Moikka.
luulen että suuremmalla osalla jotka ovat tässä lainahelvetissä on suurinpiirtein sama tarina ja samat virheet jotka kuulostavat lähes aina siltä että sillä haetaan sääliä ja kerjätään joten jätän sen väliin koska en todellakaan hae mitään sääliä sillä virheet on minun ja vastuussa niistä olen vain minä. Enkä myöskään kerjää.
Suurin ongelma minun velassa on se, että velkaa pitää maksaa yli 40 eri paikkaan alkaen yksityisistä ihmisistä aina ulosottoon asti. Tarkkaa jäljellä olevaa summaa joutuu aina laskea uudestaa koska niin monta eri paikkaa ja toisessa päässä kun maksan yhelle niin toisessa päässä tulee korot päälle. Arvioin, että tällä hetkellä on jäljellä noin 35 tuhatta.
Olen maksellut lainoja pois ja yrittänyt sopia maksuista, mutta on mahdotonta sopia kun on niin paljon paikkoja joitten kanssa pitää sopia. Tulee riitoja uhkailuja jne.
Olen muuttanut asunnostani takaisin vanhemmille siksi aikaa että selviän lainasta niin mulla ei ole vuokramenoja eikä mene ruokaan rahaa kun vanhemmat tukee sen verran. Kaikki mitä tienaan menee lainojen maksuun, mutta on silti aivan mahdotonta maksella tällä tavalla koska sen aikaan kun teen töitä (ajan autoa) mulle tuleelukuisia kirjeitä, sähköposteja muistutuksilla ja summat kasvaa jokaisella kirjeellä. yksityisiltä ihmisiltä viestejä ja puheluja vittuilua ja uhkailua. Kaiken kaikessa yhteydenottoja tulee päivän aikana 3-4 ja joka ikinen päivä kuukaudessa.
Suomen laki on muuttunut sen verran, että luottohäiriö merkintä poistuu kun velallinen on maksanut ulosotossa olevat velat kokonaan pois.
Minulla on noin 10 000e ulosotossa tällä hetkellä ja tämän maksettua saan tiedot puhtaaksi.
Minulla on myös työpaikka luvassa jossa pystyn tienaamaan päivässä 250e puhtaasti ja kuukaudessa se tekee about 5 tuhatta. Tähän työhön tarvitsen suhtkoht siistin auton. Siisti auto ei tarkoita pakolla kymmeninen tuhansien autoa vaan ihan perus comfort plus luokan autoa .
Minulla on myös luvassa työmaita talveksi lumihommiin jossa saan toiminimellä noin 10-15 henkilöä töihin aina kun luntaa sataa. Jos tulee suunilleen samanlainen talvi kuin viime vuonna niin talvikaudella saan tästä työstä myös noin 30-40 tuhatta puhtaasti itselle.
Sinä joka olet lukenut tämän tähän asti kysyn sinulta joko 20 000 tuhatta euroa lainaksi tai 10 000 ja autosi lainaksi kolmeksi kuukaudeksi. Kun lainaat Minulle 20 000 euroa maksan ulosotosso olevat velat kokonaan pois ja hankin auton jolla teen töitä. Saan merkinnän pois kun olen maksanut ulosoton ja tekemällä autolla noin 3 kuukautta töitä 5 tuhannen kuukausipalkalla saan erittäin hyvän pohjan siihen että voisin hakea omasta pankista itse omalla nimellä lainaa jolla maksan kaikki muut lainat pois ja lyhennän tämän yhden lainan rauhassa ilman mitään stressiä sitä tahtia kuin itse haluan.
20 000tuhannen euron lainasta sinulle tarjoan kolmen kuukauden aikana 23000e takaisin. Maksan 1000e/kuukaudessa ja viimeinen maksu on 20 000e
Mikäli lainaat 10 000e ja autoasi niin maksan 500e kuukaudessa ja auton lainasta 700e kuukaudessa kolmen kuukauden ajan ja viimeinen maksu on 10 000e ja tämä tekee kokonaisuudessa 13600e ja autosi takaisin täysin samanlaisessa kunnossa kun se oli kolme kuukautta aikasemmin.
Meillä kaikilla tulee kaikilla elämässä ylämäkeä ja alamäkeä. Itse olen tällä hetkellä tälläisessä alamäessä ja jos joku teistä ojentaa tämän verran kättä selviän tästä ja tekin saatte kiitosta koko sydämmestä ja kiitosta myös taskuun.
Jos ajattelit turhan vittuilevan kommentin jättää niin ole sen verran ihmiseksi, että jätä se kommentti väliin.
Jos olet aidosti kiinnostunut tarjouksestani niin laita mulle sähköpostia.
[email protected]
Puhutaan lisää ja tavataan jossain pääkaupunkiseudulla.
Kiitosta kun jaksoit lukea loppuun.
Laina helvetti ja siitä selviäminen
14
300
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko huomannut, että juuri noiden olemattomien tulojen takia et ole ennenkään maksanut velkoja vaan sitä on kertynyt lisää. Se seuraava 20 000€ lainaaja ei välttämättä enää tyydy soittamiseen..
pyydä kaikkia laittamaan velka ulosottoon, sen jälkeen kk-erä on kohtuullinen ja velka lyhenee ja noilla asumismenoilla voit samalla säästää autoon. Jos tuo 250€/pv siistillä autolla tarkoittaa sitä, että muutamana vilkkaana päivänä taksikuskina tienaat tuon, niin mieti vielä- Anonyymi
Tai ainakin päivitä laskelmat realistiseksi..
- Anonyymi
Olen vuosina 2018-2020 aiheuttanut pääosan lainasta ja parhaimillaan sitä ollut yli kaksi kertaan mitä nyt on jäljellä. Olen maksellut sitä tosi aktiivisesti , mutta viimeaikoina on vissiin uusi taktiikka perii velkaa siten että soitellaan ja kysellään lähes päivittäin.
Jos sopivan auton löydän niin työtä on arkipäivisin aamusta iltapäivään saakka. Lyhyesti sanottuna yksi pidempi reissu edestakaisin arkisin josta sitten maksetaan 250€. Jos lisää haluaa tienata niin jää iltakin vapaaksi eli käytännössä pystyisin 300-350€ tienata. Viikonloppuja mukaan laskematta.- Anonyymi
No sano, että laittaa velat ulosottoon ja estä yhteystieto. Auton ostat vaikka autorahoitusta luottohäiriöiselle tarjoavalta yritykseltä.
Sinulta ei yksityinen tule saamaan penniäkään koskaan takaisin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano, että laittaa velat ulosottoon ja estä yhteystieto. Auton ostat vaikka autorahoitusta luottohäiriöiselle tarjoavalta yritykseltä.
Sinulta ei yksityinen tule saamaan penniäkään koskaan takaisin .Kiitos vinkistä, jos se niin helposti olisi hoidettavissa en kirjoittaisi täällä mitään.
Mistä sinä tiedät maksanko minä vai en? Tunnetko minua? Ollaanko lapsuudenystäviä? Sä et tiedä mistään mitään, mutta kun anonyyminä on helppoa ruudun läpi vittuilla niin pitäähän se nyt tehdä vaikka ei välttämättä verkon ulkopuolella riittäisi pallit vääntää kahta sanaa.
Pitää ymmärtää, että ihmisiä on paljon ja meitä on erilaisia. Kaikki ei ole hyviä eikä kaikki ole pahoja. Lähes kaikki meistä tekee virheitä elämässä ja osa selviää pienellä vaivalla ja toiset tarvitsee ulkopuolisen tukea selviääkseen. Se, että olen kusinut nuorempana talouteni ei tarkoita sitä että olen kusipää, huijari tai rikollinen. Olen yksi niistä miljoonista Suomessa joilla on virheitä ja yksi niiistä sadoista jotka oikeasti yrittää selvitä siitä ja jatkaa elämää puhtaalta listalta hieman viisaampana. Kuten kirjoitin ilmoituksessa, mulla on siihen avautunut hyvä mahdollisuus ja siksi olen myös päättänyt kirjoittaa josko täältä löytyisi joku joka oikeasti ymmärtää ja tahtoo auttaa. Huom. auttaa ei ilmaiseksi vaan niin että myös sulle on hyötyä.
Enhän minä loppuen lopuksi pyydä keltään anonyyminä mitään lainaa antaa tai tehdä yhtään mitään päätöksiä.
Tavataan keskustellaan jne ja kaiken sen jälkeen jos haluaa auttaa niin sitten auttaa.
Ja muutenkin tästä mun omasta ilmoituksesta puhumatta olen huomannut kun jokaista ketjua lukee niin löytyy vähintåån pari anonyymiä jotka vittuilee ihan huvin vuoksi. Olkaa ihmisiksi. Tänään joku toinen tarvitsee huomenna sinä saatat olla hänen tilalla. Ikinä ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä, jos se niin helposti olisi hoidettavissa en kirjoittaisi täällä mitään.
Mistä sinä tiedät maksanko minä vai en? Tunnetko minua? Ollaanko lapsuudenystäviä? Sä et tiedä mistään mitään, mutta kun anonyyminä on helppoa ruudun läpi vittuilla niin pitäähän se nyt tehdä vaikka ei välttämättä verkon ulkopuolella riittäisi pallit vääntää kahta sanaa.
Pitää ymmärtää, että ihmisiä on paljon ja meitä on erilaisia. Kaikki ei ole hyviä eikä kaikki ole pahoja. Lähes kaikki meistä tekee virheitä elämässä ja osa selviää pienellä vaivalla ja toiset tarvitsee ulkopuolisen tukea selviääkseen. Se, että olen kusinut nuorempana talouteni ei tarkoita sitä että olen kusipää, huijari tai rikollinen. Olen yksi niistä miljoonista Suomessa joilla on virheitä ja yksi niiistä sadoista jotka oikeasti yrittää selvitä siitä ja jatkaa elämää puhtaalta listalta hieman viisaampana. Kuten kirjoitin ilmoituksessa, mulla on siihen avautunut hyvä mahdollisuus ja siksi olen myös päättänyt kirjoittaa josko täältä löytyisi joku joka oikeasti ymmärtää ja tahtoo auttaa. Huom. auttaa ei ilmaiseksi vaan niin että myös sulle on hyötyä.
Enhän minä loppuen lopuksi pyydä keltään anonyyminä mitään lainaa antaa tai tehdä yhtään mitään päätöksiä.
Tavataan keskustellaan jne ja kaiken sen jälkeen jos haluaa auttaa niin sitten auttaa.
Ja muutenkin tästä mun omasta ilmoituksesta puhumatta olen huomannut kun jokaista ketjua lukee niin löytyy vähintåån pari anonyymiä jotka vittuilee ihan huvin vuoksi. Olkaa ihmisiksi. Tänään joku toinen tarvitsee huomenna sinä saatat olla hänen tilalla. Ikinä ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan.Silti viestisi osoittaa ettet vieläkään osaa laskea.
Tuo 250€/pv työpäivän mittaisesta autoilista omalla rahalla on huono diili. Mene vaikka postin tms isolle varastolle hommiin, niin saat palkkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti viestisi osoittaa ettet vieläkään osaa laskea.
Tuo 250€/pv työpäivän mittaisesta autoilista omalla rahalla on huono diili. Mene vaikka postin tms isolle varastolle hommiin, niin saat palkkaa.Se on hyvä diili kun sinulla jää 9-14 työpäivän jälkeen 250e käteen.
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Tuskin on ketään niin tyhmää, että sijoittaisi 20 000 euroa lainaksi ilman vakuutta ventovieraalle. Varmempiakin sijoituskohteita on runsaasti.
Mutta onnea yrityksellesi!- Anonyymi
Olen miettinyt kyllä mitä voisi vakuudeksi antaa, mutta rehellisiä jos ollaan niin ei tule mieleen mitään mitä pystyn tuolle summalle antaa vakuudeksi.
Kiitos .
- Anonyymi
"Suomen laki on muuttunut sen verran, että luottohäiriö merkintä poistuu kun velallinen on maksanut ulosotossa olevat velat kokonaan pois.
Minulla on noin 10 000e ulosotossa tällä hetkellä ja tämän maksettua saan tiedot puhtaaksi."
Kun tuota lakiuudistusta valmisteltiin, niin jotkut varoittelivat, että ihmiset alkavat velkarahalla maksaa ulosottoja pois, jotta saisivat puhtaat luottotiedot. Silti tuo laki hyväksyttiin. Sinä olet elävä esimerkki ihmisestä joka haluaa tehdä niin.- Anonyymi
Mitä väärää siinä on, että tekee niin? Eihän se mikään rikos ole?
Kuten olen kirjoittanut niin mulla on tosi monta paikkaa maksettavana mikä just vaikeuttaa tämän kaiken. Olisin halukas ottaa yhdistelylainaa virallisesti pankista ja maksaa jatkossa yhteen paikkaan mikä taas helpottaa asiaa erittäin paljon. En kuitenkaan saa sitä ennenkuin ulosotto on maksettu.
En ymmärrä miksi reagoidaan sillä tavalla ihan kuin olen tekemässä suuren rikoksen. En pyydä ketään auttamaan ilmaiseksi. On erittäin paljon ihmisiä jotka sijoittavat rahaa tai muuten vaan on säästössä rahaa tekemättä sillä mitään. Tällä tavalla hän saisi 3 kuukaudessa noin 3-4 tonnia lisää omaan kassaan ja samalla tekisi hyvää toiselle ihmiselle.
En pyydä ketään tekee päätöksiä netissä tuntemattomana vaan vähintäänkin tavataan keskustellaan... kerron itsestäni ja kyseisestä asiasta tarkemmin. Mistä ikinä tietää mitä suunnitelmia minulla on tulevaisuudesta ja mitä mahdollisuuksia minulla on ? Voitko mahdollisesti minun avulla saada hyvää tuloa jatkossa?
Se, että minä olen tänään vaikeuksissa ja sinulla lepää tilillä koskemattomana kymmeniä tai satoja tuhansia ei tarkoita sitä etteikö muutaman vuoden kuluessa asiat olisi just päin vastoin. Ja jos tulevaisuutta ajattelet niin sinulla on ainakin yksi henkilö jolle olet hänen pahimpien päivien aikana ojentanut kättä ja tiedät tasan tarkkaan, että hän tekee näin myös sinulle jos pyydät.
Ymmärrän kyllä teidän reaktion ja kaiken negatiivisuuden. Pidän itsekkin tämän nolona ja siitä syystä myös en halua julkisesti laittaa nimeä tai tarkempia tietoja itsestäni täällä kun mulla on vielä elämää edessä enkä haluaisi, että minun nimellä tulisi jatkossa ensimmäisenä tälläiset ongelmat esiin. joka tapauksessa olisi erittäin kiva jos jättäisit sen negatiivisen kommentin pois ja rullaisit ohi ellet ole kiinnostunut tarjouksesta/pyynnöstä. kiitos.
- Anonyymi
Rahaa ei ole, autoa mahdollisesti voin lainata jos päästään sopuun hinnasta.
- Anonyymi
Laitoitko Sähköposti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607