Nainen teki kaikkensa

Anonyymi

Treffeille että haluaisin seksiä. Nainen keimaili ja oli lähellä ja piti kädestä ja halusi hieroa ja nauroi ja hymyili ja halasi.
Olin vaan herrasmies joka ei heti vonkaa pillua naiselta ja nainen olikin sitten pettynyt. Kirjoitti pitkän viestin jälkeenpäin että oli vähän pettynyt koska olisi ollut helpppo nakki minulle. Minä sanoin että en minä nyt heti ryntää naisen pöksyjä riisumaan vaikka kaunis nainen oletkin. Se kääntyy miestä vastaan jos mies haluaa heti seksiä.

47

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuli sitten yllätyksenä, että naiset(kin) ovat yksilöitä?

• Anonyymi

Onneksi et suostunut, koska nainen halusi vain seksiä. Säästyit kaikelta pahalta, jota intiimijutut tuo tullessaan: seksitaudit, ihastuminen, sydämen särkyminen...

• Anonyymi

Sitten heräsit

• Anonyymi

Olitko flirttaillut ja puhunut seksistä ennen treffejä? Antsnut kuvan että kyllä panettaa?

Kyllä ihmettelisin jos mies näin ja sitten ei.

• Anonyymi

Joo kuule sellaista jotta pyysin naista treffeille ja nainen luuli sen tarkoittavan seksiä. Naiset eivät ajattele mitään muuta kuin seksiä vaikka mies vain katsoisi naista silmiin niin heti on naisella seksi mielessä. Mikä naisissa on vialla kuin mielessä ei ole mitään muuta kuin seksi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kuule sellaista jotta pyysin naista treffeille ja nainen luuli sen tarkoittavan seksiä. Naiset eivät ajattele mitään muuta kuin seksiä vaikka mies vain katsoisi naista silmiin niin heti on naisella seksi mielessä. Mikä naisissa on vialla kuin mielessä ei ole mitään muuta kuin seksi !

Ai no teillä ei sit jutut kohdannut.

Koitin joskus itekkin tuota, mutta pieleen meni kun mies alkoi heti koskettelemaan. Laitoin siveän ja tylsän neulepaidankin ja mies oli hölmistynyt, että mikä sun tuli kun kielsin lääppimästä.

Nykyään en lähde treffeille jossen ole päättänyt että tuota haluan koittaa. Ihan turhaa, kun seksipuuhat kuitenkin päällimmäisenä mielessä.

• Anonyymi

That's gay, you know 🙄. Et tainnut olla pahemmin puutteessa? Mutta vakavasti sanottuna oliko kyseessä ensitreffit vai monennetko? Jos oli ensitreffit niin kannattaa pitää pöksynsä jalassa. Ne hommat luistavat ylipäätään luontevammin kun ensin tutustuu toiseen ihmiseen riittävällä tarkkuudella.

• Anonyymi

Eiväthän ensitreffit mitenkään automaattisesti tarkoita, etteikö toista voisi tuntea jo varsin hyvinkin. Ne ovat vain ensimmäiset treffit. Eivät välttämättä ensimmäinen tai sadaskaan tapaaminen.

p s. Mä olen "järjestänyt" kerran "ensimmäiset treffit" käytännössä makuuhuoneessani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiväthän ensitreffit mitenkään automaattisesti tarkoita, etteikö toista voisi tuntea jo varsin hyvinkin. Ne ovat vain ensimmäiset treffit. Eivät välttämättä ensimmäinen tai sadaskaan tapaaminen.

p s. Mä olen "järjestänyt" kerran "ensimmäiset treffit" käytännössä makuuhuoneessani.

Olin kerran itsekin ensimmäisillä treffeillä hänen ( naisen ) luona ja ne alkoivat myös makuuhuoneesta.

Täytyy sanoa, että treffit olivat erityisen ihana tapahtuma ja alku kaikelle uudelle, niin kauan kun sitä sitten kestikin.

Tunnettiin alunperin toisemme vuosien takaa ja sitten tutustuttiin lisää ennen treffejämme muutamia kuukausia mm. videopuheluiden kautta.

• Anonyymi

Mutku se on niin ällöttävän tylsää olla aikuinen...

• Anonyymi

Naurua. Tuon voi nähdä vaihe vaiheelta TV-sketsinä :”D

• Anonyymi

Meni kyllä niin nauruiksi. Haluaisin nähdä oikeasti tuon kirjoituksen sepostelijan =D

Riisu maski! riisu.maski! riisu maski!
        Laita kuvaa palstalle!
        Aijaa haluaa!
        Ja tää!
        :D

• Anonyymi

Minusta teit miehenä oikein. Ehkei tuollainen nainen ole kunnollisia miehiä varten :)

• Anonyymi

Harmis EI HYVÄKSY tuollaista tosiaankaan!

• Anonyymi

Olisit vaan asetellut lisää villatakkia päälle. :D

• Anonyymi

Minä Mies ehdotan ekalla treffeillä seksiä usein kyllä onnistunutkin.

• Anonyymi

Hyvä. Raiskaussyyte olisi odottanut seuraavaksi.

• Noniin, joskus toiste sitten.

• Anonyymi

Nainen kyllä suuttuu jos mies antaa pakit seksissä. Ei tule toisia treffejä. Se on naiselle kova paikka saada pakit ja naisen itsetunto hajoaa palasiksi.

• Anonyymi

Tämä on totta.

• Anonyymi

No ei hajoa, mutta mies ei enää kiinnosta.

• Anonyymi

Eihän tuo tehnyt läheskään kaikkeaan, jos ei edes suoraan ehdottanut.

• Anonyymi

Outo nainen, kun alko jälkeenpäin vielä viestittelemään. Mä olisin jättänyt tuohon. Jos ei kerta kelpaa niin ei sitten. Mulla on ollut jo yksi pihtarimies, toista en huoli.

• Anonyymi

Miten niin outo oman naisystävän kanssa seurusteltiin 6 kk ennen ensimmäistä kertaa seksiä oli muuten kyseisen naisen ensimmäinen kerta myös siis eka kerta seksiä. Itselläni toinen kerta elämässä tuolloin. Nyt oltu yhdessä 6 vuotta nainen 26 v nyt oli 20 v kun alettiin seurustella ja minä 23 vuotias silloin. Mitä outoa tuossa on että seksiä ei ole heti suhteen alussa. Kaveri pariskunta seukkas kai kans useemman kuukauden ennen ekaa seksikertaa nainen oli 19 v ja mies 2 v vanhempi kuin aloittivat ja molemnat oli kai ensikertalaisia. Nekin olleet yhdessä nyt 5 v jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin outo oman naisystävän kanssa seurusteltiin 6 kk ennen ensimmäistä kertaa seksiä oli muuten kyseisen naisen ensimmäinen kerta myös siis eka kerta seksiä. Itselläni toinen kerta elämässä tuolloin. Nyt oltu yhdessä 6 vuotta nainen 26 v nyt oli 20 v kun alettiin seurustella ja minä 23 vuotias silloin. Mitä outoa tuossa on että seksiä ei ole heti suhteen alussa. Kaveri pariskunta seukkas kai kans useemman kuukauden ennen ekaa seksikertaa nainen oli 19 v ja mies 2 v vanhempi kuin aloittivat ja molemnat oli kai ensikertalaisia. Nekin olleet yhdessä nyt 5 v jo.

Minusta todella kummallinen nainen. Sä saat tietenkin olla mitä mieltä tahdot.

• Anonyymi

Oikein teit, myöhemmin olisi todennäköisesti ollut ongelma sinulle. Raivoa, riitaa ihan pienistä asioista jo. Arki harvemmin toimii tällaisen liehittelijän kanssa.

• Anonyymi

Narskun päiväuni.

• Anonyymi

On hyvä muistaa, että me naisetkin olemme ihmisiä ja joskus meidänkin tekee mieli. Himojaan on välillä vaikea hallita, mutta Hän palaa kyllä, jos on kiinnostunut sinusta ihmisenä. Oikein teit.
      💜

• Anonyymi

Kunnollinen nainen tukahduttaa himonsa!

• "Se kääntyy miestä vastaan jos mies haluaa heti seksiä."

Näin saattaa käydä, jos nainen loukkaantuu.

Yleisesti ajatellaan, että mies on panokone, joka kapuaa naisen päälle heti kun se on mahdollista.
      Kyllä mieskin tarvitsee aikaa tutustua naiseen.

• Anonyymi

Tietenkin! Hyi joo ei kukaan kapua päälle heti!

• Anonyymi

Viinamies ei olisi kieltäytynyt naisen kiehnäyksen edessä vaan olisi tarjonut naisellle lisää viinaa.

• Anonyymi

Minä olisin ollut heti valmis seksipuuhiin. Monesti nuorena naiset keimaili yökerhossa tanssilattialla ihan ihossa kiinni ja näytti että haluavat seksiä.

T: viinamies

• Anonyymi

Kyllä sinä nyt teit ison virheen.

• Anonyymi

😆😆😆😇

Niinhän se on kun alkaa leikkiin siveyden sipulia.

• Anonyymi

Eron jälkeen alettiin seurustella ja oltiin puoli vuotta ilman seksiä. Oltiin niin rähjääntyneitä ja hajonneita eron riidoista ettei ollut mieli kunnossa seksiä varten. Hyvä siitä tuli ja jatkuu.

• Anonyymi

Nainen oli varmaan kännissä. Ei naiset selvinpäin yritä seksiä vonkata. Kerran baarissa känninen nainen tuli iskemään ja siinä se kiehnasi minun vieressä koko illan ja ehdotteli että lähdetään hänen luokse. Sanoin naiselle että oot liian kännissä ja siitä se jotenkin suuttui kun sai pakit. Periaatteessa en kännistä naista ala panemaan enkä lähde sellaisen luokse jos se on tukevassa humalassa.

• Anonyymi

Kaikkien naisten ei tarvitse vongata.
        Selvinpäin ehdottomasti kunhan on sopiva mies.
        Naisia kuten miehiäkin on monenlaisia.

• Anonyymi

Känniseltä naiselta voi saada oksennukset päällensa ja muutenkin känninen nainen kaljalle, viinalle ja tupakalle, yök!!!!!

• Anonyymi

Minun tätini eli äitini sisko lähti myös baariin pokaamaan viinamiestä josko viinamies saapuisi tätini kotiin antaen turpiin tätini aviomiehelle. Ei baarin paras viinamies suostunut tuollaiseen viinanaisen hotkotukseen vaan jäi juomaan viinaa ja me koko muu suku jäimme ihmettelemään tätini baarireissua sillä tätini motkotteli vuosikausia siitä asiasta kun ei viinamies lähtenyt pillupalkalla turpaan vetämään tätini aviomiestä.

Semmoisia naiset ovat !

• Anonyymi

Tuollainen aika huvittavaakin, haudskaaskin töille, oskus avaa ikkunan keiiöstä katttää sitippoja kädellä, stävällisesti tervehgtien ,.... aamupuuron syötyään :D

• Anonyymi

Jep. Samanlaiset ensitreffit oli kerran nuoren naisen kanssa. Annoin pakit.

• Anonyymi

Nainen teki kaikkensa jotta saisi seksiä eikä sitten saannut vaan jäi ilman. Nainen oli siis atni !

• Anonyymi

Ja et antanut, pihtari ;)

• Anonyymi

Ei itse asiassa ole miehen oma päätös. ;)

• Anonyymi

hyvä joo kun tulin hampilääkäriltä palveluutiskille, hamaan poisostta, oli tiskilläjotai juttuja; sanoin että; jotain karkkeja nämä kai=?

Eiv-ät ole karkkeja vaan hamaxstahna juttuja ja xaza ottaa niitä :D

• Anonyymi

Kaikki oli omassa mielikuvituksessasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5006
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1820
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1775
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1608
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1187
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1164
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      974
    Aihe