Salmonella ketjuun kertyy yön aikana lukijoita peräti 500 vauhdilla !!!!
Huh huh hupinsa kullakin. F5 :sen räpsytely on opittu.
Hiukan
86
7631
Vastaukset
- Valista mua
Kerro minullekin miten F5 näppäintä hyödynnän tässä. Kiitos!
- ikä kaikki
Jo Datanomsikin opiskelu antaa taidon hallita tietokonetta arkiaskareiden vaerran. Tradenomi onkin sitten jo insinööritasoinen tutkinto. Tähän räpsäytin 100 sen niinkuin malliksi. Sinulle kuitenkin sanoisin. Ilmaisia neuvoja ei ole olemassakaan. Tällä koulutus tasolla ei juurikaan ole enää tyhmiä. Toki joku on löytynyt, koskapa sitä räpsyttelyä harrastetaan. Alan osaajat eivät siihen kuitenkaan syyllisty.
- ilmaisia
neuvoja ei ole olemassa. Tähän räpsytin 150:sen malliksi.
Opiskele parivuotta niin saat perustiedot. Tämä osaaminen tulee sivu tuotteena. Tämä toiminta on kuitenkin vastoin kaikkia sääntöjä, koska silloin syntyy tilastoharha. Tein tämän esimerkin vuoksi ja pyydänkin sen huomioimaan esimerkkinä ei tarkoituksellisenä petoksena. - Huh-huh!
että tällaisessa ketjussa ilman asiasisältöä on lähes 3000 lukijaa? F5-syndrooma?
- tämä
ohjelma takkuilee. Typerää kirjoitella samaa asiaa useampaan kertaan.
- kiitoksia
Sinulle. Täll mää pärjäänki taas kaua.
- eipä kestä
kiitoksia kirjoitti:
Sinulle. Täll mää pärjäänki taas kaua.
Jos on tietoa pitää olla myös vastuuta tiedon käytössä.F5 työkalun antaminen sinulle olisi kuin yllytystä vilpilliseen toimintaan. Salmonella ketjua katsoessasi voit havaita 1000 n:n lukijan käynnit muutamana yön tunteina"Täysin mahdotonta".Petraa kuin sika juoksuaan ! Mihin sitten olisit tarvinnut kyseistä osaamista? Mielestäni et mihinkään.Tulisi vaan kiusaus käyttää sitä vilpiin.
- Aavistaja
On tapahtunut ennenkin että "lukijamäärä" on lisääntynyt erään henkilön räpsyttelyllä hänen aloittamissaan keskusteluissa.
Taisit itse olla asialla, että saat sitten piruilla kun ei muuten käy!- Hyvää kesää
Piruilemisesta ei todellaakaan ole kysymys.Ainoastaan vilppillisen toiminnan toteamisesta. Ketähän muutoin tarkoitat tietyllä henkilöllä ? Etköhän nyt näe mörköjä?
- Aavistaja
Hyvää kesää kirjoitti:
Piruilemisesta ei todellaakaan ole kysymys.Ainoastaan vilppillisen toiminnan toteamisesta. Ketähän muutoin tarkoitat tietyllä henkilöllä ? Etköhän nyt näe mörköjä?
on aikaisemmin tehnyt tilastoja avaamistaan keskusteluista ja lukijamääristä.
Mahtaakohan mainitsemasi ketjun kävijämäärästä
"valittamisella" olla jotakin tekemistä tilastotieteilijän rajoitetulla osanottamisella?
Eli kateudella, jos joku ketju saa paljon kävijöitä?
- Suvi2
Ketä kiinnostaa pätkän vertaa ja mitä ihmeen merkitystä sillä on, kuka lukee mitäkin ketjua, miten usein, paljonko jollakin ketjulla on lukijoita, mihin aikaan vuorokaudesta, onko ns. rekattu vai rekkaamaton ja onko kirjoittaja eri- vaiko samaa mieltä? Tai jospas se onkin sama ihminen monilla nimimerkeillä! Voi hirveetä sentään!
Tämäkin on 60 palsta ja kuitenkin täällä käyttäydytään kuin pahaiset kakarat.
Minä ainakin aion lukea näitä kirjoituksia juuri niin paljon kuin huvittaa ja vaikka keskellä yötä.minustakin tilastoista puhuminen on aivan hassua,kirjoitetut tekstit aiheeseen ,vaikka rönsyillen .on mukavaa luettavaa.
Sitäkään en ymmärrä,miksi aina arvostellen puututaan toisten kirjoituksiin,eikö voisi lukea ja vastata asiaan,jos on jotakin aiheellista sanottavaa, eikä ilkeillen tuoda pahaa mieltä.- Pikku-myy
SkillaN kirjoitti:
minustakin tilastoista puhuminen on aivan hassua,kirjoitetut tekstit aiheeseen ,vaikka rönsyillen .on mukavaa luettavaa.
Sitäkään en ymmärrä,miksi aina arvostellen puututaan toisten kirjoituksiin,eikö voisi lukea ja vastata asiaan,jos on jotakin aiheellista sanottavaa, eikä ilkeillen tuoda pahaa mieltä.ottaisimme kantaa kaikkiin kirjotuksiin,ettei kukaan tuntisi itseään syrjityksi kenenkään kohdalla,sitenhän sitä keskustelua syntyisi,esimerkiksi tähän nyt voisi sanoa jokainen mielipiteensä puolesta tai vastaan.
Ainakin siitäkin tulisi keskustelu.
Ei tulisi sellaista tutava kehää kuin on tuolla
neliapilassa,siellä tutu keskustelevat keskenään ja kyllähän sekin on hyvä,mutta turha sinne on ootella sellaisia joille ei vastata,se siitä yksinpuhelusta sitten.skillaN kerran mainitsi että ei hän voi kaikkiin vastata,että silloin sanottaisiin olevan aina äänessä,mutta asia ei todellakaan ole niin,jos katsoo kenelle hän vastaa niin kyllä huomaa että on vain tietyt nikit,ja niin on monenmuunkin kohdalla,mutta en yleistä on siellä sellaisiakin jotka vastaavat kaikille.Ei se ole syynä ettei ole asiaa vastata,kyllä varmasti aina jotain löytyy.
Nyt minun tuli purnattua ja anteeksi vain,tämä on vain minun mielipide asiasta. Pikku-myy kirjoitti:
ottaisimme kantaa kaikkiin kirjotuksiin,ettei kukaan tuntisi itseään syrjityksi kenenkään kohdalla,sitenhän sitä keskustelua syntyisi,esimerkiksi tähän nyt voisi sanoa jokainen mielipiteensä puolesta tai vastaan.
neliapilassa,siellä tutu keskustelevat keskenään ja kyllähän sekin on hyvä,mutta turha sinne on ootella sellaisia joille ei vastata,se siitä yksinpuhelusta sitten.skillaN kerran mainitsi että ei hän voi kaikkiin vastata,että silloin sanottaisiin olevan aina äänessä,mutta asia ei todellakaan ole niin,jos katsoo kenelle hän vastaa niin kyllä huomaa että on vain tietyt nikit,ja niin on monenmuunkin kohdalla,mutta en yleistä on siellä sellaisiakin jotka vastaavat kaikille.Ei se ole syynä ettei ole asiaa vastata,kyllä varmasti aina jotain löytyy.
Nyt minun tuli purnattua ja anteeksi vain,tämä on vain minun mielipide asiasta.sain ainakin aiheen vastata sinulle Pikku-myy ja
olen pahoillani ,jos en sitä aiemmin ole huomannut tehdä.
Yleensä minä yritän huomioida uudet tulokkaat, heidän kanssaan keskustelua virittelen.
Hyvä juttu ,kun "purnasit".
Totta on myös se,että olen saanut nuhteita kun aina kirjoitan,ketju kuulema täyttyy omista jutuistani,siksi yritän aamuisin moikata kaikki kerralla,minkä viestin alle kirjoitus sattuu,sitä en aina tule katsoneeksi.
Juttuni kun on sellaista yleishöpinää.
Tule nyt Pikku-myykin Onnenapilaan jutustelemaan ja kahvit hörppäämään,olet kovin tervetullut, niinkuin toisetkin.
Iloisesti tervehtäen,Skillan.- salanimimerkki
SkillaN kirjoitti:
sain ainakin aiheen vastata sinulle Pikku-myy ja
olen pahoillani ,jos en sitä aiemmin ole huomannut tehdä.
Yleensä minä yritän huomioida uudet tulokkaat, heidän kanssaan keskustelua virittelen.
Hyvä juttu ,kun "purnasit".
Totta on myös se,että olen saanut nuhteita kun aina kirjoitan,ketju kuulema täyttyy omista jutuistani,siksi yritän aamuisin moikata kaikki kerralla,minkä viestin alle kirjoitus sattuu,sitä en aina tule katsoneeksi.
Juttuni kun on sellaista yleishöpinää.
Tule nyt Pikku-myykin Onnenapilaan jutustelemaan ja kahvit hörppäämään,olet kovin tervetullut, niinkuin toisetkin.
Iloisesti tervehtäen,Skillan.Olen ollut sivulla vasta vähän aikaa ja mieli on tehnyt kirjoitella. Uutuuden viehätystä kai. Onhan minulla rekisteröity nimimerkkikin, mutta eihän sitä ole pakko käyttää, jos nyt ajattelee kuten ajattelin, että muut ajattelee, että tuokin aina tänne kirjoittaa.
salanimimerkki kirjoitti:
Olen ollut sivulla vasta vähän aikaa ja mieli on tehnyt kirjoitella. Uutuuden viehätystä kai. Onhan minulla rekisteröity nimimerkkikin, mutta eihän sitä ole pakko käyttää, jos nyt ajattelee kuten ajattelin, että muut ajattelee, että tuokin aina tänne kirjoittaa.
niin,minäkin yritän sivuuttaa ,sellaiset kommentit.
Silloin on sallittua kirjoittaa ,kun aihetta on ja siltä tuntuu.- Taruilua
Pikku-myy kirjoitti:
ottaisimme kantaa kaikkiin kirjotuksiin,ettei kukaan tuntisi itseään syrjityksi kenenkään kohdalla,sitenhän sitä keskustelua syntyisi,esimerkiksi tähän nyt voisi sanoa jokainen mielipiteensä puolesta tai vastaan.
Nyt minun tuli purnattua ja anteeksi vain,tämä on vain minun mielipide asiasta.Oikeita päätelmiä olet tehnyt Pikku-myy. Pariin ketjuun ei toisíaankaan ole asiaa. Toisessa kirjoitetaan sellaista kieltä ettei siitä ilman nyky-suomen sanakirjaa selviä.Eikä selviä silläkään. Toisessa taas viestit ovat henkilökohtaista chattailua tai sitten hölyn pölyä. Varsinaista keskustelua ei useinkaan saada aikaan häiriköiden vuoksi. Kotonaan tietysti ovatkin jossain onnen-apilassa. Valitettavasti hyökkäävät kuitenkin välittömästi, kun havaitsevat jonkun yrittävän asiaa kirjoittaa. Katso nyt miten esimerkiksi viesti"juuri näin " liittyy asiaan ? Ei mitenkään.Tuntematta asiaa. Pelkää solvausta ja ilkeilyä.
- näinkin
Taruilua kirjoitti:
Oikeita päätelmiä olet tehnyt Pikku-myy. Pariin ketjuun ei toisíaankaan ole asiaa. Toisessa kirjoitetaan sellaista kieltä ettei siitä ilman nyky-suomen sanakirjaa selviä.Eikä selviä silläkään. Toisessa taas viestit ovat henkilökohtaista chattailua tai sitten hölyn pölyä. Varsinaista keskustelua ei useinkaan saada aikaan häiriköiden vuoksi. Kotonaan tietysti ovatkin jossain onnen-apilassa. Valitettavasti hyökkäävät kuitenkin välittömästi, kun havaitsevat jonkun yrittävän asiaa kirjoittaa. Katso nyt miten esimerkiksi viesti"juuri näin " liittyy asiaan ? Ei mitenkään.Tuntematta asiaa. Pelkää solvausta ja ilkeilyä.
Seriffi sitten pätkii jutut jos ei muuten tyrehdy.
Taruilua kirjoitti:
Oikeita päätelmiä olet tehnyt Pikku-myy. Pariin ketjuun ei toisíaankaan ole asiaa. Toisessa kirjoitetaan sellaista kieltä ettei siitä ilman nyky-suomen sanakirjaa selviä.Eikä selviä silläkään. Toisessa taas viestit ovat henkilökohtaista chattailua tai sitten hölyn pölyä. Varsinaista keskustelua ei useinkaan saada aikaan häiriköiden vuoksi. Kotonaan tietysti ovatkin jossain onnen-apilassa. Valitettavasti hyökkäävät kuitenkin välittömästi, kun havaitsevat jonkun yrittävän asiaa kirjoittaa. Katso nyt miten esimerkiksi viesti"juuri näin " liittyy asiaan ? Ei mitenkään.Tuntematta asiaa. Pelkää solvausta ja ilkeilyä.
kaikki loppuu aikanaan ,ehkä käy näin myös Onnenapilalle ja sinä pääset "loistamaan".
Miten muuten sinun viesti liittyi aiheeseen.
Et varmaan ilkeillyt,puhuit totuuksia,vai.
Mitäs jos nyt ottaisit nikin ja aloittaisit sen "oikean" ketjun,nikin siksi,että sinut voisi tunnistaa, ettei tulisi puhumaan ketjuusi hölynpölyä.
Toivotan lämpimästi onnea kirjoituksillesi.- Pikku Myy
SkillaN kirjoitti:
kaikki loppuu aikanaan ,ehkä käy näin myös Onnenapilalle ja sinä pääset "loistamaan".
Miten muuten sinun viesti liittyi aiheeseen.
Et varmaan ilkeillyt,puhuit totuuksia,vai.
Mitäs jos nyt ottaisit nikin ja aloittaisit sen "oikean" ketjun,nikin siksi,että sinut voisi tunnistaa, ettei tulisi puhumaan ketjuusi hölynpölyä.
Toivotan lämpimästi onnea kirjoituksillesi.Äläppäs hättäile,yksi mies ei hätäillyt ja jäi junan alle.Eihän sitä onnenapilan loppua kukaan toivo,ihan hyvä ketju se on,minnekkäs muualle sitä menisi kahvikupposellisen juomaan.
Huumoria elämässä olla pitää,eiks vain,vaikka tosissakin on työtä. - hyökkäyksestä
Pikku Myy kirjoitti:
Äläppäs hättäile,yksi mies ei hätäillyt ja jäi junan alle.Eihän sitä onnenapilan loppua kukaan toivo,ihan hyvä ketju se on,minnekkäs muualle sitä menisi kahvikupposellisen juomaan.
Huumoria elämässä olla pitää,eiks vain,vaikka tosissakin on työtä.Eipä tietenkään kukaan toivo onnenapilan lopetusta. Päinvastoin. Ainoastaan toivotaan asiallisia viestejä. Jos niitä ei sitten kyetä esittämään on tietysti parempi kirjoitella vaan siellä Onnenapilassa. Häiriköintiä tämmöiset asiattomat hyökkäykset ovat. Tuntematta asiaa ryhdytään haukkumaan ja solvaamaan ! Hyi !
- Pikku Myy
hyökkäyksestä kirjoitti:
Eipä tietenkään kukaan toivo onnenapilan lopetusta. Päinvastoin. Ainoastaan toivotaan asiallisia viestejä. Jos niitä ei sitten kyetä esittämään on tietysti parempi kirjoitella vaan siellä Onnenapilassa. Häiriköintiä tämmöiset asiattomat hyökkäykset ovat. Tuntematta asiaa ryhdytään haukkumaan ja solvaamaan ! Hyi !
Nyt Pikku Myy ei tiedä ketä tarkoitat häiriköinnillä.Jokainen voi kirjottaa niin asiallisia viestejä kuin haluaa,eikä pieni huumorilla höystetty viesti ole häiriöksi missään ketjussa.Asiakeskusteluja voi siis kirjoittaa ja alkaa jopa uuden ketjun jossa on asiallista keskustelua.Mutta missä ne asia keskustelut ovat,kun en löydä täältä mitään sellaista.Ja kuka nyt on haukkunut ja solvannut ja miksi tuo hyi vielä tuohon perään,näin kyselee Pikku Myy.
- fiiuliN
Pikku Myy kirjoitti:
Nyt Pikku Myy ei tiedä ketä tarkoitat häiriköinnillä.Jokainen voi kirjottaa niin asiallisia viestejä kuin haluaa,eikä pieni huumorilla höystetty viesti ole häiriöksi missään ketjussa.Asiakeskusteluja voi siis kirjoittaa ja alkaa jopa uuden ketjun jossa on asiallista keskustelua.Mutta missä ne asia keskustelut ovat,kun en löydä täältä mitään sellaista.Ja kuka nyt on haukkunut ja solvannut ja miksi tuo hyi vielä tuohon perään,näin kyselee Pikku Myy.
Oletko uusi vai vanha kirjoittaja tällä palstalla, kun ei enää tiedä kuka on kukin.
Kuitenkin jos olet uusi, niin vain ilmoittelen että täällä joutuu usein ymmälleen.
Ei kuitenkaan kannata pelästyä sillä nämä ymmälleen johdattelevat ovat itsekin ymmällään-------luulisin.
Olemme usein ymmällämme, jokainen vuorollaan. - Pikku Myy
fiiuliN kirjoitti:
Oletko uusi vai vanha kirjoittaja tällä palstalla, kun ei enää tiedä kuka on kukin.
Kuitenkin jos olet uusi, niin vain ilmoittelen että täällä joutuu usein ymmälleen.
Ei kuitenkaan kannata pelästyä sillä nämä ymmälleen johdattelevat ovat itsekin ymmällään-------luulisin.
Olemme usein ymmällämme, jokainen vuorollaan.Mutta,mutta kun Pikku Myylle vastattiin häiriköinnistä,siksi olen ymmällään.
Ja onko sillä väliä onko uusi vai vanha,
jokatapauksessa ikäihmisiä olemme,jos olemme. - Pelinrakentaja
Pikku Myy kirjoitti:
Viesti ei suinkaan suinkaan ollut tarkoitettu sinulle vaan edelliseen viestiin. Korjasin sen myöhemmin. Viestit poistetaan täältä miten sattuu ja silloin tapahtuu näitä ikäviä väärin käsityksiä.
Kävimpähän taas kertaalleen senkin toteamassa. - Trina
salanimimerkki kirjoitti:
Olen ollut sivulla vasta vähän aikaa ja mieli on tehnyt kirjoitella. Uutuuden viehätystä kai. Onhan minulla rekisteröity nimimerkkikin, mutta eihän sitä ole pakko käyttää, jos nyt ajattelee kuten ajattelin, että muut ajattelee, että tuokin aina tänne kirjoittaa.
tällainen juttu:
Neuvoja toisinajattelijalle.
Älä ajattele!
- Jos ajattelet, älä puhu.
- Jos puhut, älä kirjoita.
- Jos kirjoitat, älä pane nimeäsi alle.
- Jos laitat nimesi alle, älä ihmettele seurauksia.
Näitä olen yrittänyt noudattaa. Minä tuskin olen
oikea henkilö toisia neuvomaan.
- aika ei ole ohitse.
Salmonella ketjun lukija määrä on jo suurempi kuin monenkaan pitäjälehden. Tuommoinen räpsyttely lukijia tilaston kasvattamiseksi vaatii jo oman tiimin.Se ei enää onnistu yhdeltä ihmiseltä.
- Ulkopuolinen
Mikä ihme se on? Miten joku voi tunkeutua kirjoittelemaan näin sisäänlämpiävään porukkaan? Nimeltä mainitsematta osaatte vihjata mm. kuka on häirikkö, ja nyt tällainen Salmonellaketju. Jne.
Ette te ketään joukkoonne haluakaan! - fiiuliN
Ulkopuolinen kirjoitti:
Mikä ihme se on? Miten joku voi tunkeutua kirjoittelemaan näin sisäänlämpiävään porukkaan? Nimeltä mainitsematta osaatte vihjata mm. kuka on häirikkö, ja nyt tällainen Salmonellaketju. Jne.
Ette te ketään joukkoonne haluakaan!Älä nyt ota noin jyrkkää kantaa , vaan hymyile leveästi (*@*) sillä hymy pitää virkeänä.
Salmonella ketju on murteella kirjoittavien oma tupa ja se on aivan okei. Minä en ainakaan välitä noista murrejutuista, joten se on ihan hyvä kun he ovat perustaneet erillisen ketjun. Nyt se ketju on saanut uuden nimen tuossa heti palstan alussa, mutta en muista edes nimeä koska se ei minua kiinnosta.
Kyllä tänne jokaisen kirjoittajan ja lukijankin mielellämme haluamme. Jos joku ei halua, niin hänen mielipidettäänhän ei kysytä.
Täällä on jokainen oman itsensä pomo, niin että siitä vaan kirjoittamaan sinäkin. - Noin
fiiuliN kirjoitti:
Älä nyt ota noin jyrkkää kantaa , vaan hymyile leveästi (*@*) sillä hymy pitää virkeänä.
Salmonella ketju on murteella kirjoittavien oma tupa ja se on aivan okei. Minä en ainakaan välitä noista murrejutuista, joten se on ihan hyvä kun he ovat perustaneet erillisen ketjun. Nyt se ketju on saanut uuden nimen tuossa heti palstan alussa, mutta en muista edes nimeä koska se ei minua kiinnosta.
Kyllä tänne jokaisen kirjoittajan ja lukijankin mielellämme haluamme. Jos joku ei halua, niin hänen mielipidettäänhän ei kysytä.
Täällä on jokainen oman itsensä pomo, niin että siitä vaan kirjoittamaan sinäkin."sanoivat lapsetkin ja taputtivat käsiään!" :D
- fiiuliN
Noin kirjoitti:
"sanoivat lapsetkin ja taputtivat käsiään!" :D
kenelle vastasin, nyt taidan jo arvata.
En paheksunut millään muotoa murreketjua, sanoin ainoastaan oman mielipiteeni niitten kiinnostavuudesta.
Ehkä joku sai kirjoituksestani negatiivisen käsityksen ja saan moitteet, mutta yritän selviytyä. - nyt
fiiuliN kirjoitti:
En paheksunut millään muotoa murreketjua, sanoin ainoastaan oman mielipiteeni niitten kiinnostavuudesta.
Ehkä joku sai kirjoituksestani negatiivisen käsityksen ja saan moitteet, mutta yritän selviytyä.Kuka siitä pahastuuu. Se on sinun ja suuren ykleisön mielipide. Jos ei olisi ottaisimme tämän mongerruksenj pakko Ruotsin tilalle. Älä nyt tästä mieltäs pahoita.Naurettavaa lapsuutta koko touhu. Hyvin niin kauan kuin mongertelevat siellä omassa piirissään.
- Noin
fiiuliN kirjoitti:
Ehkä joku sai kirjoituksestani negatiivisen käsityksen ja saan moitteet, mutta yritän selviytyä.Kenelle lienet vastannut en tiedä.
Taputukset olivat noista napakoista sanomisistasi.:)
Minäkään en paheksu murreketjuja. - fiiuliN
Noin kirjoitti:
Kenelle lienet vastannut en tiedä.
Taputukset olivat noista napakoista sanomisistasi.:)
Minäkään en paheksu murreketjuja.Enkä enää ole varma kenelle vastasinkaan.
Se on tuo nikittömyys ilkeä veijari ja aiheuttaa arvailuja sinne ja tänne.
Täällä ei tosiaankaan tiedä kenelle vastaa. Parivuotta sitten tullessani palstoille kuvittelin että kaikki ovat tosissaan.
Täältäkin olen siis jotain oppia saanut, kuten sen, ettei pidä olla varma mistään. - Noin
fiiuliN kirjoitti:
Enkä enää ole varma kenelle vastasinkaan.
Täällä ei tosiaankaan tiedä kenelle vastaa. Parivuotta sitten tullessani palstoille kuvittelin että kaikki ovat tosissaan.
Täältäkin olen siis jotain oppia saanut, kuten sen, ettei pidä olla varma mistään.se tuntemattomuus usein minuakin, mutta tällaiseksi täällä on oppinut. :)
"Älkää ampuko kovilla" - Ulkopuolelta
fiiuliN kirjoitti:
Enkä enää ole varma kenelle vastasinkaan.
Täältäkin olen siis jotain oppia saanut, kuten sen, ettei pidä olla varma mistään.Vastauksen jälkeen keskustelette ja arvailette, kuka olen. Vakuutan, että ulkopuolinen. Olen etsinyt keskustelupalstaa, jossa keskusteltaisiin jostakin yhteisesti sovitusta siasta, mutta ei tunnut oikein onnistuvan.
Monen mielessä tuntuu olevan, että tämä on kirjeenvaihtopalsta.
Tässä on ristiriita, joka ei tunnu ratkeavan.
