sun viestiä et haluisit päästä arkaan paikkaani käytön jälkeen heti. Mauri tänäänkin viestitteli sanoi jäänneen koukkuun, hyvältä tuntuu kun tykkää. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana💗
        Samoin tunnen kun laitan viestin.
        Tulkitsin sun viestiä et haluisit päästä arkaan paikkaani käytön jälkeen heti. Mauri tänäänkin viestitteli sanoi jäänneen koukkuun, hyvältä tuntuu kun tykkää. T. Viivi

        Tuntuu kyllä mahtavalta ajatella, että tuntematon tosi kiihkeä nainen odottaa, että pääsee panemaan mun kanssa. Pääsen vihdoin työntämään mun kovan kalun sun pilluun, jonka Mauri on jo nussinut helläksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kyllä mahtavalta ajatella, että tuntematon tosi kiihkeä nainen odottaa, että pääsee panemaan mun kanssa. Pääsen vihdoin työntämään mun kovan kalun sun pilluun, jonka Mauri on jo nussinut helläksi.

        Viivi streffit ilmotus 1418442, kiinnostaisko?
        Sä oot kyllä syntisen porno ... jos mä haluan nussia sua niin, että sun pillu on jo ennestään panemisesta turvoksissa, sä järkkäät sen.
        Mitäs sun rakas mies tämmösestä on mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kyllä mahtavalta ajatella, että tuntematon tosi kiihkeä nainen odottaa, että pääsee panemaan mun kanssa. Pääsen vihdoin työntämään mun kovan kalun sun pilluun, jonka Mauri on jo nussinut helläksi.

        Moi
        Mites te jakselette.
        Käviskö, että palataan asiaan kun ajankohta on teille sopiva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mites te jakselette.
        Käviskö, että palataan asiaan kun ajankohta on teille sopiva?

        Huomenta Jarmo🙂
        Tilanteeseen nähden ihan hyvin, juoksevia asioita hoideltu.
        Mielellään palattais jos kiinnostusta sulla riittää.
        Upea sun ehdotus, mies aivan innoissaan, varmaan arvasitkin. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Jarmo🙂
        Tilanteeseen nähden ihan hyvin, juoksevia asioita hoideltu.
        Mielellään palattais jos kiinnostusta sulla riittää.
        Upea sun ehdotus, mies aivan innoissaan, varmaan arvasitkin. T. Viivi

        Moi Viivi
        Eipä ole himo suhun mihinkään hävinnyt😏.
        Haluan ehdottamsti tavata sut ... useammin kuin kerran ja vähän eri "teemalla".
        Olet tosi kiihottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Eipä ole himo suhun mihinkään hävinnyt😏.
        Haluan ehdottamsti tavata sut ... useammin kuin kerran ja vähän eri "teemalla".
        Olet tosi kiihottava.

        Ihana kuulla Jarmo😍
        Mikä teema sulla on.
        Samoin himot samat kuin aikaisemminkin, mihis ne katoo.
        Mieheni jopa ärhentelee miksi yhdyntä pitkittyy. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla Jarmo😍
        Mikä teema sulla on.
        Samoin himot samat kuin aikaisemminkin, mihis ne katoo.
        Mieheni jopa ärhentelee miksi yhdyntä pitkittyy. T. Viivi

        Teema ... eka kerran kahdestaan sun kans ... haluan nussia sua sun nussittuun pilluun ... ryhmäseksiä sun kanssa toisen vieraan kanssa.
        Haluaisin viedä sut nussittavaksi jonkun tosi isokyrpäisen ulkomaalaisen miehen luokse .... tykkäättekö teemoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teema ... eka kerran kahdestaan sun kans ... haluan nussia sua sun nussittuun pilluun ... ryhmäseksiä sun kanssa toisen vieraan kanssa.
        Haluaisin viedä sut nussittavaksi jonkun tosi isokyrpäisen ulkomaalaisen miehen luokse .... tykkäättekö teemoista?

        Arvaa vaan miten mies nauttii!
        Mieheni kysyy veisisitkö mut ulkolaisen luokse jossa kahden nussisitte tajuni kankaalle, kirjoitin hänen toivomuksen.
        Oma kommentini on, tykkäisin kun olet mukana🤗 T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa vaan miten mies nauttii!
        Mieheni kysyy veisisitkö mut ulkolaisen luokse jossa kahden nussisitte tajuni kankaalle, kirjoitin hänen toivomuksen.
        Oma kommentini on, tykkäisin kun olet mukana🤗 T. Viivi

        Moi Viivi
        Hitto kun on vielä ensi viikolka kaiken maailman hässäkkää, mutta voidaanko tavata viimeistään ensi viikon alussa.
        Haluaako miehesi, että vien sut kunnolla nussittavaksi, haluatko sinä?
        Milloin viimeksi sait vierasta kyrpää, kiihottais tietää.
        Mulla on nytkin kalu kovana kun ajattelen sua.
        Minkälainen päivä sulla on Tiistaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Viivi
        Hitto kun on vielä ensi viikolka kaiken maailman hässäkkää, mutta voidaanko tavata viimeistään ensi viikon alussa.
        Haluaako miehesi, että vien sut kunnolla nussittavaksi, haluatko sinä?
        Milloin viimeksi sait vierasta kyrpää, kiihottais tietää.
        Mulla on nytkin kalu kovana kun ajattelen sua.
        Minkälainen päivä sulla on Tiistaina.

        Hei kova😀
        Samoin asioita liikaakin hoidettavana, vielä ensiviikko sit rauhoittuu normi arkeen. Viikon päästä tiistai vapaalla jos sitä tarkoitit.
        Mies haluaa et viet jonnekin ja etsit kaverin, jännää kun mies ei etsikkään.
        Halun toki kokemuksia jotai erilaista.
        Vierasta viimeksi kun Maurin kaa, viestiteltiin illalla oli mökillä vaimon kanssa.
        Ihana kun reakoi noin, samoin kun kirjoitan sykkii kivasti.
        Mieheni aamulla kiihoitti puhumalla susta, mielessäni sinun kova kalusi liikkui sisälläni. Huusin Jarmo olet ihana ja rakastan sua, jolloin mieheni purkatui todella rajusti. T. Viiv💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kova😀
        Samoin asioita liikaakin hoidettavana, vielä ensiviikko sit rauhoittuu normi arkeen. Viikon päästä tiistai vapaalla jos sitä tarkoitit.
        Mies haluaa et viet jonnekin ja etsit kaverin, jännää kun mies ei etsikkään.
        Halun toki kokemuksia jotai erilaista.
        Vierasta viimeksi kun Maurin kaa, viestiteltiin illalla oli mökillä vaimon kanssa.
        Ihana kun reakoi noin, samoin kun kirjoitan sykkii kivasti.
        Mieheni aamulla kiihoitti puhumalla susta, mielessäni sinun kova kalusi liikkui sisälläni. Huusin Jarmo olet ihana ja rakastan sua, jolloin mieheni purkatui todella rajusti. T. Viiv💕

        Viivi, haluatko nussia mun kans mustaa, tai tummaa ulkomaalaista miestä ... mä himoitsen sua, olet todella mun seksifantasioiden kohde.
        Mites tuleva Ti ... nähtäiskö pikaisesti ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kova😀
        Samoin asioita liikaakin hoidettavana, vielä ensiviikko sit rauhoittuu normi arkeen. Viikon päästä tiistai vapaalla jos sitä tarkoitit.
        Mies haluaa et viet jonnekin ja etsit kaverin, jännää kun mies ei etsikkään.
        Halun toki kokemuksia jotai erilaista.
        Vierasta viimeksi kun Maurin kaa, viestiteltiin illalla oli mökillä vaimon kanssa.
        Ihana kun reakoi noin, samoin kun kirjoitan sykkii kivasti.
        Mieheni aamulla kiihoitti puhumalla susta, mielessäni sinun kova kalusi liikkui sisälläni. Huusin Jarmo olet ihana ja rakastan sua, jolloin mieheni purkatui todella rajusti. T. Viiv💕

        Vittu sä olet äijä sekaisin 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viivi, haluatko nussia mun kans mustaa, tai tummaa ulkomaalaista miestä ... mä himoitsen sua, olet todella mun seksifantasioiden kohde.
        Mites tuleva Ti ... nähtäiskö pikaisesti ap.

        Mustassa jotain erilaista, katsottu videoita yhdessä kyllä fantasioin oisinpa filmin nainen.
        Olemmehan kauan vestitelleet joteski erilailla kiihottavaa kun vielä emme yhtyneet. Tiistaina kaksi työ vuoroa perä jälkeen. Oletko silloin täällä päin illalla 10 jälkeen. Mietin pika tapaamista onistuuko se meiltä ilman sänkyyn menoa. T. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viivi, haluatko nussia mun kans mustaa, tai tummaa ulkomaalaista miestä ... mä himoitsen sua, olet todella mun seksifantasioiden kohde.
        Mites tuleva Ti ... nähtäiskö pikaisesti ap.

        Sua on kusetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua on kusetettu.

        Taidat olla kade!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustassa jotain erilaista, katsottu videoita yhdessä kyllä fantasioin oisinpa filmin nainen.
        Olemmehan kauan vestitelleet joteski erilailla kiihottavaa kun vielä emme yhtyneet. Tiistaina kaksi työ vuoroa perä jälkeen. Oletko silloin täällä päin illalla 10 jälkeen. Mietin pika tapaamista onistuuko se meiltä ilman sänkyyn menoa. T. Viivi

        Moi
        Ei varmaan onnistu ... heti kun nähdään, haluan hyväillä sun rintoja ja kokeilla sun kiimaista oullua ... vaikka autossa.
        Ei onnistu huominen, mutta seuraavalla viikolla saat kyytiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Ei varmaan onnistu ... heti kun nähdään, haluan hyväillä sun rintoja ja kokeilla sun kiimaista oullua ... vaikka autossa.
        Ei onnistu huominen, mutta seuraavalla viikolla saat kyytiä

        Hei!
        Mietinkin jaksatko odottaa että tulemme kotiiamme. Kunhan et liikaa hyväile autossa kun sänkykin odottaa pienen matkan päässä. Lupaan antaa myös ikimuistoiset kyydit toisin päin. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kade!

        Realisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Ei varmaan onnistu ... heti kun nähdään, haluan hyväillä sun rintoja ja kokeilla sun kiimaista oullua ... vaikka autossa.
        Ei onnistu huominen, mutta seuraavalla viikolla saat kyytiä

        Tästä keskustelusta löydät infoa lisää tästä huijarista, jonka kanssa olet tekemisissä. Ja monesta muustakin, sillä äijä tehtailee kusetuksiaan, jotta saisi heppinsä hereille.

        Ette tule koskaan tapaamaan, eikä Viiviä ole olemassakaan. Eikä Mauria. Eikä aviomiestä. Vain yksi seniili, joka tykkää leikkiä tyttöä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16914962/naista-viesti-vaihtoon-vaihtelua-kun-runkkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Ei varmaan onnistu ... heti kun nähdään, haluan hyväillä sun rintoja ja kokeilla sun kiimaista oullua ... vaikka autossa.
        Ei onnistu huominen, mutta seuraavalla viikolla saat kyytiä

        Tässä sama henkilö leikkii miestä ja naista. Luepas ajatuksen kanssa ja mieti, kuulostaako suunnitelmat ja kirjoitukset (kielioppivirheineen ) tutulta.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16617535/seksi-viestittelya


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas oot! Joka keskustelua torpedoit🤯

        Sinä se sairas olet, kun ihmisiä aina vaan huijaat lisää.

        On täysin mahdollista selvittää IP-osoitteesi. Sitä haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se sairas olet, kun ihmisiä aina vaan huijaat lisää.

        On täysin mahdollista selvittää IP-osoitteesi. Sitä haluat?

        LOPETAKAA TOMMONEN ÄRHENTELY. TÄÄL SEKÄ MIEHET ET NAASET FANTASIOI TYYDYTYS SAAVAT. KUKAA EI TAPAA TOOISIIAAN. ELÄKE UKKELI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOPETAKAA TOMMONEN ÄRHENTELY. TÄÄL SEKÄ MIEHET ET NAASET FANTASIOI TYYDYTYS SAAVAT. KUKAA EI TAPAA TOOISIIAAN. ELÄKE UKKELI

        Lopeta huijaaminen. Lukihäiriö paljastaa sut, vaikka kuinka isoilla kirjaimilla kirjoittelisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOPETAKAA TOMMONEN ÄRHENTELY. TÄÄL SEKÄ MIEHET ET NAASET FANTASIOI TYYDYTYS SAAVAT. KUKAA EI TAPAA TOOISIIAAN. ELÄKE UKKELI

        Nyt sentään allekirjoitus oli juuri se, mitä oletkin- eläke ukkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas oot! Joka keskustelua torpedoit🤯

        Hetki sitten juoksutit miestä tekemällä oharit. Lue alta, jos on päässyt unohtumaan.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17556184/hei-sina-nainen-oulusta

        Aika vittumainen temppu. Vai mitä? Ajattelitko tälläkin kertaa tehdä saman? Tai no, olet tehnytkin. Teidän piti tavata, mutta kappas vaan- sinusta ei kuulunut mitään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOPETAKAA TOMMONEN ÄRHENTELY. TÄÄL SEKÄ MIEHET ET NAASET FANTASIOI TYYDYTYS SAAVAT. KUKAA EI TAPAA TOOISIIAAN. ELÄKE UKKELI

        Vaikenitko vihdoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOPETAKAA TOMMONEN ÄRHENTELY. TÄÄL SEKÄ MIEHET ET NAASET FANTASIOI TYYDYTYS SAAVAT. KUKAA EI TAPAA TOOISIIAAN. ELÄKE UKKELI

        Tais tulla pupu pöksyyn🤭


    • Anonyymi

      Keski suomessa naista 22v miehelle?

    • Anonyymi

      Minulla on täällä Savossa pikkuruinen likainen pili. Olisiko teillä feikkipervoilla joutavaa rukkia nussittavaksi

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­­ts­­umme sinut kä­­­ym­ään uude­­ss­­a cha­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 http://9205555.com/H/Dx2NU 👈

    • Anonyymi

      voisin lähteä kaveriksi jos joku kahta haluais,samanikäinen ja ei ongelmia terveydessä eikä seisomisessa.

      • Anonyymi

        Ihana kuulla😀
        Sovittiin Jarmon kanssa ekalla kertaa oltais kahden. Mieheni myös Jarmo haluis olisin kahden vieraan hoidossa myös itsekkin haluisin kokea sellaisen. Terk. Viivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla😀
        Sovittiin Jarmon kanssa ekalla kertaa oltais kahden. Mieheni myös Jarmo haluis olisin kahden vieraan hoidossa myös itsekkin haluisin kokea sellaisen. Terk. Viivi

        Mee hoitoon


    • Anonyymi

      Ukkelille uppista keikkaa

    Ketjusta on poistettu 340 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe