Ei vaikutusta kannatukseen ?

Anonyymi

27

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä loukkaantunut koiranpentu ilme tiedotuksella saa anteeksi mitä vain. Ministerinme pönkittää omaa kuuluisuuttaan maan kustannuksella.

    • No mulle henkilökohtaisesti on ihan sama kuka siellä pääministerinä heiluu, kunhan hoitaa työnsä hyvin.

      Ja on ihan sama myöskin, jos rilluttelee, kunhan hoitaa työnsä hyvin ja pitää vaitiolovelvollisuutensa ajantasalla.

      En muutenkaan kuvittele koko maan olevan yhden ihmisen läsnäololla turvattu. Vaatii useamman tyypin koneiston.

      • Jos yksi jättää työnsä tekemättä, hänet varmasti korvataan pikimmiten eikä vasta joskus sitten. Se on oma tappionsa kullekin, jos tietyssä tilanteessa ei ole kykyä työhön ryhtyä humalan takia.

        Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, selvittiin soosoolla. Ja muistaa varmasti ilmoittautua lomalle ensi bileiden ajankohdalla.


    • Anonyymi

      Kysely tehtiin yökerhoissa kello 2:00.

      • Anonyymi

        Tuskin tehtiin ollenkaan. Tehtiin vaan uutinen. Virallista oikean tiedon keruuta, otantaa ei tehdä nopeasti. Huihai galluppi.


      • Anonyymi

        "Taloustutkimus haastatteli 1275:tä henkilöä 19. elokuuta 2022. Haastattelut tehtiin internetpaneelissa, ja väestötietojärjestelmästä tehty satunnaisotos edustaa Suomen aikuisväestöä (18-79-vuotiaat). Virhemarginaali on noin 2,5 prosenttiyksikköä suuntaansa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taloustutkimus haastatteli 1275:tä henkilöä 19. elokuuta 2022. Haastattelut tehtiin internetpaneelissa, ja väestötietojärjestelmästä tehty satunnaisotos edustaa Suomen aikuisväestöä (18-79-vuotiaat). Virhemarginaali on noin 2,5 prosenttiyksikköä suuntaansa"

        Taloustutkimus saa kertoa millä tavalla 'tutkimus' tehtiin. Se ei tarkoita että oikeasti olisi tehty mitään tutkimusta tai jos tehtiin, että tutkimustuloksia ei olisi törkeästi vääristelty.
        Tutustukaa 'Taloustutkimuksen' omistajiin.
        Täysin epäluotettava propagandafirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taloustutkimus haastatteli 1275:tä henkilöä 19. elokuuta 2022. Haastattelut tehtiin internetpaneelissa, ja väestötietojärjestelmästä tehty satunnaisotos edustaa Suomen aikuisväestöä (18-79-vuotiaat). Virhemarginaali on noin 2,5 prosenttiyksikköä suuntaansa"

        Hahahahah no on siinä
        Sitten tutkimus.

        Eli ei mitään arvoa.


    • Anonyymi

      Milloin tuokin tekaistu galluppi on raapaistu kasaan. Kysytty kolmelta ihmiseltä. Ja tehty päätelmä ”joo”.

    • Anonyymi

      Missähän tämäkin olis kyselty??????
      Näillä seuduin ei keltään joten feikkigalluppi ei edusta kuin korkeintaan Aleksilla vartin pyörähdystä.

      • Anonyymi

        Ettekö osaa lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö osaa lukea?

        Täysin huijarigalluppi. Mielikuvavailuttamista, jossa ei ole suuren yleisön mielipidettä.


    • Jos 47 % on sitä mieltä, että vaikuttaa kannatukseen, ei siitä suinkaan ole luettavissa, ettei vaikuta. Epäadekvaatti tapa tulkita tutkimuksen tuloksia.

      Todellinen vaikutus kannatukseen voi näillä luvuilla olla, että lisääntyy, tai voi vähentyäkin. Itse asiassa ei ole edes tutkittu Marinin kannatusta, vaan suomalaisten arviota Marinin kannatuksesta, millä ei juurikaan ole asian kanssa tekemistä.

      Vastaavasti, jos tehdään kyselytutkimus suomalaisten käsityksestä lajien sukulaisuudesta, sillä ei ole mitään tekemistä lajien todellisen sukulaisuuden kanssa. 🌹👀

      • Anonyymi

        34 % oli sitä mieltä, että videot vaikuttivat Marinin sopivuuteen pääministeriksi.

        Tosin epäilen, etteivät he muutoinkaan olisi pitäneet Marinia oikeaksi pääministerin pestiin. Olennaista kai onkin, oliko vaikutusta niiden kohdalla, jotka Marinia kannattivat. Demareiden kannatus on noin 20%


      • Anonyymi kirjoitti:

        34 % oli sitä mieltä, että videot vaikuttivat Marinin sopivuuteen pääministeriksi.

