Rumatikin pahviputki puhkesi

Anonyymi

Tuurissa maanantaina 15. Elokuuta klo. 14.25 kun survoin takakonttiin Tuurista ostamiani olutlaatikoita.

20

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on noissa 2007 valmistetuissa Transiteissa ihan tyyppivika, tosin se pahviputki on Lappeenrannassa seinään tehdyn rei´än huohotusputki, eikä siis liity mitenkään lämmittäjään.

• Anonyymi

Tarkoitatko sitä huoltoaseman naisten ja miesten väliseen vessanseinään tehtyä huohotus ja tirkistelyreikää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sitä huoltoaseman naisten ja miesten väliseen vessanseinään tehtyä huohotus ja tirkistelyreikää?

Jotkut kaivertaa reiän miesten vessan väliseiniin.
        Olin viikonloppuna erällä campingalueella.
        Viereisestä vessasta kuului ihme litinää ja kiihtyvä huohotusta.

• Anonyymi

Tuulilasiin tuli kivi ja se halkesi

• Anonyymi

No kiviähän löytyy, älä nyt yhtä haljennutta kiveä sure.

• Anonyymi

Narsisti mt trollin avaus ja kaikki ns kommentit trollitehtaalta. Narsismiko pakottaa tällaiseen älyttömyyteen. Mt peeelle olet.

• Anonyymi

Päästikö hoitaja vähän lepositeitä löysälle, vai miten pääsit tänne pilaamaan hyvän keskustelualoituksen?

• Anonyymi

Onko teissä karavaanareissa yhtään täyspäistä? Onko se edes mahdollista?

• Anonyymi

Ei pidä yleistää, sillä oikeat karavaanarit eivät ole Reinon kaltaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä yleistää, sillä oikeat karavaanarit eivät ole Reinon kaltaisia.

Väärin, oikeat karavaanarit on kaikki Reinoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, oikeat karavaanarit on kaikki Reinoja.

Väärin, vain yksi ainoa karavaanareiden porukasta pois potkittu Reino on aito "pöpireino".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, vain yksi ainoa karavaanareiden porukasta pois potkittu Reino on aito "pöpireino".

Kukaan täyspäinen ei osta kallista lasikuitulaatikkoa, että saa istua sen edessä epämukavassa tuolissa kaljaa lipittäen ja muita lajitovereitaan kyyläten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täyspäinen ei osta kallista lasikuitulaatikkoa, että saa istua sen edessä epämukavassa tuolissa kaljaa lipittäen ja muita lajitovereitaan kyyläten.

Ei niin, lasikuitulaatikot on tarkoitettu liikkuvaan elämäntapaan, sitä vartenhan niissä on ne pyörät alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole lasikuitu laatikkoa. Mulla on kallis alumiinilaatikko, laatikossa on 2.8jtd.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, lasikuitulaatikot on tarkoitettu liikkuvaan elämäntapaan, sitä vartenhan niissä on ne pyörät alla.

Puskaparkkien etsintälaite?

• Anonyymi

Millä voi häätää rumatikin pahviputkista hiiret pois?

• Anonyymi

Kutsumalla Reino konttaamaan pahviputken lävitse.

• Anonyymi

Kurjuus on synonyymi karavaanarin elämälle.

• Anonyymi

Kyllähän se sitäkin jollekin ex-karavaanarille on ollut. 😜

"Minulla oli myös Adrian retkiauto ,ja kyllä siellä piti olla parit villasukat jalassa, pipo päässä , pitkät kalsarit ja pitkähihainen paita päällä , jos pakkasella aikoi unet ottaa.

Eikä pakkasta tarvinnut kovin monta astetta olla ,kun himo siinä yöpymiseen haihtui.

Retkiauton seinissä ei juurikaan ole mitään lämpöeristettä , pelkät levyt ja joissain kohti pala lasivillaa , sekin vain äänieristeenä.

Kun tuli availtua noita vuorauslevyjä, osa huonon kiinnityksen takia ja osa ihan mielenkiinnon vuoksi.

Itsellä oli 2007 malli, jos vaikka laatu on siitä parantunut , ainakin syytä olis."

• Anonyymi

mikä laittaa hankkimaan velaksi homekopin ja rumatikin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1518
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      983
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe