Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mieheni on saamaton

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä muutaman vuoden. Jo pidemmän aikaa minua on vaivannut hänen saamattomuutensa. Peiliä ei saanut seinälle, kun vasta 1,5 vuoden jälkeen siitä ensikerran mainittuani eikä kotitöitä saa aikaiseksi tehdä, vaikka olisi meidän yhteisessä kodissa kokon päivän. Pelaamaan kerkeää kyllä ja ruuan kyllä kerkeää varsin mainiosti tekemään ainoastaan itselleen, mutta minä kolmivuorotyötä tekevänä teen ruuat, pesen pyykit ja muutenkin hoidan kotia puhtaaksi lähes päivittäin.
Teen hoivakodissa 7-13h päiviä riippuen siitä, miten paljon on puutosta missäkin vuorossa. Työmatkani ovat 1,5h pituisia suuntaansa, joten tästä voikin jo tulla tulokseen, että nukkumiselle jää erittäin minimaalinen aika kaiken kotityön jälkeen. En kestä siivotonta läävää, joksi tämä meidän kotimme muuttuu jo kahdessa päivässä ellen kulje rätin kanssa mieheni perässä siivoamassa hänen jälkiään.
Olen työpäivien jälkeen erittäin uupunut ja ainoa asia, jota toivoisin silloin, kun mieheni on kotona on se, että hän olisi siivonnut täällä ja tehnyt ruokaa, kun hänellä siihen sitä aikaa on koko päivä ollut. Haluaisin sen kaiken olevan valmiina, eikä niin, että mies makaa kotona television tai tietokoneen äärellä sen kaiken sotkun keskellä. Minä kuitenkin töiden jälkeen laitan kodin ensisijaisesti kiiltämään ennen, kuin edes istun alas tai menen suihkuun. Asiasta on keskusteltu, asiasta on riidelty ja olen sanonut useaan kertaan tämän tilanteen raastavan hermojani mutta ei vaan mene sinne vihkoon asti. Pitäisikö tässä harkita vähintään erilleen muuttoa, kun en vain jaksa olla mikään miehen henkilökohtainen siivooja.
Hänen sukulaisiaan kyllä autetaan VÄLITTÖMÄSTI, mutta jos minä tarvitsen apua tai haluan, että joku asia hoituisi ihan sillä samalla periaatteella, eli välittömästi niin ei onnistu. Tämä välittömästi on minun kohdallani kuukaudesta puoleen vuoteen.
Myös tallille mennään tekemään minkäkin helvetin Japen projekteja moneksi tunniksi, kun minä täällä tuhkimona teen kaiken muun.

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lusikat jakoon!

    • Anonyymi

      Parisuhteessahan molempien osapuolien tulisi tehdä kaikkensa suhteen toimimiseksi, valitettavan usein toinen osapuoli otetaan itsestäänselvyytenä. Eroaminen suhteesta pelottaa, mutta se voi olla paras ratkaisu, varsinkin jos puhuminen ei auta tai onnistu.

    • Anonyymi

      Näitä mammanpoikia riittää. Ihmettelen, miksi naiset hyväksyvät tällaista. Tiedän omastakin piiristä. Nämä pojut ovat ottaneet aviopuolisostaan äidin korvikkeen ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Miksi ihmeessä tällaisia tyyppejä hyysätään ? Onhan niitä fiksujakin miehiä. En ymmärrä ?

    • Anonyymi

      Ei ole pakko seurustella sottapytty miehen kanssa joka ei siivoo eikä tee kotitöitä.
      Pärjäät aivan hyvin yksinkin ja olisi vähemmän siivottavaa ja tekemistä joten sen ajan voisit käyttää nukkumiseen ja rentoutumiseen. Elämässä pitää tehdä koviakin valintoja että haluatko olla loppuelämäsi miehen kanssa jota joudut palvelemaan ja tekemään kaiken kotityön sen puolesta. Vai haluatko rentoutua välillä ja elää omaa elämää ilman että pitää olla piikana miehelle.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä kulutat elämääsi moiseen mieslapseen? Nyt oma elämä haltuun hyvä nainen, potkaise renttu pihalle ja nauti omasta elämästäsi ilman muiden passaamista.

      • Anonyymi

        Ei se kulutakaan. Sama trolli on kertonut saman tarinan jo aika monta kertaa.


    • Anonyymi

      Mies ei ole koskaan saamaton. Se vaan miettii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe