Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Työpaikan munahaukat

Anonyymi

Huvittavaa että naiset kierrättää työpaikkan ukkoja, eikä edes häpeile yhtään olla pelkkä jokorasia.. no ite en sortunut tuohon, ja sen kyll huomaa, ettei kuulu pieni piiri pyörii porukkaa..

14

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 😂😂 Ei kaikki ole sellaisia..

    • Anonyymi

      Mitä se sua haittaa kuka tekee mitäkin. Sun "huumori" perustuu vain muiden mollaamiseen.

    • Anonyymi

      Minuakin on kerran eräs nuorempi nainen tullut sanomaan vanhaksi munahaukaksi!
      Mitään syytä moiseen kommenttiin ei ollut enkä mitään selitystä tai peräti anteeksipyyntöä koskaan kuulunut.
      Olen kyllä kaunis ja näyttävän näköinen nainen, ja onnellisesti pitkässä avioliitossa.
      Tokihan niitä vonkaavia miehiä riittää- työpaikallakin, mutta ei pidä olettaa mitään kenestäkään.
      AP, älä tee hätäisiä johtopäätöksiä,
      nimittely voi olla todella loukkaavaa.
      Toisaalta, mitäs se sinulle kuuluu, kenenkään seksielämä?

    • Anonyymi

      Jaa, en ole ko toimintaa kohdannut työpaikalla, huoh!

    • Anonyymi

      Elä onnellisena elämääsi, anna muiden soheltaa duunissa.kyl työyhteisö tietää, kuka teki ja mitä.

      • Anonyymi

        ... tai ainakin ovat tietävinään ja juoruja levitellään 👀


    • Anonyymi

      Sanoo naapurin Ulla joka tietää kaiken huhujen perusteella ja kiillottelee enkelikehäänsä kurttusen naamansa yläpuolella. Ruma todennäköisesti kun omissa asioissa ei ole riittävästi äksöniä.

    • Anonyymi

      Suattanut nuorena poicana kokeilla muutamat haukat

    • Anonyymi

      Kivaa on panna oon ison sairaalan kiinteistö huolinnassa.
      24sinkku mies.
      Kanki 18 oma hoitohuone☺️☺️🦄

    • Anonyymi

      Jaahas. Naiset on munahaukkoja ja mitä ne miehet sitten ovat? Siis ne joita "kierrätetään". Vai ovat ne sun työpaikkasi ukot tosiaan jotain tahdottomia objekteja, joita naiset vaan keskenään asiat sopien kierrättävät tyyliin "mä oon kyllästyny Mattiin, niin vaihdatko sen Anttiin", "En, mutta mä voisin ottaa ton Pekan. Anna sä Matti Sirpalle ja saat sit Antin multa tilalle. Sopiiko Sirpa", "Joo käy mulle. Tuo se Matti tänne, niin vaihdetaan."

    • Anonyymi

      Jokorasia. Mites tairasia?

    • Anonyymi

      Olen huomannut mutta en suostu ikinä. Osa miehistä luulee että he on jotain alfa uroksia kun panee jotain karmeata siivoojaa.

      • Anonyymi

        Siivoojat hässii häslää ympäri suomen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojat hässii häslää ympäri suomen

        Jaa..en itse tiennytkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe