Huvittavaa että naiset kierrättää työpaikkan ukkoja, eikä edes häpeile yhtään olla pelkkä jokorasia.. no ite en sortunut tuohon, ja sen kyll huomaa, ettei kuulu pieni piiri pyörii porukkaa..
Työpaikan munahaukat
14
1431
Vastaukset
😂😂 Ei kaikki ole sellaisia..
- Anonyymi
Mitä se sua haittaa kuka tekee mitäkin. Sun "huumori" perustuu vain muiden mollaamiseen.
- Anonyymi
Minuakin on kerran eräs nuorempi nainen tullut sanomaan vanhaksi munahaukaksi!
Mitään syytä moiseen kommenttiin ei ollut enkä mitään selitystä tai peräti anteeksipyyntöä koskaan kuulunut.
Olen kyllä kaunis ja näyttävän näköinen nainen, ja onnellisesti pitkässä avioliitossa.
Tokihan niitä vonkaavia miehiä riittää- työpaikallakin, mutta ei pidä olettaa mitään kenestäkään.
AP, älä tee hätäisiä johtopäätöksiä,
nimittely voi olla todella loukkaavaa.
Toisaalta, mitäs se sinulle kuuluu, kenenkään seksielämä? - Anonyymi
Jaa, en ole ko toimintaa kohdannut työpaikalla, huoh!
- Anonyymi
Elä onnellisena elämääsi, anna muiden soheltaa duunissa.kyl työyhteisö tietää, kuka teki ja mitä.
- Anonyymi
... tai ainakin ovat tietävinään ja juoruja levitellään 👀
- Anonyymi
Sanoo naapurin Ulla joka tietää kaiken huhujen perusteella ja kiillottelee enkelikehäänsä kurttusen naamansa yläpuolella. Ruma todennäköisesti kun omissa asioissa ei ole riittävästi äksöniä.
- Anonyymi
Suattanut nuorena poicana kokeilla muutamat haukat
- Anonyymi
Kivaa on panna oon ison sairaalan kiinteistö huolinnassa.
24sinkku mies.
Kanki 18 oma hoitohuone☺️☺️🦄 - Anonyymi
Jaahas. Naiset on munahaukkoja ja mitä ne miehet sitten ovat? Siis ne joita "kierrätetään". Vai ovat ne sun työpaikkasi ukot tosiaan jotain tahdottomia objekteja, joita naiset vaan keskenään asiat sopien kierrättävät tyyliin "mä oon kyllästyny Mattiin, niin vaihdatko sen Anttiin", "En, mutta mä voisin ottaa ton Pekan. Anna sä Matti Sirpalle ja saat sit Antin multa tilalle. Sopiiko Sirpa", "Joo käy mulle. Tuo se Matti tänne, niin vaihdetaan."
- Anonyymi
Jokorasia. Mites tairasia?
- Anonyymi
Olen huomannut mutta en suostu ikinä. Osa miehistä luulee että he on jotain alfa uroksia kun panee jotain karmeata siivoojaa.
- Anonyymi
Siivoojat hässii häslää ympäri suomen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoojat hässii häslää ympäri suomen
Jaa..en itse tiennytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3353370Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4653122- 712140
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401610Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1941492- 1051233
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751212Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1671130Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085