Seiskalehden jutussa pohditaan aiheellisesti, millainen huumetesti Marinilta otettiin. Mahdollisesta huumeidenkäyttöajasta olisi kulunut jo 2vk, joten monissa testeissä huumeidenkäyttö ei nää näy.
Lue Seiskan juttu aiheesta
"...tällä menetelmällä toissa viikonlopun käyttö voisi näkyä"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Millainen-huumetesti-Sanna-Marinilta-otettiin-Tietyt-huumeet-katoavat-hyvin-nopeasti
Onko Bile-Sannan huumetesti pätevä todiste?
30
64
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä tuskin tullaan julkisuuteen kertomaan millainen huumetesti Marinille on tehty. Mielestäni olisi hyvä, että asia tulisi esille vaikka jonkun vuotamana. Varmistus tässä asiassa on kansalaisten oikeus. Jos on otettu huumetesti, jossa ei edes voi näkyä enää 2vk sit käyttö, herää vain kysymyksiä.
- Anonyymi
Vainoharhat saavat jo naurettavat mittasuhteet. Kyse alkaa olla teidän mielenterveydestänne, eikä Marinista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhat saavat jo naurettavat mittasuhteet. Kyse alkaa olla teidän mielenterveydestänne, eikä Marinista.
Meikäläisen mielenterveys ei tästä järky. Korkeintaan kansa äänestää Marinin ulos PM:n pestistä. Ompahan entistä enemmän aikaa bilettää jauhojengin kera.
- Anonyymi
Virtsatesti YLE:n mukaan. Hiuksista otettu olisi näkynyt 90 päivää käytön jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat kirjoittaa Saariniemenkadun kellarista, käy ihmeessä välillä tuopilla Juttutuvassa.
- Anonyymi
Huumeiden käytön näkee myös ulkoisesta olemuksesta. Ilman testejäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeästi on käyttänyt jotain sieniä...
- Anonyymi
Meinaatko, ettei terveydenhuolto osaa hoitaa asiaa ilman Seiskaa? Minä voin kertoa ilman seiskoja , että hiuksista näkyy kaikki yli 3 kuukauden ajan.
- Anonyymi
Ei ole. Luuletko että demarit ei ole laskenut hyvin tarkkaan milloin testeihin kannattaa mennä.
- Anonyymi
No eikai Suomen terveydenhuolto voi pakottaa PM:ää hiustestiin? Veritesti on otettu ja negatiivinen MTV uutiset mm uutisoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikai Suomen terveydenhuolto voi pakottaa PM:ää hiustestiin? Veritesti on otettu ja negatiivinen MTV uutiset mm uutisoi.
Korjaan virtsatesti. Varmaan sama kuin Marinilla kuuli väärin Jallujengin Jauhojengin sijaan. Erona minä korjaam virheeni. Sanna ei.
- Anonyymi
Pitäisi ottaa hiuksista.
Näkyisivät ministerikauden lukuisat aikaisemmatkin huumeidenkäytöt. - Anonyymi
Tuskimpa huumetesti mitään kertoo, Maristien koneisto toi kohun alusta esiin virkamiehiä turvallisuus"asiantuntijoita " viihdetähti jopa papistoa vakuuttamaan syyttömyyttään mihinkään uhriutui tiedoitustilaisuussa upeasti, eikä selvästikään ymmärrä asemaansa ja julkikuvaansa ..,Marin selvästi vahvin henkilökultti mitä meillä on poltiikassa ollut .tämä ei ole demokratiaa enää. Huumetestin puhtaaksi todistaisi kuka tahansa demarien uskollisista näissä lienee papiston lisäksi lääkäreitä.. Istituutio on nyt tuuletettu mutta paska on sitkeästi katossa. Hupaisaa Hs surkea vallan puudelin rooli on yhtä kaksijakoisuudessa Papin mielipide, samassa lehdesssä juttu helsingin elittin yöstä jossa kaikki huippuammattilaisen joilla on hyvät tulot vetää kokaa extaasia ja piriä, tämähän on siis normikin eihän sitä huipulla muuten oltaskaan, Uskomatonta paskaa ilmanko PM on näiden esikuva. Pile Marin jauhojengi jauhottaa koko kansan ...vai jauhottaako ?
- Anonyymi
Kyllä tämänkin asia kissa pitää nostaa pöydälle. Voisinhan minäkin kuvitteellisesti vaikka ajaa autoa räkäkännissä ja koppalakki puhalluttaa mittarilla, joka ei havaitse alkoholia. Nollat tauluun.
Nyt pitää kysyä miksi Sanna Marin ei mennyt huumetestiin, josta voi näkyä kaukaisempikin kuin parinpäivän jälkeinen. Veritestissä kävi. Ei ole pätevä yli 2vk sitten mahdollisesti tapahtuneelle.
Lisäksi on sellainenkin seikka. Kuka on valvonut testin analysoinnin. Aika monta doping testiäkin on muuttunut matkalla positiivisesta negatiiviseksi.- Anonyymi
> ... muuttunut matkalla positiivisesta negatiiviseksi.
Vaihdettu jonkun puoluetoverin näytteeseen.
Hiustesti olisi pitänyt olla. - Anonyymi
Korjaan Virtsatesti.
- Anonyymi
Höh! Mä epäilen, että saamme aika tarkatkin tiedot. Vihapöhinää tyhjästä mun mielestä koko massiivihyökkäys pääministeriä vastaan. Jotkut politiikotkin on siihen sortuneet. Näyttää , että ns. järkevä ja maltillinen ja änkyrä tulkinta tilanteesta noudattaa poliittista orientaatiota. Mä lukeudun puoluepoliittisesti sitoutumattomaan joukkoon ja tätä pidän änkyräoikeiston yrityksestä kaivaa maata pääministerin ja SDPn alta. Toisissa asioissa vasemmalla laidalla toimintaa muuttuvia muutellen vastaavasti. Eläköön kuitenkin ja juuri siksi demokratia.
- Anonyymi
Koko pöhinää ei olisi, jos Sanna ei ois bilettäny umpikännissä mukanaan Jauhojengi. Turha tästä on ulkopuolisia syytellä ja heidän närkästymisiään vähätellä ja nälviä. Sanna ja muu Jauhojengi tän kaiken syynä on.
- Anonyymi
Yksi hyvä asia tässä on Demarit romahtaa 2023. Huono asia on vasemmiston kannatuksen nousu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko pöhinää ei olisi, jos Sanna ei ois bilettäny umpikännissä mukanaan Jauhojengi. Turha tästä on ulkopuolisia syytellä ja heidän närkästymisiään vähätellä ja nälviä. Sanna ja muu Jauhojengi tän kaiken syynä on.
En ole nähnyt mitään videoita missä Sanna olisi umpikännissä, mutta minä elänkin oikeassa todellisuudessa, enkä Sannaa patologisesti vihaavien putinistipersujen vihafantasiassa.
- Anonyymi
Testejä tehdään ja tuloksia julkistetaan mutta totuus on mitä on. Viikko meni nopsaan, perjantaina tehtiin ja maanantaina valmis....kuka uskoo kuka EI ?
- Anonyymi
Suomessa on syyttömyysolettama, kunnes toisin todistetaan. Kenenkään ei tarvitse erikseen todistaa itseään syyttömäksi.
Keskustelu on mennyt lapselliseksi.- Anonyymi
Virtsatestillä ei ole mitään todistusarvoa 13 vrk:n kuluttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtsatestillä ei ole mitään todistusarvoa 13 vrk:n kuluttua.
pääministerin ei olisi ollut pakko tehdä edes sitä virtsatestiä.
- Anonyymi
Kun testi tehtiin virtsasta, valitettavasti jäi epäilys että hiuksista otettava olisikin ollut positiivinen.
Päivänselvää ettei bileillan huurut enää virtsassa näy, sen tajuaa tyhmäkin!
Äänestäjien aliarviointia hehkuttaa pelkän virtsatestin perusteella ettei Marin käytä huumeita. Se ei epäilystä poista.- Anonyymi
Mitää todisteita mistään huumeista tai niiden käyttämisestä ei ole edelleenkään esitetty, ei niin yhtään mitään. Huumeiden käyttö on Suomessa edelleen rikos ja jos olisi todisteita tai edes vahva epäily siitä että on käytetty huumeita, niin sehän olisi sitten poliisiasia ja rikostutkinta.
Poliisi ei kuitenkaan tutki tätä asiaa eikä ole mitään rikostutkintaa, koska ei ole mitään rikosta mitä tutkia - ei ole huumeita eikä niiden käyttämistä, ei mitään. Poliisi ei tietenkään ala tutkimaan jotain sillä perusteella että joku on sanonut jossain bileissä yhden epämääräisen ja täysin tulkinnavaraisen sanan.
Joten nuiveloiden on aivan turha nillittää tästä asiasta ja kierrättää samoja typeriä valheita uudestaan ja uudestaan.
- Anonyymi
Voivoi kun pikku putinisteja nyt kiukuttaa, kun Marinin huumetesti olikin negatiivinen. Nyt täytyy sitten kierrättää muita typeriä valheita.
- Anonyymi
Kun katsoin tuota bileillan videota, en voinut välttyä mielikuvalta että siinä mainostetaan huumeita kenties pöllösellaista. Taustalla kuuluu "tästä tulee ****n hyvä fiilis". Ja että video on kuvattu sitä silmällä pitäen että se sopivan ajan kuluessa julkaistaan.
Sitäkin mietin että mitä yhteistä tuolla porukalla on pääministerimme kanssa..? - Anonyymi
P.Ersu vaati huumetestiä. Huumetesti on nyt tehty. Sönkötykset pois.
- Anonyymi00032
Miksi, eihän Suomessa kenenkään tarvitse syyttömyyttään todistaa?!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1222052
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671389
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233