Niissä kirjeenkirjoittajissa varmaan on joukossa häiriköitä, kun haluavat osallistua vaikka ei ole asiakaan. Muut sitten kokevat häirinnäksi. - ei ehkä aihetta
Ulkopuolelta kirjoitti:
Vastauksen jälkeen keskustelette ja arvailette, kuka olen. Vakuutan, että ulkopuolinen. Olen etsinyt keskustelupalstaa, jossa keskusteltaisiin jostakin yhteisesti sovitusta siasta, mutta ei tunnut oikein onnistuvan.
Niissä kirjeenkirjoittajissa varmaan on joukossa häiriköitä, kun haluavat osallistua vaikka ei ole asiakaan. Muut sitten kokevat häirinnäksi.vähentyneet palstakirjoittelussa.
Minun mielestäni "yhteisesti sovitusta siasta" tuskin kannattaa enää keskustella. Ulkopuolelta kirjoitti:
Vastauksen jälkeen keskustelette ja arvailette, kuka olen. Vakuutan, että ulkopuolinen. Olen etsinyt keskustelupalstaa, jossa keskusteltaisiin jostakin yhteisesti sovitusta siasta, mutta ei tunnut oikein onnistuvan.
Niissä kirjeenkirjoittajissa varmaan on joukossa häiriköitä, kun haluavat osallistua vaikka ei ole asiakaan. Muut sitten kokevat häirinnäksi.Sinulle Ulkopuolelta:
Kirjoitat:
"Olen etsinyt keskustelupalstaa, jossa keskusteltaisiin jostakin yhteisesti sovitusta siasta, mutta ei tunnut oikein onnistuvan."
Asia on näin että se "sika" ei halua nimeänsä mainittavan ja tällä palstallakin olemme sitä mieltä että se sika saa mennä hornan tuuttiin.- häiriköintiä
ei ehkä aihetta kirjoitti:
vähentyneet palstakirjoittelussa.
Minun mielestäni "yhteisesti sovitusta siasta" tuskin kannattaa enää keskustella.Jos täällä keskustellaan yhteisesti sovitusta asiasta,sitten sanotaan että on sisäänpäin lämpiävä keskustelu.
Mikään ei ole hyvä,jokainen saa vastata mihin
haluaa se on minun mielepiteeni.
Eikä se ole häirintää vaikka ei aina niin siihen juuri vastaakkaan mihnkä ei ole asiaakaan.
Onneksi ne sikamaisuudet loppuivat.
Minun tietääkseni ei täällä ole häiriköinyt kuin yksi oikein kunnolla.Ja se on onneksi nyt loppu. - verrata siihen.
MdK-MdK kirjoitti:
Sinulle Ulkopuolelta:
Kirjoitat:
"Olen etsinyt keskustelupalstaa, jossa keskusteltaisiin jostakin yhteisesti sovitusta siasta, mutta ei tunnut oikein onnistuvan."
Asia on näin että se "sika" ei halua nimeänsä mainittavan ja tällä palstallakin olemme sitä mieltä että se sika saa mennä hornan tuuttiin.Hyvin muuten kirjoitit mutta sika parkaa taas kiusattiin,sika on kiva eläin.
Eikä häirikkö ollut yhtään niin kiva kuin sika. verrata siihen. kirjoitti:
Hyvin muuten kirjoitit mutta sika parkaa taas kiusattiin,sika on kiva eläin.
Eikä häirikkö ollut yhtään niin kiva kuin sika.Ainakin Eemelin sika oli kännissä hauska...
- Kysyvä1
Tässä taivastellaan yhden ketjun lukijamäärää.
Jaksaako joku räpsytellä F5:ta vai onko moititun ketjun "höpinät" harmitonta ja hauskaa ajankulua, sitä paitsi monen suosiossa?
Ketjua moititaan siitä ettei siinä ole asiaa....
Tässä ketjussa on nyt kolmisenkymmentä viestiä, mutta missä on itse ASIAt, jotka tekisivät tästä ketjusta "paremman" kuin tuosta "tyhjänpäiväisestä" Salmonellaketjusta?- fiiuliN
Tämä kaikki, niin murreketju kuin tämäkin ketju , ovat sellaista asiaa jota monet kirjoittajat ovat saaneet aikaiseksi.
Mitä ihmeellisempää ASIAA tarvitsisi täällä olla.
Jos joku kaipaá tietoa jostain määrätystä asiasta, niin niitähän löytyy muualtakin kuin juuri täältä.
Täällä höpötämme vain sitä mitä kenellekin mieleen tulee, ja jos ei joku halua niitä lukea niin siirtyy vain sille sivulle josta saa haluamansa tiedon. - Len
fiiuliN kirjoitti:
Tämä kaikki, niin murreketju kuin tämäkin ketju , ovat sellaista asiaa jota monet kirjoittajat ovat saaneet aikaiseksi.
Mitä ihmeellisempää ASIAA tarvitsisi täällä olla.
Jos joku kaipaá tietoa jostain määrätystä asiasta, niin niitähän löytyy muualtakin kuin juuri täältä.
Täällä höpötämme vain sitä mitä kenellekin mieleen tulee, ja jos ei joku halua niitä lukea niin siirtyy vain sille sivulle josta saa haluamansa tiedon.Yhdyn edellisen kirjoittajan sanoihin.
- Pikku Myy
Len kirjoitti:
Yhdyn edellisen kirjoittajan sanoihin.
Niin yhtyy Pikku Myykin.
- Kysyvä1
Pikku Myy kirjoitti:
Niin yhtyy Pikku Myykin.
Mihin yhdytte, Pikku Myy ja Len?
- Pikku Myy
Kysyvä1 kirjoitti:
Mihin yhdytte, Pikku Myy ja Len?
fiiuliN viestiin tietenkin.
- fiiuliN
Pikku Myy kirjoitti:
fiiuliN viestiin tietenkin.
Olinkin hieman kysymysmerkkinä mihin asiaan oltiin samaa mieltä, mutta johan selkis.
Kiitos teille kun kannatatte samaa ajatusta kuin minäkin.
Toiseen asiaan mennäkseni.
Huolestun kun eivät toiset kauemmin palstalla kirjoitelleet
juurikaan ota kantaa uudempien keskustelijoiden aiheisiin´.
Olisikohan ennen ollut toisin, vai muistankohan väärin..... - Len
fiiuliN kirjoitti:
Olinkin hieman kysymysmerkkinä mihin asiaan oltiin samaa mieltä, mutta johan selkis.
Kiitos teille kun kannatatte samaa ajatusta kuin minäkin.
Toiseen asiaan mennäkseni.
Huolestun kun eivät toiset kauemmin palstalla kirjoitelleet
juurikaan ota kantaa uudempien keskustelijoiden aiheisiin´.
Olisikohan ennen ollut toisin, vai muistankohan väärin.....Älä sie välitä niist muist, kirjota nyt vaa, mitä sylki suuhu tuo. Täähä on nyt semmone sukupuu, mihi pittää haaroi saaha. "Hyvää ötyä", sano Jussi Jurkkaki.
- Kysyvä1
En tullut sen viisaammaksi, joten toistan kysymyksen: Mikä on ongelmanne?
- fiiuliN
Len kirjoitti:
Älä sie välitä niist muist, kirjota nyt vaa, mitä sylki suuhu tuo. Täähä on nyt semmone sukupuu, mihi pittää haaroi saaha. "Hyvää ötyä", sano Jussi Jurkkaki.
itsellesikin ja myös toisille seurassa olleille.
Enhän minä itseni puolesta huolissani olekkaan, mutta ajattelin vain kuinka kirjoittajia saadaan palstalla pysymään muuten kuin ottamalla kantaa uusimpienkin avauksiin ja aiheisiin.
Omaikäisteni palsta kuivuu jo aivan silmissä, jokunen yrittää vielä "leijailla" mukana, mutta kyllä ne leijumisetkin taitavat pian lopahtaa.. - fiiuliN
Kysyvä1 kirjoitti:
Miksi haluat tietää mikä on toisten ongelma, kertoisitko ensin, mikä on sinun ongelmasi?
Minä ainakaan en voi auttaa sinua tuossa ongelman tutkinassa koska itselläni ei ole sellaista ongelmaa jonka haluaisin näin yleisellä paikalla kertoa.... jos nyt on yleensä ongelmaa.
Hyvää päivän jatkoa, toivon myös että saat jostain apua tutkimuksiisi. Kysyvä1 kirjoitti:
ongelmaa.
