Että hyväksyy kumppanin pienet viat. Ei kukaan ole seppä syntyessään.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Näin on näreet.
Parisuhde vaatii kompromissitaitoja ja -kykyä, epätäydellisyyden ja kumppanin kestämistä sekä riittävät määrät hyvää seksiä.
Ei tämä ole kuulkaas rakettitiedettä. Kuuhun ei olla kuitenkaan menossa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Ja vähän isommatkin..
- Anonyymi
Aika karsea ajatus minusta, että parisuhde keskittyisi vikoihin, vaikka sitten niiden hyväksymiseenkin. Minun mielestäni parisuhteen tärkeimmät asiat ovat ne positiiviset asiat. Kun niitä on tarpeeksi, niin ei niitä vikoja edes huomaa, eikä niitä tarvitse keskittyä hyväksymään.
- Anonyymi
Tämä on kyllä totta. Kukaan meistä ei ole virheetön. Se, miten siedetään toistemme virheitä, määrittelee aika paljon sen mihin suhde kehittyy ja kuin kauan se kestää. Ja se alkaa siitä, että hyväksyy ja oppii elämään omien vikojen ja vajaavaisuuksien kanssa. Kun sen oppii, ei toisen viat ja vajaavaisuudet enää tunnu pahalta ja ylitsepääsemättömiltä. Niistä tulee oikeastaan sen jälkeen osa toisen persoonaa ja viehättävyyttä... :)
Joillakin naisilla on aika matala viansietokyky. Eräs mies sai lähteä, koska nainen ei sietänyt miehen tapaa "roskata" lattioita.
Pari kertaa viikossa mies oli huomaamatta pudottanut karkkipaperia vastaavan roskan lattialle.
Muutoin mies oli komea, akateeminen ja käytökseltään kohtelias.- Anonyymi
erittäin mahtava juttu kun ehkstt johonkin hoitaien huneistoon vahingossa.... kummallisia vaatteita ja pöksyjä.... ja sitten joo joku hoitajanainen nuuri saoi, ei pitäisi olla tulla ja että miksi tuo ovi eli ole lukittuna..
kun eksynyt hoitajien varastoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on281437Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821141Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051107- 65795
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57792Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28741Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47724- 51679
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee634667Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30627Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32612- 84598
- 9585
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20583kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14565- 31561
- 43543
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56534- 32514