Olet mukava

Anonyymi

Tykkään susta mies työpaikaltamme. Viihdyn sun seurassa. Harmi kun ne ajat, milloin voimme hetken olla yhdessä, on niin lyhyitä. Ei siinä ehdi mennä asiassa syvällisempiin vaikka haluaisinkin. Ja aina on joku ulkopuolinen kuulemassa. Haluan kuitenkin kertoa, että pidän sinusta. Vaikka tuskin täälläkään olet tätä lukemassa.

39

2518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan. Mutta onko esteitä oikean elämän puolella?

      • Anonyymi

        Minkälaisia esteitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Itse täysin samassa tilanteessa, tiedän niin miltä tuo tuntuu...toivottavasti teidän juttu etenee :) TSEMIÄ!!!

    • Anonyymi

      Niin minäkin tykkään sinusta ihana M nainen

      • Anonyymi

        M naisia paljon. Mikä on sukunimen eka kirjain tai anna jotain vihjettä muuta. Missäpäin? Ja millä kirjaimella alkaa kaipaajan nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M naisia paljon. Mikä on sukunimen eka kirjain tai anna jotain vihjettä muuta. Missäpäin? Ja millä kirjaimella alkaa kaipaajan nimi?

        Vaikka siinä olisikin vaikkapa L tai joku muu en siltikään ole herkän miehekäs J-mies enkä edes eskimo tai eskimon näköinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka siinä olisikin vaikkapa L tai joku muu en siltikään ole herkän miehekäs J-mies enkä edes eskimo tai eskimon näköinen mies.

        Mielenkiintoista sanailua. Kuinka tuosta nyt ottaa selvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista sanailua. Kuinka tuosta nyt ottaa selvää?

        Ei varmaankaan mitenkään, varsinkaan jos ei ole kyseinen henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan mitenkään, varsinkaan jos ei ole kyseinen henkilö.

        Aiotko kertoa tämän tykkäämisesi koskaan hänelle, vai jääkö piiloon ikiajoiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko kertoa tämän tykkäämisesi koskaan hänelle, vai jääkö piiloon ikiajoiksi?

        Todennäköisesti en. Ei kyseinen henkilö edes muista tällaista maan matosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti en. Ei kyseinen henkilö edes muista tällaista maan matosta.

        Miksi niin luulet? Mitäpä jos hänkin pitää sinusta? Toki eihän se ole helppoa kertoa tunteistaan. Harmillista sinänsä, kun ei koskaan tiedä millainen kortti olis katsottavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka siinä olisikin vaikkapa L tai joku muu en siltikään ole herkän miehekäs J-mies enkä edes eskimo tai eskimon näköinen mies.

        Tykkään eskimosta jäätelönä ja J-miehestä lämpimänä, herkkänä ja miehekkäänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään eskimosta jäätelönä ja J-miehestä lämpimänä, herkkänä ja miehekkäänä.

        Eli pyydä tämä M nainen jätskille.


    • Anonyymi

      Laita nyt vähän jotain tunnistetta?

      • Anonyymi

        Kysy multa jotain sellaista, johon vain sinä ja minä tiedetään vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy multa jotain sellaista, johon vain sinä ja minä tiedetään vastaus.

        Mistä keskusteltiin, kun viimeeksi näimme?
        T. Mukava mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy multa jotain sellaista, johon vain sinä ja minä tiedetään vastaus.

        Onko meillä ollut menneisyydessä jotain yhteistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä ollut menneisyydessä jotain yhteistä?

        Ei, ole ollut😔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä keskusteltiin, kun viimeeksi näimme?
        T. Mukava mies sivusta

        Työhön liittyviä asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työhön liittyviä asioita

        Sama aihe meilläkin. Pystytkö vielä kertomaan tarkemmin, tai muistatko päivän, milloin tuo tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama aihe meilläkin. Pystytkö vielä kertomaan tarkemmin, tai muistatko päivän, milloin tuo tapahtui?

        Tapahtui keskiviikkona 17.8.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama aihe meilläkin. Pystytkö vielä kertomaan tarkemmin, tai muistatko päivän, milloin tuo tapahtui?

        sunnuntai 14.8.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sunnuntai 14.8.

        Sama päivä myös.
        -Keskusteluun tunkeilija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama päivä myös.
        -Keskusteluun tunkeilija

        su 14.8. missä nähtiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtui keskiviikkona 17.8.

        Meillä tuo päivä oli kaksi viikkoa sitten


      • Anonyymi

        IG profiilikuvassa katsojan suunnasta olet ihana melkoisesti vasemmalle kallistuneena ja letit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama aihe meilläkin. Pystytkö vielä kertomaan tarkemmin, tai muistatko päivän, milloin tuo tapahtui?

        Toki, muistan aina meidän keskustelut. Tapahtui pe 12.8. Valitettavasti en voi (tai en uskalla) kertoa aiheesta tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama päivä myös.
        -Keskusteluun tunkeilija

        Nähtiinkö ostoksilla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        su 14.8. missä nähtiin ?

        Vastaa nyt 14.8.


    • Anonyymi

      Sinun some profiilikuvassa sinulla on hiukset sekaisin

    • Anonyymi

      Kyllä minä, Ma mies täällä olen sinua varten jos sä tahdot niin. Otan vaikka uskontosi. Tai voin olla virheesi joka tapahtuu koska se on oikein.

    • Anonyymi

      Maailmassa on aivan liikaa teko pyhiä ihmisiä,, joilla ei ole kaikki ruuvit päässä, todellakaan kunnossa, joten viimeinkin koko ihmiskunnan historiassa, luonto ja eläimet kunniaan, sillä, koko elämäni opettajana, olen, todennut että jopa orava, on ihmistä arvokkaampi N

    • Anonyymi

      Onhan tämä raastava tunne. Aina, kun sinä saavut työhuoneeseen, menen täysin sanattomaksi. Luulen, että sinä tulkitset käytökseni väärin; en ole ilkeä enkä välinpitämätön. Ole kiltti ja pyydä minut lounaalle 😀

      • Anonyymi

        Käyttäydytte kaikki yhtä välinpitämättömästi joten vaikea sanoa kuka olet. Sitä paitsi syön yleensä omia eväitä.


    • Anonyymi

      Päättyneellä viikolla oltiin aika paljon yhdessä ja muutamaan otteeseen ihan kahdestaan, työasioissa tosin....eipä ollut kummallakaan kiire muihin hommiin. Sun kanssa on hyvä hoitaa yhteistä projektia.

      • Anonyymi

        Tämä ei päde aloittajaan.


    • Anonyymi

      Niin, tuskin olemme puhuneet, muista kuin työasioista ja nekin harvoin.. Olet aina puhelimeen uppoutunut. Vaikka en sinua näe kuin joskus aamulla ja jos tuuri niin iltapäivällä.

      • Anonyymi

        Kerroppas lisää tästä.. Onko kyseessä mies vai nainen? Ja jotain tuntomerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppas lisää tästä.. Onko kyseessä mies vai nainen? Ja jotain tuntomerkkejä.

        Mies kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe