Minulla on kaksi autoa joista on maksettu verot maahan tuotaessa joskus vuonna 88- ostettu molemmat autoliikkeestä uusina jne.. Mutta koskapa toinen autoistani jonka ostin itse uutena alkaa olla melko hapan mutta teknisesti hyvä ajattelin tehdä ns korinvaihdon. Ostin siis samanlaisen varaosa auton kun omanikin mutta josta on kone rikki mutta kori on hyvä. kysymys ONKO PELKOA AJONEUVOVERON LANKEAMISESTA JOS PROSENTIT MENEVÄT YLI!
Lankeaako auto-vero jos teen näin...
KYSYN VAAN!
3
516
Vastaukset
- 40697
ota yhteyttä katsastuskonttoriin siellä neuvovat.
- kmh
www.ake.fi sieltä löytyy tietoa
- active
49% saat vaihtaa osia uutena maahantuotuun autoon.. ennen korinvaihtoa k-konttorilta kanta-autotarkastus, jossa merkkaavat alkuperäisen auton osat, jotka on löydyttävä korinvaihtoautosta, jotta 51% tulee täyteen. Muutoin vero räpsähtää. jos muutettavien osien määrä on vähäinen (esim koneenvaihto yms) ei kanta-autotarkastus ole tarpeen eikä r-otteeseen tule muutosprosentteja yms. merkintöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796