Kuivuus uhkaa

Anonyymi

Kaikkihan sen tietää että kostea tavara on turvoksissa, mutta kummin päin se käy? Turpoaako tavara kostumisesta vai kostuuko se turpoamisesta? Onko kukaan koskaan tarkastellut prosessia tieteellisellä tarkkuudella?

Nyt ongelma on kuitenkin toisenlainen. Tavara oli kostea ja turvoksissa kun aloitin homman, mutta nyt se on kuivahtanut, samalla myös supistunut.

Nyt on sitten sillä tavalla, että mulla on kattohuovassa poimu! Prkl, että piti aloittaa märälle ponttilaudalle. Ihmisen tyhmyydellä ei ole mitään rajaa!

-keinovaginamies-

19

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinut tuntien odotin hieman erilaista vikaa kappaletta. 😂 Mutta tosiaan oikeassa olet, puutavara kuivuu yllättävän paljon.

      • Siis vika on vain minun mielikuvituksessani. 🙃


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Siis vika on vain minun mielikuvituksessani. 🙃

        Niin.
        Se on vain sinun kieroutunut mielesi :)

        Ja haluaisin muistuttaa, että mehän ei varsinaisesti tunneta. Ettei tule kenellekään väärää mielikuvaa holtittomista naissuhteistani.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin.
        Se on vain sinun kieroutunut mielesi :)

        Ja haluaisin muistuttaa, että mehän ei varsinaisesti tunneta. Ettei tule kenellekään väärää mielikuvaa holtittomista naissuhteistani.

        -keinovaginamies-

        Niin olisi pitänyt pistää palsta-tuntien. 😆 En tunne täältä ketään irl. Etkö sinä itse ole kertonut saaneesi avolta luvan olla silloin tällöin holtiton?

        Minä taas olen kertonut olleeni 2.5v tai siis jo 2v 9kk selibaatissa ja kieltäytyneeni 25 vuotta nuoremman miehen lähentelystä, kahdesta baariehdottelusta (suora ja epäsuora) ja yhdestä voitelusta, vaikka en ole aktiivinen parinhakija, vielä (tietoinen valinta). Siis minusta ei kovin holtitonta saa ihan helposti.

        Tosin myönnän, että irl kun tuntuu oikealta voin olla holtiton. Mutta se on niin erikoistilanne, ettei se ihan noin vaan aktivoidu.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Niin olisi pitänyt pistää palsta-tuntien. 😆 En tunne täältä ketään irl. Etkö sinä itse ole kertonut saaneesi avolta luvan olla silloin tällöin holtiton?

        Minä taas olen kertonut olleeni 2.5v tai siis jo 2v 9kk selibaatissa ja kieltäytyneeni 25 vuotta nuoremman miehen lähentelystä, kahdesta baariehdottelusta (suora ja epäsuora) ja yhdestä voitelusta, vaikka en ole aktiivinen parinhakija, vielä (tietoinen valinta). Siis minusta ei kovin holtitonta saa ihan helposti.

        Tosin myönnän, että irl kun tuntuu oikealta voin olla holtiton. Mutta se on niin erikoistilanne, ettei se ihan noin vaan aktivoidu.

        Suhteessamme ( ja varsinkin minä ) toimitaan vain harkiten ja sopimuspohjaisesti. Se on aivan eri asia kuin holtittomuus.

        Ne on ne säännöt rakkaudelle :)

        -keinovaginamies-


    • PALSTANVALTAAJA

      Sun tavarallas on vaihdevuodet. Onneksi ei tuntoaistia, poimu olis yhtä kuin haava.

      • Anonyymi

        No niin. On se kyllä jo aika vanhaa puuta se aluslaudoitus. Pitäiskö vaihtaa tuoreempaan?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin. On se kyllä jo aika vanhaa puuta se aluslaudoitus. Pitäiskö vaihtaa tuoreempaan?

        -keinovaginamies-

        Vain jos tarvetta, uuden vaihto voi tulla kalliiksi.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vain jos tarvetta, uuden vaihto voi tulla kalliiksi.

        Sanopa muuta. Se on kuule pihin miehen harkittava nämä hommat tarkasti.
        Lähden tästä jatkamaan nakuttelua, jospa turpoaisi takaisin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa muuta. Se on kuule pihin miehen harkittava nämä hommat tarkasti.
        Lähden tästä jatkamaan nakuttelua, jospa turpoaisi takaisin.

        -keinovaginamies-

        Jees. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa muuta. Se on kuule pihin miehen harkittava nämä hommat tarkasti.
        Lähden tästä jatkamaan nakuttelua, jospa turpoaisi takaisin.

        -keinovaginamies-

        Älä vasaroi liian kovasti


    • Kyllähän se on tieteellisesti VTT:llä tutkittu, että tavara turpoaa kostumisesta. Paitti se yksi tavara, se turpoaa ja kostuu aina yhtäaikaisesti.

      Juttu on ollunnansa niin, että olet vedellyt kuivan kelin kumeilla, vaikka olisi pitänyt käyttää märän kelin kumeja. Sillon käy just noin, tulee sanomista.

      • Anonyymi

        Täytyy alkaa puutarhaletkulla kostuttaa sitä altapäin, jotta päällyshuopa pingottuu taas pinkeäksi.
        Nyt se on vähän niin kuin reilusti liian iso kumi :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy alkaa puutarhaletkulla kostuttaa sitä altapäin, jotta päällyshuopa pingottuu taas pinkeäksi.
        Nyt se on vähän niin kuin reilusti liian iso kumi :)

        -keinovaginamies-

        Tää KVM hiton hyvä aloitus, todella taitavasti veistelit, lisää samaa kun kerkiät 👍


    • Anonyymi

      No ei ollu kyllä yhtää hauska juttu.

    • Anonyymi

      Ai, sun keinovagina on tehty raakalaudasta ja kattohuovasta. Olet sananmukaisesti tee-se-itse-mies.

      • Anonyymi

        Kyllä tavara sen verran pitää tuntea että erottaa raakalaudan ponttilaudasta.
        Muuten ei kannata alkaa näihin hommiin ollenkaan.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Tämmöset on jotenkin tekonaurua ja oksettavaa mielistelyä.

      • Anonyymi

        Ihan kuin puberteettiporukan hih hih hih alapääjutut kolmoiskierteellä. Hui IIK en ihan sanonut SITÄ sanaa siis sitä, miettikää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe