- Mitä odotat/toivot näkeväsi?
Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu
38
1275
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen kalvolla.😂
- Anonyymi
Immenkalvolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Immenkalvolla?
Kyllä.
- Anonyymi
Sun söpöt kasvot joista olen unelmoinut pitkään!
- Anonyymi
Et ole niitä vielä nähnyt. Jännittääkö miltä näytän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole niitä vielä nähnyt. Jännittääkö miltä näytän?
On varmaan nähnyt
- Anonyymi
Jos me nähdään yllättäin jossakin, puhutaan varmaan kaikesta muusta kuin meistä, siis yleistä juttua. Mutta ehkä se poikii lisäjuttelua puhelimessa tai livenä jossain ja SE voi olla lähtölaukaus oikealle suhteelle. Jos molemmat haluaa ja hyväksyy toisensa
, tie oikealle suhteelle aukeaa, onni sen myötä. Rakkaus saa hyväksynnän. m>n- Anonyymi
No nyt kuulostaa hyvälle
Miks olit välillä niin ilkee
Mie en pystyis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kuulostaa hyvälle
Miks olit välillä niin ilkee
Mie en pystyisEläpä höpötä
- Anonyymi
Mikä ihmeen ehkä meininki täälä on
En odota mitään. Toivon näkeväni iloisen hymyn...
- Anonyymi
Onko massu paisunut pulleaksi, poissa ollessa?😊☺️
- Anonyymi
Ööh, kauanko olet ollut poissa?😳🤔
- Anonyymi
Laitoitko hänelle siis pullan uuniin? Kynnit hänen vakoaan? Istutit siemenperunoita?
Ihmisen. Sitten aletaan hölöttään ja siitä se lähtee, kattotaan minne se johtaa.
- Anonyymi
Tuo on hyvä lähtökohta. Moi.
- Anonyymi
Ei elämässä tapahdu muuta kuin kärsimystä. Joku uusikin asia on kuitenkin samaa helvettiä kuin ennenkin mutta erinäköisessä paketissa.
- Anonyymi
Kyllä, juuri näin. Elämä on yhtä kärsimistä sanoi norsukin toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, juuri näin. Elämä on yhtä kärsimistä sanoi norsukin toiselle.
Todellakin 🐘
- Anonyymi
Ihmisen kaltaisia, hehkuvia hahmoja.
- Anonyymi
En odota enää edes näkemistä.
- Anonyymi
Minä en odota mitään. Mitään en mahda jos se nainen on päättänyt rakastaa minua. Ihmettelen vaan kun olen niin pelokas ja vaikea, että siitä huolimatta rakastaisi.
- Anonyymi
Rakastan.♥️
- Anonyymi
Arka, no tuskin. Rakastettava aina tietää, koska on periaatteessa hyvä saalis. Ne muut ei niin ole eikä välitä
- Anonyymi
Kauhia kohtalo sinulla ;)
- Anonyymi
Lottokupongin jossa on seuraavan arvonnan numerot.
- Anonyymi
Rakastuneen naisen hymyn❤️
- Anonyymi
Jotain hyvää ja kaunista tietenkin. Ole. loppu menee itsestään.
- Anonyymi
PPEräreijän lähietäisyydeltä
- Anonyymi
Odotan kiimaa. ;]
- Anonyymi
You
Sinut haluun nähä
- Anonyymi
"Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu
- Mitä odotat/toivot näkeväsi?"
Sellaisen pienen mustan aukon otsassasi. Joku muu on sen siihen porannut 22. :lla- Anonyymi
Aikas brutaalia.
- Anonyymi
Mietin aivan muita asioita, etupääsfä ongelmia joita nyt kohtaan seuraten sivusta. Mutta ne kuuluvat minulle hoitaa. Tänään kuulin, että ystävälläni saattaa olka vakava syöpä. Juuri niitä tarkeitä kenet tuntenut jo vuosikymmeniä ja kohta niitä ole yhtäkään. Olen aivan yksin auttelen muita puolituttaja .
- Anonyymi
Aika kornia viestittelyä täysin tuntemattomien kesken; kannattaisiko aloittajan ihan vain kysyä siltä mieheltä.
- Anonyymi
Kohdatessa pidän hänestä, ja hänen luonteestaan. Hän on helppo ihminen ja vaikka hieman ujo onkin, ei jää epäselväksi hänen tunteensa. Hänen kanssa kaikki on helppoa, ihmisen kanssa kenestä pitää kovasti on mukava viettää kivoja hetkiä. Hän on aikuinen ja hyvän huumorintajun omaava, ei lainkaan lapsellinen ja itsekeskeinen. Häntä on helppo pitää hyvänä eikä hänkään epäröi olla hellä ja huomioiva kumppani. Pieni perhe sopii meille, pidän hänestä huolta ja toteutan hänen minulle kertomansa toiveet.
https://youtu.be/VvNzvZ2Vauc - Anonyymi
musta aukko
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737