        Tosin epäilen, etteivät he muutoinkaan olisi pitäneet Marinia oikeaksi pääministerin pestiin. Olennaista kai onkin, oliko vaikutusta niiden kohdalla, jotka Marinia kannattivat. Demareiden kannatus on noin 20%

        Mahdollista vaikutusta ei saa selville, selvittämällä kuinka monta prosenttia uskoo sen vaikuttaneen ja kuinka monta prosenttia ei usko vaikuttaneen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Mahdollista vaikutusta ei saa selville, selvittämällä kuinka monta prosenttia uskoo sen vaikuttaneen ja kuinka monta prosenttia ei usko vaikuttaneen. 🌹👀

        "Vastaavasti, jos tehdään kyselytutkimus suomalaisten käsityksestä lajien sukulaisuudesta, sillä ei ole mitään tekemistä lajien todellisen sukulaisuuden kanssa"

        Mitä tekemistä tällä on äänestäjien kanssa? Ihan kuin ihmiset päättäisivät tuosta äänestämällä. Joko videot vaikuttavat kannatukseen, tai sitten eivät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vastaavasti, jos tehdään kyselytutkimus suomalaisten käsityksestä lajien sukulaisuudesta, sillä ei ole mitään tekemistä lajien todellisen sukulaisuuden kanssa"

        Mitä tekemistä tällä on äänestäjien kanssa? Ihan kuin ihmiset päättäisivät tuosta äänestämällä. Joko videot vaikuttavat kannatukseen, tai sitten eivät.

        Videot voivat vaikuttaa kannatukseen tai olla vaikuttamatta, mutta sitä ei voi saada selville siihen uskovien ja uskomattomien prosenttiluvuilla. Media suosii tällaista feikkiviihdettä, koska sillä saadaan seuraajia sekä myynti- ja mainostuloja, mutta tutkimuksen kanssa sillä ei ole tekemistä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Videot voivat vaikuttaa kannatukseen tai olla vaikuttamatta, mutta sitä ei voi saada selville siihen uskovien ja uskomattomien prosenttiluvuilla. Media suosii tällaista feikkiviihdettä, koska sillä saadaan seuraajia sekä myynti- ja mainostuloja, mutta tutkimuksen kanssa sillä ei ole tekemistä. 🌹👀

        Katsos kun nyt kysyttiin ihmisiltä itseltään, että vaikuttavatko ne sinuun. Ei siis suinkaan, että mitäs uskot, vaikuttavatko ne muihin. Taloustitkimuksen tekemä kysely ja otantakin on kattava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun nyt kysyttiin ihmisiltä itseltään, että vaikuttavatko ne sinuun. Ei siis suinkaan, että mitäs uskot, vaikuttavatko ne muihin. Taloustitkimuksen tekemä kysely ja otantakin on kattava.

        Taloustutkimus on firma, joka tekee sellaisia tutkimuksia, kuin tilataan. Viihdeala (tässä = media) sitten pyörittelee niitä ja vetää niistä päätelmiä, joita niistä ei voi vetää.

        Tosin itse Taloustutkimuskin syyllistyy vinoihin päätelmiin. Selitetään kannatuksen muutoksena ero, joka on paljon pienempi kuin virhemarginaali. Eihän näin voi tutkimuksessa tehdä.

        Tieteellisen tutkimuksen perusedellytys on, että tutkitaan sitä, mitä selitetään tutkitun.

        Tutkimusmenetelmistä on runsaasti kirjallisuutta. Netistäkin saa nimikkeitä. Kirjastotkin ovat nykyisin hyvin varustettuja. 🌹👀


      • Anonyymi

        Tässä asiassa paljolti kyniksen linjoilla; eniten tällainen sirkus on median mieleen!
        Pitkitetään vielä hommaa tekemällä (tekopyhästi) eri gallupeja, mistä ei kuitenkaan voi , eikä kaiketi liene tarkoitustakaan - päätellä vaikutusta puoluekannatukseen.
        Gallup ("tutkimus") lienee formaalisesti hyväksyttävä, mutta saanto siitä täysin viihdettä kansalle.
        On mahdollista, että kannatuksen rakenne sisäisesti hieman muuttuu koska homma turhan räväkkää konservatiivis henkisille ;)


    • Anonyymi

      Hyvä mainoshan tuo oli :)
      Nuorille sinkuille tai yksinäisille, vaikka rikkoo perinteisiä perhearvoja.

      AV

    • Anonyymi

      Joudumme kärsimään suomalaisten tyhmyydestä jotka äänestää alkoholisti sannaa.

      • Emme tiedä, onko hän alkoholisti vai suurkuluttaja. 🌹👀


    • Anonyymi

      No eihän siinä mitään jos tuolla tavalla.saa kannatusta niin ei muuta kuin kokaa lisää sieraimiin

    • Anonyymi

      Enemmistön mielestä se vaikutti.

    • Anonyymi

      On vaikutusta - en äänestä.

    • Anonyymi

      Ylen omaa nostatusta🤣samoin 10 uutisten. Mtv3 ja yle tekee yhteistyötä.
      Ne päättää kenestä me tykätään. Kun lampaita ollaan. Ja nynny kansa. Veroja maksetaan maailman eniten. Kaikki nauraa ja käyttää meitä hyväkseen
      U- pelle presidentin ei tarvii ku hymyillä ja bilettää sanden kaa ni me maksetaan jo niiden asukkaiden elättäminen ku tää jätkä leikkii jotain kingii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe