Että kumppanisi olikin kakkos vaihtoehto?
Voiko olla niin
17
122
Vastaukset
- Anonyymi
Voi niin aina väittää, mutta ei kukaan sellaiseen usko.
- Anonyymi
Miksi sitten olet palstalla?
- Anonyymi
Mulla oli mies, joka oli alunperin kiinnostunut mun kaverista, mutta otti munt, koska kaveria tuo mies ei kiinnostanut. Mies tunnusti tämän vuotta myöhemmin ja naureskeli päälle. Siihen lopahti mun hiipuva rakkaus.
- Anonyymi
Voi, mutta ykkösvaihtoehto on kovin hiljainen nykyään..
- Anonyymi
Eihän mamelolla ole varaa valita.
Yh-Läski työtön kurppa välttää mainiosti. No voihan olla niinkin, että kakkonen on ykkönen...
- Anonyymi
Niin voi olla joillekin harvoille..
No en tiennyt paremmastakaan, kun valkkasin. Voihan jollain olla tietysti ehdokkaita mistä valita.
Mulla ei ole sellasta luxusta ollu. :D- Anonyymi
Kakkonen voi olla ykkönen
Ja päinvastoin Anonyymi kirjoitti:
Kakkonen voi olla ykkönen
Ja päinvastoinNiin, ainahan joku muu voisi olla ns. sopivampi kumppani, kuin mitä on tullut valinneeksi. Mutta ei silleenkään voi elää, että aina kun näkee ehkä jonkun "paremman", niin heivaa toisen menemään.
Sitten kun on asia, kuten rakkaus. Voi sitä epäsopivempaakin rakastaa ja silloinhan siinä on jo syy pitää kii siitä mitä on.
- Anonyymi
Ei voi käydä. Etsin uuden ja paremman, jos en saisi jotain aiempaa "ykkösvaihtoehtoa".
- Anonyymi
Otin sen ainoan jonka sain.
- Anonyymi
Jos kakkoseen tyytyy ni oma valinta. Voi voi ja jne.
Minä olin emännälle kakkosvaihtoehto. Pari viikkoa pätevyyttäni puntaroitiin ennen kuin hyväksyttiin. Tuollainen kilpailutilanne oli todella kiusallinen, koska olin korvia myöden ihastunut.
- Anonyymi
Monet miehet haaveilee vaan siitä kakkosesta.
- Anonyymi
Nuori kakkonen olisi parasta.
setämies
Voihan sitä olla ilmankin, jollei sopivaa löydy ja eteen satu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261573- 991418
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1681210Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori361175Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_186896- 50886
Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750