Netissä oli juttu miten halvaantunut koira opettaa lasta. Mitä suomalainen eläinlääkäri tekisi, noh tappaisi koiran koska ei muuta osaa. Suomen eläinlääkärit on opetettu hoidon sijasta tappamaan.
Nettijuttuja vammautuneista eläimistä
9
175
Vastaukset
- Anonyymi
koiran kannalta lopetus on paras vaihtoehto. liikunakyvytön koir KÄRSII, KOSKA EI VOI TOIMITTAA NORMAALEJA ELÄMÄN ASIOITA ESIN, JUOSTA , ja miten lie tarpeiden tekokin.
- Anonyymi
Miten lie halvaantunut?
Olen nähnyt filmejä, kuinka takajalka halvaantunut koira on saanut liikuntakyvyn takaisin, kun takajalkoihin on laitettu pyörät.
Erään tutun kissalta meni toinen takajalka liikenneonnettomuudessa, mutta hyvin kulkee koelmella jalalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lie halvaantunut?
Olen nähnyt filmejä, kuinka takajalka halvaantunut koira on saanut liikuntakyvyn takaisin, kun takajalkoihin on laitettu pyörät.
Erään tutun kissalta meni toinen takajalka liikenneonnettomuudessa, mutta hyvin kulkee koelmella jalalla.Eläinrääkkäystä.
- Anonyymi
Joo kun suomen eläinlääkäreiltä puuttuu ammattitaito, muuhun kuin tappamiseen ja rahan nyhtämiseen. Ammatista johon saanut pääosin yhteiskunnan rahoilla koulutuksen.
- Anonyymi
Suomalaiset eläinlääkärit ovat raakalaisia. Tv.stä olen katsellut eläinlääkäriohjelmia. Olen havainnut selvän eron amerikkalaisen ja suomalaisten eläinlääkärien välillä. Suomalaiset eläinlääkärit suhtautuvat hoidettaviin eläimiin kylmästi ja kuin natsit.
- Anonyymi
Sairas tai vammautunut elän tulee päästää pois eikä väkisten pitää hengissä ihmisen mielihalujen vuoksi
- Anonyymi
Niinkö tekisit vanhukselle myös
- Anonyymi
Eläin on eläin ja ihminen on ihminen etkö osaa tehdä ihmisen ja kastemadon välille eroa
- Anonyymi
Asia ei ole ihan noin mustavalkoista. Kyse kärsiikö oikeasti vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331048