Seuratessani keskustelua olen tullut siihen tulokseen ,että ongelma on (jos se nyt on ongelma)
siinä ,että ei tiedetä mikä on hyvä ketju,mitä voi kirjoittaa(ettei satuta toisia)ketkä voivat osallistua .
Olen useaan kertaan yrittänyt sanoa ,että nikin omaavien kirjoitukset voi kiertää, jos ei pidä nikin kirjoituksista ,yksi ongelma poistuu.
Eihän sellaiseen kirjoitteluun ole pakko vastata, mistä jo tietää,että ärsyttää.
Yritin oikein miettiä,olenko kertaakaan moittinut kenenkään aloituksia,ei minun tarvitse,pysyn pois ,jos asia ei kiinnosta.
Ei ole tarvetta loukata ketään,,,tunemattomia ollaan.
Fiiulin kyseli miksi ei "vanhat" vastaile uusille kirjoittajille.Jos nyt katsotaan aika monelle minä ainakin olen vastaillut ja voihan olla ,että aina ei ole sanottavaa.
Mielipiteitä sanotaan silloin ,kun niitä on.
Kyllähän myös itsesuojelu vaisto käskee lopettamaan,jos palaute on aina kielteistä.
Kaikki arvostelut kohdistuu Onnenapilaan ja jutut siellä leimataan huuhaaksi ja toivotellaan tyhmien pysyvän mökissään.
Tämä on yksi ongelma,pyritään rajaamaan kirjoittajat joihinkin raameihin,olen yrittänyt olla välittämättä,mutta kyllä sitä kyselee,miksi näin tehdään.
Eipä tainnut ongelma tässäkään selvitä,sotkeutui vain.
Sallitaan nyt vain kaikkien kirjoittelevan ,mihin mieli tekee,jätetään pois ikävät vertailut.- fiiuliN
SkillaN kirjoitti:
ongelmaa.
Seuratessani keskustelua olen tullut siihen tulokseen ,että ongelma on (jos se nyt on ongelma)
siinä ,että ei tiedetä mikä on hyvä ketju,mitä voi kirjoittaa(ettei satuta toisia)ketkä voivat osallistua .
Olen useaan kertaan yrittänyt sanoa ,että nikin omaavien kirjoitukset voi kiertää, jos ei pidä nikin kirjoituksista ,yksi ongelma poistuu.
Eihän sellaiseen kirjoitteluun ole pakko vastata, mistä jo tietää,että ärsyttää.
Yritin oikein miettiä,olenko kertaakaan moittinut kenenkään aloituksia,ei minun tarvitse,pysyn pois ,jos asia ei kiinnosta.
Ei ole tarvetta loukata ketään,,,tunemattomia ollaan.
Fiiulin kyseli miksi ei "vanhat" vastaile uusille kirjoittajille.Jos nyt katsotaan aika monelle minä ainakin olen vastaillut ja voihan olla ,että aina ei ole sanottavaa.
Mielipiteitä sanotaan silloin ,kun niitä on.
Kyllähän myös itsesuojelu vaisto käskee lopettamaan,jos palaute on aina kielteistä.
Kaikki arvostelut kohdistuu Onnenapilaan ja jutut siellä leimataan huuhaaksi ja toivotellaan tyhmien pysyvän mökissään.
Tämä on yksi ongelma,pyritään rajaamaan kirjoittajat joihinkin raameihin,olen yrittänyt olla välittämättä,mutta kyllä sitä kyselee,miksi näin tehdään.
Eipä tainnut ongelma tässäkään selvitä,sotkeutui vain.
Sallitaan nyt vain kaikkien kirjoittelevan ,mihin mieli tekee,jätetään pois ikävät vertailut.Kuten sanoin, minun mielestäni ei ole ongelmaa.
Jos joku kyselee ongelmasta , se on vain hänellä itsellään.
Siinä olet tosin oikeassa ettei kaikkia sepustuksia tarvitse lukea mistä itse ei tunne minkäänlaista kiinnostusta(kuten omakohtaisesti en lue tuota murreketjua)
En ymmärrä kieltä jota siellä käytetään, kuten en mmärrä muitakaan vieraita kieliä. En ole koskaan edes käynyt Savossa sen paremmin kuin ulkomaillakaan, eikä opiskelu ole ollut mahdollista, siksi yritän selviytyä näillä sanoilla joita itse ymmärrä.(tiedä häntä, ymmärtäkööhän kukaan muu)
Et sinä moiti koskaan ketään, etkä kenenkään avauksiakaan, mutta liikaa olet harventanut palstalla kirjoituksiasi. Poistua et missään tapauksessa voi, koska liian moni on muutenkin jo poistumisensa aloittanut.
Ehkä tuo Onnenapila joitakin nikkejä vetää puoleensa enemmän kuin nämä muut avaukset, siksikin kai tuntuu kuin väki olisi harventunut "vapailta markkinoilta".
Joskus olen minäkin ehkä viitannut sen ikävämpiin puoliin, mutta nämähän ovat vapaita alueita ja kaikki saavat valita miten ja missä haluavat kirjoitella.
Jatka rauhassa ideaasi kyllä vakituisemmat kävijät sitä kaipaisivat jos se poistuisi käytännöstä.
Itse haluan olla ainakin vapaa ja kirjoittaa minne milloinkin sattuu. fiiuliN kirjoitti:
Kuten sanoin, minun mielestäni ei ole ongelmaa.
Jos joku kyselee ongelmasta , se on vain hänellä itsellään.
Siinä olet tosin oikeassa ettei kaikkia sepustuksia tarvitse lukea mistä itse ei tunne minkäänlaista kiinnostusta(kuten omakohtaisesti en lue tuota murreketjua)
En ymmärrä kieltä jota siellä käytetään, kuten en mmärrä muitakaan vieraita kieliä. En ole koskaan edes käynyt Savossa sen paremmin kuin ulkomaillakaan, eikä opiskelu ole ollut mahdollista, siksi yritän selviytyä näillä sanoilla joita itse ymmärrä.(tiedä häntä, ymmärtäkööhän kukaan muu)
Et sinä moiti koskaan ketään, etkä kenenkään avauksiakaan, mutta liikaa olet harventanut palstalla kirjoituksiasi. Poistua et missään tapauksessa voi, koska liian moni on muutenkin jo poistumisensa aloittanut.
Ehkä tuo Onnenapila joitakin nikkejä vetää puoleensa enemmän kuin nämä muut avaukset, siksikin kai tuntuu kuin väki olisi harventunut "vapailta markkinoilta".
Joskus olen minäkin ehkä viitannut sen ikävämpiin puoliin, mutta nämähän ovat vapaita alueita ja kaikki saavat valita miten ja missä haluavat kirjoitella.
Jatka rauhassa ideaasi kyllä vakituisemmat kävijät sitä kaipaisivat jos se poistuisi käytännöstä.
Itse haluan olla ainakin vapaa ja kirjoittaa minne milloinkin sattuu.ole tekemässä,tällä hetkellä on vain tuntuma ,että ei viitsi lukea jatkuvasti näitä ,eipäs ,juupas kinailuja.
Mielestäni Pikku-myyn aloittama ketju ei ole millään muotoa erilaisempi, kuin Onnenapilakaan,sinnekin koko sen olemassa olon ajan,on toivottu kirjoittelua jokapäiväisistä asioista.
Ainoa "vaatimus" ja eroava piirre on,että sinne ei toivota ilkeilyä,fiiulin ainakin tiedät miksi ei.
No aika näyttää,mikä tulevaa on.
Minusta on kiva, että tulee uusia tuulia palstoille ja kaikkea hyvää uusille,kuten meille vanhoillekin toivon.
(tuo vanha ja uusi on vähän turhanaikainen,olemmehan kaikki kirjoittelijoita)- Pikku Myy
SkillaN kirjoitti:
ole tekemässä,tällä hetkellä on vain tuntuma ,että ei viitsi lukea jatkuvasti näitä ,eipäs ,juupas kinailuja.
Mielestäni Pikku-myyn aloittama ketju ei ole millään muotoa erilaisempi, kuin Onnenapilakaan,sinnekin koko sen olemassa olon ajan,on toivottu kirjoittelua jokapäiväisistä asioista.
Ainoa "vaatimus" ja eroava piirre on,että sinne ei toivota ilkeilyä,fiiulin ainakin tiedät miksi ei.
Minusta on kiva, että tulee uusia tuulia palstoille ja kaikkea hyvää uusille,kuten meille vanhoillekin toivon.
(tuo vanha ja uusi on vähän turhanaikainen,olemmehan kaikki kirjoittelijoita)Voi,voi kun Pikku Myyn mielestä on kaikki tervetulleita,älkäämme tehkö mitään pesäeroa.
Ei ole uusia eikä vanhoja,me olemme me kirjoittajat.
Ei ole häiriköitä,eikä häiriköitäviä vaan olemme kaikki samaa palstaviljejijöitä.
Hyvä sopu tilaa antaa. - Pelinrakentaja
Pikku Myy kirjoitti:
Voi,voi kun Pikku Myyn mielestä on kaikki tervetulleita,älkäämme tehkö mitään pesäeroa.
Ei ole uusia eikä vanhoja,me olemme me kirjoittajat.
Ei ole häiriköitä,eikä häiriköitäviä vaan olemme kaikki samaa palstaviljejijöitä.
Hyvä sopu tilaa antaa.Tämänkin ketjun avaajana ja vedettäjänä joudun taas kertaalleen toteamaan. Tänne on mahdotonta kirjoittaa ilman häirintää.
Luulisi valintaa olevan.Lyötyy murreketjua löytyy Onnenapilaa.
Jos ei sitten joku typerys sohella ketjua, lopettaa sen ellumari kateuttaan toimiessaan seriffinä.
Nyt on taas aika sanoa "HYVÄSTI".
Kerkiääköhän tätäkään kukaan lukea ennen sen poistoa`? - fiiuliN
Pelinrakentaja kirjoitti:
Tämänkin ketjun avaajana ja vedettäjänä joudun taas kertaalleen toteamaan. Tänne on mahdotonta kirjoittaa ilman häirintää.
Jos ei sitten joku typerys sohella ketjua, lopettaa sen ellumari kateuttaan toimiessaan seriffinä.
Kerkiääköhän tätäkään kukaan lukea ennen sen poistoa`?Olen epäillyt koko ketjun syntymisen aikana sinun olevan asialla ja vain ilkeilymielessä.
Nyt hykertelet tyytyväisenä käsiäsi ajatellessasi saimpa taas "kanoja" huijattua.
Miksi ihmeessä avaat tällaisia ketjuja kun vastaajat koet kuitenkin vain häiriköiksi?
Luuletko ettemme me Skillanin kanssa sinun juoniasi arvanneet?
Arvasimme toki, mutta ajateltiin asettaa sinutkin naurunalaiseksi leikkiä jatkaessamme.
Kuka toiselle kuoppaa kaivaa, hän itse siihen lankeaa, pitää tässäkin paikkansa. - Pikku Myy
Tämänkin ketjun avaajana ja vedettäjänä joudun taas kertaalleen toteamaan. Tänne on mahdotonta kirjoittaa ilman häirintää.
Kerkiääköhän tätäkään kukaan lukea ennen sen poistoa`?Pikku Myy kysyy,kuka on pelinrakentaja,
vai onko se salaisuus.Ei tarvi vastata.
Ja vielä Pikku Myy kyselee,miksi tilastoja pitää laskea?Räpsytelköön kuka tahansa ja mitä tahansa,kunhan ei koske minun kitaraani ja räpsyttele sitä. - ilmaisu
SkillaN kirjoitti:
ole tekemässä,tällä hetkellä on vain tuntuma ,että ei viitsi lukea jatkuvasti näitä ,eipäs ,juupas kinailuja.
(tuo vanha ja uusi on vähän turhanaikainen,olemmehan kaikki kirjoittelijoita)et kai ole kade pikku myylle viestistäsi olin havaitsevinani sellaista pikku poikasta.
Koska sanoit että ei ole muuta vaatimusta tai eroa että ei toivota ilkeilyä,miten voit sanoa että pikku myy sitä olisi toivonut,hän vain sanoi että kaikki on tervetulleita ketään erottamatta ja se minun mielestäni on sitä sisäistä sivistyneisyyttä.Eikä ilkeilyä myöskään pikku myy toivonut,pitää osata ja ymmärtää mitä tarkoitetaan.Anteeksi nyt tää purnaus mikä nyt sattui sinun kohdallesi,mutta älä vertaa toisia toisiin,meitä on niin monenlaisia.Ei mllään pahalla.Eikä häiriöksi tätä ole tarkoitettu vaan ilmaisin mielipiteeni viestiisi. ilmaisu kirjoitti:
et kai ole kade pikku myylle viestistäsi olin havaitsevinani sellaista pikku poikasta.
Koska sanoit että ei ole muuta vaatimusta tai eroa että ei toivota ilkeilyä,miten voit sanoa että pikku myy sitä olisi toivonut,hän vain sanoi että kaikki on tervetulleita ketään erottamatta ja se minun mielestäni on sitä sisäistä sivistyneisyyttä.Eikä ilkeilyä myöskään pikku myy toivonut,pitää osata ja ymmärtää mitä tarkoitetaan.Anteeksi nyt tää purnaus mikä nyt sattui sinun kohdallesi,mutta älä vertaa toisia toisiin,meitä on niin monenlaisia.Ei mllään pahalla.Eikä häiriöksi tätä ole tarkoitettu vaan ilmaisin mielipiteeni viestiisi.tervetullutta Onnenapilaan.
Sanoit että ei Pikku-myykään sitä toivonut,,,ei niin,mutta mutta,antoi ymmärtää ,että senkinlainen jutustelu on luvallista.
Se on se pikkuruinen ero ,näiden kahden ketjun välillä.
Sivistys ,sitä en ole koskaan sanonut omaavani,mutta pyrin sitä saavuttamaan, jos sinä olet onnistunut,,,onnittelen.
Myös se taito ,mitä ymmärtämiseen tulee,siitä olen kyllä saanut nuhteita ennenkin,mutta en osaa lukea rivien välejä,en taida oppiakkaan.
Olen huomannut ,että ei kaikki toisetkaan ymmärrä,joudun joskus selittelemään.
Sitten tuo kateus,en myönnä sitäkään,meitä sopii tänne monenmoisia kirjoittajia,sanoin vain puolustukseksi,kun aina morkataan noita aloittamiani ketjuja sisäänlämpiäviksi.
Ei millään pahalla sanot,,,sen uskon ja hyvä että kerroit mielipiteesi,mutta rehellisyyden nimissä,en ylen onnellinen ollut luettuani.
Olet ehkä hyvinkin tuttu kirjoittaja, toivotan sinulle hyvää päivää ja lähettele viestejä.- lueskelija
SkillaN kirjoitti:
tervetullutta Onnenapilaan.
Sanoit että ei Pikku-myykään sitä toivonut,,,ei niin,mutta mutta,antoi ymmärtää ,että senkinlainen jutustelu on luvallista.
Sivistys ,sitä en ole koskaan sanonut omaavani,mutta pyrin sitä saavuttamaan, jos sinä olet onnistunut,,,onnittelen.
Myös se taito ,mitä ymmärtämiseen tulee,siitä olen kyllä saanut nuhteita ennenkin,mutta en osaa lukea rivien välejä,en taida oppiakkaan.
Sitten tuo kateus,en myönnä sitäkään,meitä sopii tänne monenmoisia kirjoittajia,sanoin vain puolustukseksi,kun aina morkataan noita aloittamiani ketjuja sisäänlämpiäviksi.
Ei millään pahalla sanot,,,sen uskon ja hyvä että kerroit mielipiteesi,mutta rehellisyyden nimissä,en ylen onnellinen ollut luettuani.
Olet ehkä hyvinkin tuttu kirjoittaja, toivotan sinulle hyvää päivää ja lähettele viestejä.tarkoitin vain että se viestisi oli hiukan kateellisen kirjoittama,ei sitä muuten verrata toisen tekeleisiin,siinä on myös se hiuksen hieno ero,joshan sen vain erottaa.Eikä aina tarvitse päänsilitystä odottaa,sillä jokainen sanoo mielipiteensä olkoonki se sitten hyvä tai huono.Eikä tarvi myöskään onnettomaks heittäytyä,jos ei aina käy samoihin kuvioihin.
Sanoi pikku myy sitten mitä tahansa,niin se oli aina huumorilla höystettyä,niin ei varmaankaan tosikoille,siinä oli asiaakin monta kertaa mukana,jäin sitä kaipaamaan,ja samaten jäisin sinuakin kaipaamaan,olet myös hyvä kirjottaja,en nyt tarkoita mitään päänsilittelyä,sillä sinulla myös on oikeus mielipiteisiisi samoin kuin myös minulla. - ilkeilyä.
SkillaN kirjoitti:
tervetullutta Onnenapilaan.
Olet ehkä hyvinkin tuttu kirjoittaja, toivotan sinulle hyvää päivää ja lähettele viestejä.Huomaatko jotain ilkeilyä sitten pikkumyyn ketjussa,minä en ainakaan näe kenenkään siellä ilkeilleen,sinä tässä olet se joka haluaa näyttää paremmalta.Vaikka ei se minulle kuulu tehkää mitä haluatte.
- Hupsista !
fiiuliN kirjoitti:
Olen epäillyt koko ketjun syntymisen aikana sinun olevan asialla ja vain ilkeilymielessä.
Nyt hykertelet tyytyväisenä käsiäsi ajatellessasi saimpa taas "kanoja" huijattua.
Miksi ihmeessä avaat tällaisia ketjuja kun vastaajat koet kuitenkin vain häiriköiksi?
Luuletko ettemme me Skillanin kanssa sinun juoniasi arvanneet?
Arvasimme toki, mutta ajateltiin asettaa sinutkin naurunalaiseksi leikkiä jatkaessamme.
Kuka toiselle kuoppaa kaivaa, hän itse siihen lankeaa, pitää tässäkin paikkansa.Nyt oli pakko palata.En koskaan ole sinua nimittellyt. Ainoa mitä olen tehnyt olen sinut muuttanut suola patsaaksi. Törmäillessäni eräässä ketjussa sinun kanssasi Looottina. Katunut olen sitäkin. Pyydän nyt anteeksi. Suutun sillä kertaa kauhiasti koskapa siitä hauskasta ketjusta kähvellettiin pitkä pätkä pois.
Härikön tunnistat sinäkin. Jos et sitten muusta niin mauttomasta mielistelystä tietyyn suuntaan. - Pelinrakentaja
Pikku Myy kirjoitti:
Pikku Myy kysyy,kuka on pelinrakentaja,
vai onko se salaisuus.Ei tarvi vastata.
Ja vielä Pikku Myy kyselee,miksi tilastoja pitää laskea?Räpsytelköön kuka tahansa ja mitä tahansa,kunhan ei koske minun kitaraani ja räpsyttele sitä.Tilastoilla kaupataan ilmoitukset joilla rahoitetaan tämäkin palsta. Aiemmin kaikki olivat hajupojan nikkiä käyttävän kaverin kimpussa. Teki samaa.Nyt syyttelijät tekevät samaa. Ei ole uskottaavaa liki 3000 lukijan tutustuminen kahden monggerrosta kirjoittvan pakinaan."yhden vuorokauden aikana"
Ohjelmaan tunkeutuminen on hakkerointia.
Muuten Pikku Myy ! aivan hauskasti kirjoittelet. Tuolla kerroit oleesi 6 vuotta yksin. Onko totta ettei kitaraasi ole sen jälkeen räpsytelty. - Pelinrakentaja
ilkeilyä. kirjoitti:
Huomaatko jotain ilkeilyä sitten pikkumyyn ketjussa,minä en ainakaan näe kenenkään siellä ilkeilleen,sinä tässä olet se joka haluaa näyttää paremmalta.Vaikka ei se minulle kuulu tehkää mitä haluatte.
Et ole ainoa joka, tämän asian on pannut merkille. Huomio kuitenkin tämän samaisen henkilön mielistely tieyttyyn suuntaan. Niinpä kirjoitus jossa kajoat hänen henkilöön poistetaan välittömästi.
Älkää hyvät ystävät ja vihamiehet enää aktivoiko minua. Olen jo tässä taas viipynyt täällä enempi kuin olisi ollut tarpeen, toteamaan saman pelin jatkuvan.
VIEKÄÄ TUHKATKIN PESÄSTÄ ! Pelinrakentaja kirjoitti:
Et ole ainoa joka, tämän asian on pannut merkille. Huomio kuitenkin tämän samaisen henkilön mielistely tieyttyyn suuntaan. Niinpä kirjoitus jossa kajoat hänen henkilöön poistetaan välittömästi.
Älkää hyvät ystävät ja vihamiehet enää aktivoiko minua. Olen jo tässä taas viipynyt täällä enempi kuin olisi ollut tarpeen, toteamaan saman pelin jatkuvan.
VIEKÄÄ TUHKATKIN PESÄSTÄ !nyt olisi viisainta olla hiljaa.
Kumminkin taas selittelen.
Minä en sanonut että Pikku-myyn ketjussa ilkeiltiin,en lukenut muuta ,kuin hänen lupansa ,,,niin tehdä.
Oliko asia niin.?
Sitten tuosta mielistelystä,miksi mielistelisin,kirjoitan ja viestini on poistunut siinä missä toistenkin.
Pikku-myy kävi Onnenapilassa ja minusta se oli mukavaa,minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa hänen ketjustaan ,huumorilla kirjoitti,niinkuin pitääkin.
Kysynpä nyt millä tavalla olen loukannut sinua hyvä Pelinrakentaja,koskaan en ole kyseiselle nikille vastannut,jos kirjoitat jollakin toisella nikillä,silloin on mahdollista.
Harmittelen ,jos koet minut häiriköksi.- Pelinrakentaja
SkillaN kirjoitti:
nyt olisi viisainta olla hiljaa.
Kumminkin taas selittelen.
Minä en sanonut että Pikku-myyn ketjussa ilkeiltiin,en lukenut muuta ,kuin hänen lupansa ,,,niin tehdä.
Oliko asia niin.?
Sitten tuosta mielistelystä,miksi mielistelisin,kirjoitan ja viestini on poistunut siinä missä toistenkin.
Pikku-myy kävi Onnenapilassa ja minusta se oli mukavaa,minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa hänen ketjustaan ,huumorilla kirjoitti,niinkuin pitääkin.
Kysynpä nyt millä tavalla olen loukannut sinua hyvä Pelinrakentaja,koskaan en ole kyseiselle nikille vastannut,jos kirjoitat jollakin toisella nikillä,silloin on mahdollista.
Harmittelen ,jos koet minut häiriköksi.Kohelsit heti ketjun alussa tohkeissasi möykkäämään asiasta josta et juurikaan mitään tiennyt.
Olet joskus todella ärsyttänytkin minua. Mielistelyllä tarkoitin suuntautumistasi seriffiin päin joka sinäkin oletettavasti tunnet.Minä en ole mikään hajupoika ! Toisekseen olen lukenut kyseisen herran kirjoituksia pitäisin nousemista samalle tasolle enmmänkin kunniana kuin häpeänä. Minä mitättömine kykyineni.
Yritän sulatella toohotusta. Joskus se on tosi vaikeata.
Eipäs huolta huomisesta oikeastaan lähdin jo eilen halusin korjata korjata vaan tämän fiu..
kuvitelmat. Minulta saatte saatte taas kertaalleen jäädä rauhaan. Ja tähän lopuksi terveisiä HELENALLE pistäydyin siellä kellarissa jossa oli "naisen tuoksu " - meni
Kohelsit heti ketjun alussa tohkeissasi möykkäämään asiasta josta et juurikaan mitään tiennyt.
Olet joskus todella ärsyttänytkin minua. Mielistelyllä tarkoitin suuntautumistasi seriffiin päin joka sinäkin oletettavasti tunnet.Minä en ole mikään hajupoika ! Toisekseen olen lukenut kyseisen herran kirjoituksia pitäisin nousemista samalle tasolle enmmänkin kunniana kuin häpeänä. Minä mitättömine kykyineni.
Yritän sulatella toohotusta. Joskus se on tosi vaikeata.
Eipäs huolta huomisesta oikeastaan lähdin jo eilen halusin korjata korjata vaan tämän fiu..
kuvitelmat. Minulta saatte saatte taas kertaalleen jäädä rauhaan. Ja tähän lopuksi terveisiä HELENALLE pistäydyin siellä kellarissa jossa oli "naisen tuoksu "jo ! Voi itku jäi näin sotkuista tekstiä luettavaksi. Yritin tuolle Bussille. Se jätti miut.
- Huomaavainen
meni kirjoitti:
jo ! Voi itku jäi näin sotkuista tekstiä luettavaksi. Yritin tuolle Bussille. Se jätti miut.
ehdit suoltaa lisää, mikä mieltäsi painaa.
- Muikku
meni kirjoitti:
jo ! Voi itku jäi näin sotkuista tekstiä luettavaksi. Yritin tuolle Bussille. Se jätti miut.
Ja jo maistuu savustettu muikku ja aivan lämpimänä. Uskaltaisikkohan vielä ostaa toisen hivakan ja pistellä suuhun. Kuka tietää kuinkahan paljon on kerta annos ettei tarvitse huomisaamuna kävellä varpaat kippurassa. On sekin tullut koettua. Eipä tämäkään viisaus tämän pidemmälle kantanut.
Hellurei ja kesäksi uusi heila !
- sitten
Kas siinä pulmaa purtavaksi tälle päivälle
- seuraaja
Tästä ketjusta olen lukenut lähes 140 viestiä. Yöllisten poistojen jälkeen on jäljellä 66.
Lukijoiden suuri määrä ei siten ole tyhjästä tullut. - sitten
seuraaja kirjoitti:
Tästä ketjusta olen lukenut lähes 140 viestiä. Yöllisten poistojen jälkeen on jäljellä 66.
Lukijoiden suuri määrä ei siten ole tyhjästä tullut.joku on käynyt yön aikana ketjua saastuttamassa, eivät viestit aiheetta katoa minnekään, seuraaja.
- sitten
seuraaja kirjoitti:
Lukijoiden suuri määrä ei siten ole tyhjästä tullut.tarkemmin ajatellen... vähäisen matemaattisen ajattelukykyni mukaan... nyt ihmettelen eräässä kohdin minäkin.
Tuskin tuo sanoma oli kuitenkaan korvaamaton. - Yöllä
sitten kirjoitti:
joku on käynyt yön aikana ketjua saastuttamassa, eivät viestit aiheetta katoa minnekään, seuraaja.
Niin oli hyvä, että aggressiviset ja paranoidiset kirjoitukset poistetaan.Valitettavasti voi ktjuakin hävitä samalla.
- korvaamaton
sitten kirjoitti:
tarkemmin ajatellen... vähäisen matemaattisen ajattelukykyni mukaan... nyt ihmettelen eräässä kohdin minäkin.
Tuskin tuo sanoma oli kuitenkaan korvaamaton.Mikään ei periaatteessa ole korvaamatonta. Keskustelu siitä asiasta kanssasi olisi tietysti sinulle ylivoimaista. Eikä siihen tämän enemmälti olekkaan tarkoitukseni ryhtyä.
Mistä muuten johtuu tämän ketjun suunnaton kiinnostavuus ?
Mikä sinua esimerkiksi tässä kiinnostaa ? - sitten
korvaamaton kirjoitti:
Mikään ei periaatteessa ole korvaamatonta. Keskustelu siitä asiasta kanssasi olisi tietysti sinulle ylivoimaista. Eikä siihen tämän enemmälti olekkaan tarkoitukseni ryhtyä.
Mistä muuten johtuu tämän ketjun suunnaton kiinnostavuus ?
Mikä sinua esimerkiksi tässä kiinnostaa ?Keskustelu siitä asiasta kanssasi olisi ylivoimaista.
- mieltä
sitten kirjoitti:
Keskustelu siitä asiasta kanssasi olisi ylivoimaista.
Minnuu kiinnostaa ainaskin kaikki mitä immeiset ovat jaksanneet kirjotella,ei se niin pahhaa voi olla että poistaa pittäisi,hukkaan männöö vain 24 palstat,ku kiriijoottajat häviää.Jos tätäki pietään mainosten avul pystysä niin oisi parempi iliman serifin toimenkuvvaa.
- sitten
mieltä kirjoitti:
Minnuu kiinnostaa ainaskin kaikki mitä immeiset ovat jaksanneet kirjotella,ei se niin pahhaa voi olla että poistaa pittäisi,hukkaan männöö vain 24 palstat,ku kiriijoottajat häviää.Jos tätäki pietään mainosten avul pystysä niin oisi parempi iliman serifin toimenkuvvaa.
:))
Eihän siinä sitten mitään... sanomista toisilla ole. Asioista tietenkin voidaan olla montaakin mieltä. Palstoja seuranneena olet varmaan jo huomannutkin, että useat muut ovat toista mieltä. Minäkin.
Mitä lienee viime yönä törkytekstiä ollutkaan aiheuttaen poistot, niin uskon toimenpiteen olleen oikean. Ei ikäihmisten keskustelupalstat ole tarkoitettu sellaiselle sanailulle. Kontrollia tarvitaan.
Ymmärrän huolenaiheesi kirjoittajien vähenemisestä, mutta kyllä syyt ovat muualla, uskoisin. Tuon "liiketaloudellisen puolenkin" palstan kohtalosta ymmärrän, mutta kuten sanoin, niin sheriffin läsnäolo ei ole se haittaavin tekijä. Kiinnostavuus kirjoittamiseen pitäisi saada lisääntymään... uusia kirjoittajiakin on kiitettävästi tullut, mutta samalla tulla tupsahti kesäaika verottaen ajan ja ajatukset muualle.
Mutta älähän huolehti, kyllä se tästä... Ja viimeistään loppukesästä...
Kaikkea hyvää! - NÄE
sitten kirjoitti:
:))
Eihän siinä sitten mitään... sanomista toisilla ole. Asioista tietenkin voidaan olla montaakin mieltä. Palstoja seuranneena olet varmaan jo huomannutkin, että useat muut ovat toista mieltä. Minäkin.
Mitä lienee viime yönä törkytekstiä ollutkaan aiheuttaen poistot, niin uskon toimenpiteen olleen oikean. Ei ikäihmisten keskustelupalstat ole tarkoitettu sellaiselle sanailulle. Kontrollia tarvitaan.
Ymmärrän huolenaiheesi kirjoittajien vähenemisestä, mutta kyllä syyt ovat muualla, uskoisin. Tuon "liiketaloudellisen puolenkin" palstan kohtalosta ymmärrän, mutta kuten sanoin, niin sheriffin läsnäolo ei ole se haittaavin tekijä. Kiinnostavuus kirjoittamiseen pitäisi saada lisääntymään... uusia kirjoittajiakin on kiitettävästi tullut, mutta samalla tulla tupsahti kesäaika verottaen ajan ja ajatukset muualle.
Mutta älähän huolehti, kyllä se tästä... Ja viimeistään loppukesästä...
Kaikkea hyvää!Tämäkin mahtavaketju katkeaa siirtyessään seuraavalle sivulle. Sitten odotteletkin "Joulupukkia"
- sitten
NÄE kirjoitti:
Tämäkin mahtavaketju katkeaa siirtyessään seuraavalle sivulle. Sitten odotteletkin "Joulupukkia"
Katkeaako?
Sehän on pelkästään meistä kaikista - sinustakin kiinni! Etkö ole samaa mieltä kanssani - edes siinä asiassa?
- SFK
Tämän ketjun aloituksesta ja sisällöstä voi päätellä että jos joku ketju saa yks kaks paljon huomiota ja lukijoita osakseen niin suomalaisen kateus-periaatteen mukaan muusta ei voi olla kysymys kuin F5-näppäilystä!
Voitteko kuvitella, että jotakin niin yksinkertaista, kuin nauru, voi olla juuri se lääke jota tarvitsemme vastapainoksi kaikille herjaketjuille joita täällä vilisee pilvin pimein.
Ehkä useampia Ellinpoksin tapaisia ketjuja tarvitaan vastapainona näillä palstoilla?- ei ole
Missä on herjaketjuja,en ole enää nähnyt sellaisia ainoatakaan,kun seiffi tuli taloon,herjat loppui,ja hyvä niin.
Ei ainakaan näillä ikäihmisten palstoilla. - SFK
ei ole kirjoitti:
Missä on herjaketjuja,en ole enää nähnyt sellaisia ainoatakaan,kun seiffi tuli taloon,herjat loppui,ja hyvä niin.
Ei ainakaan näillä ikäihmisten palstoilla.Sheriffi on esimerkillinen.
Mutta siitä huolimatta voi aavistaa pienen soraäänen, ehkä kateuden ketjun avausviestissä.
Heti ollaan epäilemässä F5 näppäintä eikä ketjun
todellista suosiota. - sitten
kevyttä jutustelua. Vaikka Ellinpoksin kaltaistakin ilman murretta. Tänään ollaan saatu lukea paljon viisaita ajatuksiakin. Joten mikä hätä tässä onkaan enää! Milloin mihinkin osallistutaan tai jatketaan tänne, jos viitsii vaivautua tänne toiselle sivulle.
Minäkin ihmettelen, mistä herjajutuista puhut, eihän sellaisia ole ollut näköpiirissä aikoihin?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011412
- 1337040
- 1015823
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415171- 524311
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304049- 613554
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323541Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223075- 793060