Caravan telkkarin virrankulutus

Anonyymi

Paljonko syö sähköä caravan telkkari jos telkkaria ei katso mutta silti se on auki?

17

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos katsot telkkaria, niin se kuluttaa enemmän virtaa.

• Anonyymi

Pitää hankkia sellainen vuorovaikutteinen televisio on televisiojärjestelmä, joka antaa katsojalle mahdollisuuden osallistua televisio-ohjelmien kulkuun. Tällainen televisio kuluttaa sähköä vain, jos sitä katsoo!

• Anonyymi

MIllainen on caravan telkkari ?? Mene naapuriin katsomaan telkkaria kun sulla selvästikään sitä omaa ole.

• Anonyymi

Caravan telkkari on sellainen mikä asennetaan asuntovaunuun tai matkailuautoon ja toimi myös 12 Voltilla.
        Ymmärsitkö vai pitääkö laittaa kuva?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Caravan telkkari on sellainen mikä asennetaan asuntovaunuun tai matkailuautoon ja toimi myös 12 Voltilla.

Siinä telkkarissa on varmaankin kyltti takaosassa joka kertoo sen kulutuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vaan se kuva niin muutkin ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä telkkarissa on varmaankin kyltti takaosassa joka kertoo sen kulutuksen.

Eipä mulla oo semmosta kylttiä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä mulla oo semmosta kylttiä .

Telkkari on varastettu

• Anonyymi

Sanoisin, että tehonkulutus on noin 35 W eli ottaa akusta vajaa 3A virran. Standby tilassa uusien laitteiden pitää kuluttaa alle 1W teho.

• Anonyymi

Onko tuo koko kesäloman aikana vai peräti vuodessa? 3Amp vuodessa ei kuulosta pahalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo koko kesäloman aikana vai peräti vuodessa? 3Amp vuodessa ei kuulosta pahalle.

Ymmärrätkö edes mikä on W ja Wh tai A ja Ah ero?

• Anonyymi

Kerrotaan yleensä käyttöohjeessa.

• Anonyymi

Eipä mulla ole käyttöohjetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä mulla ole käyttöohjetta!

Sen löytää yleensä netistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen löytää yleensä netistä.

Eipä mulla ole nettiä

• Anonyymi

Se, katsooko telkkaria tai katsooko muualle, ei vaikuta sähkönkulutukseen telkkarin ollessa auki.

• Anonyymi

Mistä tiedät? Onko itselläsi muka telkkari??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      468
      4187
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1567
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1438
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1405
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1356
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1272
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1129
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe