Onko oma olemuksesi muka aina vakio?

Anonyymi

Tulipa tuossa peiliin vilkaistessani mieleen ne monet kirjoitukset täällä, joissa moititaan muiden ihmisten (usein naisten) läskiyttä jne. Varsinkin paino tuntuu olevan tosi monille kauhean tärkeä asia.

Kuinka paljon teillä olemust muuttuu ihan lyhyenkin ajan kuluessa, esim. hormonitoiminnan tai vaikka jonkun sairauksien vuoksi? Itse olen tuntenut itseni tossa noin viimeisen viikon tosi turvonneeksi ja olemus on ollut tyyliin kymmenen kiloa painavamman ihmisen olemus. Nyt tosiaan tuossa peiliin vilkaistessani katsoin, että alan viimein olla oma sutjakka itseni. Itselläni naitä tulee ja menee aina välillä, eikä niille oikein voi mitään. Ei tulisi elämästä mitään sellaisen ihmisne kanssa, jolle ajoittain "läski" olemukseni olisi liikaan.

-välillä turvottaa-

48

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kyllä ole vakio. Joskus näyttää turvotuksen myötä tosi paksulle, kuin olis viimeisillään raskaana ja joskus on liitteä kuin silakka samasta kohtaa. IBS on inhottava vaiva, se vaikuttaa jatkuvasti olotilaan ja vatsaan, myös ulkonäköön turvotuksen takia. Eikä vaatteet voi olla mitään kuristavia ja kiristäviä, sitten tulee vielä lisää oireita ja kipuja.

Kaikki tietää miten keljuja vatsavaivat ylipäänsäkin on. Ei kauheesti naurata, kun oot kaksinkerroin ja sattuu tai vatsa on kuin räjähtämäisillään.

Enkä muutenkaan ole aina niin freshin näköinen. Välillä on ihan ränsistynyt olo ja ulkonäkö sen mukaan. Mutta en minä niitä murehdi, vaikka tiedostan ne erot eri hetkinä.

• Ei tulis elämästä mitään muutenkaan, jos aina pitäis olla kuin kansikuva malli. Kipeenä ja väsyneenä kukaan ei ole parhaimmillaan, eikä tartte ollakkaan ja vain tyhmät ei ymmärrä tätä. Tai hyväksy.

Ihminen mitä milloinkin on. Ei kai nyt kotonakaan vapaalla tarvi olla kuin juhliin lähdössä? Kaikki ojennuksessa. Minusta saa vapaasti kukin olla tukka takussa, naama turoeena ja vatsa pömppönä kun on. Eikä se toisesta vähemmän lutuista tee, päinvastoin. Inhimillisyys on minusta luonnollista ja nättiäkin. Sillonkin, kun näyttää pomminpurkajalta.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ei tulis elämästä mitään muutenkaan, jos aina pitäis olla kuin kansikuva malli. Kipeenä ja väsyneenä kukaan ei ole parhaimmillaan, eikä tartte ollakkaan ja vain tyhmät ei ymmärrä tätä. Tai hyväksy.

Ihminen mitä milloinkin on. Ei kai nyt kotonakaan vapaalla tarvi olla kuin juhliin lähdössä? Kaikki ojennuksessa. Minusta saa vapaasti kukin olla tukka takussa, naama turoeena ja vatsa pömppönä kun on. Eikä se toisesta vähemmän lutuista tee, päinvastoin. Inhimillisyys on minusta luonnollista ja nättiäkin. Sillonkin, kun näyttää pomminpurkajalta.

Oon sanonutkin joskus, että kun oikeesti tykkää ihmisedtä, niin siitä tykkää vaikka sillä olis ripulit housussa ja yrjöt sylissä. Ja auttaa siivoamaan ne ja muutenkin yrittää auttaa toista silloin paranemaan ja hoitaa asioita toisen levätessä rauhassa.

• No ei tosissaan. Turvotusta on joskus kummasti. Varsinkin kun vähäsen vetäsee rairai-päiviä. 😁

Joskus elimistökin reagoi joihinkin ruokiin ihan ihmeellisesti. Joskus talvella mulla saattaa vatsa toimia huonommin kuin kesällä, mutta voi johtua myös liikkumisestakin.

Mutta kroppa osaa muuttua sinne tänne, eikä siitä aina niin kannata niin suurta lukua pitää, kunhan pystyy toimimaan. 😊

• Anonyymi

Maito, liika sokeri ja vehnä. Niillä nousee kunnon turvotus. Itse välttelen joten turvotus pysyy kurissa ja on vain vähäistä kuukautisten alussa ja juuri niitä ennen.

Maito ei ole aikuisen ihmisen ravinto ja liika sokeri aiheuttaa jopa koko kehon hiivatulehduksen. Vehnä taas on väsyttävä vaikutukseltaan.

Jos syö esim vajaan litran jäätelöä kahden päivän aikana, niin turvotus on jo varma.

Siksi vauvat ovat pulleita, kun syövät maitoa. Turvotuksen tarkoitus on varmaan ehkäistä nestehukkaa, ehkä näin.

• Anonyymi

No joo.. Maito kuuluu vasikoille.

On siinä kuitenkin jotain, mitä ihminen tarvitsee.

Olin pitkään vegaani. Silloin ei ollut paljon hiuksia päässä. Nykyään syön juustoa. Ero on huomattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo.. Maito kuuluu vasikoille.

On siinä kuitenkin jotain, mitä ihminen tarvitsee.

Olin pitkään vegaani. Silloin ei ollut paljon hiuksia päässä. Nykyään syön juustoa. Ero on huomattava.

Kyllä minäkin syön vähän juustoa, mutta siinähän nyt on suuri osa ihan rasvaa;)

Olen myös kokeillut hetken täysin ilman lihaa, mutta aika nuivaksi menee. Syön lihaa hyvin vähän ja se tuntuu olevan paras vaihtiehto.

Jos lihaa menee liikaa, niin sen haistaa omista kehontuoksuista, eikä mitenkään positiivisesti. Alapäähän ja koko ihoon tulee tunkkaisen makea hajuvivahde, siis yök.

Itselläni on todella tarkka hajuaisti ja pahimmiten keho alkaa haisemaan jos syö liikaa sokeria, lihaa tai kalaa.

Kala varsinkin saa pillun löyhkäämään todella voimakkaasti.

Ja minä siis peseydyn vähintään kaksi kertaa päivässä suihkussa, on vaan tarkka hajuaisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin syön vähän juustoa, mutta siinähän nyt on suuri osa ihan rasvaa;)

Olen myös kokeillut hetken täysin ilman lihaa, mutta aika nuivaksi menee. Syön lihaa hyvin vähän ja se tuntuu olevan paras vaihtiehto.

Jos lihaa menee liikaa, niin sen haistaa omista kehontuoksuista, eikä mitenkään positiivisesti. Alapäähän ja koko ihoon tulee tunkkaisen makea hajuvivahde, siis yök.

Itselläni on todella tarkka hajuaisti ja pahimmiten keho alkaa haisemaan jos syö liikaa sokeria, lihaa tai kalaa.

Kala varsinkin saa pillun löyhkäämään todella voimakkaasti.

Ja minä siis peseydyn vähintään kaksi kertaa päivässä suihkussa, on vaan tarkka hajuaisti.

Apua! Nyt en pysty syömään enää koskaan kalaa.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söin vasta mustekalaa. Se on ainut ruoka jota koira silminnähden inhosi. Siinä on oltava jotakin kummallista. Suomessa en ainakaan enää osta.

Rakastan kalaa, mutta pystyn syömään vain tuoretta kalaa sen hajun takia. Ja huh, huh, tuo oli kamalinta mitä kuullut, vaikken sellaista ole itsessäni huomannut 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄

Lidlin energisjuomassa on ginsengiä, niin senkin huomaan kainalon tuoksussa, mutta se on mielestäni hyvä tuoksu, vähän erikoinen. Joskus japanilaiset turistit tuoksuvat samalta.

Syön yleensä peräkkäisinä päivinä samaa ruokaa kun olen tosi laiska ruoanlaittaja, siinä ruoka-aine vaikuttaa jo kehontuoksuun. En ole huomannut vaikutusta, jos joskus esim käy syömässä kalaravintolassa.

Surimitikkuja jos syö monena päivänä, niin kyllä sen huomaa..

Tämä nyt on tälläistä oikkutarkkuutta elämässä, mutta onhan se kiva, kun oma pillu tuoksuu itsestä miellyttävältä:))

• Anonyymi

No muutaman kilon voi heitellä. Ei syytä huolen, jos paino on suht normaali.

Täällä on lähinnä kamaloitu sitä, kuinka paljon nuorillakin on nykyään kymmeniä kiloja liikaa painoa.

Sen nyt ymmärtää, että esim. raskauskiloja tulee väkisinkin.

• Ennen liikuttiin enemmän jalkasin ja fillarein, muutenkin enemmän kun ei ollu älylaitteita seurana, eikä mopoautoja ja pikaruokaa.

Ennen liikuttiin enemmän jalkasin ja fillarein, muutenkin enemmän kun ei ollu älylaitteita seurana, eikä mopoautoja ja pikaruokaa.

Vaan moni meistäkin ennen laihoista keski-ikäisistä on jonkun verran ylipainoisia ja pyöreitä.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Vaan moni meistäkin ennen laihoista keski-ikäisistä on jonkun verran ylipainoisia ja pyöreitä.

Naurahdin miehelle, että jos joskus painan yli 65kg, niin heti saa lähteä. Nyt painan 72kg! (pituus 168cm)

• Anonyymi kirjoitti:

Naurahdin miehelle, että jos joskus painan yli 65kg, niin heti saa lähteä. Nyt painan 72kg! (pituus 168cm)

No lähtikö hän? :)

Joo, minuakin kiinnostaa, että lähtikö mies, kun painoa tuli yli 65 kg:aa. Sinulla mies taida lähteä, vaikka lihoisit?

Itse painan noin kolme kiloa yli 100 kilon tai ainakin sellaista vaaka ilmoitti viikko sitten. Diabeteshoitajan mukaan pitäisi laihduttaa. Tänään aloitinkin projektin, joka kestää ainakin vuoden - vain kerran viikossa sokeria varsinaisesti. Muina päivinä saan sokerin leivästä ja hedelmistä yms. Aikomus on painaa noin 90 kiloa tai jopa vähän sen alle.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Joo, minuakin kiinnostaa, että lähtikö mies, kun painoa tuli yli 65 kg:aa. Sinulla mies taida lähteä, vaikka lihoisit?

Itse painan noin kolme kiloa yli 100 kilon tai ainakin sellaista vaaka ilmoitti viikko sitten. Diabeteshoitajan mukaan pitäisi laihduttaa. Tänään aloitinkin projektin, joka kestää ainakin vuoden - vain kerran viikossa sokeria varsinaisesti. Muina päivinä saan sokerin leivästä ja hedelmistä yms. Aikomus on painaa noin 90 kiloa tai jopa vähän sen alle.

Eiköhän tuo olis jo lähtenyt, kun painoin 96 kg. Nyt 80 kg. Hän ei ole mua ikinä hoikkana nähnyt. Olin pulska jo tavatessamme, kuten tuossa profiilikuvassa, se on otettu juuri niihin aikoihin keväällä, kun sitten tavattiin kesällä. Eli tuollasena kelpasin. Yli 30 v. ja pullukkana.

Ihan hyvä on katsoa miten syö. Rasvat on pahempi, kun sokeri diabeteksessä.

Eiköhän tuo olis jo lähtenyt, kun painoin 96 kg. Nyt 80 kg. Hän ei ole mua ikinä hoikkana nähnyt. Olin pulska jo tavatessamme, kuten tuossa profiilikuvassa, se on otettu juuri niihin aikoihin keväällä, kun sitten tavattiin kesällä. Eli tuollasena kelpasin. Yli 30 v. ja pullukkana.

Siis kovat rasvat, transrasvat. Älä pupella pikaruokia.

"Rasvat on pahempi, kun sokeri diabeteksessä."

Joo, olen tajunnut asian olen jättänyt hampurilaisissa rasvassa keitetyt ranskalaiset pois. Sokeriton juoma ja pelkkä hamppari pikaruokana ei ole niin pahasta?

