Laita paremmuus järjestykseen

Anonyymi

Sinun mielestäsi 1 puuilo 2 biltema 3 motonet 4 tokmanni 5 prisma eli mistä löydät parhaiten kotiisi mökille retkille urheiluihin ja vapaa aikaan tarvitsevat tarvikkeet

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mää käyn siellä, mistä joko saan sen mitä haluan tai mikä on sopivimmin reitin varrella. En rankkaa noita, kun omien tarpeiden tyydyttäminen noilta osin on täysin tilannesidonnaista.

Mutta kaikki vois olla vähintään puolet edullisempia 😁

• Tokmanni koska ei pienessä paikassa ole prismoja.

• Anonyymi

Biltemasta ja Motonetista. Puuilossa on jotenkin pölyistä, niin en viihdy.

Biltema on naisen silmää selkeämmin hyllytetty, mutta teknisesti paremmat löytyy Motonetista. Molempien tuotteet ja hyllynumerot myös netissä.

• Anonyymi

Puuilo hakkaa hintatasossa tällä hetkellä muut.
      Puuilolla myös paras radiomainos.
      Paitsi että biltemassa en ole koskaan oppinut käymään, joten sen hintatasoa en tunne.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Tästä ei Suhteet- palstan aloitus enää parane !!

• Anonyymi

Päivän paras, mitä olen vilkuillut!

-keinovaginamies-

• Anonyymi

No hyvä että täälä on sellasta asiaa mistä mäkin jotain tiedän, eikä pelkkää Manna Sariinia. Juu puuilosta mä viimeks ostin vallilan hitsikoneen ja tosi hyvä ollu. Hitsaa puikkoo ja migii. Tosin paljoo en oo vielä hitsaillu. Pienempääkin työkalua oon ostanu. Mutta ne einhelit kannattaa suosiolla jättää hyllyyn. Bilteemasta ja Motonetista löytyy kans, mutta noihin tokmanniin tai prismaan harvemmin eksyn. Jyrsit ostin nettiverstaasta kun mulla on nyt kaks Festoolin jyrsiä. En muista mistä sen pienemmän ostin mutta netistä kuitenkin. Kenkiä oon ostanu Zalandolta, mutta nykyään esim. Niken tennarit on tosi huonoja. Kahdet jo ratkennu ja se muotokin jotenkin puristaa vaikka oikee koko. Mutta just noi niken ja puman tuotteet on zalandolla paremmat, kun prismaan päätyy sellaset tylsät marketti mallit. Että jos haluat erottua, etkä halua että sama paita kävelee vastaan, niin älä mee prismaan.

• Anonyymi

Motonet on täällä tuos 3 kilsan päässä. Sieltä saa hyvin jigit kalastukseen ja myös öljyt koneisiin.

• Anonyymi

katon netistä mistä saa halvimmalla sen mitä tarttee, ja mietin mistä ton säästön vuoksi olen valmis hakeen, biltema on nyt kauimpana, ja se kyllä taitaa olla kalleinki, tokmannilla on poistokoreja, joiden takia siellä kannattais silloin tällöin käydä, ja no ruokakin sen 60 % iltaisin, myös prismassa sama, joten noita kahta puoltaa toi optio, toki ässäkorttikin on, mut se on huijausta, lidl on kans, siellä on pieniä eriä kaikenlaista, työkalua sun muuta, ne tulee ruokaostoksilla käydessä tsekattua

• Anonyymi

Käyn kaikissa noissa. Hinta on tärkeä mutta tärkeämpi on tuotteen sopivuus juuri minun kotiini. On monta tavaraa joita etsin useista kapoista ja käytän aikaa, äkkiä ei kannata hankkia mitään, mutta se on sitten just hyvä.

• Anonyymi

Spar!

• Anonyymi

Hölmö kysymys. Tietenkin alkosta.

• Anonyymi

Prisma, tokmanni, puuilo, moponet, biltema.

Prismaan 200 metriä, tokmanniin 400 metriä, puuiloon 4 kilometriä, moponettiin 3 kilometriä, biltemaan 15 kilometriä.

• Anonyymi

Mökkiä ei ole, urheilua en harrasta. Verkkokauppa.com, Dustin ja Jimms palvelee harrastusten suhteen parhaiten. Naisille ei kelpaa kunnollinen ja kiltti tietokoneita harrastava intellektuelli mies.

• Anonyymi

Mutta sulla on kaks koiraa, että mistä koiran ruokaa ja muuta ostat.

• Anonyymi

Tosta tokmannista vielä, että heikon laadun lisäksi, hinnat on niin alhaiset ettei valmistajilla ole ihan kaikkia velvotteita hoidettu. Se on myös jälleen myyjän vastuulla että palkat, eläkkeet ja sairausvakuutukset on kunnossa. Ei myyjä voi sanoa, että on hyvä työilmapiiri, jos maksaa hyvää palkkaa vaan itselleen. Se pitää olla koko ketju kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135