Lopullinen Jeesuksen tuomio ei ole kuolemantuomio.
Kumosiko Jeesus viimeisen tuomion?
Mitä Jeesus sanoo viimeisestä tuomiosta?
Matt. 25:30 Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'
1. Koskee niitä Jumalan palvelijoita ja vääriä profeettoja jotka eivät kelpaa Taivaaseen ja myös kuolleita
2. Pimeä paikka
3. Palvelijat ja heihin uskovat itkevät siellä ja tuskissaan purevat kielensä rikki
4. Siellä on myös saatana ja hänen enkelinsä
Jeesus kuvaa tarkasti millainen on viimeinen tuomio (Matt. 25:30).
Viimeinen tuomio koskee myös kuolleita
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kun asiaa nyt tarkemmin ajattelee niin....
yks' hemmetin hailee mitä se hippi höpisi. - Anonyymi
Seurakunnan palvelijan tehtäviin kuuluu myös seurakunnan johtaminen ja Jumalan lain valvonta.
Kumosiko Jeesus tämän käskyn?
Mark.10:12 10:12 jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, niin hän tekee huorin.
Mark 10:9 Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.
Pukit kaalimaan vartijoina? - Anonyymi
Mark. 12:40
"Noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".- Anonyymi
Vanhusten taloudelliseen hyväksikäyttö liittyy Adventtikirkon liiketoimintaan.
Suomen Adventtikirkon liiketoiminta on pientä verrattuna amerikkalaiseen SDA organisaation bisneksiin.
Adventistien aloittamat tai valtaamat bisnekset Suomessa ovat kaikki järjestään muuttuneet kirjaimellisesti sonnaksi.
Jumala ei hyväksy bisneksiä
Finn Nutana
Hopeaniemi
Oskar Salosen säätiön kuppaukset.
Kylpylä Monrepos.
Toivonlinna
jne.
Nämä jo sinällään todistavat adventismin olevan pelkkää potaskaa liiketoimintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhusten taloudelliseen hyväksikäyttö liittyy Adventtikirkon liiketoimintaan.
Suomen Adventtikirkon liiketoiminta on pientä verrattuna amerikkalaiseen SDA organisaation bisneksiin.
Adventistien aloittamat tai valtaamat bisnekset Suomessa ovat kaikki järjestään muuttuneet kirjaimellisesti sonnaksi.
Jumala ei hyväksy bisneksiä
Finn Nutana
Hopeaniemi
Oskar Salosen säätiön kuppaukset.
Kylpylä Monrepos.
Toivonlinna
jne.
Nämä jo sinällään todistavat adventismin olevan pelkkää potaskaa liiketoimintaa.Väitteesi ovat typeriä.
- Anonyymi
Kaikissa seurakunnissa ja suunnissa eletään tätä aikaa.
Aika on tullut...
2.Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.
Miten Adventtikirkossa? - Anonyymi
Jumala kertoo totuuden: "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani, ja johtomiehiä minä rankaisen."
- Anonyymi
Uudessa Testamentissa varoitetaan heistä ja heille tulevasta tuomiosta
"Ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudessa Testamentissa varoitetaan heistä ja heille tulevasta tuomiosta
"Ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo."Sinä et tunne Jumalaa.
- Anonyymi
"Ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta."
Pahempi kuin ahdistuksen ajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916