Kertokaa miten pääsen yli erosta??

Anonyymi

Mies jo päässyt aika päiviä yli minusta ja on onnellisena uudessa suhteessa. Mulla olisi myös jonossa ottajia, mutta vittu kun olin suhteessa ihan tosissani ja rakastin tätä miestä!! En mä niin vaan pysty aloittaan uutta suhdetta. Perkele.

19

1244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikeaa se on. Minun erostani on vasta 10v ja on kuin se olisi tapahtunut eilen.

    • Anonyymi

      Aina hyvä läpikäydä mennyt. Jotain siellä aikaisemmassa ilmeisesti oli, jota et ole ymmärtänyt, miksi se ei toiselle toiminut niin hyvin kuin sinulle? Tunsitko toisen kuinka hyvin vai oliko suhteenne vain roolileikkiä, joka ei kohdannut missään vaiheessa todellisuutta ja totuutta. Yllätyksiä aina luvassa, jollei toista ymmärrä oikein.

    • Anonyymi

      Eihän ero jostain ole merkki että pitäisi aloittaa uusi suhde. Miksi olla olemalla jonkun kanssa jos ei tunne Rakkautta toista kohtaan? Silloin jos ei tunne oikealla tavalla, on sama kun eläisi kumikengien kanssa suhteessa. En, koskaan lähde suhteeseen minkäänlaiseen, jos en tunne aitoa tunnetta, en minkään olemisen takia. Eroa ei tule jos suhteessa on Rakkautta toista kohtaan, eli suhteessa mieheesi josta olet käynyt eron. Eli miehesi ei Rakastanut sinua? Kun lähti toisen matkaan, ja jätti sinut. Toivottavsti löydät itsellesi Rakastavan miehen, joka Rakastaa sinua eniten ja oikealla tavalla. Ja, tunnet että sinä olet hänelle se maailman tärkein nainen. Ja, että se näytetään myös silloin kun ensi huuma on ohi.

      • Anonyymi

        Kunpa löytyisi.


    • Anonyymi

      Sitä kehotetaan, että käy läpi asiat selvittääksesi miksi tuli ero. Sitten toisaalla neuvotaan, että älä käy liikaa läpi asioita, koska menneet ovat menneitä ja todellisia syitä eroon et saa ehkä koskaan selville. Helvetin vaikeeta on, koska ihminen on sellainen otus, että itsensä kanssa toimeen tullakseen sitä vaatii jotain järkevää vastausta tilanteeseen. Mutta sitä vaan pyörii samaa kehää ajatustensa kanssa ja lopputulos ei muuksi muutu. Se toinen ihminen ei vaan syystä, tai toisesta halunnut olla suhteessa. Itseään alkaa helposti syyttämään juurikin siksi, kun ei saa niitä todellisia syitä ikinä selville. Sillä kaikki pystyy ratkomaan puhumalla jos vaan se toinen osapuoli siihen aidosti kykenisi. Mutta kun toinen vaan hokee jotain teepussin kyljestä opittuja elämänviisauksia ja tätä nykypäivän mantraa, että minä itse ensin... Niinhän se menee, että itseään pitää rakastaa, mutta kyllä parisuhteessa pitää rakastaa myös toista ja olla valmis kompromisseihin. Toki toista ei saa hallita ja määrätä, mutta kyllä ihmisten pitäisi myös ajatella muita eikä aina ja kokoajan itseään.

      • Anonyymi

        Ah, kiitos tästä kommentista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, kiitos tästä kommentista!

        Se pistää mielen matalaksi, kun tuntuu että nykyään vain luovutetaan heti, kun vähääkään tulee jonkin sortin ongelmaa suhteeseen. Sitten vedotaan, että nyt mun pitää ajatella itseäni. Osittain totta, mutta kannattaako noin ajattelevan ihmisen sitten ikinä edes alkaa suhteeseen, kun aina se vika löydetään jostain muualta, tai toisesta. Noin ajattelevat eivät halua ymmärtää, että ne saattavat siinä tuhota sen toisen ihmisen uskon rakkauteen ja parisuhteeseen tosi pitkiksi ajoiksi. Ja pahinta on se, että sitä ei itse tajua jätettynä osapuolena sitä tosiasiaa, että oikeasti on yksin parempi olla. Mutta kun niitä tunteitaan ei pysty niin vain sammuttamaan. Eihän elämä reilua ole, mutta kun tässä ei olla mitään eläimiä niin miksi sitä ei voi puhua asioista heti suhteen alusta lähtien totuudenmukaisesti. Eli jos haluaa vain pitää hauskaa niin kertoo sen heti, eikä vanno ikuista rakkautta kerta ei oikeasti sitä tarkoita ja luovuttaminen on heti mielessä, kun kaikki asiat ei tapahdu oman ajatusmallin mukaisesti. Tässä taas saa miettiä aivan tosissaan, että miten tästä eteenpäin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pistää mielen matalaksi, kun tuntuu että nykyään vain luovutetaan heti, kun vähääkään tulee jonkin sortin ongelmaa suhteeseen. Sitten vedotaan, että nyt mun pitää ajatella itseäni. Osittain totta, mutta kannattaako noin ajattelevan ihmisen sitten ikinä edes alkaa suhteeseen, kun aina se vika löydetään jostain muualta, tai toisesta. Noin ajattelevat eivät halua ymmärtää, että ne saattavat siinä tuhota sen toisen ihmisen uskon rakkauteen ja parisuhteeseen tosi pitkiksi ajoiksi. Ja pahinta on se, että sitä ei itse tajua jätettynä osapuolena sitä tosiasiaa, että oikeasti on yksin parempi olla. Mutta kun niitä tunteitaan ei pysty niin vain sammuttamaan. Eihän elämä reilua ole, mutta kun tässä ei olla mitään eläimiä niin miksi sitä ei voi puhua asioista heti suhteen alusta lähtien totuudenmukaisesti. Eli jos haluaa vain pitää hauskaa niin kertoo sen heti, eikä vanno ikuista rakkautta kerta ei oikeasti sitä tarkoita ja luovuttaminen on heti mielessä, kun kaikki asiat ei tapahdu oman ajatusmallin mukaisesti. Tässä taas saa miettiä aivan tosissaan, että miten tästä eteenpäin....

        Hei sinä, mitä sinä meuhkaat täällä. Olen lukenut sinun tekstejä, kun ruikutat miestä panokaveriksi. Ja ainoastaan panokaveriksi ilman tunteita, seksi seksinä ja se siinä. Voisit mennä peilin eteen ja kerrata itsellesi mitä kirjoitat satoja kappaleita, vain seksiä ilman tunteita.


    • Jos sinua häiritsee se, että miehesi on jo uudessa suhteessa ja se, että itse et tunne olevasi lähellekään valmis uuteen suhteeseen, niin eroamisesi voi kestää sen tuhannen vuotta.

      Se, että asetat itsellesi tavoitteeksi uuden suhteen, saa sinut kiirehtimään asiaa, jota et voi kiirehtiä ja siksi ihan itse viivästytät eroamistasi. Fakta on se, että kun luovut suhdetavoitteista toistaiseksi kokonaan, etkä välitä pätkääkään exäsi uudesta suhteesta (joka muuten luultavasti päättyy aika pian) sekä vain jatkat elämääsi sellaisena kuin se nyt on, teet itsellesi suuren palveluksen. Ja loppujen lopuksi myös palautat eroamisesi sen luontaiselle aikataululle.

    • Itse olin naimissa vuodet 2012-2017 ja nainen käytti törkeästi minua hyväkseen taloudellisesti ja lopulta petti minua toisen miehen kanssa.
      Sen jälkeen meni noin vuosi sinkkuna kunnes tapasin uuden naisen, tällä kertaa ei edes ehditty kihloihin kun samalla tavalla tämä uusi nainen käytti minua taloudellisesti hyväkseen.
      Olenko vaan liian kiltti koska kaikesta huolimatta en edes mieti mitään kostoa tai oikeutta kaikesta, nielen vaan pettymyksen ja kohti seuraavia pettymyksiä elämässä.

      • Anonyymi

        Kukaan ei voi käyttää sinua hyväkseen ellet sinä itse anna siihen lupaa!

        Toivottavasti olet noista parista höynäyttäjistä oppimut ainakin sen verran että pidät silmäsi ja korvasi auki uusien "ystävyyksiesi " kanssa.
        Heti kun hyväksikäyttö alkaa, siis sillä hetkellä, tunnista se itsellesi ja kun sen hetken yhteinen aikanne loppuu, et ota höynäyttäjään enää mitään yhteyttä, koskaan. Vain poistat sen someyhteyksistäsi ja muistipankistasi.

        Kunnon ihmisiäkin on olemassa, he vain eivät hyökkää päällesi kuten nuo höynäyttäjät. Ne näkevät heti päällepäin kuinka helppoa on vetää toista ihmistä nenästä.

        Sinun ei tarvitse olla tuo nenästä vedettävä!


    • Tälläisissa tilanteissa, ei kannata kiiruhtaa uudella suhteella. Ne on vain laastareita, jotka toki voi auttaa ylipääsemisessä, mutta harvemmin ovat kestävällä pohjalla. Ennemmin kannattaa vaan kärsiä ja toipua siitä erosta ja aloittaa sitten puhtaalta pöydältä. Unohtaa suhteilut joksikin aikaa ja elää itselleen ja kehittää itseään.

    • Anonyymi

      Aika haavat parantaa. Päästäkää irti menneestä. Tuhlaatte elämäänne.

    • Anonyymi

      Laita ne jonottajat sillaksi välille.

    • Anonyymi

      Minä jätin itse ja olen katunut sitä siitä etiäppäin jo vuosia. Alkuun oli hauskaa mutta sitten tajusin miten olin mokannut kun lähin

    • Anonyymi

      Käsittelet eron ensin mielessäsi itselle selväksi niin on todennäköisempää ettei se sua enään seuraavassa suhteessa vaivaa

    • Anonyymi

      aika parantaa haavat, ei kannata hätäillä kun vie samat ongelmat uuteen

    • Anonyymi

      Mikä kiire sulla on? Miehet nyt yleensäkin jättää eron käsitelemättä ja hyppää uuteen suhteeseen. Sen takia ne uudet suhteet sitten kaatuu niin nopeasti monilla. Olisi mullakin ollut vientiä aikoinaan. Mutta ei se tuntunut oikealta. Toisella nyt pyöri niitä akkoja vaikka minkälaista. Lopulta kun aikaa oli mennyt pari vuotta kohtasin ihmisen jonka kanssa synkkasi niin hyvin että tuli tunne tässä se on.

      • Anonyymi

        Kyllä ne naisetkin osaa tuon erittäin hyvin. Ilmoitetaan vain erosta ja muutaman viikon päästä uutta äijää kylässä. Näissä varmaan "ero" tapahtunut pään sisällä jo paljon aikaisemmin mutta siitä ei ole keskusteltu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe