Onko täällä miehiä, jotka ovat ahkeria spermanluovuttajia?

Anonyymi

Olen tässä pohtinut että voisin alkaa ihan aktiivisesti tekemään kyseistä hommaa.

Jos kuitenkin runkkaan sen 2 kertaa päivässä eli noin 700 kertaa vuodessa niin parempi kai ne mällit on ampua klinikalla kun kotona pakastepussiin ja sitten kärrätä talonyhtiön sekaroskikseen.

Lähinnä kiinnostaisi kokemukset kuinka sujuvaksi klinikalla runkkauskäynti on tehty?

Ikää vasta 32 eli olisi tässä ilmeisesti 8 vuotta aikaa käydä lastit heittelemässä sillon tällön hyötykäyttöön.

23

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mä oon sen verran sissi, etten luovuta ikinä. :o)


      prrrrkele! En ikinä!

      • Et sä pian pääsiskään luovuttajaksi.

        "Sovitko luovuttajaksi?
        Olet 18-45-vuotias
        *Siemennesteesi laatu täyttää vaaditut kriteerit
        *Verinäytteestäsi todetaan kromosomistosi normaaliksi
        *Virtsa- ja verinäytteissäsi ei todeta sukupuolitauteja eikä hepatiittia (B ja C)"

        https://www.vsshp.fi/fi/hoito-ja-tutkimukset/Sivut/sperman-luovuttaminen.aspx


        " Lääkärin haastattelussa käydään läpi sinun terveyttäsi, elintapojasi (tupakointi, alkoholin käyttö, muut altistukset) ja mahdollisia suvun perinnöllisiä sairauksia koskevat asiat. Lääkäri arvioi soveltuvuutesi luovuttajaksi."


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Et sä pian pääsiskään luovuttajaksi.

        "Sovitko luovuttajaksi?
        Olet 18-45-vuotias
        *Siemennesteesi laatu täyttää vaaditut kriteerit
        *Verinäytteestäsi todetaan kromosomistosi normaaliksi
        *Virtsa- ja verinäytteissäsi ei todeta sukupuolitauteja eikä hepatiittia (B ja C)"

        https://www.vsshp.fi/fi/hoito-ja-tutkimukset/Sivut/sperman-luovuttaminen.aspx


        " Lääkärin haastattelussa käydään läpi sinun terveyttäsi, elintapojasi (tupakointi, alkoholin käyttö, muut altistukset) ja mahdollisia suvun perinnöllisiä sairauksia koskevat asiat. Lääkäri arvioi soveltuvuutesi luovuttajaksi."

        No vielä voisin, mut en anna. 🤣

        Kunhan kerkeen, käyn nipsasee piuhat poikki. Ei tarvista. 😁✌️


      • Disseisback kirjoitti:

        No vielä voisin, mut en anna. 🤣

        Kunhan kerkeen, käyn nipsasee piuhat poikki. Ei tarvista. 😁✌️

        Reilu vuos armonaikaa. 😂

        Se on paras ehkäsymuoto vasektomia.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Reilu vuos armonaikaa. 😂

        Se on paras ehkäsymuoto vasektomia.

        Joo. Ei ole tarkoitus enää suorittaa sikiämistä missään muodossa.

        Tässä jos vuosi menee oikein hyvin, voin ruveta tekemään pikkuhiljalleen sellaista omaisuuden siirtoa jälkipolvillepäin. On sellainen kunnianhimoinen ajatus, että valtio ei enää pääsis liioin käsiks mun nykyisiin ja tuleviin omistuksiin ja peruskirjoitus olis lyhyt. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ei ole tarkoitus enää suorittaa sikiämistä missään muodossa.

        Tässä jos vuosi menee oikein hyvin, voin ruveta tekemään pikkuhiljalleen sellaista omaisuuden siirtoa jälkipolvillepäin. On sellainen kunnianhimoinen ajatus, että valtio ei enää pääsis liioin käsiks mun nykyisiin ja tuleviin omistuksiin ja peruskirjoitus olis lyhyt. 😁

        Nonni. Siellä on selvästi tehty mietintää tukanjuuret sauhuten. 😄


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nonni. Siellä on selvästi tehty mietintää tukanjuuret sauhuten. 😄

        No pikkuhiljslleen muokkaantuu. 😁


    • Felicitaksella on ainakin hupne varusteltuna videoin ja lehdin, sisällöltään pornoa. Siellä sitten tumputtelet purkkiin lastin ja kiikutat hoitsulle, joka vie eteenpäin labraan purkkisi lasteineen. Helppoa, jos ei häiritse vieraat tilat ja että kaikki oven takana tietää mitä teet kyseisessä huoneessa ja näkevät naamasi, kun marssit huoneesta ulos.

      • Tietysti kirjallisen puolen joudut myös täyttelemään, jotta tietävät sinusta mitä tarttevat tietää.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tietysti kirjallisen puolen joudut myös täyttelemään, jotta tietävät sinusta mitä tarttevat tietää.

        Siinä on joku pidättäytymisaikakin, jotta siimahännät on laadukkaita. Et voi joka mielitekoasi tumputtaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tietysti kirjallisen puolen joudut myös täyttelemään, jotta tietävät sinusta mitä tarttevat tietää.

        Eli sitten on 18 vuoden päästä liuta lapsia oven takana vaatimassa 648 000 €, ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sitten on 18 vuoden päästä liuta lapsia oven takana vaatimassa 648 000 €, ei kiitos.

        Eiköhän luovuttamisen yhteydessä tehdyt sopimukset takaa ettei näin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän luovuttamisen yhteydessä tehdyt sopimukset takaa ettei näin käy.

        No tietää ne saa ainakin isästään. Haluatko että sinulla on tuhat lasta?!? Sitähän sitä biologisesti haluaa mutta rajansa kaikella. Ei tuollaisia sekasotkuja ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ei kuka tahansa kelpaa.

      • Totta, tutkivat huolellisesti kenen soosit kelpaa luovutettavaksi eteenpäin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Totta, tutkivat huolellisesti kenen soosit kelpaa luovutettavaksi eteenpäin.

        Voi tehdä penskoja jonkun muidun kanssa perinteisesti, vaan luovutettavaksi ei silti välttis kelpaa samat soosit. Ettei se et on isä jo takaa, että mällit kelpaa lahjoituskäyttöön.


    • Anonyymi

      Saieas olet. Kuka tuollaisen spermaa tahtoo. Hanki elämä joka ei pyöri munasi ympärillä.

    • Anonyymi

      Aivan järjetöntä pakastepussien hukkakäyttöä ja luonnon tuhoamista.
      Talouspaperi on paljon ekologisempi vaihtoehto.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Johonkin vanhaan pyyhkeeseen vaan. Monet mällit ja sitten pesee (voihan sitä ensin vähän käsineen esipestä ennen kuin pistää koneeseen). Pakastepussissa on se hyvä puoli, että siitä ei hajut leviä jos ei tykkää siitä tuoksusta.


    • Ei sitä koskaan tiedä millaisia tumputtajia ne luovuttajat on.

    • Anonyymi

      Sanoin yhdelle miehelle että sinun pitäisi mennä spermanluovutukseen, sun kaltaisia heppuja voisi maassamme olla enemmän. On aikaansaapa, tarmokas, fiksu ja miellyttäväkäytöksinen. Hänen paikalla oleva vaimonsa loukkaantui sanoistani.
      Sanokaapa mikä sanomisessani oli loukkaavaa. Hämmästyin niin etten huomannut kysyä, enkä enää ota asiaa puheeksi, tuli sen verran häkellyttävä tilanne.

      • Anonyymi

        No mietitäämpä? Vaimo vieressä puhut henkilökohtasia asiota. Vaikka mies olisi ollut yksin nii ei tommosia puhuta kun läheisten kanssa. Vaikka tarkotit sen vaan kohteliaisuudeksi niin siitäkin huolimatta🤔


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe