Netissä oli juttu miten halvaantunut koira opettaa lasta. Mitä suomalainen eläinlääkäri tekisi, noh tappaisi koiran koska ei muuta osaa. Suomen eläinlääkärit on opetettu hoidon sijasta tappamaan.
Nettijuttuja vammautuneista eläimistä
9
162
Vastaukset
- Anonyymi
koiran kannalta lopetus on paras vaihtoehto. liikunakyvytön koir KÄRSII, KOSKA EI VOI TOIMITTAA NORMAALEJA ELÄMÄN ASIOITA ESIN, JUOSTA , ja miten lie tarpeiden tekokin.
- Anonyymi
Miten lie halvaantunut?
Olen nähnyt filmejä, kuinka takajalka halvaantunut koira on saanut liikuntakyvyn takaisin, kun takajalkoihin on laitettu pyörät.
Erään tutun kissalta meni toinen takajalka liikenneonnettomuudessa, mutta hyvin kulkee koelmella jalalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lie halvaantunut?
Olen nähnyt filmejä, kuinka takajalka halvaantunut koira on saanut liikuntakyvyn takaisin, kun takajalkoihin on laitettu pyörät.
Erään tutun kissalta meni toinen takajalka liikenneonnettomuudessa, mutta hyvin kulkee koelmella jalalla.Eläinrääkkäystä.
- Anonyymi
Joo kun suomen eläinlääkäreiltä puuttuu ammattitaito, muuhun kuin tappamiseen ja rahan nyhtämiseen. Ammatista johon saanut pääosin yhteiskunnan rahoilla koulutuksen.
- Anonyymi
Suomalaiset eläinlääkärit ovat raakalaisia. Tv.stä olen katsellut eläinlääkäriohjelmia. Olen havainnut selvän eron amerikkalaisen ja suomalaisten eläinlääkärien välillä. Suomalaiset eläinlääkärit suhtautuvat hoidettaviin eläimiin kylmästi ja kuin natsit.
- Anonyymi
Sairas tai vammautunut elän tulee päästää pois eikä väkisten pitää hengissä ihmisen mielihalujen vuoksi
- Anonyymi
Niinkö tekisit vanhukselle myös
- Anonyymi
Eläin on eläin ja ihminen on ihminen etkö osaa tehdä ihmisen ja kastemadon välille eroa
- Anonyymi
Asia ei ole ihan noin mustavalkoista. Kyse kärsiikö oikeasti vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941