ihmisiin, jotka eivät yritä olla mitään. Ovat vaan. Tavallisia., rauhallisia. Leuhottajat ärsyttävät. Ovat suorastaan yliyrittämisessään m*lkkuja.
Mä kiinnitän aina huomion
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinpä, mut jokku on luonteeltaan sellasia et seura vaikuttaa esim, hyväl taval ja sit kun on ikävää seuraa on naama nutturalla..
- Anonyymi
Hyvin sanottu ! Itsestään numeron tekevät ovat tosi rasittavia. Tavalliset rauhalliset ihmiset on best. Yleensä nämä itserakkaat myös halveksuvat muita ihmisiä ja varsinkin jos sattuu olemaan hiljainen ihminen. Typerää toimintaa.
- Anonyymi
Tapasin joskus juhannuksen jälkeen miehen, jota hänen kaveri kehui maasta taivaaseen ja mies itse oli sitä mieltä, ettei niissä kehuissa ollut mitään järkeä. Oli hyvin vaatimaton. Jäin vaan miettimään, että ei kai hänen kaveri turhaan häntä kehunut. Ikävä jäi.
- Anonyymi
Tuskin teit itse mitään tämän(kään) tapaamisen eteen. Se vain annettiin sinulle. Jos olisit edes hieman aktiivinen toimija näissä hommissa niin ehkä voisi joskus onnistuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin teit itse mitään tämän(kään) tapaamisen eteen. Se vain annettiin sinulle. Jos olisit edes hieman aktiivinen toimija näissä hommissa niin ehkä voisi joskus onnistuakin.
Sille miehelle oli ottajia. En kokenut olevani riittävän hyvä hänelle.
Tullessani palstalle huomasin heti, että harva täällä kertoo koulutustaan tai ammattiaan.
Täällä pidetään vaatimattomuutta ja vähättelyä hyveenä. Jos miehillä on naiskokemuksia, maininta yhdestä naisesta riittää. Muista naisista kannattaa olla hiljaa.
Itsensä mollaajia ei kuitenkaan siedetä.- Anonyymi
Ei täällä voi kertoa ammattia. Heti tulee luokittelua, joka muokkaa asenteita. Ja oikeasti uskon, että täällä kirjoittelevat ihmiset ajattelevat tavallista enemmän. Pakko ajaa puhumaan, vaikka tietävät että hiljaisuus palvelee elämistä paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä voi kertoa ammattia. Heti tulee luokittelua, joka muokkaa asenteita. Ja oikeasti uskon, että täällä kirjoittelevat ihmiset ajattelevat tavallista enemmän. Pakko ajaa puhumaan, vaikka tietävät että hiljaisuus palvelee elämistä paremmin.
Minullakin on hyvä koulutus ja ammatti, mutta keskustelenko mistään asiasta kuin työstä kenenkään kanssa? No en 😑
Anonyymi kirjoitti:
"täällä kirjoittelevat ihmiset ajattelevat tavallista enemmän"
Mulla on sama uskomus, vaikka sitä uskoa välillä koetellaan.Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo asenteellisuus huolestuttaa minua. Jos kovin korostaa itseään, saa helposti trollin kylkeensä ja ihmisiltä nuivia palautteita.
Tässä joutuu valitsemaan kahden vaihtoehdon välillä.
On joko oma itsensä ja valmistautuu taisteluun, tai sitten mielistelee muita, ettei konfliktia syntyisi.
Olla oma itsensä, mukavalla palstalla, on pois suljettu vaihtoehto.Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on hyvä koulutus ja ammatti, mutta keskustelenko mistään asiasta kuin työstä kenenkään kanssa? No en 😑
Ei työstä tarvitse keskustella. Ammatin mainitseminen on osa itsensä profilointia.
Ainakin minä haluaisin tietää millaisia osaajia täältä löytyy ja miten he kokevat maailmansa.- Anonyymi
JasQa kirjoitti:
Ei työstä tarvitse keskustella. Ammatin mainitseminen on osa itsensä profilointia.
Ainakin minä haluaisin tietää millaisia osaajia täältä löytyy ja miten he kokevat maailmansa.Niin, mutta minä en halua profilioitua sen kautta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta minä en halua profilioitua sen kautta.
Anonyyminä sä et oikeastaan profiloidu lainkaan.
Mutta ei siinä mitään.
Olen niitä ihmisiä joiden minä-kuva on rakentunut ammatin kautta ja meitä on muitakin. Olen ollut myös palstalla, joissa ammatteja ei salattu. Harvemmin saa keskustella poliisin tai mainossuunnittelijan kanssa. Siinä avautui ihan uusia näkymiä yhteiskuntaan missä elämme.Anonyymi kirjoitti:
Toi on muuten ihan totta, vaikka en ole moneen vuoteen edes yrittänyt esittää mitään "toimitusjohtajaa". Se nyt oli joskus 7-10 vuotta sitten sellaista köyhän miehen Cheekin trollausta, silloin vielä anonyyminä, ja muahan epäiltiin välillä myös m86:n alter-egoksi tai jonkun teekkarien pilaksi 😂
Mutta kun työni kävi palstalaisille ilmi, ja myös se että aspergerin ja muiden erilaisten rajoitteideni vuoksi olen saanut osan ansiotuloistani kelan kautta, niin herättihän se palstalla monenmoista irvailua 😅 Eihän mun työ mitenkään mediaseksikästä ole, enkä ole niin väittänytkään, mutta ne Kuotesaho-vertaukset ja jonkun kesäauto-Fiestan jankkaaminen oli jo melkeinpä sööttiä kun ilmeisesti ei mitään muuta faktaan pohjautuvaa negatiivista sanottavaa keksitty 😂
Tosin muutaman palstalaisen kanssa olen jutellut työhöni liittyvistä asioista sinänsä ihan asialliseen sävyyn, eikä siinä mitään. 👍 Mä nyt olen muutenkin monesti sellainen vapaaehtoinen konsultti, joka jää mieleen, ja keneltä saatetaan myöhemmin kysyä jotain ihan oikeaa ostettavaa palikkaa 😃
Mutta mä olen tän reilun 11 vuoden aikana joutunut tosielämässä selittämään työtäni niin moneen suuntaan ja perustelemaan etten nyt ihan persnettoakaan tee, joten en mä noita Kuotesaho-juttuja pahalla ole ottanut 😅 Asiakkaat sinänsä harvemmin lähtee sille kyseenalaistamisen ja tenttaamisen linjalle, mutta esim. jotkut äitivainaan ikäluokan tutut, osa oman ikäluokan kavereista yms. kylläkin 🙄 Oikeastaan se liittynee mielikuviin jostain Härski Hartikaisesta ja Keltaisesta Pörssistä, ilman pienintäkään käsitystä tämän päivän markkinointialustoista, sovelluksista jos työnumero on deaktivoituna, ns. "uusien" autojen kuten 2000-2005 tms. sähkölaitteiden jutuista jne. Helppo toki halutessaan asettaa joku D-mallin Kadett yritykseni keskiverto-crapwagoniksi ja ihmetellä miksi 30-vuotias tyyppi ei pahemmin ymmärrä kaasareista, kärjistä sun muista vanhan liiton jutuista, kun taas mun jutut VVt-solenoideista, ilmamassamittareista, CEM-bokseista yms. menee todennäköisesti ihan yli hilseen 😂
Ja asiasta voi olla montaa mieltä. Joko ymmärtää sen, olla ymmärtämättä, tai ymmärtää tarkoituksella väärin. Mutta mä uskoisin, että "pääsponsorin" ja teknisen konsultin /simukuskin asemani PMC:n tiimin Daytona-projektissa kaikkine pienoisnovelleineen ja pilakuvineen on varmaan yksi erikoisempia sissimarkkinointeja netissä 😂
- Anonyymi
Minä kiinnitän aika vähän huomiota keneenkään.
- Anonyymi
Kiinnitä huomio kuin joku jääkaapin magneetti ilmoiutus lappunen _DF
- Anonyymi
Jos on oikein vaatimaton niin toinen alkaa holhoamaan, että tuo ei pärjää yksin. En leuhota mistään, en kerro koulutuksestani, asunnostani, taloudestani, asemastani työpaikalla. Siitäpä päättelevät että minulla ei ole niitä mitään alkavat kysymättä neuvomaan miten minun pitäisi elää. Naurattaa ja hämmästyttää. Noudatan sitä kel onni on.... kotikasvatuksen peruja.
- Anonyymi
Oma kantani. En odotan toisen olevan mitään. Riittää että hänen kanssaan viihtyy siinä missä juuri nyt ollaan. Ja mahdollisesti jatkossa yhdessäolotilanteissa, olkoon muuten millainen lystää. Ihan sama onko ominaisuuksia enemmän tai vähemmän kuin itselläni. Miksi ylipäätään arvioida toista ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma kantani. En odotan toisen olevan mitään. Riittää että hänen kanssaan viihtyy siinä missä juuri nyt ollaan. Ja mahdollisesti jatkossa yhdessäolotilanteissa, olkoon muuten millainen lystää. Ihan sama onko ominaisuuksia enemmän tai vähemmän kuin itselläni. Miksi ylipäätään arvioida toista ihmistä.
Aivan näin. Elämä on tylsää jos sen käyttää toisten ihmisten turhaan arviointiin. Kaikenlisäksi, kun nuo arvioinnit estävät itseä näkemästä asioiden ja ihmisten eri puolia.
- Anonyymi
Yritän välttää ihmisten lokerointia m**uihin ja mukaviin ja kaikkeen muuhunkin.
- Anonyymi
Magneetti kuin Magnetto. Marvel-elokuvissa MAgneetto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406