mgtow miehet

Anonyymi

haluan olla mgtow mies (men going their own way) koska inhoan sitä minkälaisia irtosuhteilijoita ja täysin turhia draamalaamoja on nykynaiset. onko muita migtau miehiä täällä?

28

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitä ihmettä naiset tuo ns.pöytään?ulkonäkönsä?

• Anonyymi

Mitä sitä muka pitäis tuoda? Kummallista olettaa, että kummankaan pitäisi "tuoda" mitään sen ihmeempiä kuin oma itsensä.

• Anonyymi

Mitä sinä mies voit tuoda pöytään? Mietipä sitä ennen kuin naisia haukut.

• Anonyymi

No sinä toit keskusteluun näköjään vain vastakysymyksen. Vastaa eka alkuperäiseen.

• Anonyymi

ei naiset mitään tuo pöytään mutta silti heillä on lista vaatimuksia.omituista kun sitä pysähtyy miettiin.pillu ja perse

• Anonyymi

Mitä sitä turhaan vain haluamaan? Sen kun olet vaan. Ei kai siinä sen kummempaa pohtimista ole?

• Anonyymi

eikö tämä ole keskustelupalsta missä juuri nimenomaan pohditaan elämään liittyviä kysymyksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö tämä ole keskustelupalsta missä juuri nimenomaan pohditaan elämään liittyviä kysymyksiä?

Niin, eli mitä sä siis siinä pohdit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eli mitä sä siis siinä pohdit?

"Niin, eli mitä sä siis siinä pohdit?" aloituksesta se selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niin, eli mitä sä siis siinä pohdit?" aloituksesta se selviää.

Eli et itse aihetta lainkaan, vain sitä onko täällä muita. Suosittelen kokeilemaan jotain suhteiden alasivua. Tätä pelkkää "suhteet"
        kategoriaa lukee harva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et itse aihetta lainkaan, vain sitä onko täällä muita. Suosittelen kokeilemaan jotain suhteiden alasivua. Tätä pelkkää "suhteet"
        kategoriaa lukee harva.

tottakai puhua mgtow aiheesta niiden miesten kanssa jotka jakavat kiinnostuksen asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kategoriaa lukee harva.

"eli et itse aihetta lainkaan" LOL :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"eli et itse aihetta lainkaan" LOL :D

Et ole sanonut vielä yhtään ainutta asiaa itse mgtow aiheesta. Eivät oikeat mgtow miehet kuluta aikaansa pohtien asioita naisista ja toistaiseksi ketjussa on pohdintaa vain naisista. Koko mgtow homman pointtihan on olla välittämättä naisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Eli mikä sinua siinä mgtow puuhassa mietityttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole sanonut vielä yhtään ainutta asiaa itse mgtow aiheesta. Eivät oikeat mgtow miehet kuluta aikaansa pohtien asioita naisista ja toistaiseksi ketjussa on pohdintaa vain naisista. Koko mgtow homman pointtihan on olla välittämättä naisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Eli mikä sinua siinä mgtow puuhassa mietityttää?

kannattaa varmaan lukea sitten kaikki viestit läpi, onhan tässä naisista sanottu jo monenlaista ja miksi heidän kanssa ei kannata olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaa varmaan lukea sitten kaikki viestit läpi, onhan tässä naisista sanottu jo monenlaista ja miksi heidän kanssa ei kannata olla.

Kannattais varmaan kehittää tuota luetun ymmärtämistä. Jokainen näkee kyllä, ettei tässä ole kun vaan natistu naisista. Mgtow idea on mennä omille teilleen ja lakata pohtimasta naisia ja natisemasta heistä. Sä olet vielä todella kaukana mgtow:sta. Et vielä tee mitään muuta kuin vain ajattelet naisia ja heidän tekemisiään. Kyllä se ehkä siitä vielä joku päivä helpottaa, kun opit ajattelemaan muutakin kuin vain naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattais varmaan kehittää tuota luetun ymmärtämistä. Jokainen näkee kyllä, ettei tässä ole kun vaan natistu naisista. Mgtow idea on mennä omille teilleen ja lakata pohtimasta naisia ja natisemasta heistä. Sä olet vielä todella kaukana mgtow:sta. Et vielä tee mitään muuta kuin vain ajattelet naisia ja heidän tekemisiään. Kyllä se ehkä siitä vielä joku päivä helpottaa, kun opit ajattelemaan muutakin kuin vain naisia.

eiköhän ajatuksiin mahdu muutakin kuin naiset :D tässä kommenttiketjussa naisetKIN on aiheena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mgtow aiheista yksi on naiset. naiset eivät aiheena ole kielletty kun puhutaan mgtow:sta. kuka ihme sulle edes on moisen ajatuksen istuttanut päähän?

• Anonyymi

muutenkin outoa sinänsä että ilmeisesti joku nainen täällä kommentoi vaikka kysymys oli että onko täällä muita migtau MIEHIÄ?

