Liian hienot ihmiset

Anonyymi

Pariutuminen olisi paljon helpompaa jos useammat olisivat vain tällaisia tavallisia paskaihmisiä kuten minä. Mutta ei, pitää olla persoonallinen ja hieno ja harrastaa ihme juttuja vaikka niitä ei oikeasti harrastakaan mutta on joskus harrastanut.

Ja selkeästi pitää määritellä millä tavalla on hieno ihminen. On vaikka luomu tai talousihminen eikä sitten juuri muuta. Me paskaihmiset olemme vähän mitä milloinkin tai jonkinlaisia sekoituksia ainakin. Ei ole hyvä brändäys se.

Hienot ihmiset elävät joko urbaanisti tai sitten niin hienossa hirsitalossa että sitä kelpaa esitellä. Lautahökkeli-ihmiset eivät ole edes olemassa paitsi jos on alkuperäinen rintamamiestalo vaneriovineen niin sitten ehkä. Elementtien sisällä ei tietenkään saa asua, paitsi ehkä semi-ironisesti hetken.

Voi myös olla luontoihminen mikä tarkoittaa että lähtee kerran vuodessa hienolle vaellukselle ja sieltä somettaa ahkerasti. Jos katselee kotipihalla lintuja vuoden ympäri niin se on vain paskaihmisten surkeaa ummehtunutta elämää.

27

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkrräääh! :"DD

      • Anonyymi

        Tarttuiko kurkkuusi jotain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarttuiko kurkkuusi jotain?

        Ei, kun repesin nauramaan. Tykkäsin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei, kun repesin nauramaan. Tykkäsin.

        Kuulosti näkkärinmurun kakistukselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosti näkkärinmurun kakistukselta.

        Se oli sellainen räkäinen nauruun rääkäisy. Varis imitaatio. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Se oli sellainen räkäinen nauruun rääkäisy. Varis imitaatio. :)

        Mikä siinä niin nauratti? Minä en tajunnut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä niin nauratti? Minä en tajunnut

        Mulla saattaa olla sarkastinen mielikuvitus... Ehkä se.


    • Anonyymi

      Ei se tee ihmisestä hienoa jos haisee hienolle :)

      • Kaljut miehetkin on niin äveriään hienoja miehiä, että tukkakin on nahasta. :"D


    • Kumpi sua rassaa, ongelmat pariutua vai liian hienot ihmiset?
      Mä vaan mietin, että jos kattosit suoraan eteesi, taivuttasit niskaa 90 astetta eteenpäin ja kun kattelet mitä siellä näkyy, niin paljon muuta et tartte viemään ittees kohti onnellista elämää. Mutta mikään muu, kuin se mitä siellä alhaalla näät, ei voi kuljettaa sua kohti onnellista elämää. Voi olla, että ne on liian hienot varpaat, saattaa ne olla tavallisetkin varpaat ja yhtä hyvin paskavarpaat. Mutta ne on ne ainoot millä pääset kohti onnellista elämää.

      • Anonyymi

        Ehkä yhdistelmä näistä. En haluaisi olla ihmisten kanssa kovinkaan paljon tekemisissä mutta naisystävä olisi silti mukava löytää. Jos sen takia täytyy vetää jotain roolia niin taitaa olla tekemätön paikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä yhdistelmä näistä. En haluaisi olla ihmisten kanssa kovinkaan paljon tekemisissä mutta naisystävä olisi silti mukava löytää. Jos sen takia täytyy vetää jotain roolia niin taitaa olla tekemätön paikka.

        Mutta jos kuitenkin erottelisit ne kaksi. Kun useimmat meistä on hyvin tavallisia ihmisiä, mitä nyt saattavat välillä esittää olevansa tavattomia. Sitten on ne liian hienot, elä ees ajattele niitä, anna niiden mennä ohi ajatuksiesi, koska eihän niitä ole, ne on ilmaa. Ja sitten lähestyt asiaa siten, että useimmat meistä on tavallisia sontavarpaita, tavallisempia kuin sinä itse, et vain tiedä sitä koska ihmiset piilottavat sisimpänsä suojatakseen itseään kovalta maailmalta. Jos sitä kuorta pääsee lähestymään ja hiukan koputtelemaan, sieltä alta löytyy uskomattoman kaunis, herkkä ja arkinen pieni ihminen, miltei poikkeuksetta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta jos kuitenkin erottelisit ne kaksi. Kun useimmat meistä on hyvin tavallisia ihmisiä, mitä nyt saattavat välillä esittää olevansa tavattomia. Sitten on ne liian hienot, elä ees ajattele niitä, anna niiden mennä ohi ajatuksiesi, koska eihän niitä ole, ne on ilmaa. Ja sitten lähestyt asiaa siten, että useimmat meistä on tavallisia sontavarpaita, tavallisempia kuin sinä itse, et vain tiedä sitä koska ihmiset piilottavat sisimpänsä suojatakseen itseään kovalta maailmalta. Jos sitä kuorta pääsee lähestymään ja hiukan koputtelemaan, sieltä alta löytyy uskomattoman kaunis, herkkä ja arkinen pieni ihminen, miltei poikkeuksetta.

        Olet ihan oikeassa että kuoren alla on melkein aina jotain hienoa. Mutta miksi juuri minun pitää koputella sitä kuorta? Meidän kuorettomien pitää lähestyä kuorellisia - ei se tunnu oikealta järjestykseltä. Ne kovakuoriaiset joilla on hieno elämä voisivat turvallisesti lähestyä kuorensa turvin tällaisia surkeita sontakärpäsiä kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa että kuoren alla on melkein aina jotain hienoa. Mutta miksi juuri minun pitää koputella sitä kuorta? Meidän kuorettomien pitää lähestyä kuorellisia - ei se tunnu oikealta järjestykseltä. Ne kovakuoriaiset joilla on hieno elämä voisivat turvallisesti lähestyä kuorensa turvin tällaisia surkeita sontakärpäsiä kuin minä.

        Kaikki täällä ollaan taviksia miks tollanen kompleksi.


    • Anonyymi

      Rintamamiestalon vintinportaat kuuluu sitten narista.
      Itseään ei pidä mollata. Laitat sinäkin näin hienon tittelin kun mulla on.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Ehkä pitää olla vaan ylpeä siitä mitä on.

        -paskamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pitää olla vaan ylpeä siitä mitä on.

        -paskamies-

        Nyt ollaan ytimessä.

        -keinovaginamies-


    • AP osaa kirjoittaa hienosti, mutta pysyy silti vaatimattomasti anonyyminä, eikä halua itselleen kunniaa ja mainetta.

      Sun tarttee hankkia manageri, joka brändää sunt huipulle.

    • Täysin vastaavasti elävää ja reagoivaa ihmistä on vaikeaa löytää... ehkä sinulle sopisi pelikuvasi?

    • Anonyymi

      Mä vaistoan puhetyylistä ne hienot.

      • Pahkasiassa oli paljon sivistyssanoja.
        Monet ovat oppineet hienoja sanoja Pahkasikaa lukemalla, mutta heidän käytös ei ole lainkaan sofistikoitua.

        Jaahas viini loppu, hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Jaa, no ehkä sun pitää katella ittes kanssa samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä kun tuosta tulee mieleen toi Bourdieun distinktioteoria jossa hän empiirisiin tutkimuksiinsa nojaten osoittaa henkilön kiinnostuksen kohteiden ja mieltymysten riippuvan hänen sosiaaliluokastaan. Määrätyissä sosiaalisissa olosuhteissa syntyviä valintoja ohjaavat, hiljaisuudessa omaksutut ja tiedostamattomat periaatteet (habitus). https://fi.wikipedia.org/wiki/Pierre_Bourdieu

      Että kun aika moni tavis ilmoittaa harrastuksekseen kävelemisen, lukemisen, kotoilun, lemmikit ja käsityöt. Ei mitään sen suureellisempaa tai jännittävämpää. Tietenkin sitten jossain piireissä arvostetaan kaikkea jännittävää ja rahaa vaativaa tekemistä. No monet toki lapsettomia uraohjuksia, mihinkäpä ne rahat muuhunkaan silloin laittaa kun la dolce vitaan.

    • Anonyymi

      Suoraslkäinen aloitus , arvostan....

    • Anonyymi

      Mä luulen että teet asioista liian vaikeita. Ja yleensä parisuhteessa puolisot vähän mukautuu toistensa elämäntyyleihin ja siitä syntyy sitten kiva sekoitus, ei tarvitse heti alussa kaikki natsata.

    • Anonyymi

      Itse olen naureskellut tuolle rintamamiestalojen ihannoinnille. Samat kutsuu antiikiksi jotain hirveitä 40-luvun tyylihuonekaluja, yööökkk..

      Aika onneton on käsitys arkkitehtuurillisesta estetiikasta jos kokee tylsän rintamamiestalon "hienoksi"...mutta onhan se tietenkin selvä jatkumo Ikeasta ylöspäin.

      Eli nousukkaita joilla ei mitään käsitystä todellisista kulttuuriarvoista.

    • Anonyymi

      😂😂😂😂

    • Anonyymi

      En ikinä voisi olla kimpassa miehen kanssa, joka pitää itseään "paskaihmisenä".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      217
      1825
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1679
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      67
      1480
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1152
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1070
    6. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    7. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1045
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      960
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      930
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe