Vesi on kamalaa myrkkyä täynnä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6b5dfda2-18c1-40b9-b7ae-c1209583948f
Kun juo viinaa niin ei saa tuollaisia korona-rokotteen kaltaisia myrkkyjä sisäänsä. Viina on paljon terveellisempää sillä siihen säilötään jatkotutkimuksia varten kuolleet eläimetkin. Viina pitää ihmisenkin elossa iäisesti.
Nyt alkoi viinanjuonti
15
<50
Vastaukset
Kalatkin on pissanneet veteen... 🐟💨 Ja pruts..
- Anonyymi
Kerran uidessa tuli 1000Kg ahvenan pökäle vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kerran uidessa tuli 1000Kg ahvenan pökäle vastaan.
Tais olla karhu?
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Tais olla karhu?
Ei se oli Karjalaa uitettuna pohjanmaalle.
- Anonyymi
Viinamieskin pissaa veteen kun on katiskoita tarkistamassa.
Anonyymi kirjoitti:
Viinamieskin pissaa veteen kun on katiskoita tarkistamassa.
Kun nyt ei putois järveen ja huku.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kun nyt ei putois järveen ja huku.
Ei viinamies veteen huku sillä viinamiehen keho hylkii moista litkua. Viinaa sen olla pitää mikä kehoon imeytyy.
Anonyymi kirjoitti:
Ei viinamies veteen huku sillä viinamiehen keho hylkii moista litkua. Viinaa sen olla pitää mikä kehoon imeytyy.
Voivoi.
Mä vaihdan aina sateen jälkeen lintujen kuppiin puhdasta hanavettä.
Joskus ne perhanat kylpee siinä puhtaassa vedessa ja taas pitää vaihtaa vedet.- Anonyymi
Ihmiset on pilanneet maapallon täysin.
Miettii vaan mitä tuokin paska tekee eläimille ja muulle luonnolle.
Silti vaan lisää lapsia täytyy jokaisen vääntää tänne rasitukseksi vaikkei olisi hyvä vanhempikaan eikä edes oikeasti halua lapsia saatika varaa niitä ruokkia. - Anonyymi
Just avasin kylmän Olvin.
- Anonyymi
Muista kierrättää virtsasi kukkaruukkuun kusemalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista kierrättää virtsasi kukkaruukkuun kusemalla!
Kesällä kannattaa hyödyntää pihaa, kun paljastavia keltaisia jälkiäkään ei jää.
Sisäkukille ruukkuun, niin saattaa alkaa haista.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä kannattaa hyödyntää pihaa, kun paljastavia keltaisia jälkiäkään ei jää.
Sisäkukille ruukkuun, niin saattaa alkaa haista.
-keinovaginamies-Mä kusin naapurin pensasaitaan kun en ihan ehtinyt kapakasta kotiin.
Se oli vähän noloo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353