Treffeille että haluaisin seksiä. Nainen keimaili ja oli lähellä ja piti kädestä ja halusi hieroa ja nauroi ja hymyili ja halasi.
Olin vaan herrasmies joka ei heti vonkaa pillua naiselta ja nainen olikin sitten pettynyt. Kirjoitti pitkän viestin jälkeenpäin että oli vähän pettynyt koska olisi ollut helpppo nakki minulle. Minä sanoin että en minä nyt heti ryntää naisen pöksyjä riisumaan vaikka kaunis nainen oletkin. Se kääntyy miestä vastaan jos mies haluaa heti seksiä.
Nainen teki kaikkensa
47
566
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli sitten yllätyksenä, että naiset(kin) ovat yksilöitä?
- Anonyymi
Onneksi et suostunut, koska nainen halusi vain seksiä. Säästyit kaikelta pahalta, jota intiimijutut tuo tullessaan: seksitaudit, ihastuminen, sydämen särkyminen...
- Anonyymi
Sitten heräsit
- Anonyymi
Olitko flirttaillut ja puhunut seksistä ennen treffejä? Antsnut kuvan että kyllä panettaa?
Kyllä ihmettelisin jos mies näin ja sitten ei.- Anonyymi
Joo kuule sellaista jotta pyysin naista treffeille ja nainen luuli sen tarkoittavan seksiä. Naiset eivät ajattele mitään muuta kuin seksiä vaikka mies vain katsoisi naista silmiin niin heti on naisella seksi mielessä. Mikä naisissa on vialla kuin mielessä ei ole mitään muuta kuin seksi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kuule sellaista jotta pyysin naista treffeille ja nainen luuli sen tarkoittavan seksiä. Naiset eivät ajattele mitään muuta kuin seksiä vaikka mies vain katsoisi naista silmiin niin heti on naisella seksi mielessä. Mikä naisissa on vialla kuin mielessä ei ole mitään muuta kuin seksi !
Ai no teillä ei sit jutut kohdannut.
Koitin joskus itekkin tuota, mutta pieleen meni kun mies alkoi heti koskettelemaan. Laitoin siveän ja tylsän neulepaidankin ja mies oli hölmistynyt, että mikä sun tuli kun kielsin lääppimästä.
Nykyään en lähde treffeille jossen ole päättänyt että tuota haluan koittaa. Ihan turhaa, kun seksipuuhat kuitenkin päällimmäisenä mielessä.
- Anonyymi
That's gay, you know 🙄. Et tainnut olla pahemmin puutteessa? Mutta vakavasti sanottuna oliko kyseessä ensitreffit vai monennetko? Jos oli ensitreffit niin kannattaa pitää pöksynsä jalassa. Ne hommat luistavat ylipäätään luontevammin kun ensin tutustuu toiseen ihmiseen riittävällä tarkkuudella.
- Anonyymi
Eiväthän ensitreffit mitenkään automaattisesti tarkoita, etteikö toista voisi tuntea jo varsin hyvinkin. Ne ovat vain ensimmäiset treffit. Eivät välttämättä ensimmäinen tai sadaskaan tapaaminen.
p s. Mä olen "järjestänyt" kerran "ensimmäiset treffit" käytännössä makuuhuoneessani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiväthän ensitreffit mitenkään automaattisesti tarkoita, etteikö toista voisi tuntea jo varsin hyvinkin. Ne ovat vain ensimmäiset treffit. Eivät välttämättä ensimmäinen tai sadaskaan tapaaminen.
p s. Mä olen "järjestänyt" kerran "ensimmäiset treffit" käytännössä makuuhuoneessani.Olin kerran itsekin ensimmäisillä treffeillä hänen ( naisen ) luona ja ne alkoivat myös makuuhuoneesta.
Täytyy sanoa, että treffit olivat erityisen ihana tapahtuma ja alku kaikelle uudelle, niin kauan kun sitä sitten kestikin.
Tunnettiin alunperin toisemme vuosien takaa ja sitten tutustuttiin lisää ennen treffejämme muutamia kuukausia mm. videopuheluiden kautta. - Anonyymi
Mutku se on niin ällöttävän tylsää olla aikuinen...
- Anonyymi
Naurua. Tuon voi nähdä vaihe vaiheelta TV-sketsinä :”D
- Anonyymi
Meni kyllä niin nauruiksi. Haluaisin nähdä oikeasti tuon kirjoituksen sepostelijan =D
Riisu maski! riisu.maski! riisu maski!
Laita kuvaa palstalle!
Aijaa haluaa!
Ja tää!
:D
- Anonyymi
Minusta teit miehenä oikein. Ehkei tuollainen nainen ole kunnollisia miehiä varten :)
- Anonyymi
Harmis EI HYVÄKSY tuollaista tosiaankaan!
- Anonyymi
Olisit vaan asetellut lisää villatakkia päälle. :D
- Anonyymi
Minä Mies ehdotan ekalla treffeillä seksiä usein kyllä onnistunutkin.
- Anonyymi
Hyvä. Raiskaussyyte olisi odottanut seuraavaksi.
Noniin, joskus toiste sitten.
- Anonyymi
Nainen kyllä suuttuu jos mies antaa pakit seksissä. Ei tule toisia treffejä. Se on naiselle kova paikka saada pakit ja naisen itsetunto hajoaa palasiksi.
- Anonyymi
Tämä on totta.
- Anonyymi
No ei hajoa, mutta mies ei enää kiinnosta.
- Anonyymi
Eihän tuo tehnyt läheskään kaikkeaan, jos ei edes suoraan ehdottanut.
- Anonyymi
Outo nainen, kun alko jälkeenpäin vielä viestittelemään. Mä olisin jättänyt tuohon. Jos ei kerta kelpaa niin ei sitten. Mulla on ollut jo yksi pihtarimies, toista en huoli.
- Anonyymi
Miten niin outo oman naisystävän kanssa seurusteltiin 6 kk ennen ensimmäistä kertaa seksiä oli muuten kyseisen naisen ensimmäinen kerta myös siis eka kerta seksiä. Itselläni toinen kerta elämässä tuolloin. Nyt oltu yhdessä 6 vuotta nainen 26 v nyt oli 20 v kun alettiin seurustella ja minä 23 vuotias silloin. Mitä outoa tuossa on että seksiä ei ole heti suhteen alussa. Kaveri pariskunta seukkas kai kans useemman kuukauden ennen ekaa seksikertaa nainen oli 19 v ja mies 2 v vanhempi kuin aloittivat ja molemnat oli kai ensikertalaisia. Nekin olleet yhdessä nyt 5 v jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin outo oman naisystävän kanssa seurusteltiin 6 kk ennen ensimmäistä kertaa seksiä oli muuten kyseisen naisen ensimmäinen kerta myös siis eka kerta seksiä. Itselläni toinen kerta elämässä tuolloin. Nyt oltu yhdessä 6 vuotta nainen 26 v nyt oli 20 v kun alettiin seurustella ja minä 23 vuotias silloin. Mitä outoa tuossa on että seksiä ei ole heti suhteen alussa. Kaveri pariskunta seukkas kai kans useemman kuukauden ennen ekaa seksikertaa nainen oli 19 v ja mies 2 v vanhempi kuin aloittivat ja molemnat oli kai ensikertalaisia. Nekin olleet yhdessä nyt 5 v jo.
Minusta todella kummallinen nainen. Sä saat tietenkin olla mitä mieltä tahdot.
- Anonyymi
Oikein teit, myöhemmin olisi todennäköisesti ollut ongelma sinulle. Raivoa, riitaa ihan pienistä asioista jo. Arki harvemmin toimii tällaisen liehittelijän kanssa.
- Anonyymi
Narskun päiväuni.
- Anonyymi
On hyvä muistaa, että me naisetkin olemme ihmisiä ja joskus meidänkin tekee mieli. Himojaan on välillä vaikea hallita, mutta Hän palaa kyllä, jos on kiinnostunut sinusta ihmisenä. Oikein teit.
