Ikkuna auki nukuin itsekin.
Juhla Mokkaa ja varovasti herättävää musiikkia (unettavaa).
Näillä lähtee uusi kaunis päivä hyvin käyntiin.
https://www.youtube.com/watch?v=gOqck18knmA
AV
Aamun avaus
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten onkin jo aika herätä kunnolla.
https://www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY
AV - Anonyymi
Aaveratsastajat taivaalla, Johnny Cash - Ghost riders:: https://www.youtube.com/watch?v=JMll6TNnTs4
- Anonyymi
Nyt kun on herätty voidaan kai todeta ettei se oma elämä olekaan mitenkään huonosti? On paljon sellaisia asioita joista tulisi olla tosi kiitollinen.
Rauhallinen aamu, saa herätä omassa tahdissa.
Eilen radiosta tuli tosiaan uutislähetys tai joku muu keskustelutuokio jossa puhuttiin nuorten pahoinvoinnista. Pahoinvointi tulee odotuksista tai siitä että kokisi ettei voi elää omien odotustensa mukaisesti.
Eilen palstalla oli paljon kirjoituksia odotuksista parisuhteessa, jo lähtökohta on mielestäni pahoinvointia tuottavaa. Kannattaakin elää siten että omassa elämässä on ihmisiä, jotka ovat sellaisia kuin ovat ja tykkäät heistä kaikista puutteistaan huolimatta. Kannattaa myös asettaa ne omat odotukset puutteineen oikeaan lokeroon ja mittasuhteeseen, ettei aina tunne olevansa täysin onnellinen "vasta sitten kun olisi tehnyt tai saanut jotakin".
Tämä päivä on jo ihana päivä, ei parempaa voisi toivoa.
AV Mä menin eilen ehtoolla joskus ysin - puoli kymmenen tienoilla nukkumaan ja heräsin kuudelta, mikä on aika normaali rytmini nykyään. Tänään ei tarvinne ajaa muuta kuin virtuaalista rallia, joten annostelin päivän lyricat vähän ominpäin tyhjään mahaan ja keitin pannullisen kahvia 😄
Kattelin aamulla Youtubesta jotain videoita liittyen McLarenin ja Ganassin outoon lakisotkuun liittyen esim. Alex Paloun sopimukseen ja siihen että McLarenilla on kiinnitetty järjetön määrä kuskeja kolmen auton Indycar-tiimiin, kahden auton F1-tiimiin ja oliko vielä Formula E:ssäkin joku tiimi. Kun pitäisi mahduttaa Palou, Pato, Rossi, Montoya Indyä varten, Rosenqwist, Ricciardo, Piastri, Norris ja jonkun esisopimuksen tehnyt Hertakin ajamaan 😂 Alonson yllätyssiirto osittain sekoitti tuotakin pakkaa, kun Alpinella on nyt tyhjä paikka mahdollisesti Ricciardolle, ja luulen että muuten kaikkein värittömin ja alisuorittanein Felix Rosenqwist pitelee kortteja tällä hetkellä 🤯 Hän taitaa olla ainoa, kenellä on hyvissä ajoin tehty vedenpitävä sopimus McLarenin organisaation kanssa, eli voi hyvinkin jatkaa Arrow McLaren SPM Indycar-tiimissä ensi vuonnakin, taikka sitten siirtyä McLarenin Formula E tiimiin. Ei kai siinä valittamista kun palkka juoksee, ja vähän sama juttu Ricciardon kohdalla 😄
Kattelin jonkin aikaa myös saksalaisen DW Newsin uutis-streamia Youtubesta, ja nyt notkun lähinnä koneella 😃 Pitää katsoa jaksaako kuinka paljon heitellä puita tässä luvatussa helteessä, vai otanko viikonlopun ihan chillisti, ja pistän ensi viikolla arkiset työpäivät kulumaan nopeammin kun harrastelen noita maaseudun hommia siinä samalla.
Siinä suomalaisen musiikin yksi helmi viikonlopun teemabiisiksi: https://youtu.be/2csrtTBc1RY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483