Viinamiehen työpäivä?

49

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai sen siunaamisen voi hoitaa kännissäkin. Lopputulos on sama.

      • Niin, ymmärrän kyllä että joku voi ottaa nokkiinsa, mutta kuoppajuhlat on kuoppajuhlat, harvempi sieltä on kaivautunut ylös valittamaan pastori että siunaus tuli hoidettua jurrissa. Omaisten närkästyksen toki ymmärtää hitusen paremmin, jos pastorin jurri oli aiheutettu valvojaiskahvien viinaksilla...


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, ymmärrän kyllä että joku voi ottaa nokkiinsa, mutta kuoppajuhlat on kuoppajuhlat, harvempi sieltä on kaivautunut ylös valittamaan pastori että siunaus tuli hoidettua jurrissa. Omaisten närkästyksen toki ymmärtää hitusen paremmin, jos pastorin jurri oli aiheutettu valvojaiskahvien viinaksilla...

        Kristinuskoon kuuluu tuollainen hurmoksellinen, sfääreissä leijuva, saarnaaminen.
        Monissa primitiivisissä uskonnoissa hengellinen johtaja esiintyy jonkinlaisessa huumeessa.


      • JasQa kirjoitti:

        Kristinuskoon kuuluu tuollainen hurmoksellinen, sfääreissä leijuva, saarnaaminen.
        Monissa primitiivisissä uskonnoissa hengellinen johtaja esiintyy jonkinlaisessa huumeessa.

        Niin, en kyllä itte ottais ollenkaan pahalla, jos omissa monttubileissä olis kristilliset menot ja pastori&suntio olis aivan huppu himmeenä, hihittelisivät pikkasen välillä jne.


    • Anonyymi

      Mun yhden sukulaisen hautajaisiin tuli todella nuorelta näyttävä pappi. Tästä on jo 10v aikaa. Nuhjuinen reppu selässä. Hymyili koko toimituksen ajan. Sanoi kuolleen nimen väärin. Alkoi keskustella viehtymyksestään nykytaiteeseen. Koko ihminen oli täysi katastrofi. Mielestäni papilta voi odottaa arvokkuutta hautajaisissa. En muista enää kirkkoa, mutta Turussa tämä tapahtui.

    • No onneksi minun heitettyä veivini ei tule yhtään pappia toimittamaan mitään. Mutta voihan krematoriossa uuninvahti olla tuiskeessa. Kunhan pysyy poissa mun paistovuorolla uunista.

      • Kaljapäissään kuseksii tuhkat sammuksiin grillin toisessa päässä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Kaljapäissään kuseksii tuhkat sammuksiin grillin toisessa päässä...

        Saakin olla melkonen jeti, että kusimäärä piisaa. Tää palaa kun soihtu. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Saakin olla melkonen jeti, että kusimäärä piisaa. Tää palaa kun soihtu. :)

        Jos se on aamusta asti grillillä tiputtanu menemään ilman kustaukoa, niin voi sillä säiliöllisellä aika paljon jo sammutellakin :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos se on aamusta asti grillillä tiputtanu menemään ilman kustaukoa, niin voi sillä säiliöllisellä aika paljon jo sammutellakin :)

        Noo, kunhan ei jää kun tuhkaa mitä sammutella. Keljua, jos kokonainen reisiluu jää palamatta.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Noo, kunhan ei jää kun tuhkaa mitä sammutella. Keljua, jos kokonainen reisiluu jää palamatta.

        Uurnaa luovuttaessa sanoo ja kuuttaus tähän, tuossa uurna ja niin... Tuossa vielä tuo vasen reisiluu. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Uurnaa luovuttaessa sanoo ja kuuttaus tähän, tuossa uurna ja niin... Tuossa vielä tuo vasen reisiluu. :D

        Noo isäntä tekee siitä luudanvarren.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Uurnaa luovuttaessa sanoo ja kuuttaus tähän, tuossa uurna ja niin... Tuossa vielä tuo vasen reisiluu. :D

        Siitä saa hyvän virpomiskepunkankin, vähän höyheniä ja maalia ja kimallusta. Ai että lähistön mummut tykkää, antavat kaiken mitä irti lähtee, kunhan pennut ja keppi lähtee. JOO!!! Nyt tiedän mitä teen ens päästäisenä 🤪


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Noo, kunhan ei jää kun tuhkaa mitä sammutella. Keljua, jos kokonainen reisiluu jää palamatta.

        Jos jää kalloa, niin voi hihitellä kuseksiessaan, että kerrankin saa pissiä jotakuta linssiin ;)


      • randombypasser kirjoitti:

        Siitä saa hyvän virpomiskepunkankin, vähän höyheniä ja maalia ja kimallusta. Ai että lähistön mummut tykkää, antavat kaiken mitä irti lähtee, kunhan pennut ja keppi lähtee. JOO!!! Nyt tiedän mitä teen ens päästäisenä 🤪

        Totta!!! Hyvä idea. Fosforimaalia vielä vähän pintaan, niin näkyy pimeässäkin. :D

        Toisaalta jos jäis molemmat edes sääriluut, niin saisi päheet rumpukapulat ja varpaista kastanjetit. 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos jää kalloa, niin voi hihitellä kuseksiessaan, että kerrankin saa pissiä jotakuta linssiin ;)

        Hahhahah, ainoo tilaisuus tarjoutuukin vasta, kun on hengiltä. :"D




      • randombypasser kirjoitti:

        Eiks bootsit tai liivit olis päheemmät?

        Tulis aika pienet. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tulis aika pienet. :)

        No on sitä maalaamatonta nahkaa kropassa tilkkeeksi tai sit sun tarttee alkaa aika kiihkeesti ottaan lisää kuvia nahkaan.


      • randombypasser
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tulis aika pienet. :)

        Nämä kuvat on liivit isännälle, tuosta tytär saa bootsien sivustoihin kuvat jne. Laitat ihan testamenttiin :D


      • randombypasser kirjoitti:

        No on sitä maalaamatonta nahkaa kropassa tilkkeeksi tai sit sun tarttee alkaa aika kiihkeesti ottaan lisää kuvia nahkaan.

        Kuvia lisää ja kasvattaa kokoakin vielä. Juuri sain tänään kaksi uutta flanellista ruutupaitaa postissa kotiin ja kumpikin L koossa oli isoja. :(

        Olis tarttenut tilata M. Mutta pesen vähän lämpimässä, niin kutistuu sopivaksi. :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Nämä kuvat on liivit isännälle, tuosta tytär saa bootsien sivustoihin kuvat jne. Laitat ihan testamenttiin :D

        Heeh, vois olla ettei isäntä tahtos tribalia ja perhosta päälleen pukea. :'D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kuvia lisää ja kasvattaa kokoakin vielä. Juuri sain tänään kaksi uutta flanellista ruutupaitaa postissa kotiin ja kumpikin L koossa oli isoja. :(

        Olis tarttenut tilata M. Mutta pesen vähän lämpimässä, niin kutistuu sopivaksi. :)

        Niin tai otat pienen kuvan ja sitten lihotat reippaasti ennen menehtymistä, että se on iso kuva :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heeh, vois olla ettei isäntä tahtos tribalia ja perhosta päälleen pukea. :'D

        Sun tarttee kysyä, että mikä kuva-aihe vois olla sen mieleen liivien selkämyksessä. Ja sitten vain piikittäjälle mars :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin tai otat pienen kuvan ja sitten lihotat reippaasti ennen menehtymistä, että se on iso kuva :)

        Venyy vähän. x]


      • randombypasser kirjoitti:

        Sun tarttee kysyä, että mikä kuva-aihe vois olla sen mieleen liivien selkämyksessä. Ja sitten vain piikittäjälle mars :)

        Voi olla, että siinnä kohtaa pihaan ilmestys pian valkotakkiset. :P


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voi olla, että siinnä kohtaa pihaan ilmestys pian valkotakkiset. :P

        Näääh, et kerro isännälle tarkemmin, juttelet vain mukavia nahan kuvittamisesta, oli se oma tai liivien selkämys ;)


    • Anonyymi

      Ellei pappi ollut autolla liikenteessä niin ei ollut velvollisuutta puhaltaa poliisin pilliin. Poliisit ylittyvät valtuutensa asiassa .

    • Anonyymi

      Mut pappi ei ole sinkku.

      T_ viinamies

      • Mistä sinä sen tiedät? Olen melkoisen varma, että määräystä olla aviossa jonkun sukupuolisen kanssa ei voi laittaa työsopimukseen, vaan flaksi käy jos on käydäkseen. Ellei ollut jo aiemmin käynyt. Kyllä omassa lähiseurakunnassa on naimaton pastori jonka voi välillä löytää lähijuottolasta tekemästä herran työtä tuopin äärellä.


    • Polkuharmonilla pieleen soitettu Adagio loukkasi minun esteettistä tajuntaani.
      Muut saavat olla kännissä, paitsi kanttori.

      • Kanttori voi vetää hutikassa karaokea, niin ei ole tylsää ja turhan jähmeetä menoa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kanttori voi vetää hutikassa karaokea, niin ei ole tylsää ja turhan jähmeetä menoa.

        Karaokea? Jos itse olisin vainajana, saattaisi tulla ylösnousemus saman tien.


      • Gattino kirjoitti:

        Karaokea? Jos itse olisin vainajana, saattaisi tulla ylösnousemus saman tien.

        Aivan, olipa huono ajatus, itsellä kävisi varmaan samoin, nousisin ylös ja vaihtaisin hiippakuntaa vähän livakkaan. Taksilla ja heti, piru vie.


    • Anonyymi

      Anteeksipyyntö ei olisi riittänyt.

      - Sheena

      • randombypasser

        Nooo, ei kai se nyt niin haudanvakavaa olisi?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nooo, ei kai se nyt niin haudanvakavaa olisi?

        Olisi nimenomaan haudanvakavaa. Hautajaispidotkin täytyisi pitää ennen hautajaisia, eikä moni pidemmältä tullut hautajaisvieras pääsisi enää tulemaan seuraavana päivänä.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Mikä mukamas papista Jumalan palvelian tekee jos ei Jumalaansa kunnioita. Saa kännit vetää muttei töissä kuten,ei se meille muillekkaan sallittua ole. Samat säännot .

    • Anonyymi

      Hiton valitettava tapaus! Toiset täällä veistelee vielä visejä tapauksesta.
      Vainaja tuskin viis välitti tilaisuuden lassahtamisesta.... mutt ajatelkaas vitsiniekat niitä surevia omaisia! Montako vitsiä tulisi väännettyä, jos itkukurkussa oisitte rakkaallenne hyvästejä jättämässä! Miettikääpä sitä.

      Asia ei minua mitenkään koske, en kuulu tuttaviin enkä omaisiin, enkä kuulu edes kirkkoon. Mä ainoastaan pahoittelen tapahtunutta niiden surevien kohdalta; jotka tahtomattaan tähän farssiin mukaan joutuivat.
      Mutt maailmaan mahtuu niin monenlaista, juopuneista papeista -> tunneköyhiin ihmisiin saakka.
      trollikka
      (tämä on vaan mun käsitykseni, asiaa kun pitää katsoa monelta kantilta.)

      • Muutamankin läheisen kohdalla olisi ollut enemmän kuin paikallaan, että pappi olisi ollut siunaustilaisuudessa hutikassa. Ja itselle niiden rakkaimpienkin kohdalla olisin alkuällistyksen jälkeen kyllä hyvin elänyt tilannetta mukana, ei se nyt niin pilkulleen ole kunhan hommat tulee hoidettua.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Muutamankin läheisen kohdalla olisi ollut enemmän kuin paikallaan, että pappi olisi ollut siunaustilaisuudessa hutikassa. Ja itselle niiden rakkaimpienkin kohdalla olisin alkuällistyksen jälkeen kyllä hyvin elänyt tilannetta mukana, ei se nyt niin pilkulleen ole kunhan hommat tulee hoidettua.

        Ai vitsi. Nuo lesta piireissä olisi ollut hauskaa


      • Mummon hautajaisissa kaikki muisteli mummon elämän hauskoja juttuja ja sarkastisia vitsejään. Sellaisena me hänet muistamme, hyvällä huumorilla höystettynä riemukkaana ihmisenä, vaikka hällä olikin helvetin vaikea elämä alusta loppuunsa asti.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mummon hautajaisissa kaikki muisteli mummon elämän hauskoja juttuja ja sarkastisia vitsejään. Sellaisena me hänet muistamme, hyvällä huumorilla höystettynä riemukkaana ihmisenä, vaikka hällä olikin helvetin vaikea elämä alusta loppuunsa asti.

        Joopajoo.kerro niistä äläkäkä kaunistele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo.kerro niistä äläkäkä kaunistele.

        Olen kertonutkin.


    • Anonyymi

      Ei haitajaisia nyt selvinpäin kestä. Viinaa pitää juoda jotta jaksaa kuunnella ihmisten itkua.

    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Anonyymi

      No voi Jeesus..😅🙈

      -Tee-

      • Häntä ei mainittu uutisessa, mutta tilaisuuden luonteen vuoksi on tosiaan syytä olettaa Hänenkin olleen läsnä. Ainakin Hengessä, mutta tuskin päissään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe