Tajusin just että apua, mä rakastan ihmisiä. En voi sille nyt mitään.
Rakastatko ihmisiä
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän se tärkeintä elämässä
Ihmiset
Ja kaikki erilaisia
Siinä tutkimista riittää En nyt sanoisi rakastan, mutta yleensä piittaan sen verran etten ole ongelmaksi muille.
Mulla filantropia on lisääntynyt iän myötä. Omien kokemuksien kautta alkaa arvostamaan enemmän muita kanssaihmisiä. Elämä on sen verran rankkaa.
- Anonyymi
Tälläinen nyt on vain tällainen matka oman henkilöhistoria antropologiaan. Kyllä tutkittavaa löytyy, mutta jotkut vulgaarit toimintatavat hämmästyttävät ja tekevät varovaiseksi :)
- Anonyymi
Ei juma. Luin ensin, että pakastatko ihmisiä. 😁
Lainaan tähän yhtä suosikki-aforismiani;
"Elämäni ihmisten parissa on auttanut minua ymmärtämään, miksi eläimet mielellään purevat ihmisiä."
Käyköön se vastauksesta kysymykseen,- Anonyymi
Pidän ihmisistä, jotka eivät pidä ihmisistä.
- Anonyymi
Kaikkia muita, mutta en vihreitä tai vasemmistoa äänestäviä.
- Anonyymi
En rakasta ketään eikä kukaan rakasta minua. Oikeastaan vihaan kaikkia ihmisiä just sen takia että minusta ei kukaan tykkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056