💜- Anonyymi
Kunnollinen nainen tukahduttaa himonsa!
"Se kääntyy miestä vastaan jos mies haluaa heti seksiä."
Näin saattaa käydä, jos nainen loukkaantuu.
Yleisesti ajatellaan, että mies on panokone, joka kapuaa naisen päälle heti kun se on mahdollista.
Kyllä mieskin tarvitsee aikaa tutustua naiseen.- Anonyymi
Tietenkin! Hyi joo ei kukaan kapua päälle heti!
- Anonyymi
Viinamies ei olisi kieltäytynyt naisen kiehnäyksen edessä vaan olisi tarjonut naisellle lisää viinaa.
- Anonyymi
Minä olisin ollut heti valmis seksipuuhiin. Monesti nuorena naiset keimaili yökerhossa tanssilattialla ihan ihossa kiinni ja näytti että haluavat seksiä.
T: viinamies - Anonyymi
Kyllä sinä nyt teit ison virheen.
- Anonyymi
😆😆😆😇
Niinhän se on kun alkaa leikkiin siveyden sipulia.
- Anonyymi
Eron jälkeen alettiin seurustella ja oltiin puoli vuotta ilman seksiä. Oltiin niin rähjääntyneitä ja hajonneita eron riidoista ettei ollut mieli kunnossa seksiä varten. Hyvä siitä tuli ja jatkuu.
- Anonyymi
Nainen oli varmaan kännissä. Ei naiset selvinpäin yritä seksiä vonkata. Kerran baarissa känninen nainen tuli iskemään ja siinä se kiehnasi minun vieressä koko illan ja ehdotteli että lähdetään hänen luokse. Sanoin naiselle että oot liian kännissä ja siitä se jotenkin suuttui kun sai pakit. Periaatteessa en kännistä naista ala panemaan enkä lähde sellaisen luokse jos se on tukevassa humalassa.
- Anonyymi
Kaikkien naisten ei tarvitse vongata.
Selvinpäin ehdottomasti kunhan on sopiva mies.
Naisia kuten miehiäkin on monenlaisia. - Anonyymi
Känniseltä naiselta voi saada oksennukset päällensa ja muutenkin känninen nainen kaljalle, viinalle ja tupakalle, yök!!!!!
- Anonyymi
Minun tätini eli äitini sisko lähti myös baariin pokaamaan viinamiestä josko viinamies saapuisi tätini kotiin antaen turpiin tätini aviomiehelle. Ei baarin paras viinamies suostunut tuollaiseen viinanaisen hotkotukseen vaan jäi juomaan viinaa ja me koko muu suku jäimme ihmettelemään tätini baarireissua sillä tätini motkotteli vuosikausia siitä asiasta kun ei viinamies lähtenyt pillupalkalla turpaan vetämään tätini aviomiestä.
Semmoisia naiset ovat ! - Anonyymi
Tuollainen aika huvittavaakin, haudskaaskin töille, oskus avaa ikkunan keiiöstä katttää sitippoja kädellä, stävällisesti tervehgtien ,.... aamupuuron syötyään :D
- Anonyymi
Jep. Samanlaiset ensitreffit oli kerran nuoren naisen kanssa. Annoin pakit.
- Anonyymi
Nainen teki kaikkensa jotta saisi seksiä eikä sitten saannut vaan jäi ilman. Nainen oli siis atni !
- Anonyymi
Ja et antanut, pihtari ;)
- Anonyymi
Ei itse asiassa ole miehen oma päätös. ;)
- Anonyymi
hyvä joo kun tulin hampilääkäriltä palveluutiskille, hamaan poisostta, oli tiskilläjotai juttuja; sanoin että; jotain karkkeja nämä kai=?
Eiv-ät ole karkkeja vaan hamaxstahna juttuja ja xaza ottaa niitä :D - Anonyymi
Kaikki oli omassa mielikuvituksessasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974