• Anonyymi

muutenkin polyamoria monisuhteisuus lyönyt läpi viime aikoina naisten keskuudessa ja väitän että suurin osa miehistä ei halua jakaa naistansa jonkun muiden miesten kanssa. riskikäyttäytymistä ylipäätänsä sellaisten naisten kanssa oleminen plus tuskin siitä mitään mielenrauhaa seuraa miehen elämään.

• Anonyymi

Mä haluan onlyfans ämmän jolle joutuu maksaan seksistä joka kerta. Vaimomatskua.

• Anonyymi

naiset ja suhteisiin liittyvät aiheet on yksi mgtow aiheista joten yritä nyt elää sen kanssa. ja se että miten sinkkuelämästä saa kiinnostavan. siinä aiheita mitä ihmiset voi pohtia.

• Anonyymi

Jaa, aika mielenkiintoista tämä mgtow skene. Väittäisin että ainakin osittain pyörin siinä, teen mitä itseäni huvittaa tai jätän tekemättä. Eipä tämä minulla millään tavalla liity vastakkaiseen sukupuoleen, enemmän ehkä että elän itseni näköistä elämää ja nautin siitä suunnattomasti. Vaikea ehkä tässä selittää, huoh!

• Anonyymi

juu no se itsensä kehittäminen, liikunta, terveelliset elämäntavat kannattaakin tehdä juuri itsensä takia eikä naisten takia. huolestuttavan paljon naisilla on sitä ajattelua että miehen pitäisi sijoittaa naiseen rahaa jotta pääsee jonkinlaiseen suhteeseen. onlyfans ajattelu, girlfriend experience ja muut hölmöt uudet täysin kylmät ilmiöt ei paljoo mieltä lämmitä. mies lähde itse matkusteleen ja näe maailmaa, siihen ei naisia tarvitse. ja panosta hyviin kaverisuhteisiin. sijoita mies rahat ihan vain itseesi, ei naisiin millään tavalla. naiset eivät ole kummoinenkaan sijoituskohde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu no se itsensä kehittäminen, liikunta, terveelliset elämäntavat kannattaakin tehdä juuri itsensä takia eikä naisten takia. huolestuttavan paljon naisilla on sitä ajattelua että miehen pitäisi sijoittaa naiseen rahaa jotta pääsee jonkinlaiseen suhteeseen. onlyfans ajattelu, girlfriend experience ja muut hölmöt uudet täysin kylmät ilmiöt ei paljoo mieltä lämmitä. mies lähde itse matkusteleen ja näe maailmaa, siihen ei naisia tarvitse. ja panosta hyviin kaverisuhteisiin. sijoita mies rahat ihan vain itseesi, ei naisiin millään tavalla. naiset eivät ole kummoinenkaan sijoituskohde.

Jaa, kyllähän sen tulisi olla niin että ken haluaa rahaa käyttää niin tienatkoon ne ihan itse. Eihän se niin voi olla että käyttää hyväksi muita, huoh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, kyllähän sen tulisi olla niin että ken haluaa rahaa käyttää niin tienatkoon ne ihan itse. Eihän se niin voi olla että käyttää hyväksi muita, huoh!

jep juuri näin. naisissa on valitettavan paljon golddigger lompakkoloisia jotka on älykkään miehen syytä kiertää kaukaa. nähkää ne red flagit naisten käytöksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep juuri näin. naisissa on valitettavan paljon golddigger lompakkoloisia jotka on älykkään miehen syytä kiertää kaukaa. nähkää ne red flagit naisten käytöksessä.

Jaa, kun tässä muistelen niin kyllähän minultakin on kyselty baarissa mitä teen työkseni ja paljonko tienaan, en näihin vastannut mitään koska vähän arvasin miksi kysytään, huoh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, kun tässä muistelen niin kyllähän minultakin on kyselty baarissa mitä teen työkseni ja paljonko tienaan, en näihin vastannut mitään koska vähän arvasin miksi kysytään, huoh!

juu siinä kartoitetaan sen kuinka sulta voi nyhtää.

• Anonyymi

Mgtow taitaa nykyään olla ainoa tie, tinderistä ei mies ainakaan mitään löydä koska ne on täysin naisten markkinat ja ne on ihan täysiä kerman kuorijoita. Sitten kun sen palkinnon saat niin tajuat että palkinto(nainen)ei olekaan palkinto alkuunkaan vaan inhottava paskainen riesa joka koko ajan miettii onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen. Naiset on kuin karkkikaupassa jossain tinderissä ei ne yhden miehen kohdalla pysähdy enää yksinkään onneton lumppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      4733
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      534
      2261
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      83
      1930
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      258
      1698
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1454
    6. Sisäministeri Krista Mikkonen pyörtyi tiedotustilaisuudessa

Että semmoista....
      Maailman menoa
      159
      1357
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1176
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1127
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      179
      938
    10. Horoskooppi: Lue tästä päivän horoskooppi!

Suomi24 Viihde tarjoilee jokaisena päivänä jokaiselle tähtimerkille oman horoskoopin. Oletko jo lukenut tänä päivänä omasi? Lue tästä päivän horoskoo
      Horoskoopit
      5
      869
    Aihe