Sussa mies on sitä jotain.. olet kyllä vaikeasti luettavissa ja hiljainen, mutta silti jokin vetää puoleensa. Nyt lähiaikoina olen huomannut odottavani hetkeä, jolloin pääsen katsomaan sinua silmiin. Tosin useasti katseemme ei kohtaa mutta viime aikoina hieman enemmän. En usko, että tunnet samoin käytöksesi perusteella ja parempi niin, koska ei ole hyvä sekaantua työkavereihin. Onneksi et pysty lukemaan ajatuksiani katseesta.
Voi mies minkä teit!
10
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa.
- Anonyymi
Jep, olen kyllä katsonut sun vihreisiin silmiin ja yrittänyt tulkita sieltä jotain merkkiä sun ajatuksista.
- Anonyymi
Millä kirjaimella alkavaa henkilöä olet yrittänyt tulkita?
-nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella alkavaa henkilöä olet yrittänyt tulkita?
-nainen sivustaSe on 10. kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on 10. kirjain
Ehei... kyllä se on 12.kirjain
- Anonyymi
Niinpä. Yhtä punahiuksista naistakin olen minä ajatellut. En töissä tietenkään rupea iskemään ketään. Enää me ei nähdä, koska siirryn toiselle alueelle. 🤷♂️
- Anonyymi
Emmehän ole edes samalla työvuorolla😕
- Anonyymi
Voin osittain samaistua aloittajan tekstiin. On kokemusta vaikeasti tulkittavasta tuuliviirin tapaisesta miehestä. Itse aloin vetäytymään kauemmas huomattuani monia merkkejä, jotka tulkitsin selkeästi kiinnostuksen katoamiseksi. Toinen osapuoli aikoinaan vihjaili enemmistäkin jutuista, mutta käytännössä ei kuitenkaan koskaan halunnut tutustua kunnolla ja paremmalla ajalla.
- Anonyymi
Sivusta. Meitä miehiä on moneksi. Tässä yksi tarina. On myös miehiä, jotka ajattelee, etteivät riitä suhteiluun. Itsensä vähättelyä aina. Uskon puute hyvään puuttuu. Epäileväinen tulevasta ja toisesta. Syitä voi olla monia, mut epäileväinen on varovainen. Hetken hurma ei kanna pitkälle ja sit pettyy itseensä tai toiseen (ajatus).
Pessimisti suhde asioissa, mut optimisti tulevan suhteen. Onnistumisia kaipaava, jolloin usko suhteiluunkin voi kasvaa. Jokainen elää huonoja hetkiä, jotka voi kestää vuosiakin. Toivoa erilaisiin asioihin voi olla, luottamuksen kadottaa helposti, mut saavuttaa vähemmän helposti. Epävarmuutta ja pelkoa todennäköisesti taustalla.
Kukaan ei halua suhdetta, joka alkaa tuntumaan rasitteelta, kun elämisen arvot eivät kohtaa. Pettymyksiä ei halua, mut jos oma tuntemus on passivoituminen helposti toisen seurassa, silloin mielummin erillään kuin yhdessä. Miten toinen kokee esim. riitatilanteet? Onko kykyä sovitella asioita? Toisilla ei ole, vaikka muuta väittävät.
Paljon kysymyksiä, vähemmän vastauksia. Uskooko mahdollisuuksiinsa? Harvemmin uskoo. Siksi mielummin etäinen kuin hyvään uskova. Nämä omia tuntemuksia, huomannut et saanut huomiota naisilta, mut oma kyky vastaanottaa niitä puutteellinen, enempi uskon puutteen takia (epävarmuutta, oma arvo, omassa päässä?).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3293282Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4633098- 712140
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401600Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1941482- 1051223
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751212Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1671098K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81075