Tuo nickkuvasi on muuten hyvä! :) Olet kaunis, vaikka vähän uhkea!:)

Hyvää päivänjatkoa, sillä itse poistun nyt tunneiksi netistä!

• Anonyymi

Jep. Riittää kun vaan kävelee kaupassa karkkihyllyn ohi, niin se on heti pari kiloa vyötärölle 😉

-Palstahessu

"Rasvat on pahempi, kun sokeri diabeteksessä."

Joo, olen tajunnut asian olen jättänyt hampurilaisissa rasvassa keitetyt ranskalaiset pois. Sokeriton juoma ja pelkkä hamppari pikaruokana ei ole niin pahasta?

Tuo nickkuvasi on muuten hyvä! :) Olet kaunis, vaikka vähän uhkea!:)

Hyvää päivänjatkoa, sillä itse poistun nyt tunneiksi netistä!

No itse syön mielummin ruoka ruokaa, mutta jokainen päättää itse mitä syö. Mä en pikaruokia mielelläni syö, kun inhoan niitä.

Oon perinteisen kotiruoan ystävä. :)

Kiitos, muhkeahan minä oon nytkin. Ollu jo vuosia enemmän muhkee kun ohut. Ikä toki vähän näyttää kutistavan, ei ole niin täyteläinen kun kolmekymppisenä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Riittää kun vaan kävelee kaupassa karkkihyllyn ohi, niin se on heti pari kiloa vyötärölle 😉

-Palstahessu

Heh, ei onneks ihan. Mutta melkeen. Eikä laihdu niin helposti, kun mitä lihoo. Vaikka syö miten fiksusti, niin tiukasti vaan tykkää matsku pysyä kropassa. Pitäis vissiin riehua verenmaku suussa sen lisäksi, että saisi polton päälle. Pelkkä ruokavalio ei määräänsä pidemmälle yksin riitä. Ainakaan mulla.

• Anonyymi

Heh, ei onneks ihan. Mutta melkeen. Eikä laihdu niin helposti, kun mitä lihoo. Vaikka syö miten fiksusti, niin tiukasti vaan tykkää matsku pysyä kropassa. Pitäis vissiin riehua verenmaku suussa sen lisäksi, että saisi polton päälle. Pelkkä ruokavalio ei määräänsä pidemmälle yksin riitä. Ainakaan mulla.

Kilot tulee todella helposti ja vaatii työtä saada ne pois 🥵 Olen yrittänyt annoskokoa pienentämällä kompensoida hidastunutta aineenvaihduntaa. Ja lisää liikuntaa. Orjallisesti en kuitenkaan tuota noudata. Elämästä pitää myös nautti ja herkutella 👍💪

-Palstahessu

• Anonyymi kirjoitti:

Kilot tulee todella helposti ja vaatii työtä saada ne pois 🥵 Olen yrittänyt annoskokoa pienentämällä kompensoida hidastunutta aineenvaihduntaa. Ja lisää liikuntaa. Orjallisesti en kuitenkaan tuota noudata. Elämästä pitää myös nautti ja herkutella 👍💪

-Palstahessu

Tulee, aika kurimuksessa saa olla ettei pompsahda pari kiloa takas. Mullakin on projekti, jonka takia on pakkonsaada paino vaikka väkisin putoamaan alle 80 kiloon. Se N62 dg. Leikkausta ei heru ennen alle 80 kilon elopainoa. 79 kg jo riittää.

Ja jotta kivut ja ihorikot saa pois riesana, niin on saatava se leikkaus. Muutoin saa puputtaa niskakipuihin särkylääkettä loputtomasti.

Tulee, aika kurimuksessa saa olla ettei pompsahda pari kiloa takas. Mullakin on projekti, jonka takia on pakkonsaada paino vaikka väkisin putoamaan alle 80 kiloon. Se N62 dg. Leikkausta ei heru ennen alle 80 kilon elopainoa. 79 kg jo riittää.

Ja jotta kivut ja ihorikot saa pois riesana, niin on saatava se leikkaus. Muutoin saa puputtaa niskakipuihin särkylääkettä loputtomasti.

N62, Rintarauhasen liikakasvu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Palstahessu

Minä en juuri herkuttele, koska lihon OIKEASTI nopeasti. Kerran viikossa jotain herkkua syön, ja sitäkin erittäin kohtuudella.

• Anonyymi

Leikkauksen jälkeen painon hallinta jatkuu loppuelämän. Muuten rinnat kasvavat taas.

• Anonyymi kirjoitti:

Leikkauksen jälkeen painon hallinta jatkuu loppuelämän. Muuten rinnat kasvavat taas.

Juu tiedän. Mutta kivuttomuus helpottaisi sitä liikkumista, mitä nyt kipujen takia välttelee. Oravanpyörä.

Juu tiedän. Mutta kivuttomuus helpottaisi sitä liikkumista, mitä nyt kipujen takia välttelee. Oravanpyörä.

Ei mulle ole ongelma liikunta, mä tykkään liikunnasta. Mun ongelma miksi en liiku on kivut, jotka estää tietyn liikunnan jopa kokonaan.

Kun kivut on poissa. Kaikki onkin simppeliä.

No itse syön mielummin ruoka ruokaa, mutta jokainen päättää itse mitä syö. Mä en pikaruokia mielelläni syö, kun inhoan niitä.

Oon perinteisen kotiruoan ystävä. :)

Kiitos, muhkeahan minä oon nytkin. Ollu jo vuosia enemmän muhkee kun ohut. Ikä toki vähän näyttää kutistavan, ei ole niin täyteläinen kun kolmekymppisenä. :D

PALSTANVALTAAJA: "No itse syön mielummin ruoka ruokaa, mutta jokainen päättää itse mitä syö. Mä en pikaruokia mielelläni syö, kun inhoan niitä. Oon perinteisen kotiruoan ystävä. :) "

Minulle pikaruoka maistuu. Täytyy tunnustaa, että kävin tänään kaupungilla hampurilaisella, mutta en ottanut rasvassa keitettyjä ranskalaisia. Itse syön Joensuussa yliopistolla ja Subwayssä pääasiassa, joten silläkin syön pikaruokaa useasti. Sub-leivistä otan päivän subin monesti. Keskiviikkona söin kaksi viikkoa sitten vege-pihvin, joten ei välttämättä niin lihoittavaa ole. Myös yleensä ainakin kerran viikossa syön Panang-Curry thaikuution, joka on pakaste.

"Kiitos, muhkeahan minä oon nytkin. Ollu jo vuosia enemmän muhkee kun ohut. Ikä toki vähän näyttää kutistavan, ei ole niin täyteläinen kun kolmekymppisenä. :D"

Hyvää viikonpuoliväliä muhkeelle! :) Eikös jossain nicki-nimessäsi ollut tässä taanoin sanat "Muhkea" ja jotain?

PALSTANVALTAAJA: "No itse syön mielummin ruoka ruokaa, mutta jokainen päättää itse mitä syö. Mä en pikaruokia mielelläni syö, kun inhoan niitä. Oon perinteisen kotiruoan ystävä. :) "

Minulle pikaruoka maistuu. Täytyy tunnustaa, että kävin tänään kaupungilla hampurilaisella, mutta en ottanut rasvassa keitettyjä ranskalaisia. Itse syön Joensuussa yliopistolla ja Subwayssä pääasiassa, joten silläkin syön pikaruokaa useasti. Sub-leivistä otan päivän subin monesti. Keskiviikkona söin kaksi viikkoa sitten vege-pihvin, joten ei välttämättä niin lihoittavaa ole. Myös yleensä ainakin kerran viikossa syön Panang-Curry thaikuution, joka on pakaste.

"Kiitos, muhkeahan minä oon nytkin. Ollu jo vuosia enemmän muhkee kun ohut. Ikä toki vähän näyttää kutistavan, ei ole niin täyteläinen kun kolmekymppisenä. :D"

Hyvää viikonpuoliväliä muhkeelle! :) Eikös jossain nicki-nimessäsi ollut tässä taanoin sanat "Muhkea" ja jotain?

Subleivät on hyviä. Niitä voin syödä ja itsetehtyjä tacoja, tortilloja. 🤤

Kiitos, hyvää tiistaita itsellesi myös!

Olihan se muhku..

• Anonyymi

Ei. En kuulemma ole yhtään lihava.

