"Henkistä väkivaltaa on:
Nöyryyttävä kohtelu, kuten:
Syyttely
Arvostelu tai aliarvioiminen
Haukkuminen tai nimittely
Muuten loukkaaminen
Välinpitämätön kohtelu
https://mieli.fi/vaikea-elamantilanne/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/ "
Minun iki-ihana "anoppi kokelas" on harjoittanut kaikkia edellä mainittuja henkisen väkivallan muotoja ja kun ei ole tyytynyt pelkkään henkiseen väkivaltaan niin onpa tuo käynyt fyysisestikkin käsiksi. Haluan päästä mahdollisimman kauas tästä kyykäärmeestä ja suunnittelen muuttoa kovaa häkää.
Anoppikokelas suoraan h*stä.
6
864
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro että ette asu saman katon alla.
Olisiko aihetta tehdä rikosilmoitus jos hän on fyysisesti uhannut sinua tunkeutumalla kotiisi ja käyttäytymällä kuvaamallasi tavalla.
Tuo varmaan rauhoittaisi hänen käyttäytymistään.
Tai sitten lahjoita hänelle yksihihainen pitkä t-paita!- Anonyymi
Ei asuta yhdessä onneksi, mutta onpa sekin herkku tullut koettua.
Se vahti minun jokaista liikettä niinkuin kerberos. Ja mitään en saanut rauhassa tehdä ilman että se puuttui minun tekemisiin jollain tavalla.
Harkitsen tästä eteenpäin vakavissaan rikosilmoituksen tekoa, koska tämän henkilön toimet ovat olleet sen verran vahingolliset minua kohtaan.
- Anonyymi
puukolla rintaan?
- Anonyymi
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
Eli toisin sanoen se löi minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen se löi minua.
Eikä se henkinen väkivaltakaan mikään leikin asia ole, kun sen on todettu vahingoittavan käpytumaketta ja hypotalamusta. Eikä tuohon aivojen etulohkoon kohdistunut nyrkiniskukaan mitään silittelyä ole. -.-" Minkälainen ihminen oikeasti kokee oikeudekseen lyödä toista ihmistä ilman mitään syytä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812