Paljonko syö sähköä caravan telkkari jos telkkaria ei katso mutta silti se on auki?
Caravan telkkarin virrankulutus
17
281
Vastaukset
- Anonyymi
Jos katsot telkkaria, niin se kuluttaa enemmän virtaa.
- Anonyymi
Pitää hankkia sellainen vuorovaikutteinen televisio on televisiojärjestelmä, joka antaa katsojalle mahdollisuuden osallistua televisio-ohjelmien kulkuun. Tällainen televisio kuluttaa sähköä vain, jos sitä katsoo!
- Anonyymi
MIllainen on caravan telkkari ?? Mene naapuriin katsomaan telkkaria kun sulla selvästikään sitä omaa ole.
- Anonyymi
Caravan telkkari on sellainen mikä asennetaan asuntovaunuun tai matkailuautoon ja toimi myös 12 Voltilla.
Ymmärsitkö vai pitääkö laittaa kuva? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Caravan telkkari on sellainen mikä asennetaan asuntovaunuun tai matkailuautoon ja toimi myös 12 Voltilla.
Ymmärsitkö vai pitääkö laittaa kuva?Siinä telkkarissa on varmaankin kyltti takaosassa joka kertoo sen kulutuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsitkö vai pitääkö laittaa kuva?Laita vaan se kuva niin muutkin ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä telkkarissa on varmaankin kyltti takaosassa joka kertoo sen kulutuksen.
Eipä mulla oo semmosta kylttiä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mulla oo semmosta kylttiä .
Telkkari on varastettu
- Anonyymi
Sanoisin, että tehonkulutus on noin 35 W eli ottaa akusta vajaa 3A virran. Standby tilassa uusien laitteiden pitää kuluttaa alle 1W teho.
- Anonyymi
Onko tuo koko kesäloman aikana vai peräti vuodessa? 3Amp vuodessa ei kuulosta pahalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo koko kesäloman aikana vai peräti vuodessa? 3Amp vuodessa ei kuulosta pahalle.
Ymmärrätkö edes mikä on W ja Wh tai A ja Ah ero?
- Anonyymi
Kerrotaan yleensä käyttöohjeessa.
- Anonyymi
Eipä mulla ole käyttöohjetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mulla ole käyttöohjetta!
Sen löytää yleensä netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen löytää yleensä netistä.
Eipä mulla ole nettiä
- Anonyymi
Se, katsooko telkkaria tai katsooko muualle, ei vaikuta sähkönkulutukseen telkkarin ollessa auki.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Onko itselläsi muka telkkari??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043