Taulukoiden mukaan olen. Pitäisi painaa 168 - 100- 6,8 = 61,2 10kg vähemmän!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei. En kuulemma ole yhtään lihava.

Taulukoiden mukaan olen. Pitäisi painaa 168 - 100- 6,8 = 61,2 10kg vähemmän!

No et varmaan olekkaan. Taulukoilla saa pyyhkiä persettä. :)

• Anonyymi

Minä olen ainakin päivä päivältä komeampi. Mutta painosta...

Pitääkö huolestua, kun joudun käymään teollisuusvaa'alla punnituksessa?

• Ei tarvi jos sinne itse kävelet mutta jos työkaveri vie pumppukärryillä niin sitten voi jo tarkkailla mitä töissä eväänä syö.

• On olemassa pulskia ja laihoja siskoja sekä niitä, joiden paino vaihtelee. Kauniita ovat kaikki. Jokaisella naisella on myös kauneuden keskus, kaikkein kaunein kohta, pars pro toto, joka edustaa kaikkea kaunista.

Naisten moittiminen johtuu kerta kaikkiaan joko siitä, että näin kuvittelee nostavansa omaa arvoaan tai paitsi jäämisen katkeruudesta.

Naiset ovat ihania ja kauniita, sen lisäksi erittäin pystyviä ja fiksuja. 🌹👀

• Anonyymi

Ei ole tosiaankaan. Hormonit heittelee painoa enemmän tai vähemmän. Kerran menin lääkäriin kun heitteli niin paljon enemmän.

Kyllähän olemukseen vaikuttaa myös mieliala, ja onko esimerkiksi hiukset kammattu ja laitettu justiinsa vai 10 tuntia sitten.

• Melko vakiona tuo on pysynyt. Edellisestä kasvupyrähdyksestä on jo hetki ja jos elopainoa muutan niin se on monen kuukauden tarkoituksellisten toimenpiteiden tulos. Vaihdellut jostakin 77kg-95kg sen mukaan olenko halunnut juoksukuntoa tai testannut miltä massakausi tuntuu. Nykyinen 83 suunnilleen on ihan passeli.

Muuten tuohon olemukseen vaikuttaa selkeästi työvuorot. Kaverit on sanoneet että olemuksesta näkee että on yövuoro takana ja sellaiselta se kyllä tuntuukin.
      Asia jonka kiistän itse mutta jota kaverit varmuudella kertovat totena on se että jos naisia tulee pöytään tai muuten juttusille niin minun ryhdissäni tapahtuu jotakin.

• Anonyymi

Haluatko ap standardihymyn? Voin harjotella.

• Anonyymi

Olemus on muutakin kuin paino. Eli ts. ei kaikkea muuta kuin vakio, riippuen mitä tekee.

• Anonyymi

Syökää kuten ihmiset syö ja ihmisten ruokaa ja jättäkää siiderit viinit ja huumeet ja liikkukaa niin ei normaali terve nainen paina koskaan siis ei koskaan yli 60kg ja jos painaa vaikka 61kg niin äkkiä lääkäriin ja nutriet ruokaa et pääsee taas naisen painoon eli 45-56kg mut alle 60kg

• Mun vatsa pienenee pieremällä.

• On. Aika tylsää.

• Anonyymi

On, kun herään ni kappas kun unimatti on sukinu mun hiukset ja kammannu naaman 😇

• Kävin pytyllä ja pari kiloa putosi niin että molskahti.

• Anonyymi

Aikoinaan olin päivätyössä.

Toinen työ illalla toisessa paikassa.

Palkkapäivänä maksoin velat, ja sit olinkin taas Pa.

Lisää velkaa jne.

Silloin vielä jaksoi

• Anonyymi

Olemus on aina ihan erilainen, vaikka paino pidetään kurissa väkisin.

- Sheena

• Anonyymi

Kuitupitoinen ruoka on terveellistä. Kun sitä syö, on päivänselvää että maha tulee pulleammaksi. Siitä se sitten tokenee aamuun mennessä. Ei yhtään vaarallista eikä kannata jättää vitamiini- ja mineraalirikkaita kaaleja, sipulia, omppua ja herneitä pieretyksen ja turvotuksen takia syömättä. Kalorit on ne jotka lihottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe