Netissä oli juttu miten halvaantunut koira opettaa lasta. Mitä suomalainen eläinlääkäri tekisi, noh tappaisi koiran koska ei muuta osaa. Suomen eläinlääkärit on opetettu hoidon sijasta tappamaan.
Nettijuttuja vammautuneista eläimistä
9
107
Vastaukset
- Anonyymi
koiran kannalta lopetus on paras vaihtoehto. liikunakyvytön koir KÄRSII, KOSKA EI VOI TOIMITTAA NORMAALEJA ELÄMÄN ASIOITA ESIN, JUOSTA , ja miten lie tarpeiden tekokin.
- Anonyymi
Miten lie halvaantunut?
Olen nähnyt filmejä, kuinka takajalka halvaantunut koira on saanut liikuntakyvyn takaisin, kun takajalkoihin on laitettu pyörät.
Erään tutun kissalta meni toinen takajalka liikenneonnettomuudessa, mutta hyvin kulkee koelmella jalalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lie halvaantunut?
Olen nähnyt filmejä, kuinka takajalka halvaantunut koira on saanut liikuntakyvyn takaisin, kun takajalkoihin on laitettu pyörät.
Erään tutun kissalta meni toinen takajalka liikenneonnettomuudessa, mutta hyvin kulkee koelmella jalalla.Eläinrääkkäystä.
- Anonyymi
Joo kun suomen eläinlääkäreiltä puuttuu ammattitaito, muuhun kuin tappamiseen ja rahan nyhtämiseen. Ammatista johon saanut pääosin yhteiskunnan rahoilla koulutuksen.
- Anonyymi
Suomalaiset eläinlääkärit ovat raakalaisia. Tv.stä olen katsellut eläinlääkäriohjelmia. Olen havainnut selvän eron amerikkalaisen ja suomalaisten eläinlääkärien välillä. Suomalaiset eläinlääkärit suhtautuvat hoidettaviin eläimiin kylmästi ja kuin natsit.
- Anonyymi
Sairas tai vammautunut elän tulee päästää pois eikä väkisten pitää hengissä ihmisen mielihalujen vuoksi
- Anonyymi
Niinkö tekisit vanhukselle myös
- Anonyymi
Eläin on eläin ja ihminen on ihminen etkö osaa tehdä ihmisen ja kastemadon välille eroa
- Anonyymi
Asia ei ole ihan noin mustavalkoista. Kyse kärsiikö oikeasti vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532484Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖352264Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle261995Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt891810Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3081630- 1501456
Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle251391- 711246
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231058Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111043