Evankeliumi on petosta

Olen ollut syntymästäni asti ateisti, se kummajainen, joka ei uskonut, vaikka koko kylä kartanon ympärillä oli uskovia kristittyjä täynnä, niitä inhottavia lestadiolaisia.

Kyllä ne pälvistelivät, kun kartanon nuori herra oli ateisti!

Nyt tiedän evankeliumin olevan petosta, koska olen opiskellut Raamatun tutkimusta ja historiaa Helsingissä. Olen nyt filosofitutkija *n yliopistossa.

Olen tutustunut elämäni aikana moniin saarnaajiin ja pastoreihin eri kristillisistä suuntauksista. Tiedän, että monet heistä nauravat partaansa, kun valehtelevat seurakunnalle ja saavat siitä palkan. Eivät siis itsekään usko.

Minä myös nauran typerille hyväuskoisille hölmöille, joilta viedään rahat ja maat, kun he jakavat ne perintönä seurakunnalle. Ei saatana! :)

Moses_Zucjerkandl ei ole aito juutalainen, vaikka sellaisena esiintyy. Hän on rivilestadiolainen, joka esiintyy Suomen armeijan upseerina, vaikka ei ole. Hän siis valehtelee. Tiedän tämän, koska olen itse reservin upseeri ja komppanian päällikkö. :)

20

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun pitäisi olla sotilasarvoni puolesta pataljoonan komentaja, mutta en ole sitä sen vuoksi, että aselajini lakkautettiin rauhan aikana. :)

      Olen siis Majuri!

      ~Katso mies! ;)

    • Anonyymi

      "Evankeliumi on petosta"

      Ei ole. Evankeliumi on ilosanoma eli vitsi. Siksi se naurattaa niin pirusti.

      • Kirjoitellaanhan sitä kaikennäköistä. Harvemmin puhtaita totuuksia.
        Tapellaan ja tapetaan oman käsityksen puolesta. Roisto on se toisinajattelava.

        Keksitään käyttäytymissääntöjä jotta omat ansiot tulisi esiin. "Rukoilen kumarran tai pyllistän"
        viisi kertaa päivässä ja olen aina naapuriani parempi.

        Jari Tervon "Mitä jos" ohjelma lopetettiin heti kun hän aprikoi, että millaiset olisivat
        Kirkon tornit jos jeesus olisikin hirtetty ?

        Kommunismi on puhtaasti verrattavissa uskontoon siinä tapetaan myös toisin ajattelevia

        Näitä riittää meilläkin suviseuroja myöten.

        Rami


    • Anonyymi

      Petosta? Kyllä minun luonani Jeesus ja enkelit vierailevat päivittäin.

      Järjen ääni.

      • Anonyymi

        Tuuppaavatko nokiluukkuun?


      • Anonyymi

        Minun luonani vierailee Allah ja Buddha harvase päivä.
        Siinä vasta järkeä.


    • Anonyymi

      Kaikki maailmassa on uskon varassa riippuvaa. Maailma perustettiin tyhjän päälle roikkumaan uskon varaan. Siinä mielessä kaikki on petosta.

      Sinun uskosi muokkaa maailmaa ja samoin minun uskoni. Sinä et perusta uskoasi evankeliumiin, vaan ehkä totuuteen. Minä olen laiska ja tahdon helpon osan. Sen tähden uskoni perustuu evankeliumiin, vaikka se on petos. Usko on köyhälle lähes ilmaista.

      Islam on korvaamassa kyllä evankeliumin 100 vuoden ajaksi 2022-2100
      Sen jälkeen 2100-2800 Intian uskonnot
      Sen jälkeen 2800-9800 Nebukadnessarin paluu

      Kaikkien noiden perusta on yhäti evankeliumi.

      Mutta jos unohdetaan usko niin niin jäljelle jää tiede, tietokoneet yms. Ne eivät ole laiskoja varten, eikä köyhiä varten. Joten ilman uskoa pärjää jos on rahaa ja suhteita.

      Kukin taplaa tyylillään. Tosiasia on että saatana on Herra joka päättää kenestä tulee rikas ja johtaja. Joka on valmis rikoksiin pääsee pitkälle.
      On Jumalan puolen vastapainona saatanan puoli.

      Jumalan puoli on köyhä ja laiska kun taas saatanan puoli päinvastoin.

    • Anonyymi

      Ei syntymästä lähtien voi olla ateisti , sillä aluksi pitää uskoa !!!

      • Anonyymi

        Sitten kun tietämys kasvaa alkaa kyseenalaistaa asioita , joulupukin ja niin eespäin.


      • Anonyymi

        Miten niin ei voisi olla? Oletko joskus uskonut Russellin teepannuun, näkymättömään lentävään spagettihirviöön, tms? Oletan, että et uskoisi vieläkään.


    • "Moses_Zucjerkandl ei ole aito juutalainen, vaikka sellaisena esiintyy. Hän on rivilestadiolainen, joka esiintyy Suomen armeijan upseerina, vaikka ei ole. Hän siis valehtelee. Tiedän tämän, koska olen itse reservin upseeri ja komppanian päällikkö. :)"

      Minulla ei ole varsinaista PV:n sotilasarvoa, mutta kunniaupseerin arvo on kun olen taistellut niin monessa sodassa IDF:n riveissä (Mitlan solassa, Kuuden päivän sodassa Jerusalemin vapautuksessa, Yom Kippurin sodassa Golanilla ja Rauha Galileaan operaatiossa). Olen nykyään Yhtiöni edustaja Suomessa ja siihen perustuu sotilasarvoni ja asemani, josta usein puhun. Monet herätysliikkeet Suomessa ovat kuin juutalaisia uskoja, mutta eivät kuitenkaan täysin. Siksi saattaa vaikuttaa, että olisin esimerkiksi helluntailainen tai lestadiolainen mutta ei kuitenkaan, olen ihka aito juutalainen.

    • "Moses_Zucjerkandl ei ole aito juutalainen, vaikka sellaisena esiintyy. Hän on rivilestadiolainen, joka esiintyy Suomen armeijan upseerina, vaikka ei ole. Hän siis valehtelee. Tiedän tämän, koska olen itse reservin upseeri ja komppanian päällikkö. :)"

      Olin siis eniten ns. kädet rasvassa Mitlan solassa ja Jerusalemin vapautuksessa. Palvelusurani tein maahanlaskujoukoissa, joihin 7.6.1967 Jerusalemin Vanhan Kaupungin vapauttaminen huipentui. Kuuluin 3. Maahanlaskupataljoonaan, joka ryntäsi länsimuurin läpi Vanhaan Kaupunkiin. Tässä katkelmassa on 55. Maahanlaskuprikaatin komentajamme eversti Motta Gurin legendaarinen radioviesti kun hän toteaa juutalaisten 2000 vuoden unelman toteutuneen ja Länsimuuri on hallussamme.

      https://www.youtube.com/watch?v=a6e3kKu5XaU

      • Huvittavaahan tämä Hehhahin ja Hessun lahkolaisuus, lestadiolaisuus ja helluntailaisuus on. Yrittävät matkia juutalaisuutta, mutta menevät metsään jo ihan Jumalan perusolemuksessa eivätkä tajua Sema Israelin toteamusta Herra on yksi vaan sotkevat trinitarismia joukkoon. Hessu väittää olevansa ateisti, mutta on pesunkestävä harhaoppinen trinitaari.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Huvittavaahan tämä Hehhahin ja Hessun lahkolaisuus, lestadiolaisuus ja helluntailaisuus on. Yrittävät matkia juutalaisuutta, mutta menevät metsään jo ihan Jumalan perusolemuksessa eivätkä tajua Sema Israelin toteamusta Herra on yksi vaan sotkevat trinitarismia joukkoon. Hessu väittää olevansa ateisti, mutta on pesunkestävä harhaoppinen trinitaari.

        En ole koskaan ollut kristitty, sillä olen syntymästä asti ateisti, toisin kuin sinä.

        Pidän unitarismia järkevimpänä kristinuskon muotona.


    • Anonyymi

      > Nyt tiedän evankeliumin olevan petosta,

      Nyt tiedän, ettei sinuun voi luottaa.

    • Anonyymi

      Ette tiedä mistään mitään.

    • Anonyymi

      Hihhulit tietävät kyllä mitä pappien hameen alta löytyy.
      Ja kyse ei ole housuista kun niitä ei edes ole.
      Paitsi joillakin on naisten stringit.

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa että olisit käynyt muita kouluja kuin elämänkoulun.

      • Ei jätin sen kesken
        -koska elämäni on liian tylsää tai vaikeaa

        Oekftgklg

        ja aloin elämöintikoulun
        - Uskovaisena loin kaiken

        Kun elämöin, eli juon, luon
        eli loilotelen LOILOITILOI
        keskellä aamuyötä. evankelointi se hän on työtä
        ni ni ni


    • Anonyymi

      "koska olen itse reservin upseeri ja komppanian päällikkö. :)"

      Ja todisteet löytyy heti perään? Ai ei? No miksi julistat itsesi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe