Me ollaan yli 4-kymppiset veljekset, minä nuorempi. Koko ikämme on nujuttu ja voimia mitelty, vielä nytkin. Minä nuorempana hävisin aina, sitten luin kerran lehdestä tutkimuksen, jossa väitettiin, että mies on 27-vuotiaana voimakkaimmillaan. Silloin innostuin, että pari vuotta vielä ja minä olen elämäni kunnossa ja veli saa kyytiä.
Täytin vuosia ja hävisin veljelle. Mitattiin mm. kuulantyöntötulosta, oma tulokseni oli n. 8 m ja veljellä lähes 13 m. Tuon tuloksen mukaan veli on 1,5 kertaa niin vahva kuin minä.
Milloin veli haastajana ja milloin minä. Nyt kesällä oli lomat yhtä aikaa ja oltiin paljon yhdessä. Minä yritin veljestä hallintaotetta toistuvasti ja ne päättyi aina selätykseen. Nopea hyökkäys takaa oli taktiikkani. Kunnes sain veljeltä hyytävän kommentin: "Rauhoitu, taikka minä annan piiskaa!"
Minun vauhti tyssäsi kuin seinään. Ja veli naureskeli: Sulla kun on tuota energiaa, niin saat hakea vitsan valmiiksi.
Nyt minä sitten odottelen että veli täyttäisi 50 v, kyllä se silloin alkaa heiketä voimiltaan.
Kirjotti: Koko ikänsä pikkuveli
Rauhoitu, taikka minä annan piiskaa!
Anonyymi
1
304
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkuveljen leimasta on joskus tosi vaikea päästä eroon. Mutta saattaa siitä olla joskus hyötyäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774