Vabbing, pimppihajua kaulalle

Anonyymi

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008990525.html
"Kansainvälisessä mediassa kuhistaan nyt varsin kummallisesta uudesta trendistä, vabbingista. Sitä kokeilleet ovat vakuuttuneita pimpin tuoksun vetovoimasta.
Vabbing, eli vaginal dabbing tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä, että nainen käyttää sormensa ensin vaginassaan ja tämän jälkeen töpöttelee sormiin tarttunutta nestettä hajuveden tavoin korvan taa ja ranteisiin."

Palstalla on asia ollut esillä jo vuosia, mutta palstalla asia on torjuttu, että hyi, yäk sentään, ei sellainen ole soveliasta ja pimpin on oltava hajuton.
Naisten käsitys on, että kun nainen ei pimpin tuoksusta perusta, niin ei se miehiäkään kiinnosta.

27

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian hapokas tuoksu mulle.

    • Jos huijaa ja sipaisee anjovispurkista tuoksut?

    • Anonyymi

      Koko ajan on paheksuttu miehiä, jos joku mies on kiinnostunut naisten pikkareista, siellähän sitä tuoksua on tulvillaan ja nyt sitten muka uusi trendi on naisilla sipaista sormella pimperoa ja sitten sipaista pimpero hunajaa korvan taakse ja ranteeseen yrittäen saada pimperon tuoksun miehen nenuun.
      Yksikään tämän palstan nainen ei pimperon tuoksua ala korvan taakse laittamaan se on varma asia se vain sillin ja anjoviksen tuoksua kehoittavat miehen nuuhkimaan, joka kyselee pimperon lähituoksua.

    • Anonyymi

      Eikö tuon saman saavuta käyskennellen avattu Ahtisillipurkki käsveskassa.

    • Anonyymi

      ruma, on, ruma, vaikka meijeri, voissa, paistaisi,

      eikä, sitä mikään tuoksu pelasta,

      N

      eli, PAKSU PEKKA

    • Anonyymi

      Miksi naiset sivelee pimperon hajua kehoonsa, mutta eivät anna miehen neneää laittaa sinne mistä sitä tuoksua ottavat, jos kerran haluavat, että miehet sen haistaa.

      • No jos ovat vaikka lesboja, niin eihän sinne miestä nenineen silloin päästetä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No jos ovat vaikka lesboja, niin eihän sinne miestä nenineen silloin päästetä.

        Kyllä miehen on päästävä, minä vaadin, se on miehen perustuslaillinen oikeus tämä ja tasa-arvokyysmys, muuten miestä syrjitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehen on päästävä, minä vaadin, se on miehen perustuslaillinen oikeus tämä ja tasa-arvokyysmys, muuten miestä syrjitään.

        Eipä siinä paljon vaatimukset auta silloin. Yym.


      • Anonyymi

        Ei sinne nenää laiteta, sinne laitetaan kieli.


    • Hajuvesipilvessä kulkevat tädit ovat vähentyneet kaupungilla. Hyvä naiset! 👌🏼

    • Roja Goodnight Kiss on kallein naiselle ostamani EdP. Oliskohan tuo vabbing halvempaa?

      • Jos se vabbing on peräisin supermallista, niin kallista se on.

        Itse suosin kypsän single malt viskin tuoksua. Harva juo enää Eau de Colognea.


      • Gattino kirjoitti:

        Jos se vabbing on peräisin supermallista, niin kallista se on.

        Itse suosin kypsän single malt viskin tuoksua. Harva juo enää Eau de Colognea.

        Sherryisempi single malt sopinee paremmin hajuvedeksi kuin kovin turpeiset ja savuiset.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Sherryisempi single malt sopinee paremmin hajuvedeksi kuin kovin turpeiset ja savuiset.

        Just, mä olen jo unohtamassa miltä mikäkin viski tuoksuu ja maistuu.
        Niitä muistikuvia pitäisi verestää koko ajan.

        Eau de Toilette, ”EdT” . Liittyykö se jotenkin vessaan? Huuhteluvesi nyt ekana tuli mieleen.


      • Gattino kirjoitti:

        Just, mä olen jo unohtamassa miltä mikäkin viski tuoksuu ja maistuu.
        Niitä muistikuvia pitäisi verestää koko ajan.

        Eau de Toilette, ”EdT” . Liittyykö se jotenkin vessaan? Huuhteluvesi nyt ekana tuli mieleen.

        Ai joo, Eau de Toilette on partavettä. Nyt on parempi mennä nukkumaan.


    • Anonyymi

      Joo tuo uutinen hyi hyi, sama kuin mies laittaisi spermaa hajusteeksi kaikkialle...

    • Kysymys on aika kummallinen. Luulisi, että se on niin helppo tutkia, että yksiselitteinen tulos olisi selvä, niin kuin muidenkin eläinten kohdalla. Mistä kiikastaa? 🌹👀

    • Anonyymi

      Ehkä tää on just näille käytettyjen pikkareiden tilaajille suunnattu hyvä havainto? Joka toimii toiselle, harvemmin toimii kaikille. Tällaiset asiat jostain kumman syystä aina välillä näissä ano palstoilla puhkeaa kukkaan. Onko sitten kieliposkessa kirjoitettua?

    • Anonyymi

      Jaahas. Jos sitä sipasis jotain kuivatuista maitohappobakteereista tehtyä valmistetta korvan taakse. Tuoksu on sama kuin terveessä pimpsukassa.

    • Anonyymi

      Nuoruudessa tuli tv:stä joku suomalainen elokuva, jossa oli varmaankin bileet ja kaksi nuorta naista supatti keskenään,
      Sen jälkeen kävi sormi pimperossa ja ojensivat pimeperon tuoksuisia sormia kohti lähellä olevaa miestä, että on tuota kikkaa nainen käyttänyt jo yli 30 vuotta sitten, ei ole uusi villitys.

    • Anonyymi

      Ilmankos kaduilla löyhkää silli.

    • Anonyymi

      Kerrankin miehet ovat sivistyneempiä sillä miehet sipaisevat kainalohikensä poskillensa saaden täten naiset hurmioon.

      • Anonyymi

        Miehet voi pöristellä nyt sitten vapaasti, se on erittäin miehelliset tuoksut, vai mitäs???


    • Anonyymi

      Kyllä on järki lähtenyt maailmasta.

      • Anonyymi

        Onko sitä järkeä tässä maailmassa koskaan ollutkaan, ei ollenkaan.


    • Anonyymi

      Mikä uusi juttu tuo on. Kuulut tuo jo teininä. Sillähän ne miehet iskettiinkin. 😂No ei oikeasti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1545
    2. 43
      924
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      901
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      65
      858
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      829
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      53
      761
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      755
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      732
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe