Naiset vapautuu

Anonyymi

nyt yökerhoissa ja bileissä. On kaulasuuteloiden aikakausi alkanut.

14

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten alhaalla korva sijaitsee, kaulassa?

• Anonyymi

Yökerhoissa saisi olla ainakin kerran viikossa ihanien ihmisten yö. Portsari pysäyttäisi jo ovella kaljamahaiset misogyynit ja muut urputtajat.

• Anonyymi

Kohta joku poliisi tietenkin ehdottaa, että naiset ei saa yksin käydä ravintoloissa ja aina pitäisi olla mies mukana, siinä työllistyisi poliisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta joku poliisi tietenkin ehdottaa, että naiset ei saa yksin käydä ravintoloissa ja aina pitäisi olla mies mukana, siinä työllistyisi poliisi.

Poliisi kato voisi näin heittää ylimääräistä keikkaa siinä normipoliisityön rinnalla, tunnetusti poliisin palkat ei ole niin kaksiset ja siinä samalla voisi (poliisi)etsivä soluttautua muka poikakaverina.

• Pitäisköhän mennä yöllä kerhoon... 🤭
      Tarviiko olla kerhotossut jalassa ja voikkuleipää eväänä?

• AA-kerholaisilla saattaisi olla yöllä jotain toimintaa. Siellä voisi istua, yön yli, kupin äärellä ja syljeskellä siihen.

• Gattino kirjoitti:

AA-kerholaisilla saattaisi olla yöllä jotain toimintaa. Siellä voisi istua, yön yli, kupin äärellä ja syljeskellä siihen.

Ja kertoa elämäntaronansa muiden nyökytellessä, tiedän tiedän...niin se on, joo. Yym. :)

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ja kertoa elämäntaronansa muiden nyökytellessä, tiedän tiedän...niin se on, joo. Yym. :)

Joo, siellä on harvinaisen tylsämielistä porukkaa.

Itse en sylje kuppiin, mutta päättelin, että siellä kerhossa on pakko myydä viinaa.
        Esimerkiksi 4cl viskiannokseen, voi räkiä noi parinkymmentä kertaa, sitten lasi tulee täyteen.
        Jos haluaa jatkaa, pitää ostaa uusi viski.

• Gattino kirjoitti:

Joo, siellä on harvinaisen tylsämielistä porukkaa.

Itse en sylje kuppiin, mutta päättelin, että siellä kerhossa on pakko myydä viinaa.
        Esimerkiksi 4cl viskiannokseen, voi räkiä noi parinkymmentä kertaa, sitten lasi tulee täyteen.
        Jos haluaa jatkaa, pitää ostaa uusi viski.

Hahhahaa. :D

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

AA-kerholaisilla saattaisi olla yöllä jotain toimintaa. Siellä voisi istua, yön yli, kupin äärellä ja syljeskellä siihen.

Ravintoloissa käy yöaikaan kyllä vesiselviäkim ihmisiä sillä tulevat ja lähtevät omalla autolla kotiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kosketuksessa ei ole mitään pahaa! Ihminen tarvitsee kosketusta!

• Anonyymi

Ap on varmaan kade ihminen, joka ei ole saanut itse rakkautta koskaan.

• Anonyymi

Miehen kainalossa on hyvä olla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe