"Henkistä väkivaltaa on:
Nöyryyttävä kohtelu, kuten:
Syyttely
Arvostelu tai aliarvioiminen
Haukkuminen tai nimittely
Muuten loukkaaminen
Välinpitämätön kohtelu
https://mieli.fi/vaikea-elamantilanne/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/ "
Minun iki-ihana "anoppi kokelas" on harjoittanut kaikkia edellä mainittuja henkisen väkivallan muotoja ja kun ei ole tyytynyt pelkkään henkiseen väkivaltaan niin onpa tuo käynyt fyysisestikkin käsiksi. Haluan päästä mahdollisimman kauas tästä kyykäärmeestä ja suunnittelen muuttoa kovaa häkää.
Anoppikokelas suoraan h*stä.
6
977
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro että ette asu saman katon alla.
Olisiko aihetta tehdä rikosilmoitus jos hän on fyysisesti uhannut sinua tunkeutumalla kotiisi ja käyttäytymällä kuvaamallasi tavalla.
Tuo varmaan rauhoittaisi hänen käyttäytymistään.
Tai sitten lahjoita hänelle yksihihainen pitkä t-paita!- Anonyymi
Ei asuta yhdessä onneksi, mutta onpa sekin herkku tullut koettua.
Se vahti minun jokaista liikettä niinkuin kerberos. Ja mitään en saanut rauhassa tehdä ilman että se puuttui minun tekemisiin jollain tavalla.
Harkitsen tästä eteenpäin vakavissaan rikosilmoituksen tekoa, koska tämän henkilön toimet ovat olleet sen verran vahingolliset minua kohtaan.
- Anonyymi
puukolla rintaan?
- Anonyymi
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
Eli toisin sanoen se löi minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen se löi minua.
Eikä se henkinen väkivaltakaan mikään leikin asia ole, kun sen on todettu vahingoittavan käpytumaketta ja hypotalamusta. Eikä tuohon aivojen etulohkoon kohdistunut nyrkiniskukaan mitään silittelyä ole. -.-" Minkälainen ihminen oikeasti kokee oikeudekseen lyödä toista ihmistä ilman mitään syytä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353