Sanna on kuuma

45

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No politiikka on muutenkin täyttä soopaa, miksi siis ei kaikki muukin siinä ympärillä...

      • Ainakin paljon soopaa pyörii politiikassa mukana.

        Jos meillä olisi Sveitsin politiikkamalli, voisi kesken kautta laittaa viralta poliitikon, jonka touhut eivät täytä normistoa. Mutta koska tässä maassa ei mallia suosita, niin katselemme kaiken kauden mitä valittiin vaaleissa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ainakin paljon soopaa pyörii politiikassa mukana.

        Jos meillä olisi Sveitsin politiikkamalli, voisi kesken kautta laittaa viralta poliitikon, jonka touhut eivät täytä normistoa. Mutta koska tässä maassa ei mallia suosita, niin katselemme kaiken kauden mitä valittiin vaaleissa.

        Noh juu, meillähän on käytössä tuo mediaystävällinen facebook- instagram linjaus ja siitähän ei käy poikkeaminen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh juu, meillähän on käytössä tuo mediaystävällinen facebook- instagram linjaus ja siitähän ei käy poikkeaminen :)

        Kokolailla tavallisella ihmisellä turhia kumpikin. Insta kuten facebookkikin. Itselläni on face lähinnä messengerin takia, saa toverit yhteyttä kun kaipaa. Kaikki kun ei tykkää soitella kuulumisia.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Todisteet katosivat netistä ja aineet verestä,, jos niitä olikaan.

      • Anonyymi

        Eikös se video siellä vielä pyöri ja jopa oikein hidastettuna?


    • Sanna Marin puhututtaa ihmisiä, mulla mulla on muut kiinnostuksen kohteet.

      • mutta mulla on


      • Jämähti jutut Sannaan täälläkin. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jämähti jutut Sannaan täälläkin. :)

        Jep. En ole edes kauheasti seurannut mitä hän on nyt tällä kertaa tehnyt. En kauheasti seuraa uutisia mitä nyt netistä joskus luen ja joskus jostain lehdestä. Eniten silmiin pomppaa ja kiinnostaa, jos joku tunnettu henkilö on kuollut kuten nyt joku aika sitten Vesa-Matti Loiri. Erilaisista katastrofeista ja sodista nyt kuulee muutenkin (esim. mummo tiedottaa mulle tai sitten on isolla otsikko Iltalehden tai Iltasanomien kannessa).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. En ole edes kauheasti seurannut mitä hän on nyt tällä kertaa tehnyt. En kauheasti seuraa uutisia mitä nyt netistä joskus luen ja joskus jostain lehdestä. Eniten silmiin pomppaa ja kiinnostaa, jos joku tunnettu henkilö on kuollut kuten nyt joku aika sitten Vesa-Matti Loiri. Erilaisista katastrofeista ja sodista nyt kuulee muutenkin (esim. mummo tiedottaa mulle tai sitten on isolla otsikko Iltalehden tai Iltasanomien kannessa).

        Mä luen iltiksen ja täällä nyt viimeistää lukee päivän polttavimmat juorut. :D


    • Anonyymi
      • Ps. Tässä on magee basso soolo... 👍


      • Anonyymi

        😁♥️👍


    • Mun mielestä Sanna Marin on liian laiha. Vaatteet istuvat hänen päällä kauniisti mutta vilahtavassa pohkeessa on liian vähän lihaa. Koko olemus on vähän
      vaatehenkarimainen.

      Mun muijalla on paremmat sääret.

      Rammstein - Dicke Titten
      https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Onhan se, mutta ehtii lihoo ikääntyessään. Mä lähen nyt opettelee tollasen tekoa ittelleni.

        https://youtu.be/hIwDe6yCVEA

        Tehty. Onnistu ilman kampaakin. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tehty. Onnistu ilman kampaakin. :)

        Tossa pari selfietä viime talvelta. Mun kampaus on helppo, onnistuu ihan yhdellä kädellä.
        https://aijaa.com/MNDKpr
        https://aijaa.com/o1j83X

        Tuohon jälkimmäiseen lisäsin kontrastia tuomaan lisää dramaattisuutta.


      • Gattino kirjoitti:

        Tossa pari selfietä viime talvelta. Mun kampaus on helppo, onnistuu ihan yhdellä kädellä.
        https://aijaa.com/MNDKpr
        https://aijaa.com/o1j83X

        Tuohon jälkimmäiseen lisäsin kontrastia tuomaan lisää dramaattisuutta.

        Heh, lennokas sanoisin. :D

        Mutta luovasti ihana. 👍


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hmm...annoin Sannalle juuri kaksi vuorokautta ilmoittaa erostaan.
        Saas nähdä tarttuuko tarjoukseen:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...annoin Sannalle juuri kaksi vuorokautta ilmoittaa erostaan.
        Saas nähdä tarttuuko tarjoukseen:)

        AV

        Pyyh. Tarjoukseen tartuttu ja AV lähtee mukana :)

        https://youtu.be/-AVwsth4urg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyh. Tarjoukseen tartuttu ja AV lähtee mukana :)

        https://youtu.be/-AVwsth4urg

        Kyse on siitä, miten otat tylyn, torjuvan ja sarkastisen mukaan :) En missään vaiheessa meinannut kysyä AV:ltä siihen lupaa. Onko kysyttävää? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siitä, miten otat tylyn, torjuvan ja sarkastisen mukaan :) En missään vaiheessa meinannut kysyä AV:ltä siihen lupaa. Onko kysyttävää? :)

        Näin. Joskin hän voi siitä kärsiä :)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaati, toki..
        Mutta, koska testitkin on takanapäin.. Voin samaistua,
        t:Boomer
        https://www.youtube.com/watch?v=x3ov9USxVxY

        No huh huh. Ammutaanpa sieltä päin lujilla. Asia meinaa ihan unohtua!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe