"Henkistä väkivaltaa on:
Nöyryyttävä kohtelu, kuten:
Syyttely
Arvostelu tai aliarvioiminen
Haukkuminen tai nimittely
Muuten loukkaaminen
Välinpitämätön kohtelu
https://mieli.fi/vaikea-elamantilanne/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/ "
Minun iki-ihana "anoppi kokelas" on harjoittanut kaikkia edellä mainittuja henkisen väkivallan muotoja ja kun ei ole tyytynyt pelkkään henkiseen väkivaltaan niin onpa tuo käynyt fyysisestikkin käsiksi. Haluan päästä mahdollisimman kauas tästä kyykäärmeestä ja suunnittelen muuttoa kovaa häkää.
Anoppikokelas suoraan h*stä.
6
892
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro että ette asu saman katon alla.
Olisiko aihetta tehdä rikosilmoitus jos hän on fyysisesti uhannut sinua tunkeutumalla kotiisi ja käyttäytymällä kuvaamallasi tavalla.
Tuo varmaan rauhoittaisi hänen käyttäytymistään.
Tai sitten lahjoita hänelle yksihihainen pitkä t-paita!- Anonyymi
Ei asuta yhdessä onneksi, mutta onpa sekin herkku tullut koettua.
Se vahti minun jokaista liikettä niinkuin kerberos. Ja mitään en saanut rauhassa tehdä ilman että se puuttui minun tekemisiin jollain tavalla.
Harkitsen tästä eteenpäin vakavissaan rikosilmoituksen tekoa, koska tämän henkilön toimet ovat olleet sen verran vahingolliset minua kohtaan.
- Anonyymi
puukolla rintaan?
- Anonyymi
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
Eli toisin sanoen se löi minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen se löi minua.
Eikä se henkinen väkivaltakaan mikään leikin asia ole, kun sen on todettu vahingoittavan käpytumaketta ja hypotalamusta. Eikä tuohon aivojen etulohkoon kohdistunut nyrkiniskukaan mitään silittelyä ole. -.-" Minkälainen ihminen oikeasti kokee oikeudekseen lyödä toista ihmistä ilman mitään syytä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875